Voinko palkattoman virkavapaan aikana tehdä töitä toiselle työnantajalle?
olen palkattomalla virkavapaalla
6
9534
Vastaukset
- eikös ne silloin
just ota palkatonta virkavapaata kun tekevät toiselle töitä väliaikaisesti. Tosin, kannattaa selvittää ettei työnantaja kiellä tekemästä - kaitpa kunnallakin on jotain intressejä "kilpailevista" tahoista.
- mutta
nyt ois tarjolla mukava työ. Ajattelin, että kokeilisin uutta työtä, nyt kun palkattomalla olen. Voipi tietty olla työnantajalla vastaargumentti, kun käytänkin virkavapaan muuhun kuin alkuperäiseen suunnitelmaan.
- kunnallismies
Jos olet virkavapaalle, voit tehdä mitä tahansa. opiskella, tehdä töitä tai lähteä vaikka Timbuktuun. Olet virkavapaalla, et missään työsuhteessa. Eihän sinulle edes kerry eläkkeitä, lomia eikä muita tältä edelliseltä työnanataltasi. Et myöskään voi palata virkavauus-paikkaan takaisin, jos he ovat esim. palkanneet märäaikaisen sijaisen.
- tarviiko
edes ilmoitella työnantajalle jolta on virkavapaalla olevansa töissä toisessa firmassa?
- vapaalle mars
Olen vakituisessa virkasuhteessa ja minulle on tarjottu toista vakituista virkaa.
- Voinko hakea virkavapaata nykyisestä paikastani uuden työpaikan koeajan pituiseksi ajaksi?
- Täytyykö hakemukseen laittaa syy/liitteitä ja voiko työnantaja niitä vaatia vai riittääkö pelkkä hakemus ("haen vapaata ajalle x")?
- Voinko aloittaa toiset työt hyvillä mielin ilman sanktioita ja ilmoittamatta työnantajalle, että olen työsuhteessa toisaalla?- suomen eka
Virka koeajalla ????? Missä, mikä ????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172413
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42786
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44755Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694