Tigi Bedhead

onko kokemuksia näistä?

Eli mitä kokemuksia teillä on Tigin Bedhead ja Catwalk tuotteista? Erityisesti näistä seuraavista haluaisin kuulla kokemuksia ja vähän ''ohjeita'' miten näitä käytätte ja minkä muiden tuotteiden kanssa samaan aikaan:

-Ego boost (Split End Mender & Leave-in Conditioner)
-Chocolate head (Massive Hair Repair Treatment)
-Treat me right (piparminttunaamio)
-Spoil me - suihke
-Superstar - föönausneste
-Small Talk 3-in-1 (Thickifier, Energizer, Stylizer)
-Control freak - suoristusvaahto
-Headbanger - vaha
-Headrush - kiiltoadrenaliini
-After party Smoothing cream
-Health goddes (A Vitamin booster that rehydrates and detangels)
-Hard to Get

Eli miten laitatte hiuksenne jos käytätte noita ylläolevia tuotteita? Saa toki suositella muitakin Tigin tuotteita ja kertoa ihan yleensä kokemuksia noista

5

1186

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..............................

Mä olen käyttänyt joitain noista..
      Jotain osaan kertoa.

Superstar-föönaussuihke on ainakin ihan mahtavaa, varsinkin kun itselläni ei ole mitkään mahdottoman paksut tai vahvat hiukset, niin antaa ilmavuutta ja hiukset on helpompi muotoilla. Ja tosi riittoisa aine, tarvii niin vähän kerralla.

Small Talk on myös ihan huippu! Toimii juurikin kosteisiin hiuksiin laitettuna ja sitten föönaa.

Kun mulla oli lyhyet hiukset, niin tuo Hard To Get oli ihan ykköstuote! Ihana tuoksu ja hyvä vaha, kevyt eikä tee hiuksista likaisen tai raskaan oloisia ja pystyy muotoilla tukkaa uudelleen päivän aikana vaikka hieman käsiä kostuttamalla, eli ei tarvitse tuotetta lisätä.

• cassandra-

Ite oon kokeillu Health goddessiä, ja tykkäsin kyllä tosi paljon. Itellä vaaleita raitoja hiuksissa, ja ei aina niin hyvä kuntoiset niin aine kyllä helpotti kovasti hoitoa. control freakiä löytyy tälläkin hetkellä kotoa ja on kyllä aivan mahtavaa ainetta, tälläisiin ohkaisiin hiuksiin. Tigin tuotteissä tietenkin plussaa on kivat nimet ja karkkimaiset tuoksut :)..

• ...-.
        cassandra- kirjoitti:

Ite oon kokeillu Health goddessiä, ja tykkäsin kyllä tosi paljon. Itellä vaaleita raitoja hiuksissa, ja ei aina niin hyvä kuntoiset niin aine kyllä helpotti kovasti hoitoa. control freakiä löytyy tälläkin hetkellä kotoa ja on kyllä aivan mahtavaa ainetta, tälläisiin ohkaisiin hiuksiin. Tigin tuotteissä tietenkin plussaa on kivat nimet ja karkkimaiset tuoksut :)..

moi!Onko sulla mitä aineita tuosta control freakista cassandra-?

• xxxxx

Moi!
      Mulla taas Small Talk 3-in-1 ja Superstar - föönausneste ei toimi ollenkaan :( Small Talkin olen jo lahjoittanut pois, mutta tuota Superstaria olen vieläkin testaillut eri "annosmäärillä", mutta ei toimi. Jos laitan enemmän, hiukset tulee tosi likaisen tuntuisiksi ja jos vähemmän ei vaikuta mitenkään.
      Sun listalta muita en ole käyttänyt, mutta Catwalk Thickening Cream on ihan ok. Ja Superstar -vaahto on myös ok.

• Bed head

Minulla on käytössä Bed Headin control freak ja voin sanoa, että toimii! :) Siloittaa pörröisemmänkin tukan antaa kaunista kiiltoa. Tosi helppo käyttää. Sitten minulla on käytössä myös Tigin Foxy curls= odotin, että tällä tulisi kunnon megakiharat raudalla ja että ne myös kestäisivät pitkään, mutta ainakaan minun tukkaani tämä tuote ei tehonnut. Kiharat "lössähti" aika nopeasti! Tuoksu on toki huumaava. :) Sitten minulla on käytössä vielä After Party mutta mielestäni tuote on täysin rahan tuhlausta. Siloittaa toki vähän, mutta käytännössä tahnaa joka tuoksuu hyvältä. Control freak toimii paljon paremmin ja todella toimii tukassa. Tigin ylivoimaisesti lempi hiuslakkani on Masterpiece massive shine hairspray :P..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3105
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2875
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2115
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1575
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1349
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1338
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1301
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1273
    9. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1270
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1232
    Aihe