Mun sukulaiset on ihan okei tyyppejä, ja ei tunnu mukavalta pahottaa niiden mieliä jäämällä kotiin sukujuhlista sen takia, kun niiden kanssa ollessa pitäisi esittää jotain muuta kuin mitä on (mikä on kyllä tuskaista mutta en haluaisi että minuun petyttäisiin - pitäisi varmaan päästä tuommosen typeryyden yli).
Tilannetta vaikeuttaa myös raha. Raha tekee tästä vielä vaikeampaa! En halua niiltä rahaa, etenkin nyt kun olen ollut aika useista sukujuhlista yms. poissa ja sukulaisten mielipiteet minusta tuntuu pahenevan sen takia. Eli jos menen nyt niin antaako ne anteeksi sen etten ole ollut aikaisemmin? Tai jos ne jättää rahan lähettämisen kokonaan pois, niin mitenkäs sitten voin enää nähdä niitä ilman että vaikuttaisi siltä että sen rahan takia olisin liikkeellä?
Pitäisivät vaan rahansa. Niistä on tietty hirmunen hyöty opiskelijalle jolla rahatilanne on surkea, mutta sen rahan takia en voi vapaasti tehdä mitä haluan. Joten parempi ilman. Ehkä olen paska kun ajattelen mitä ne minusta ajattelee sen sijaan että vain menisin niiden luona käymään ja jättäsin tämmösen valittamisen.
Tilanne on silti vaikea. Harmittaa..
Jos ne sukulaiset vihaisivat minua niin ehkä ne ei sen jälkeen enää pahoittelisi sitä etten koskaan käyny niiden luona? Kellään samankaltaisia kokemuksia?
sukulaiset ja
mun ongelma
1
977
Vastaukset
- kiusallista
Minusta on tavattoman kiusallista, että tuputetaan rahaa kouraan, joka kerta kun käy kyläilemässä sukulaisten luona. Sitten niille pitää esittää sellasta kivaa pikku enkeliä. En minä halua niiden rahoja, mutta ei uskota vaikka yrittää kieltäytyä, enkä halua pahoittaa toisten mieltä.
Joskus tuntuu siltä, että siitä vierailusta maksettaisiin palkkaa tai jotain. Tai luulevat, etten tulisi käymään, jos ei siitä "makseta". Hirmusen kiusallista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579