Kolmannet deitit

poika19v

Olen nyt käynyt kolmansilla treffeillä ja meillä on ihan kivaa mutta emme ole edes koskenet toisiimme. Onko tässä nyt käymässä niin, että nainen käy vain minun kanssa treffeillä huvikseen? Viimeksi hyvä, kun uskalsi istua minun läheisyyteen.. Minua sanoo monet naiset komeaksi ja hyvännäköiseksi, että ei kai se nyt ulkonäöstäkään kiinni ole..en ymmärrä. Sovittiin jo uudet treffit mutta, kun haluais jo vähän läheisyyttä.

8

3379

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos ei huvikseen...?

eikös se ole hyvä jos ihan huvikseen kanssasi siis viihtyy???

törmätäänkö taas miesten tavoite hakuisuuteen???
      Seksiäkös olet vain vailla?

koitappa. siis lähentele/ole oikein törkeä, niin näät kuinka perävalot vilkahtaa.ja koskaan et enää nää häntä.

• Xenon

Ehkäpä se deittailee muitakin miehiä siinä sivussa, kun etsii sitä herra oikeaa. Ehkä se on ujo, ehkä se haluaa edetä hitaasti, ehkä se ei ole niitä joiden täytyy parin kolmen tapaamiskerran jälkeen alkaa hipelöimään, ehkäpä se testailee sua, katsoo kuinka pian "herra komea" alkaa vaatimaan jotain muuta, ehekei sen fiiliksiet sua kohtaan ole vielä muuta kuin kaveruutta tai jotain hyvän päivän tuttu meininkiä.

• kärsivä-norsu

kokeilla tehdä aloite siihen suuntaan?

• Nimetön

Kyllä se nyt vaan on niin, että naiset haluavat miehen tekevän aloitteen sopivalla tavalla. Koskeminen kuuluu ihan normaaliinkin elämään, ilman mitään sen kummenpia suhteitakin. Siis silleen fiksusti.

Itse kosken naiseen tavalla tai toisella ihan varmasti ekoilla treffeillä. Usein se menee niin, että kun nähdään livenä ekan kerran niin sanon jotain tyyliin "wau, ollaanpas sitä nättiä / pirteenä / tms. tänään.." ja sitten jos silmät vähän vilkahtaa vastapuolella niin usein kysyn samaan hengenvetoon ennen kuin hän ehtii istumaan esim. pöydän ääreen että saisko häntä halata... Huom! Todella harva kieltäytyy tällaisesta kohteliaisuushalista ja toisaalta osoitat hänelle samalla että oot itse avoin ja hellä..;-)

Ja jos tätä ei voi tehdä niin ihan kiva on kääntää vaikka kahvipöydässä puhe vaikka tunteisiin sillain hienovaraisesti, että "No miltäs susta nyt tuntuu, onko kivaa.." tms. ja toinen yleensä vastaa tähän vähän punastellen tai silleen varovasti jotain ja sitä seuraa sitten pikku tauko, usko pois..! Silloin hänellä on usein käsi pöydällä esim. kahvikupin korvalla - silloin voit ihan varovasti silittää hänen kädenselkää, pikkusormea, tms. sormenpäälläsi. Ihan vaan pienen hetken ja vaikka hymyillä varovasti samalla. Tietty pitää olla tilanneälyä mukana ja jotkut osaa ja jotkut ei.

Ja kun poistutaan esim. ravintolasta, kaffeelta tai mistä vaan, niin ennen eroa voi ottaa toisen silleen puolileikillään kainaloon, eli oikea käsi hartioiden ympäri ja puristaa vähän ihan pienen hetken. Mutta muista irrottaa ajoissa, ettei toinen ahdistu jos ette ole vielä muuten halinut. Ja tietenkin kerrot kuinka mukavaa oli ja että odotat kovasti näkeväsi hänet uudelleen. Ja lisäksi kiität tekstarilla vielä esim. illalla kivasta hetkestä ja hyvästä seurasta..:-)

Mutta muista että sinä olet tilanteen herra ja että olet oikeasti kiinnostunut myös hänen persoonastaan, et vaan tisseistä ja alakerrasta. Toimi aina sen mukaan. Jos ihminen kiinnostaa vain seksimielessä niin sitä on hirmu vaikea peitellä.

• ...

Nuorena naisena koen edellä kirjoittavan miehen käytöksen todella luotaantyöntäväksi lipeväksi mielistelyksi. Hunajaa ja nättejä sanoja huokuva mies herättää vain epäilyksiä ja saa minut nostamaan suojamuurin ylös, varsinkin jos ekoista treffeistä kyse. Ekoilta treffeiltä haen jutun juurta, kemioiden testausta (ilman hiveltämistä tai kehumista) ja toisen luonteen hahmottamista tarkemmin. Arg.... miksi pitää heti hakea kosketusta?? Koiranpentumaiselta vaikutat..

• Hmmh
        ... kirjoitti:

Nuorena naisena koen edellä kirjoittavan miehen käytöksen todella luotaantyöntäväksi lipeväksi mielistelyksi. Hunajaa ja nättejä sanoja huokuva mies herättää vain epäilyksiä ja saa minut nostamaan suojamuurin ylös, varsinkin jos ekoista treffeistä kyse. Ekoilta treffeiltä haen jutun juurta, kemioiden testausta (ilman hiveltämistä tai kehumista) ja toisen luonteen hahmottamista tarkemmin. Arg.... miksi pitää heti hakea kosketusta?? Koiranpentumaiselta vaikutat..

kaikki taaplaa tyylillään..:-)

Toisilla vaan on enemmän menestystä kuin toisilla...

Kuten sanoin, pitää olla tilanneälyä ja malttia. Tuosta olen ihan samaa mieltä, että hunajaa ei saa tihkua - sitä en tietenkään tarkoittanut. Sopivina annoksina ja kohtuudella käytettynä toimii. Tiedä sitten minkä ikäinen olet, mutta itse en pelaakaan pikkutyttöjen kanssa (mitenkään hyvin nuoria naisia aliarvioimatta).

Ja kun menen treffeille, on asiaa pohjustettu jo etukäteen vastapuolen kanssa muilla keinoin jo sen verran, että ei enää ihan ventovieraita olla. Usein on nainenkin tehnyt koskettamisen aloitteen...

Kaikille ei sovi kaikki, totta helkutissa se pitää muistaa!

• treffailusta vielä

Mulla ihan samat ajatukset pyörii päässä. Kolmannet treffit takanapäin, hauskaa oli, synkkaa(vai kuvittelenko vaan???)...
      Mut mitään radikaalia ei toistaseks oo tapahtunut. Oon pähkäillyt kaikki mahdolliset vaihtoehdot läpi, että mistä on kyse, ja samalla moittinut itseäni liian hätiköiväksi...Lähinnä oon aatellut sitä, että kyseinen henkilö saattaa tavata mua A)koska ei ole sillä hetkellä parempaakaan tekemistä, B)on kiva saada uusia kavereita, leffaseuraa, ym...
      Hyväksyn tietysti jos asia on näin. Mut ongelma on se, että taidan olla itse ihastunut...:)Ja se tuntuu kivalta!
      No, ei kai auta muu, kun vaan kysyy, että millä asenteella se toinen osapuoli mua tapailee. Saa nähä tuleeko turpaan;)? heh

• :):)

Vai onko se rauennut?

Jos ei, kokeile jotain pieniä hipaisuja, poskeen tai käteen tai muuta. Ei mitään ahdistavaa. Jotkut ahdistuu mielettömän helposta. Pikkuhiljaa, pikkuhiljaa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      60
      14778
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      24
      2549
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      265
      2361
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      123
      1669
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      127
      1443
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      341
      1344
    7. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1183
    8. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      12
      1065
    9. Onko PS kaaoksessa?

Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P
      Perussuomalaiset
      73
      906
    10. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      99
      823
    Aihe