oon kuppaillu viikon ilman voiteita.. auttaako ollenkaan? eli laittanut iholle ja antanut olla, reunat kosteuttanu vain vähän. sitten muutaman minuutin päästä irroittanut ja siirtänyt viereen. onko tuota öljyä parempi käyttää vai toimiiko noinkin? helpompaa ja siistimpää..
kuivakuppaus ilman
voidetta?
3
1117
Vastaukset
- Kuppari_
Eikös kuppia ole tarkoitus vedellä ihoa pitkin eikä antaa seisoa paikallaan?
Ohjeissa näin mielestäni sanotaan ja itse olen ainakin tehnyt niin. Eikä kuppi liu'u iholla ilman voidetta.
Eli hanki hyvä ihminen sitä voidetta ja ala vedellä sitä kuppia, ettei mene vaiva hukkaan.- :-D
jos kuppi on paikallaan niin se vaikuttaa lihaksiin eikä selluliittiin.
ap - pistetä reikiä?
:-D kirjoitti:
jos kuppi on paikallaan niin se vaikuttaa lihaksiin eikä selluliittiin.
apihoon niin että veri virtaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368