Mun sukulaiset on ihan okei tyyppejä, ja ei tunnu mukavalta pahottaa niiden mieliä jäämällä kotiin sukujuhlista sen takia, kun niiden kanssa ollessa pitäisi esittää jotain muuta kuin mitä on (mikä on kyllä tuskaista mutta en haluaisi että minuun petyttäisiin - pitäisi varmaan päästä tuommosen typeryyden yli).
Tilannetta vaikeuttaa myös raha. Raha tekee tästä vielä vaikeampaa! En halua niiltä rahaa, etenkin nyt kun olen ollut aika useista sukujuhlista yms. poissa ja sukulaisten mielipiteet minusta tuntuu pahenevan sen takia. Eli jos menen nyt niin antaako ne anteeksi sen etten ole ollut aikaisemmin? Tai jos ne jättää rahan lähettämisen kokonaan pois, niin mitenkäs sitten voin enää nähdä niitä ilman että vaikuttaisi siltä että sen rahan takia olisin liikkeellä?
Pitäisivät vaan rahansa. Niistä on tietty hirmunen hyöty opiskelijalle jolla rahatilanne on surkea, mutta sen rahan takia en voi vapaasti tehdä mitä haluan. Joten parempi ilman. Ehkä olen paska kun ajattelen mitä ne minusta ajattelee sen sijaan että vain menisin niiden luona käymään ja jättäsin tämmösen valittamisen.
Tilanne on silti vaikea. Harmittaa..
Jos ne sukulaiset vihaisivat minua niin ehkä ne ei sen jälkeen enää pahoittelisi sitä etten koskaan käyny niiden luona? Kellään samankaltaisia kokemuksia?
sukulaiset ja
mun ongelma
1
1037
Vastaukset
- kiusallista
Minusta on tavattoman kiusallista, että tuputetaan rahaa kouraan, joka kerta kun käy kyläilemässä sukulaisten luona. Sitten niille pitää esittää sellasta kivaa pikku enkeliä. En minä halua niiden rahoja, mutta ei uskota vaikka yrittää kieltäytyä, enkä halua pahoittaa toisten mieltä.
Joskus tuntuu siltä, että siitä vierailusta maksettaisiin palkkaa tai jotain. Tai luulevat, etten tulisi käymään, jos ei siitä "makseta". Hirmusen kiusallista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585574KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1993635Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182438Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222385Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91268- 1021069
Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT671068- 881045
Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181032Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79975