Hei,
tänään minulle aloitettiin ensimmäinen juurihoito.Hammas oli päässyt jo niin pahaan kuntoon,että se oli kerännyt mätää.
Täällä on vain negatiivisia kokemuksia juurihoidosta (ei ole onnistunut, sattuu jne..)
Mutta onko kenelläkään juurihoito onnistunut,ilman että hammas on jouduttu myöhemmin poistamaan?
Kiitos!
Onnistunut juurihoito?
6
813
Vastaukset
- hitusen
Onnistumisprosentti pulpiittihoidossa (hammas elävä, oireileva) 85-95 % ja sellaisen hoidon onnistuminen jossa on märkäpesäke luussa on 75-90 %. Nämä tiedot vuodelta 1998.
Toisin sanoen valtaosa juurihoidoista onnistuu aivan mainiosti. Mutta niissä ei mitää erityistä kerrottavaa olekaan. - ...
Minulle on tehty juurihoito kolmeen hampaaseen (eri aikoina)ja vain yhden hampaan juurihoito ei mennyt aivan suunnitelmien mukaan.Kahden muun hampaan vastaava hoito on mennyt hyvin eikä niissä ole ollut mitään ongelmia jälkeenpäin.
- Hhh
Vähän helpottaa,kun tuntuu,että kaikki vaan purnaavat miten juurihoito ei ole onnistunut jne.
Vähän kyllä ihmetyttää,kun lääkäri laittoi tuohon reikään pumpulitupon (siis tänään vasta avattiin hammas) ja sieltä tuposta pyrkii ulos jotain punertavaa (mätää?).Onkohan ihan normaalia?Ällöttävää se ainakin on.- vissiin
siis se hammas ja juuri on kerännyt painetta ja nyt ne päästetään ulos...
- on 3 hammasta
juurihoidettu 15 v. aikana ( olen 5-kymppinen) ja vannon, että hampaani ovat tallella ja voivat hyvin = ei särkyä, ei vihlontaa.
Ei kannata sokeesti uskoo kaikkea, mitä kuulee. Ole luottavainen, hoitosi tulee onnistumaan. - "asiantuntija"
Mulle on tehty yhteensä kuusi juurihoitoa ja kaikki onnistuneet hyvin,vanhin juurihoidettu hammas ollut suussa jo 12 vuotta ilman ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse4958637Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1215899Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos2884914Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli584645Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s744206Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1643972SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1723798- 901751
- 991302
- 47899