pelkkään yövuoroon 4*8h viikossa ma-to yöt
n. 1500 ois brutto tiliin kahes viikos.
Pitäsköhän...
Tarjottiin
6
2529
Vastaukset
- edelliseen
1000 ois muuten brutto tiliin ja joutus tekeen 5 päivästä viikkoo
- edelleen
Oliski vaan 400 brutto ja osa-aikainen yötyö. Päivystystä 24/7. Ottaisko.
- pera
edelleen kirjoitti:
Oliski vaan 400 brutto ja osa-aikainen yötyö. Päivystystä 24/7. Ottaisko.
ota nyt äkkiä se työ kun kerran ehdot kokoajan huononee..
- sitten
pera kirjoitti:
ota nyt äkkiä se työ kun kerran ehdot kokoajan huononee..
mietein kuulemma liian kauan :/
No lupasivat sit kuitenkin että saan käydä ruokatunnilla kotona eväät hakemas, palkkaa ei kait sit saa ku 7,41 tunti - ja hitaat
sitten kirjoitti:
mietein kuulemma liian kauan :/
No lupasivat sit kuitenkin että saan käydä ruokatunnilla kotona eväät hakemas, palkkaa ei kait sit saa ku 7,41 tuntiEhtivät antaa sen paikan minulle jota sinulle ensin tarjosivat mutta jota jäit arvuuttelemaan.
Sain lisukkeeksi työsuhdeauton, mb 600sl.n ja patjan jolla makoilla työaikana. Palkan lupasivat nostaa viikon koeajan jälkeen 8300e/kk. - selmis
ja hitaat kirjoitti:
Ehtivät antaa sen paikan minulle jota sinulle ensin tarjosivat mutta jota jäit arvuuttelemaan.
Sain lisukkeeksi työsuhdeauton, mb 600sl.n ja patjan jolla makoilla työaikana. Palkan lupasivat nostaa viikon koeajan jälkeen 8300e/kk.Mikä se tollanen työpaikka on???määkin haluun!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683198Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84869
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865