onko kenelläkään kokemusta FM-lähettimen ja mp3-soittimen kanssa kikkailusta?
FM-lähetin+mp3-soitin
9
11585
Vastaukset
- on, mutta kummankin
erikseen.
Mitä yhteistä on FM-lähettimellä ja MP3-soittimella.
Ihan yhtä paljon kuin kalalla ja polkupyörällä.- treotin
annappa kun selvennän: siis kun kytkee FM-lähettimeen MP3-soittimen, voit kuunnella MISTÄ TAHANSA radio-vastaan ottimesta mp3-musiikkia. tätä minä tarkoitin, eli onko kokemuksia..?
älä sotke kaloja ja polkupyöriä tähän asiaan ;) - tarkoitin kysymykselläni
treotin kirjoitti:
annappa kun selvennän: siis kun kytkee FM-lähettimeen MP3-soittimen, voit kuunnella MISTÄ TAHANSA radio-vastaan ottimesta mp3-musiikkia. tätä minä tarkoitin, eli onko kokemuksia..?
älä sotke kaloja ja polkupyöriä tähän asiaan ;)että miksi juuri painotata MP3-soitinta?
Eihän radiolähetin kysele mikä äänilähde siinä
edellä on?
Itse kakarana , 30 vuotta sitten, soitimme kelanauhurista musaa eetteriin omatekoisella
lähettimellä.
Hyvin kuului vaarin putkiradiosta kilometrien päästä.
- MP33
Ainakin iPod iTrip yhdistelmä toimii ihan kohtuullisesti.
Apple iPod soittimissa toimivia Griffin iTrip FM lähettimiä saa ostettua vaikka täältä:
http://www.ipod-europe.net
iPodiin saa toki muitakin FM lähettimiä, mutta Griffinin valmistama iTrip on se suosituin ja toimivin FM lähetin. - riveristi
Toimii ainakin iRiver H10 ja sen oma lähetin. Huonona puolena näissä lähettimissä on että mikäli liikut autolla, niin radiotaajuuksia joutuu vaihtamaan aina silloin tällöin. Tämä on merkkiriippumaton ilmiö lähettimien kanssa. Itse käytän autossa iRiver H10:ä kaapelin kanssa ja se toimii ja kuuluu loistavasti. Mökillä käytän lähetintä.
- treotin
ois tarkoitus käyttää töissä radio-peltoreiden kanssa....
treotin kirjoitti:
Mikäli sulla on niissä peltoreissa soitinta varten sisään tulo niin onnistuu, mutta useimmissa Peltorin kuulosuojain radioissa sitä ei ole. Sitten toinen seikka mikli liität sen mikki liitäntään tuppaa tulemaan hurinaa, vaikka voimakkus olisi säädetty sellaiseksi, että ääni ei mene rikki.
- riveristi
treotin kirjoitti:
Peltoreissahan on ihan tavallinen radiovastaanotin, joten uskoisin FM-lähettimen toimivan niiden kanssa. Lähetin on siitä näppärä, ettei sen kanssa tarvita johtoa mp3 soittimelta kuulokkeisiin. Tosin lähettimen tarvitsema virta otetaan soittimen akusta joten soittoiaka lyhenee esitteissä luvatusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563111Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472881Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242689Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3521782- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193951Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810- 44809