onko kenelläkään kokemusta FM-lähettimen ja mp3-soittimen kanssa kikkailusta?
FM-lähetin+mp3-soitin
9
11652
Vastaukset
- on, mutta kummankin
erikseen.
Mitä yhteistä on FM-lähettimellä ja MP3-soittimella.
Ihan yhtä paljon kuin kalalla ja polkupyörällä.- treotin
annappa kun selvennän: siis kun kytkee FM-lähettimeen MP3-soittimen, voit kuunnella MISTÄ TAHANSA radio-vastaan ottimesta mp3-musiikkia. tätä minä tarkoitin, eli onko kokemuksia..?
älä sotke kaloja ja polkupyöriä tähän asiaan ;) - tarkoitin kysymykselläni
treotin kirjoitti:
annappa kun selvennän: siis kun kytkee FM-lähettimeen MP3-soittimen, voit kuunnella MISTÄ TAHANSA radio-vastaan ottimesta mp3-musiikkia. tätä minä tarkoitin, eli onko kokemuksia..?
älä sotke kaloja ja polkupyöriä tähän asiaan ;)että miksi juuri painotata MP3-soitinta?
Eihän radiolähetin kysele mikä äänilähde siinä
edellä on?
Itse kakarana , 30 vuotta sitten, soitimme kelanauhurista musaa eetteriin omatekoisella
lähettimellä.
Hyvin kuului vaarin putkiradiosta kilometrien päästä.
- MP33
Ainakin iPod iTrip yhdistelmä toimii ihan kohtuullisesti.
Apple iPod soittimissa toimivia Griffin iTrip FM lähettimiä saa ostettua vaikka täältä:
http://www.ipod-europe.net
iPodiin saa toki muitakin FM lähettimiä, mutta Griffinin valmistama iTrip on se suosituin ja toimivin FM lähetin. - riveristi
Toimii ainakin iRiver H10 ja sen oma lähetin. Huonona puolena näissä lähettimissä on että mikäli liikut autolla, niin radiotaajuuksia joutuu vaihtamaan aina silloin tällöin. Tämä on merkkiriippumaton ilmiö lähettimien kanssa. Itse käytän autossa iRiver H10:ä kaapelin kanssa ja se toimii ja kuuluu loistavasti. Mökillä käytän lähetintä.
- treotin
ois tarkoitus käyttää töissä radio-peltoreiden kanssa....
treotin kirjoitti:
Mikäli sulla on niissä peltoreissa soitinta varten sisään tulo niin onnistuu, mutta useimmissa Peltorin kuulosuojain radioissa sitä ei ole. Sitten toinen seikka mikli liität sen mikki liitäntään tuppaa tulemaan hurinaa, vaikka voimakkus olisi säädetty sellaiseksi, että ääni ei mene rikki.
- riveristi
treotin kirjoitti:
Peltoreissahan on ihan tavallinen radiovastaanotin, joten uskoisin FM-lähettimen toimivan niiden kanssa. Lähetin on siitä näppärä, ettei sen kanssa tarvita johtoa mp3 soittimelta kuulokkeisiin. Tosin lähettimen tarvitsema virta otetaan soittimen akusta joten soittoiaka lyhenee esitteissä luvatusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va3354690Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty1294163Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,2102512Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1012239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.411741Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv21418Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk71369- 311356
Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii511294entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin
että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä1471016