Argh! Tämä biisi ei lakkaa soimasta mun päässä!
http://youtube.com/watch?v=GIUU1zDW68g
Aaaargh!
2
447
Vastaukset
- Bocephus
nyky bluegrass, varsinkin heleä äänisten naisten laulamina. Muistutti paljon jokunen aika sitten ostamaani Alecia Nugentia. Ehkä puhtaimmat soundit pääsee näin esiin naisten laulamina, toivottavasti säilyttää tyylinsä. Dolly Parton muistuttaa jo uskaavasti Cicciolinaa, tosin isojen rintojen kera.
- pusipusi
Aivan upeeta, täytyy myöntää.
Lisää tällaisia linkkejä tänne ja kiitos ja kumarrus jokaiselle joka moisen päälle ymmärtää.
Muuten kuka tämä "Rhonda Vincent and the Rage" on?
Aivan uusi tuttavuus, dolly taas on Dolly mutta ymmärtää hyvän päälle kuten tässäkin voi todeta.
Meillä Suomessa kansan musiikki on mennyt vähän liikaa Sibelius-akatemian piikkiin, voitaisiin myös saada kansaa mukaan jotenka pistäkää soittimet soimaan arvon muusikot!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824827- 1882198
- 1321832
- 351567
- 1751455
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161391ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj221391- 351126
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3191120- 781013