Miksi naiset valehtelevat painonsa?

harkka

Kyllähän sen kasvotusten näkee minkä painoinen nainen on. Miksi se pitää silti valehdella?

41

3834

Äänestä

Vastaukset 41

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DitaVonBlonde

en tiedä varmuudella ketään naista joka valehtelisi painoaan.miksi edes valehtelisi?

mä olen 40 kiloa ja ylpeä siitä :) vaikka olenkin laiha niin jos se ei sit jotain miellytä niin pysyköön poissa sitten.

• räyhis

Hoikat naiset usein paitsi rehelisesti kertovat painonsa, myös mainostavat sitä jokaisessa mahdollisessa tilaisuudessa:) Normaalipainoiset naisetkin kertovat tyypillisesti painonsa ihan numeroina. Pyöreiden naisten mielestä sanallinen kuvaus riittää.

Treffi-ilmoituksissa helpoin tapa lukea naisen paino on katsoa miehen ihanneminimipaino ja vähentää siitä 10kg.

• DitaVonBlonde
        räyhis kirjoitti:

Hoikat naiset usein paitsi rehelisesti kertovat painonsa, myös mainostavat sitä jokaisessa mahdollisessa tilaisuudessa:) Normaalipainoiset naisetkin kertovat tyypillisesti painonsa ihan numeroina. Pyöreiden naisten mielestä sanallinen kuvaus riittää.

Treffi-ilmoituksissa helpoin tapa lukea naisen paino on katsoa miehen ihanneminimipaino ja vähentää siitä 10kg.

en näe siinä mitään pahaa? ehkä me hoikat mainostamme sitä sen takia että olemme itse pitäneet itsemme timmissä kunnossa ja se on yksi elämämme ilonaiheista? ei se ole väärin eikä narsistista?

Treffi-ilmoituksista sen verran että ne on jo epätoivoisia juttuja ne... itte en varmaa ees uskaltaisi laatia sellaisia, eihän sitä koskaan tiedä minkä raiskarin matkaan joutuu? :S sellaiset eivät välitä painaako nainen 40 vai 120 kiloa...

• ???
        DitaVonBlonde kirjoitti:

en näe siinä mitään pahaa? ehkä me hoikat mainostamme sitä sen takia että olemme itse pitäneet itsemme timmissä kunnossa ja se on yksi elämämme ilonaiheista? ei se ole väärin eikä narsistista?

Treffi-ilmoituksista sen verran että ne on jo epätoivoisia juttuja ne... itte en varmaa ees uskaltaisi laatia sellaisia, eihän sitä koskaan tiedä minkä raiskarin matkaan joutuu? :S sellaiset eivät välitä painaako nainen 40 vai 120 kiloa...

Mä en kyllä mainostaisi tuota 40 kg:n painoa. Riippuu tietysti sun pituudesta, mutta ei kovin terveelliseltä kuulosta.

• yyyyyyy
        DitaVonBlonde kirjoitti:

Tuskin tässä siitä olikaan kysymys, ettei painoaan saisi mainostaa... Tottakai sitä saa ja pitääkin mainostaa, jos mitään salattavaa ei ole. :)

Yleensä vähän pullakammat tytöt tosiaan jättävät painolukeman sanomatta, tai sitten "pyöristelevät" lukemaa vähän inhimillisempään suuntaan...

Itse olen tavannut nettinaisen, joka valehteli painonsa ainakin 10-15 kilolla. Alkuperäinenkin, ilmoitettu paino oli vähän sillä rajalla että jaksaako tästä naisesta kiinnostua, ja sitten se ei edes pitänyt paikkaansa...

• tyttö87 (normaalipainoinen)
        yyyyyyy kirjoitti:

Tuskin tässä siitä olikaan kysymys, ettei painoaan saisi mainostaa... Tottakai sitä saa ja pitääkin mainostaa, jos mitään salattavaa ei ole. :)

Yleensä vähän pullakammat tytöt tosiaan jättävät painolukeman sanomatta, tai sitten "pyöristelevät" lukemaa vähän inhimillisempään suuntaan...

Itse olen tavannut nettinaisen, joka valehteli painonsa ainakin 10-15 kilolla. Alkuperäinenkin, ilmoitettu paino oli vähän sillä rajalla että jaksaako tästä naisesta kiinnostua, ja sitten se ei edes pitänyt paikkaansa...

vitun pinnallinen ääliö vai provo? Ihan kiinnostaa luettuani viestejäsi, joiden kaikkien aiheena toistuu ihmeellisesti naisen paino.

Mua kiinnostaisi nähdä sun oma kuvasi. Onko sulla kuvia netissä?

Henkisen tasosi tiedänkin.

• Koura
        tyttö87 (normaalipainoinen) kirjoitti:

vitun pinnallinen ääliö vai provo? Ihan kiinnostaa luettuani viestejäsi, joiden kaikkien aiheena toistuu ihmeellisesti naisen paino.

Mua kiinnostaisi nähdä sun oma kuvasi. Onko sulla kuvia netissä?

Henkisen tasosi tiedänkin.

"Henkisen tasosi tiedänkin."

Niin, parikymmentä vuotta sinua edellä. :D

• tyttö87 (normaalipainoinen)
        Koura kirjoitti:

"Henkisen tasosi tiedänkin."

Niin, parikymmentä vuotta sinua edellä. :D

Nainen on hirvee läski ku painoindeksi on 25,1 ja hoikka kun se on 24,9. Niin niin, tietenkin. Yhtä totta ku että henkinen taso riippuu iästä. Ainahan 40-vuotias on kypsempi ku parikymppinen.

• Koura.

Nainen on hirvee läski ku painoindeksi on 25,1 ja hoikka kun se on 24,9. Niin niin, tietenkin. Yhtä totta ku että henkinen taso riippuu iästä. Ainahan 40-vuotias on kypsempi ku parikymppinen.

Ei sitä tarvitse kirjoittaa, jos ainoa tarve on höpötellä omiaan. Vastavuoroisuus, tiedäthän. :)

Järkevät puheetkin ilman omia harhaluuloja olisivat melko pop. :p

• Koura

Ei sitä tarvitse kirjoittaa, jos ainoa tarve on höpötellä omiaan. Vastavuoroisuus, tiedäthän. :)

Järkevät puheetkin ilman omia harhaluuloja olisivat melko pop. :p

• DitaVonBlonde
        ??? kirjoitti:

Mä en kyllä mainostaisi tuota 40 kg:n painoa. Riippuu tietysti sun pituudesta, mutta ei kovin terveelliseltä kuulosta.

pituutta hyvä jos 155... :P ja lisäksi lihotuskuurilla, tavoitepaino olis ainakin 45 mut sais olla 50kin :D saas nähdä miten käy, ei meinaa kertyä kyllä millään :/ pitäs jättää tanssi ja jumppa ja siirtyä sipsien kimppuun ;)

• ...

ja miksi miehet väittävät että nainen valehtelee jos nainen sanoo ettei tiedä painoaan?

• tasapaksu

Tämä viskasi vaakansa pois sen jälkeen kun laihdutti yli 30 kg, ja edelleen itseni mielestä sopivassa kuosissa. Eli en tiedä painoani tarkalleen.
        Jos paino on tärkein asia, minkä mies naisesta noteeraa, niin mitä väliä on enää naisen muilla ominaisuuksilla eli mies joka sitä kyselee, etsii siis vain panokumppania, jonka täytyy täyttää tietyt ulkonäkökriteerit eikä muulla ole väliä?

• ttttt

Ei kyllä kukaan mies ole kysynyt painoani. Niinkö nykymiehet tekevät?

• T-fox

samasta syystä kuin miehet pituutensa? ;)

Vai painuuko ne vain yhtäkkiä kasaan?

• veikko70

Miksi valehdellaan eikä tehdä asialle jotain. Naiset lenkille ja miehet tikapuille venymään.

• kadonnutkaan?

?????????

• T-fox
        kadonnutkaan? kirjoitti:

?????????

mutta kuun loppuun mennessä viimeistään.

• punttijuntti

ei ainakaan mun vaimo ole kertaakaan valehdellut, tiedän tasan paljonko painaa kun on mun päällä.....

• blondi-72hki

ikinä kuvitellakaan huijaavani moisessa asiassa kuten en muussakaan itseeni liittyvässä.
      Sellainen on todella typerää!

• Wiisastelija

nykyinen treffailu on hyvin pienestä kiinni. Varmasti tulee kiusaus "huijata" vähän päästäkseen edes peliin mukaan. Kyseinen henkilö kuvittelee sitten tavatessa tekevänsä jollain muulla ominaisuudellaan vaikutuksen, jolloin paino tai pituus eivät olisi niin merkitseviä.

• nevermind

naisten oletetaan painavan usein liian vähän, joten ei jotkut sitä kehtaa myöntää olevansa ihan normaalin ihmisen mitoissa, saatikka ylipainoa on nolo myöntää miehille ainakin. itse en valehteluun omasta painostani näe aihetta ,mutta ymmärrän sen silti.

• siinäpä ajatus

Itse en ole koskaan valehdellut painoani. Harvemmin sitä on kysyttykään, ja joskus olen vastannut "ihan riittävästi" tms., mutta valehteluun en koe tarvetta.

Mutta että miksi jotkut valehtelevat. Luulen tietäväni tähän yhden potentiaalisen (en tiedä miten todennäköisen) selityksen. Miehillä on erikoiset käsitykset naisten painoista =) Esimerkiksi minua 80-kiloisena on veikattu 65- ja 70-kiloiseksi. Kyseisillä veikkaajilla ei ollut mitään syytä "silotella" arvaustaan, joten kohteliaisuudesta tuskin on kyse. Veljeni kanssa kerran keskustelin tästä painoasiasta... paljastui, että hän oletti 165-senttisen ja 60-kiloisen naisen olevan "lihava". Hah!

Usein olen huomannut, että pelkän painon kuullessaan miehille syntyy mielikuva todellisuutta tukevammasta naisesta. Liekö tämä johtuu siitä, että lähes kaikki naisen julkisesti mainostetut painot alkavat viitosella... kuutosella alkavan on siis pakko olla punkero =)

• ex-anorektikko

Tiedän, mitä on painaa 40 kg. Olin silloin sairas. Nykyisin painan 65 kg, enkä tunne olevani vieläkään lihava. Lihakset painavat myös, nyt kun minulla niitä vihdoinkin on.

• miehet...

Koska miehet olettavat naisen aina painavan vähemmän kuin mitä hän itse asiassa painaa.

Otetaan nyt esimerkkinä minä. Olen 177cm ja hoikkavartaloinen, ei läskiä missään. Arvatkaapa sitten paino?

Mies miettii tyypillisesti että "hmm. mallin pituus. mallit painavat 45-55kg. olisko 50kg?"

No eipä taida olla. Paino on 62 ja se on ihannepainon alarajoilla sekin. Mutta kuulostaa paljolta kun vertaa siihen 45-kiloiseen malliin. Ja sitten mies alkaa pohtia että "pettääkö ulkomuoto, 62 kiloon mahtuu kyllä aika lailla läskiä".

Ärsyttää, kun on hoikka ja sitten kun kertoo painonsa niin mies tavallaan "pettyy" vaikka se ei mitään se paino kerrokaan.

Kiteytettynä nainen valehtelee painonsa koska nainen on tänä päivänä niin esineellistetty esine ja koska naisessa täytyy olla jotain vikaka jos muodot eivät ole samanlaiset kuin huippumalleilla. Jos ulkomuoto ei ole niin painon täytyy olla ainakin. Painonsa valehtelemalla tavallaan kaunistelee totuutta.

• T-fox

mallin ihannepaino on pituus miinus 120, eli 177 senttisenä saisit painaa 57 kiloa. Mallit ovat pitkiä, ei ne mitään 45 kiloisia ole!

Painoa tärkeämpää on kuitenkin mitat, lantion ympärys ei saa olla suurempi kuin 92 cm ja vyötärö mieluiten 60-65 senttiä, tämä siksi että mallien pitää mahtua sen samaan koon vaatteisiin. Kun se on yleensä niin päin että vaatteisiin hankitaan malli sisälle, eikä mallille vaatteita.

• ADD-tyttö

Näkeehän sen painon kasvotustenkin, tosiaan :).

Ei siihen ihan totta kuole, vaikka joskus kävisikin kahvilla jonkun sellaisen ihmisen kanssa, joka ei sitten fyysisesti viehätäkään? Jos deittailee esim. nettikirjoittelun/meilailun pohjalta, tuskin kuitenkaan aina se ensimmäinen osuu, vaikka fyysiset jutut olisikin käyty läpi ja kuvat vaihdettu?

Itseäni ei ainakaan olisi napannut, jos miehelle olisi ollut kauhean tärkeää tietää painoni. Toki kun olemme suhteessa, olen sen hänelle kertonut, kuten myös sen, paljonko olen vähimmilläni ja enimmilläni painanut.

Kokonaan eri juttu sitten, jos nainen spontaanisti kertoo painonsa ja valehtelee siinä. Sinänsä kyllä jo parinkin kirjoittajan mainitsemista syistä en kauheasti kannata koko painosta keskustelemista - pelkkä painon ja pituuden suhde kertoo kropasta varsin vähän, ja lisäksi joillakin on aika hukassa käsitys normaalipainosta.

• Wastaaja

..kun itse en harrasta, muutoin kuin n. puolen kilon virhemarginaalilla".;D

En mä tiedä muusta, kuin että oon aina ihmetelly naisia, jotka nostavat jonkun yksittäisen ruumiin ulokkeensa esille "parhaana puolenaan".:O Apua!! Itselläni ko. ehdottomasti eniten kehutuin juttu on ainakin aina ollut nimenomaan kasvot, ja toivoisin samoin olevan muillakin.

Hirveintä olis olla vaan "hyvä perse" tai "kivat tissit".:/

• valehtelevat pituutensa?

kai senkin näkee kun itsensä pituista tai pidempää etsii...

• Wastaaja

Etsii & seurustelee niiden pidempien misten kanssa aina.;) Miksi silti ehdottomasti seksikkäin tapaamani mies on melko pieni, vain n. 170 cm.?;) * ikuisuusdilemma*

• nainen 51kg

Naisella on huono itsetunto jos ei suostu myöntämään painoaan. Tiedän, olen itse hoikka (160cm/51kg) mutta mielestäni silti voin kommentoida asiaa.

Itse olin taannoin normaali, kurvikas nainen. Painoin viisi kiloa enemmän kuin nyt. Kerroin painoni aina rehellisesti jos joku sitä kysyi. Olen nyt laihtunut vatsavaivojen vuoksi ja kaipaan joka ikistä menetettyä kiloani. Siinä vaiheessa kun painoni käväisi alle 50, mieleni teki valehdella, että painan enemmän. Näinkin päin asia voi siis olla. Silti aina rehellisesti sanoin kyseisenäkin aikan painoni. Mikäs siinä.

Mielestäni silti, peili on paras puntari. Kiloihin ei pidä tuijottaa, mutta kyllä ne silti voi rehellisesti kertoa. Sitä paitsi, lääkärit ovat valittaneet naisten painon valehtelusta. Se voi aiheuttaa suoranaisia vaaratilanteita esim leikkauksissa

• Wastaaja

Mä oon just tällä momentilla sellasissa ns. "lomafiilingeissä"( ironinen wirn.;D), etten ehkä ole ihan paras tyyppi kommentoimaan.

Sen voin kuitenki itsekin sanoa, että menneisyydestä olen käynyt kovan koulun esimerkin vuoksi vaikka syömisen kanssa. Eniten tarkoitan sitä, et jos sulla on valittavanasi elämä.. tai jotkut muut jutut, niin viisas valitsee sen elämän. Ihan esimerkiksi: joku syöpä esim. on sellanen asia ihmisen elämässä, että sellasen jälkeen aika harva kelailee seikkaa, että missä shapessa ne mun tissit on.;) Pääasia, että on olemassa..ihan kaikenkaikkiaan.:)

Sama homma syömishäiriön kanssa. Esimerkin vuoksi: jos sä oot ikinä elämässäsi painanut vaikka sen 38 kg, niin sua ei hirveest tod. näk. ko. vakavasta häiriötilasta toivuttuasi kiinnosta, että onko joku malli sen kilon vai yksi liian laiha/ lihava.

Todellakin naisella on huono itsetunto, jos hän ei suostu myöntämään rehellisesti painoaan. Yhtälailla naisella on kuitenkin huono itsetunto, jos häntä ei ihan _todella_ muut asiat kiinnosta, kuin se paino tms. Elämä on oikeasti liian lyhyt turhuuksille, mut kukin tuhlaa tietty omansa siten, kuin haluaa.

:)

• Wastaaja
        Wastaaja kirjoitti:

Mä oon just tällä momentilla sellasissa ns. "lomafiilingeissä"( ironinen wirn.;D), etten ehkä ole ihan paras tyyppi kommentoimaan.

Sen voin kuitenki itsekin sanoa, että menneisyydestä olen käynyt kovan koulun esimerkin vuoksi vaikka syömisen kanssa. Eniten tarkoitan sitä, et jos sulla on valittavanasi elämä.. tai jotkut muut jutut, niin viisas valitsee sen elämän. Ihan esimerkiksi: joku syöpä esim. on sellanen asia ihmisen elämässä, että sellasen jälkeen aika harva kelailee seikkaa, että missä shapessa ne mun tissit on.;) Pääasia, että on olemassa..ihan kaikenkaikkiaan.:)

Sama homma syömishäiriön kanssa. Esimerkin vuoksi: jos sä oot ikinä elämässäsi painanut vaikka sen 38 kg, niin sua ei hirveest tod. näk. ko. vakavasta häiriötilasta toivuttuasi kiinnosta, että onko joku malli sen kilon vai yksi liian laiha/ lihava.

Todellakin naisella on huono itsetunto, jos hän ei suostu myöntämään rehellisesti painoaan. Yhtälailla naisella on kuitenkin huono itsetunto, jos häntä ei ihan _todella_ muut asiat kiinnosta, kuin se paino tms. Elämä on oikeasti liian lyhyt turhuuksille, mut kukin tuhlaa tietty omansa siten, kuin haluaa.

:)

Olen siis vahvasti kannalla, että yhdellakään naisella tuskin lienee tarvetta valehdella painoaan.

;D

• Hormoonisika
        Wastaaja kirjoitti:

Olen siis vahvasti kannalla, että yhdellakään naisella tuskin lienee tarvetta valehdella painoaan.

;D

Niinhän sitä kuvittelisi, mutta kun omalla kokemuksella myös pituus valehdellaan, niin menee jo hassuksi. :p

Räikeimpänä esimerkkinä nettideitti, jonka ilmoituksen pituus oli muutaman rahdun itseäni koreampi. Siinähän sitä ihmetteli, kun itseään matalampi kiinnosta (ette te naiset ole ulkonäkökeskeisiä, ettehän) ja syykin selvisi: siinähän sitä oikein huomattavasti sai alassuin katsella tavatessa. :)

Naiset vain ovat patologisia valehtelijoita, eihän tässä enää muuhun päätelmään voi päätyä. Eihän nuo syitä tahdo tarvita. :D

• Wastaaja
        Wastaaja kirjoitti:

;D

Lopullisena koostena tän ketjun aiempiin kirjoituksiini totean, että uskomatonta paskaa kirjoittelin tossa perjantaina.

Syytä ingorata nuo kaikkien. Mä ainakin teen niin.;DDD

• ---

Viesti koskee ilmeisesti nettideittejä / deitti-ilmoituksia. Kasvotustenhan ei kai kenelläkään ole tarvis kysellä toisen painoa; luulisi ainakin, että silmämääräisesti (siis ilman numerofaktoja) pystyy arvioimaan onko toinen itseä miellyttävän näköinen / painoinen.

En ole koskaan harrastanut deitti-ilmoituksia enkä myöskään aio kyseistä harrastusta koskaan aloittaa. Veikkaan, että deitti-ilmoituksissa valehdellaan kaikesta niin paljon kuin ehditään. Tyypillinen ilmoitus on varmaankin tyyliä "olen iloinen, kiva, luotettava & rehellinen, kauniiksi/komeaksikin kehuttu, urheilullinen jne. jne...", vaikka ilmoituksen takana olisikin ei-massasta-erottuva penkkiurheilija, jonka asenne elämää kohtaan on enemmänkin pessimistinen ja tympääntynyt kuin iloinen, ja jonka edellinen suhde on karahtanut kiville ilmoittajan narahdettua vieraista.

Ettäkö miksi sitten valehdellaan? Halutaan tietysti antaa sekä muille että itselle siloitellumpi kuva itsestä ja pitää useampi ovi avoinna. Valehtelu tietyissä kohdissa antaa enemmän mahdollisuuksia ja toivotaan, että kasvotusten pystytään tekemään hyvä vaikutus siitä huolimatta, että todellisuus ei ihan vastaisikaan luvattua.

• Mittailija

Oliskohan samasta syystä kuin tuntuu kaikilla miehilläkin olevan ainakin täällä netissä 25 cm kulli.

• Anonyymi00040

Siitä tietää naisella on ylipainon, siis jo huomattavaa, että hänen naiskaveritikin on samaa kaliberia. Eli valikoituu joukkoon jossa on sama ongelma.Tai puoliso sanoo, että rupean pudottamaan noita ylimääräisiä kilojani, niin hän suuttuu ja väittää, että pakotat hänetkin nälkäkuurille . Tai survoo itsensä vanhoihin vaatteisiin ,joihin on ennen mahtutnut hyvin, mutta nyt jenkkakahvat ja vatsa turusuaa yli. Väittää että ei ole lihonut, koska vanhat vaatteet sopii vielä päälle.

• Anonyymi00041

Joskus sen näkee, joskus taas ei. Esimerkiksi minun painoani ei kukaan koskaan tiedä oikein. Olen slevästi painavampi kuin ulospäin kuvittelisi.

• Anonyymi00042

Ja siis kuten tuossa jo edellä todettiinkin, niin ongelma koskee ilmeisesti vain nettideittejä. En ainakaan itse keksi ainoatakaan syytä miksi kukaan kasvotusten toisen painoa kyselisi. Se mitä näkee joka miellyttää tai ei miellytä, eikä vaakalukemilla ole oleellista merkitystä.

• Anonyymi00043

Hauska huomio taannoin:
      Kävin naislääkärin pakeilla.
      Ihan mukava ja melko tukeva täti, sata kiloa elämän iloa.
      Kaulassa roikkui henkilökortti jossa kuva nuoresta naisesta jota en tunnistanut samaksi lääkäriksi. Olisiko sitten henkilökortti vaihtunut jonkun kanssa tai ehkä se meikki tekee tuon efektin?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      65
      958
    2. Mitä ihmettä pitäisi tapahtua

Että me kohdataan ja saadaan tämä tilanne etenemään?
      Ikävä
      69
      712
    3. Jos mies naisen prinsessakohtelu

on sinulle liikaa, älä valitse prinsessaa 🦋🧚🏼‍♀️👸🏼
      Ikävä
      133
      646
    4. Miksi meille jäi

Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk
      Ikävä
      37
      615
    5. Olen kironnut sinut alimpaan helvettiin

Hyvää matkaa.
      Ikävä
      69
      586
    6. Viesti sinulle

Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️
      Ikävä
      33
      582
    7. Ikävö sinua nainen!

Rakastan sua! ❤️💛❤️💜🧡🧡💚🤎:💜💜❤️
      Ikävä
      43
      554
    8. SAHIMÄKI LOPETA

Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve
      Ähtäri
      43
      551
    9. Rakas, rakkaampi, rakkain

Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m
      Sinkut
      112
      515
    10. Haluan purkaa vielä tuntemuksia

Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei
      Ikävä
      19
      490
    11. Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.

Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k
      Sinkut
      172
      474
    12. Ketä ajattelen

kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v
      Ikävä
      18
      451
    13. Pilkettä sunnuntain silmässä

😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto
      Sinkut
      61
      382
    14. Jos olet aidosti jostakin

kiinnostunut, niin yrität myös lähestyä irl. 😁
      Ikävä
      52
      369
    15. Kyllä tiedän sun

Likaiset pelit selän takana
      Ikävä
      42
      368
    16. Tiedätkö kun on

Ikävä sinua melko usein.
      Ikävä
      17
      362
    17. Mitä sinulle on tapahtunut lapsena

Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)
      Ikävä
      29
      354
    18. Työttömän miehen ihmisarvo

..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline
      Sinkut
      96
      343
    19. YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.

Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene
      Ähtäri
      22
      338
    20. Kuhmolaiset valittaa kaikesta

Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene
      Kuhmo
      9
      338
    Aihe