pelkkään yövuoroon 4*8h viikossa ma-to yöt
n. 1500 ois brutto tiliin kahes viikos.
Pitäsköhän...
Tarjottiin
6
2521
Vastaukset
- edelliseen
1000 ois muuten brutto tiliin ja joutus tekeen 5 päivästä viikkoo
- edelleen
Oliski vaan 400 brutto ja osa-aikainen yötyö. Päivystystä 24/7. Ottaisko.
- pera
edelleen kirjoitti:
Oliski vaan 400 brutto ja osa-aikainen yötyö. Päivystystä 24/7. Ottaisko.
ota nyt äkkiä se työ kun kerran ehdot kokoajan huononee..
- sitten
pera kirjoitti:
ota nyt äkkiä se työ kun kerran ehdot kokoajan huononee..
mietein kuulemma liian kauan :/
No lupasivat sit kuitenkin että saan käydä ruokatunnilla kotona eväät hakemas, palkkaa ei kait sit saa ku 7,41 tunti - ja hitaat
sitten kirjoitti:
mietein kuulemma liian kauan :/
No lupasivat sit kuitenkin että saan käydä ruokatunnilla kotona eväät hakemas, palkkaa ei kait sit saa ku 7,41 tuntiEhtivät antaa sen paikan minulle jota sinulle ensin tarjosivat mutta jota jäit arvuuttelemaan.
Sain lisukkeeksi työsuhdeauton, mb 600sl.n ja patjan jolla makoilla työaikana. Palkan lupasivat nostaa viikon koeajan jälkeen 8300e/kk. - selmis
ja hitaat kirjoitti:
Ehtivät antaa sen paikan minulle jota sinulle ensin tarjosivat mutta jota jäit arvuuttelemaan.
Sain lisukkeeksi työsuhdeauton, mb 600sl.n ja patjan jolla makoilla työaikana. Palkan lupasivat nostaa viikon koeajan jälkeen 8300e/kk.Mikä se tollanen työpaikka on???määkin haluun!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 215067
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23222Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1001278
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17893viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35742