FM-lähetin+mp3-soitin

treotin

onko kenelläkään kokemusta FM-lähettimen ja mp3-soittimen kanssa kikkailusta?

9

11666

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on, mutta kummankin

erikseen.

Mitä yhteistä on FM-lähettimellä ja MP3-soittimella.

Ihan yhtä paljon kuin kalalla ja polkupyörällä.

• treotin

annappa kun selvennän: siis kun kytkee FM-lähettimeen MP3-soittimen, voit kuunnella MISTÄ TAHANSA radio-vastaan ottimesta mp3-musiikkia. tätä minä tarkoitin, eli onko kokemuksia..?
        älä sotke kaloja ja polkupyöriä tähän asiaan ;)

• tarkoitin kysymykselläni
        treotin kirjoitti:

annappa kun selvennän: siis kun kytkee FM-lähettimeen MP3-soittimen, voit kuunnella MISTÄ TAHANSA radio-vastaan ottimesta mp3-musiikkia. tätä minä tarkoitin, eli onko kokemuksia..?
        älä sotke kaloja ja polkupyöriä tähän asiaan ;)

että miksi juuri painotata MP3-soitinta?

Eihän radiolähetin kysele mikä äänilähde siinä
        edellä on?

Itse kakarana , 30 vuotta sitten, soitimme kelanauhurista musaa eetteriin omatekoisella
        lähettimellä.

Hyvin kuului vaarin putkiradiosta kilometrien päästä.

• vastaus!

• MP33

Ainakin iPod iTrip yhdistelmä toimii ihan kohtuullisesti.

Apple iPod soittimissa toimivia Griffin iTrip FM lähettimiä saa ostettua vaikka täältä:
      http://www.ipod-europe.net

iPodiin saa toki muitakin FM lähettimiä, mutta Griffinin valmistama iTrip on se suosituin ja toimivin FM lähetin.

• riveristi

Toimii ainakin iRiver H10 ja sen oma lähetin. Huonona puolena näissä lähettimissä on että mikäli liikut autolla, niin radiotaajuuksia joutuu vaihtamaan aina silloin tällöin. Tämä on merkkiriippumaton ilmiö lähettimien kanssa. Itse käytän autossa iRiver H10:ä kaapelin kanssa ja se toimii ja kuuluu loistavasti. Mökillä käytän lähetintä.

• treotin

ois tarkoitus käyttää töissä radio-peltoreiden kanssa....

• treotin kirjoitti:

Mikäli sulla on niissä peltoreissa soitinta varten sisään tulo niin onnistuu, mutta useimmissa Peltorin kuulosuojain radioissa sitä ei ole. Sitten toinen seikka mikli liität sen mikki liitäntään tuppaa tulemaan hurinaa, vaikka voimakkus olisi säädetty sellaiseksi, että ääni ei mene rikki.

• riveristi
        treotin kirjoitti:

Peltoreissahan on ihan tavallinen radiovastaanotin, joten uskoisin FM-lähettimen toimivan niiden kanssa. Lähetin on siitä näppärä, ettei sen kanssa tarvita johtoa mp3 soittimelta kuulokkeisiin. Tosin lähettimen tarvitsema virta otetaan soittimen akusta joten soittoiaka lyhenee esitteissä luvatusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      68
      2970
    2. Vieläkö se tarjous

On voimassa?
      Ikävä
      95
      1196
    3. Kysymys miehille ...

Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil
      Sinkut
      314
      1169
    4. Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli

Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii
      Maailman menoa
      350
      1091
    5. Itsensäpaljastelija

Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O
      Lapua
      62
      1031
    6. Ttp:llä kuontalot ojennukseen

Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste
      Haapavesi
      77
      883
    7. Hyvää yötä.....M

Miten me edettäs...............
      Ikävä
      77
      842
    8. Mikä sua vaivaa

@?
      Ikävä
      91
      760
    9. Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty
      Ikävä
      64
      752
    10. Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää

Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      709
    Aihe