Viime lauantai yönä ihan yllättäen alkoi koskemaan rintalastaa no jonkun aikaa olin ja ihmettelin ja päätin mennä nukkumaan. No Sunnuntai kun heräsin oli hengitys hieman vaikeaa sisäänpäin mut maanantai hengitys kulki ihan kunnolla ja normaalisti taas. Tämä oli jo toka kerta näin kävi, edellisestä kerrasta on muutamia kuukausia ja kipu kesti päivän. En sitte tiedä hengitinkö jotenkin väärin sillä hetkellä vai mikä laukaisi yllättävän kivun, ei mikää kiva tunne, pakkotoisto forumilla tuntuu olevan muitakin samasta ongelmasta kärsiviä.
Aina välillä kun venyttelee ja pullistelee rintakehää niin rintalasta rusahtaa hieman.
Eipä taida olla mitään yks selitteistä ratkaisua millä kipua voisi välttää.
Ylikireä rintalasta?
2
3131
Vastaukset
- Putkistoinen
Mulla oli sama vaiva. Ei voinnut esim. tehdä dippiä kunnolla kun rupesi rintalastaan sattumaan ja alkoi pelottaa, kun rusahteli!
Rintalastaakin voi venytellä ja näin parantaa sen liikkuvuutta, joka ainakin osaltaan auttoi minua. Itse venyttelen Method Putkiston avulla, Mutta yksin kertaisena koti neuvona voisit ennen ja jälkeen rinta treenin esim. maata pallo rintalastan alla vatsallasi ja rentouttaa ylävartalon uloshengityksen avulla pallon päällä, ja näi saada liikettä rintalastaan. Jos olet tosi lihaksikas tai muuten kookas saatat tarvita apupainon selänpäälle tai jonkun painamaan kevyesti palloa vasten. Tämä auttoi minua.- Nimetön
Arvelinkin et löytyy ainakin joku jolla on sama ongelma, kipu ei tosiaan ole mitenkään mukavan tunnusta, pelottavaa jopa ja seuraava päivä on myös ahdistava kun ei hengitys suju niinkuin yleensä.
Pitää yrittää venyttää, en ole sillee lihaksikas mut yläkroppa on todella kireän tuntuinen, pitää myös kokeilla syvähengitys harjoituksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1114957Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493282Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle853009- 811757
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411520Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku191511450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1141388Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1151073- 161069
Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah431037