Hei yököt.
Miten teillä valvominen kolmen viikon jaksolla?
Itse olen kaupungilla töissä ja tuntuu,että listoja on tosi vaikea tehdä tunnit menee yli tai ali. seitsemän valvotun yön jälken ei useinkaan onnistu viikko vapaata vaan vapaat jää kolmeen tai neljään. Onko teillä sovittu erillinen tuntimäärä? omat vuorot alkaa21.15 ja päättyy 07.15. Ihanteellinen työaika olisi viikko töitä,viikko vapaata. Vinkkejä kiitos
työvuorolistat
2
1731
Vastaukset 2
- sen pohjalta
ne sinunkin työvuorot määräytyy ja siitä voit tarkastaa pysytäänkö lain sallimissa rajoissa. Yleensä pysytään. itte yksityisellä töissä ja teen 4-6 yötä ja 3-4 vapaata nukkupäivä ja hyvin oon jaksanut. En tiedä vastaako tää sun kysymykseen millään tavalla, mutta kirjottelen täältä töistä kun ei muutakaan tekemistä ole. :)
- kierto
Itsellä ainakin tunnit tasaantui, kun sain vaihdettua 3:n viikon listat 6:n viikon kiertoon (teen vko työtä vko vapaata). Sulla on hiukan liian lyhyet työvuorot, että saisit 6:n viikonkaan listan tunnit täyteen...mutta luulisin, että tollakin tuntien siirrolla, helpottuisi listojen tekeminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1132341Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???311192- 106963
- 71942
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha614916- 48855
- 85790
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680- 70676
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31666