Minkälainen on vaihto-operaatio, ja saako noita erikseen, ja missä halvimmat?. Auto on 92-mallia.
Transitin virtalukon/pohjan vaihto
4
8901
Vastaukset
- transit 92
suojat irti. Avain virtalukkoon "I" asentoon.Virtalukon päällä lukitsin, jota painat vaikka pistepuikolla, vedä avaimesta virtalukko pois paikaltaan. Jos haluat virtalukon pohjan pois , niin liitin irti ekaks. Pohja on kahdella ruuvilla kiinni virtalukossa, pohjia saa erikseen ainaski Fordilta, makso 57 euroa. Virtalukkoja on ainaski kahta mallia, ota osat mukaan ,niin saat oikeat osat kerralla, toisin ku minä.Aikaa meni n. puol tuntia ku itse vaihdoin.Mulla 92 transu.
- Näytti olevan
Kierteet, mutta tapin pää sileä. Oliko tiukka painaa se tappi?
- Anonyymi
mitenkä ne muovisuojat irtoo RK
- timo.timonen43
Mite transetin rattilukon saa auki,kun virtalukko on rikki ja avainvaan ei käänny tarpeeksi
Ford on -98
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 983266
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413143- 2152666
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?382259- 321589
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411436Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?241436- 101304
- 131279
- 221261