Voinko palkattoman virkavapaan aikana tehdä töitä toiselle työnantajalle?
olen palkattomalla virkavapaalla
6
9598
Vastaukset
- eikös ne silloin
just ota palkatonta virkavapaata kun tekevät toiselle töitä väliaikaisesti. Tosin, kannattaa selvittää ettei työnantaja kiellä tekemästä - kaitpa kunnallakin on jotain intressejä "kilpailevista" tahoista.
- mutta
nyt ois tarjolla mukava työ. Ajattelin, että kokeilisin uutta työtä, nyt kun palkattomalla olen. Voipi tietty olla työnantajalla vastaargumentti, kun käytänkin virkavapaan muuhun kuin alkuperäiseen suunnitelmaan.
- kunnallismies
Jos olet virkavapaalle, voit tehdä mitä tahansa. opiskella, tehdä töitä tai lähteä vaikka Timbuktuun. Olet virkavapaalla, et missään työsuhteessa. Eihän sinulle edes kerry eläkkeitä, lomia eikä muita tältä edelliseltä työnanataltasi. Et myöskään voi palata virkavauus-paikkaan takaisin, jos he ovat esim. palkanneet märäaikaisen sijaisen.
- tarviiko
edes ilmoitella työnantajalle jolta on virkavapaalla olevansa töissä toisessa firmassa?
- vapaalle mars
Olen vakituisessa virkasuhteessa ja minulle on tarjottu toista vakituista virkaa.
- Voinko hakea virkavapaata nykyisestä paikastani uuden työpaikan koeajan pituiseksi ajaksi?
- Täytyykö hakemukseen laittaa syy/liitteitä ja voiko työnantaja niitä vaatia vai riittääkö pelkkä hakemus ("haen vapaata ajalle x")?
- Voinko aloittaa toiset työt hyvillä mielin ilman sanktioita ja ilmoittamatta työnantajalle, että olen työsuhteessa toisaalla?- suomen eka
Virka koeajalla ????? Missä, mikä ????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053181Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921379
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561246Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803