Sain yhteyttä reilut 1½ vuotta sitten suomi24 treffeissä yhteen mieheen ja ensin alkuun me lähetettiin vaan s-postia ja siitä sitten noin 2kuukauden kuluttua vaihdettiin numeroita ja aloitimme textiviestien lähettämisen ja ja soittelunkin kun mulla ei ollut itselläni nettiä juuri silloin käytössä.alussa juttelimme useita tunteja päivässä ja puhuimme että olisi mukava tavatakin, oltiin sovittu että nähdään mutta aina tuli esteitä hänen puoleltaan ja sitten hän rupesi epäilemään että pitäisin toisten kanssa yhteyttä. Mua rupes todellakin pännimään kun koskaa ei tullut tapaamisesta mitään, oli puhetta että nähtäisi silloin ja silloin, mutta paskat siitä koskaan mitään tullut tai sitten että ei hän tiedä kun on kaikki maatyöt ym ym, vaikka asutkin maalla niin onhan heilläkin mahdollisuus saada lomittaja ja ottaa vapaata. pikku hiljaa nyt viime aikoina alkoi meidän yhteyden pito hiipumaan aika lailla,ja lopuksi sain tänään itsestäni irti niin paljon että en jaksa tälläistä pelleilyä ja meidän yhteyden pito saa päättyä siihen paikkaan, kyllä niitä miehiä on olemassa jotka ovat rehellisiäkin,ja jotka oavt todellakin aidosti kiinnostuneita ja eivät vaan leiki toisen ihmisen kanssa, toivottavasti.
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Harmittaa vain todetaEttä elämä on ajanut meidän ohi. Se on totuus. Me oltaisiin oltu hyvä pari nuorempana, mutta ei enää. Olen liian vanha. Naiselta.
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
Vastaukset 3
Vanhimmat
Jotkut ilmeisesti haluavatkin tutustua naisiin jotka asuvat kauempana, on helpompi vältellä tapaamista. Ensimmäisen tapauksen jälkeen otin opikseni (tämä myös oli mustis muista tuttavuuksista vaikka ei oltu edes tavattu) enkä enää missään tapauksessa sistoudu pitämään ketään "ainoana" ennenkuin se toteutuu in real life. Ei mitään järkeä laittaa elämäänsä jäihin tällaisten vedättäjien takia.
Tämä kyseinen mies paljasti jälkeenpäin olevansa impotentti ja siksi vältelleensä, mutta oli syy mikä tahansa, aikeistaan pitäisi olla rehellinen.
Nettideittailu on turhauttavaa hommaa justiin tuon takia, ainakin miehillä, tai ainakin omalla kohdalla. Koska on iso homma saada ensinkään yhteys naisiin, ja sitten kun sen saa, niin pitää kirjoitella monta kuukautta ennen kuin tavataan, ja silloinhan sen vasta näkee onko kemiat kohdallaan.en tiedä miksi tytöt on niin arkoja tapaamaan livenä!
Miksi ihmeessä ei voi olla mahdollisimman livenä - eli ainakin itse mielelläni puhuisin ainakin edes puhelimessa. Kuitenkin on aika turhauttavaa kirjoitella kuukausia ja sitten kun ekan kerran näkee niin se onkin että ei kiitos...
Tietenkin jotkut varmaan pelkäävät hulluja, mutta ei kai tuossa nyt NIIN suurta riskiä ole jos asian hoitaa viksusti ja julkisilla paikoilla.
Pakko se on ottaa askelia jos aikoo päästä eteenpäin. Toki ymmärrän, että joku tekee sen toisellakin tavalla. Kuitenkin live-elämässä askelia otetaan heti ja välittömästi, vaikka sänkyyn ei heti hypättäisikään. Kyllä tässä pitäisi pyrkiä samaan, mun mielestäni.
No mä olenkin aina ollut suoran toiminnan mies, enkä siltikään koe itseäni ns. pelimieheksi..:-)