mimmit kertokaa:ensitreffit?

typerys.

Niin, että en ole kovinkaan kokenut aiheessa,
joten täältä sitten kysymystä pukkaa:
mihin?miten(kulkuneuvo)?
ja jos vien leffaan, oletettavasti
maksan viulut? eli tällasia perussääntöjä...
lisätä saa, ehdottomasti.
Ei vittuilua kiitos, en ole herutamassa.

23

25755

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ensitreffit

Hei,
      Kannattaa aina kuunnella sisintänsä.Mene sellaiseen paikkaan, missä voit ottaa huomioon vuodenajan ja sään. Kävelemään meren rannalle, jonnekin kahvilaan, missä on vain muutamia ihmisiä. Autoajelulle, leffaan. Paikkaan, missä voit olla oma itsesi. Tärkeintä on luonnollisuus ja täysi mukanaolo. Täysillä mukaan koko hommaan, neuvoo kokenut Mummo, jolla on paljon ystäviä ympäri maailmaa...
      Tsemppiä ja suurta rakkautta elämääsi

• spanky

Riippuu toki hieman iästäsi/iästänne. Pitäisin ainakin ihan unelmatreffeinä sitä, että joku kundi veisi piiitkälle autoajelulle (mikäli on täysi-ikäinen), taustalla jotain hyvää musiikkia sopivan hiljaisella. Siinä saisi jutella vähän kaikesta, tosin jos tunnelma olisi kovin vaivautunut niin tota ei voida ottaa laskuihin. Mihin? Jonnekin, jossa saa olla kahdestaan. Millä? Millä vaan. Jos omistat kevarin niin tytöt tykkää. ;) Ainahan se on kohteliasta maksaa toisen puolesta, riippuu vähän toisesta osapuolesta.

Joo, olipa apua? :D

• ---

Toisen unelmatreffit ovat toisen painajainen. Olisi aivan kamalaa mikään ajelu millään kulkuneuvolla. Kannattaa valita ensitreffipaikaksi aika neutraali paikka, perinteiset kahvit, tai vaikka ihan siiderit (yhdet) käy hyvin. Molemmilla on ns. pakomahdollisuus tarvittaessa käytettävissä, jos ei menekään jutut yhteen. Ruokailukin tietty käy, mutta mua itseä jäi joskus harmittamaan huonot treffit ja niihin tuhlattu aika ja raha. Mieluummin syö ystävien tai kavereiden kanssa nautiskellen eikä huonossa seurassa jäykistellen.

Jos sitten tulee toiset treffit, toivottavasti ihastuneena, niin voi keksiä intiimimpää ja mielikuvituksellisempaa juttua.:)

• Nimetön
        --- kirjoitti:

Toisen unelmatreffit ovat toisen painajainen. Olisi aivan kamalaa mikään ajelu millään kulkuneuvolla. Kannattaa valita ensitreffipaikaksi aika neutraali paikka, perinteiset kahvit, tai vaikka ihan siiderit (yhdet) käy hyvin. Molemmilla on ns. pakomahdollisuus tarvittaessa käytettävissä, jos ei menekään jutut yhteen. Ruokailukin tietty käy, mutta mua itseä jäi joskus harmittamaan huonot treffit ja niihin tuhlattu aika ja raha. Mieluummin syö ystävien tai kavereiden kanssa nautiskellen eikä huonossa seurassa jäykistellen.

Jos sitten tulee toiset treffit, toivottavasti ihastuneena, niin voi keksiä intiimimpää ja mielikuvituksellisempaa juttua.:)

Mä olen kanssa sitä mieltä, että ei kantsi mennä syömään ekoilla treffeillä. Varsinkin jos itseä jännittää, niin a) ei maistu b) mokailee helposti ruoan kanssa..:-) Hauskaa sinänsä että näin, koska kuitenkin melkein jokainen syö päivittäin seurassa. Ja sitten toisaalta se on aika tyyristä, eli jos ei ole rahaa niin kannattaa mennä kaffille tai siiderille / kaljalle / paukulle. Mut hyviä juttuja on ihan kävelyt ja muutkin jos luottamusta on. Autoilemaan en minäkään kyllä naista pyytäisi ainakaan ekoilla treffeillä. Voi olla naiselle aika paha paikka.

Kyllä se leffakin toimii edelleen ja onpa sitä ekoja treffejä ollut naisen kotonakin..;-) Eräässäkin suhteessa mikä tapahtui vähän pidemmän välimatkan päähän olin usein jopa yötä naisen luona - ekallakin kerralla. Sopiva rentous ja itsevarmuus toimii, painostaa ei saa. Ja HUOM! Aina pitää olla sanojensa mittainen. Jos esim. makoilette soffalla (näin voi käydä ekoillakin treffeillä!) ja olet luvannut olla kiltti poika niin silloin ei oikeasti tehdä muuta kuin pidetään kädestä ja silitetään hiuksia..:-) Siis vaikka olis kuinka vaikeeta sulle (on se vaikeaa, tiedän kyllä..:-) Koska jos tähän pystyy niin sen jälkeen on luottamuspisteet jo todella korkealla!

Tsemppiä vaan kaikille treffailijoille!

• mä (n)
        Nimetön kirjoitti:

Mä olen kanssa sitä mieltä, että ei kantsi mennä syömään ekoilla treffeillä. Varsinkin jos itseä jännittää, niin a) ei maistu b) mokailee helposti ruoan kanssa..:-) Hauskaa sinänsä että näin, koska kuitenkin melkein jokainen syö päivittäin seurassa. Ja sitten toisaalta se on aika tyyristä, eli jos ei ole rahaa niin kannattaa mennä kaffille tai siiderille / kaljalle / paukulle. Mut hyviä juttuja on ihan kävelyt ja muutkin jos luottamusta on. Autoilemaan en minäkään kyllä naista pyytäisi ainakaan ekoilla treffeillä. Voi olla naiselle aika paha paikka.

Kyllä se leffakin toimii edelleen ja onpa sitä ekoja treffejä ollut naisen kotonakin..;-) Eräässäkin suhteessa mikä tapahtui vähän pidemmän välimatkan päähän olin usein jopa yötä naisen luona - ekallakin kerralla. Sopiva rentous ja itsevarmuus toimii, painostaa ei saa. Ja HUOM! Aina pitää olla sanojensa mittainen. Jos esim. makoilette soffalla (näin voi käydä ekoillakin treffeillä!) ja olet luvannut olla kiltti poika niin silloin ei oikeasti tehdä muuta kuin pidetään kädestä ja silitetään hiuksia..:-) Siis vaikka olis kuinka vaikeeta sulle (on se vaikeaa, tiedän kyllä..:-) Koska jos tähän pystyy niin sen jälkeen on luottamuspisteet jo todella korkealla!

Jos siinä ensitreffeläiset on jo päätyneet samalle soffalle makoileen ja ikääkin on jo yli 16 niin mikä estää tekemästä jotain muutakin kuin vain kädestä kiinni pidon?

Eiköhän se muijakin jotain "kivaa" mieti pääkopassaan? Ollaan kuitenkin kai 2000-luvulla?

• :):)
        Nimetön kirjoitti:

Asiaa puhuit, tuollaista käyttäytymistä juuri haluaisinkin ensimmäisiltä treffeiltä.

(Vastikään vastakkaiseen törmännyt)

• Antsu 1979
        Nimetön kirjoitti:

..tai jopa 2yötä naisen tykönä ekalla tapaamisella ja olis menny kolmas ja neljäski jos ei olis ollu kummallaki työtä tms..:) Ei onnistu tosin kaikilta..

Mutta tottahan on tuo et jos on luvannu olla kiltti kannattaa olla, voi nostaa mahkujas tulevaisuudessa niin että vain TAIVAS voi olla rajana..!!

• vaan

ehdota kaksinkesken autoajelua, jos ette ennestään hyvin tunne. Tulisiko vähän tunne, että äijä haluaa ajella jonnekin syrjäteille ja sitten alkaa kopelointi. Moni nainen haluaa sopia ensitreffit jonnekin julkiselle paikalle, jos deitti ei ole ennestään tuttu.

• Neitiiiii*

leffa tai kahvit olisi hyvä alku, ja sä tietenkin maksat ;) tavata voi esim. sen paikan läheisyydessä minne menette.

• tode#14

oli hienoo men kahville ihannetytön kanssa ja sitten kun siinä oltiin jo jonossa nii toinen ilmottaa että ei pidä kahvista..kuvasiko se sitä että tyttö halusi lähteä nopeasti pois kokska juttukaan nyt ei oikeen luistanut nii se meni sitten hiljaisuudessa kahvia hörppien..tyttö näytti pikkasen tylsistyneeltä..mitä itse asiassa ensitreffeillä pitäisi puhua jos aiheet loppuvat kesken

• 18+20
        tode#14 kirjoitti:

oli hienoo men kahville ihannetytön kanssa ja sitten kun siinä oltiin jo jonossa nii toinen ilmottaa että ei pidä kahvista..kuvasiko se sitä että tyttö halusi lähteä nopeasti pois kokska juttukaan nyt ei oikeen luistanut nii se meni sitten hiljaisuudessa kahvia hörppien..tyttö näytti pikkasen tylsistyneeltä..mitä itse asiassa ensitreffeillä pitäisi puhua jos aiheet loppuvat kesken

RIP. No ainahan voi yrittää kysellä elämästä, mutta kun nekin aiheet kyllä loppuu pian. Varsinkin jos toinen osapuoli ei niistä halua kertoa.

• whre

Ei aina tartte olla ne vakiojutut. Naisen voi viedä vaikka shoppailemaan, heselle hakemaan hampurilaiset, lintuja syöttämään, uimaan, pelihalliin, kävely lenkille.

• nimim. kokemusta on

Ei näin!!! Yks jannu pyys mua tapaamiseen (en kerro tarkemmin, etten paljastu). Jestas sentään, mun piti hakee se autolla ja kaiken lisäksi mä jouduin maksamaan senkin puolesta... summa sinänsä oli aika pieni, noin 9 euroa, mutta kuiteski. Itellä ku ei ollu pienempää rahaa kuin se kakskymppinen, ja aattelin, että mä tottakai maksan oman osuuteni, ettei miehen tarvii kaikkee maksaa. Mut jätkä kai sit olettikin, että mä maksan meidät molemmat, (enkä ees kehdannut pyytää sen osuutta siltä). Että sellasta - oletettavasti tää moukka ei edes tajunnu :(

• Ulla 33v....

Neuvoisin että sisällytä siihen vähän alkoholia. Ihan vain pari kaljaa vaikka mutta edes ne. Tunnelma ei ole niin paskanjäykkä. Tämä pätee saman ja eri sukupuolen kanssa sovittaviin juttuihin.

Kokemusta siitä, että ne pelkällä kahvilla käynnit on äkkiä semmosta jäykistelyä ja loppuukin lyhyeen. menkää rehellisesti bileisiin tai raflaan tai jonnekin... Näät samalla onko teidän alkoholin käyttönne samalla kaliiperilla. Vai onko toinen tiukkapipo ja toinen mieletön bilehiiri.

Hauskaa iltaa sulle! Maksamisesta vielä.. voithan sä maksaa pari ekaa mut kyllä mun mielestä tämän päivän suomessa tyttökin saa ihan yhtälailla maksella! Tuloluokasta riippumatta.

• maksumies

Fiksut naiset ymmärtää tasoittaa kuluja tarjoamalla myös takaisin. Vaan aika harvoin on osunut kohdalle...

• goodie
        maksumies kirjoitti:

Fiksut naiset ymmärtää tasoittaa kuluja tarjoamalla myös takaisin. Vaan aika harvoin on osunut kohdalle...

Kyllä, juuri näin, arvostan.
        On fiksun naisen käytöstä tarjota vaikka takaisin.

• kuraluikku
        goodie kirjoitti:

Kyllä, juuri näin, arvostan.
        On fiksun naisen käytöstä tarjota vaikka takaisin.

Tottakai se on kiva jos nainen tarjoutuu tarjoamaan mutta itselleni ei tulisi mieleenkään antaa naisen tarjota yhtään mitään minulle jos treffeillä ollaan. Eiköhän jokaselta löydy varaa tarjota esim kahvit ilman että joutuu olemaan koura ojossa vaatimassa että "nyt on sun vuoros ku mä maksoin edelliset..."

• goodie
        kuraluikku kirjoitti:

Tottakai se on kiva jos nainen tarjoutuu tarjoamaan mutta itselleni ei tulisi mieleenkään antaa naisen tarjota yhtään mitään minulle jos treffeillä ollaan. Eiköhän jokaselta löydy varaa tarjota esim kahvit ilman että joutuu olemaan koura ojossa vaatimassa että "nyt on sun vuoros ku mä maksoin edelliset..."

Kuka sanoi "koura ojossa" ??
        En ala rähisemään, jos vastaan tullut
        tuttu ei huomaakaan minua eikä tervehtinyt.
        Siis käytöstavat huom! En toki huomauttele siitä,
        jos ihmisillä ei niitä aina ole, käytöstä sekin.
        Siis tilannetaju on eräs seikka, jota soisi
        ihmisillä olevan kuin jokin kaavan noudattaminen.
        Nettideiteissä on vaan se pointti, ettei kumpikaan ole koskaan
        ennen tavannut kyseistä henkilöä jota menee
        tapaamaan. Treffit sovitaan yhdessä, sikäli
        jos esim. puhelimessa kuullostaa ok idealta. On vähän outoa tarjoilla koko iltaa jollekin ventovieraalle ihmiselle, josta ei edes suhteena kehittyisi mitään sen enempää.
        Vastaan on tullut jopa riittävän härskejä muijia, jotka automaattisesti kuvittelevat, että mies maksaa koko illan lystin, no way! Pidän ihan korrektina, että molemmilla on ihan omat lompakot ja luottokortit mukana silloin, kun nettideitille lähdetään.
        Perinteiset treffit on asia erikseen, silloin saa noudattaa taas niitä perinteisiä sääntöjäkin.

• -.-.-

Kyllä ekoilla treffeillä kohtelias mies tarjoo. jos et ole kovin varakas niin älä siis mene mihinkään gourmetravintolaan :D ihan kahvit, kaakaot, kesällä terassilla siiderit tms riittää. Mutta kyllä ekoilla treffeillä miehen pitäis tarjota.

• tanu#14

Hei!

Olen lähdössä lauantaina ensitreffeille ja olisin kysellyt muutamia asioita.Enskiksi että mistä ensitreffeillä kannattaisi jutella/keskustella (itse olen hivenen ujo ja yleensä keskustelu töppää jo alussa) taoiseksi olisin kysellyt että mistä tietää/tunnistaa että parini on kiinnostunut, itse en huomaa jos kerron jotain että milloin pari on tylsistynyt lähes kuoliaakisi ja milloin on aidosti kiinnostunut..millainen käytös olisis sopivaa ensitreffeillä,tiedän kyllä sen että omaitsensä kannattaa olla, mutta että hiukan huumorintajuinen vai kokonaan simmoinen että vääntää joka asiasta vitsiä..(toivoisin että kertoisitte omat näkemyksenne seuraaviin asioihin)

• Ensitreffiläinen

Aloittajan viestistä on jo aikaa, mutta laitan tähän linkin, josta on varmaan ainakin joillekin ensitreffejä ajatteleville apua! Sivut ovat Helsingin Sanomien sivut, joille on tehty juttusarja ihan kyseisestä aihepiiristä.

http://www.hs.fi/juttusarja/pussauskoulu/

• NNainen

Ei missään nimessä leffaan eka treffeillä eihän siellä mitään pysty juttelemaan. Tai tietty jos haluaa kähmiä pimeässä leffassa, niin sitten, mutta kähmiminenkin onnistuu paremmin esim autossa eikä maksa mitään eikä ole yleisöä. Autoajelu on siitä hyvä, että jos nyt kertakaikkiaan on niin ujo, ettei uskalla katsoa silmiin, niin voi tuijottaa tietä. Kahvittelu paras, kunhan löytyy tarpeeksi rauhallinen paikka. Olen huomannut usein treffeillä, että kun naapuripöydässä huomataan, että siinä on nettipari eka treffeillä, niin ne alkaa kuuntelemaan juttua ja jopa naureskelemaan.

• uyfluflufl
        NNainen kirjoitti:

Ei missään nimessä leffaan eka treffeillä eihän siellä mitään pysty juttelemaan. Tai tietty jos haluaa kähmiä pimeässä leffassa, niin sitten, mutta kähmiminenkin onnistuu paremmin esim autossa eikä maksa mitään eikä ole yleisöä. Autoajelu on siitä hyvä, että jos nyt kertakaikkiaan on niin ujo, ettei uskalla katsoa silmiin, niin voi tuijottaa tietä. Kahvittelu paras, kunhan löytyy tarpeeksi rauhallinen paikka. Olen huomannut usein treffeillä, että kun naapuripöydässä huomataan, että siinä on nettipari eka treffeillä, niin ne alkaa kuuntelemaan juttua ja jopa naureskelemaan.

Autoajelu treffinä on minulle aivan tuntematon käsite. Voihan sitä vaikka mennä kävelylle tai laiturille istuskelemaan niin e tarvitse tuijotella toisiaan jos niin ujostuttaa. Mutta autoajelu? Autoajelulla voi sitten käydä myöhemmin, mutta ei mielestäni ekoilla treffeillä. Se on vähän niinkuin väheksyisi sen toisen seuraa kun ei halua keskittyä siihen ihmiseen vaan ajamiseen.

"Olen huomannut usein treffeillä, että kun naapuripöydässä huomataan, että siinä on nettipari eka treffeillä, niin ne alkaa kuuntelemaan juttua ja jopa naureskelemaan."

Kannattaa varmaan mennä johonkin paikkaan missä on ihan aikuisia ihmisiä eikä mitään tirskuvia teinejä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3095
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2865
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2105
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1565
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1349
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1328
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1301
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1273
    9. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1250
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1232
    Aihe