Hei yököt.
Miten teillä valvominen kolmen viikon jaksolla?
Itse olen kaupungilla töissä ja tuntuu,että listoja on tosi vaikea tehdä tunnit menee yli tai ali. seitsemän valvotun yön jälken ei useinkaan onnistu viikko vapaata vaan vapaat jää kolmeen tai neljään. Onko teillä sovittu erillinen tuntimäärä? omat vuorot alkaa21.15 ja päättyy 07.15. Ihanteellinen työaika olisi viikko töitä,viikko vapaata. Vinkkejä kiitos
työvuorolistat
2
1719
Vastaukset
- sen pohjalta
ne sinunkin työvuorot määräytyy ja siitä voit tarkastaa pysytäänkö lain sallimissa rajoissa. Yleensä pysytään. itte yksityisellä töissä ja teen 4-6 yötä ja 3-4 vapaata nukkupäivä ja hyvin oon jaksanut. En tiedä vastaako tää sun kysymykseen millään tavalla, mutta kirjottelen täältä töistä kun ei muutakaan tekemistä ole. :)
- kierto
Itsellä ainakin tunnit tasaantui, kun sain vaihdettua 3:n viikon listat 6:n viikon kiertoon (teen vko työtä vko vapaata). Sulla on hiukan liian lyhyet työvuorot, että saisit 6:n viikonkaan listan tunnit täyteen...mutta luulisin, että tollakin tuntien siirrolla, helpottuisi listojen tekeminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain807665Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1293059- 1531894
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha711718Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1311569Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1721502- 1321212
- 80894
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko50834- 53784