Love Metal

HIM FANI

Mitäs mieltä ootte him yhtyeestä???

26

1585

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viesti....

tekee metallipalstalla???

• lki

koko tuotanto edustaa parhautta, uusin levy ehkä
      paras!

• kardeardo

moon samaa mieltä!!

• ....
        kardeardo kirjoitti:

moon samaa mieltä!!

Mielestäni 2 ekaa levyä olivat hyviä. Ja love metal kuulostaa käsitteenä ihan raflaavalta, mutta rokkiahan se itse musiikki on.

No, pilkun räpläämistä.

• satanic_demon

Sucks, se ei oo mitään metallia, vaikak sen nimellä kulkeekin, Him yms negativet ja uniklubit sen sellaiset ovat poppia! myös in flames ja linkin park ovat nu-metallia, eli poppia.

• growlll

On siinä meillä kanssa asiantuntija. True Evil ja niin kovin saatanallinen demoni. Mikset perustele yhtään kun kerran Flamesia dissaat? Millä perusteella Nu-Metallia? Veikkaan että oot kuullu S.T.Y.E:a ja Reroutea, josta vedät viekkaat johtopäätökset.

• Osculum

Tiesitkö, että kaikki metalli on poppia eli populaarimusiikkia. Älä ota itseäsi niin vakavasti...

• growlll
        Osculum kirjoitti:

Tiesitkö, että kaikki metalli on poppia eli populaarimusiikkia. Älä ota itseäsi niin vakavasti...

Kaikki metallihan ei ole populaarimusiikkia, jos ajatellaan poppi suuren yleisön suosiossa olevaksi musiikiksi. Mutta tajuan kyllä pointin. Eikä varmasti satanic demon meinannu In Flamesia popiksi siinä mielessä mitä sinä ajoit takaa joten tollanen vituttaa. Olen sitten vaikka mikä tosikko.
        Eikö koskaan muka ota aivoon kun joku alkaa dissaamaa sun suosikkeja jollain vammasilla johtopäätöksillä?

• Osculum
        growlll kirjoitti:

Kaikki metallihan ei ole populaarimusiikkia, jos ajatellaan poppi suuren yleisön suosiossa olevaksi musiikiksi. Mutta tajuan kyllä pointin. Eikä varmasti satanic demon meinannu In Flamesia popiksi siinä mielessä mitä sinä ajoit takaa joten tollanen vituttaa. Olen sitten vaikka mikä tosikko.
        Eikö koskaan muka ota aivoon kun joku alkaa dissaamaa sun suosikkeja jollain vammasilla johtopäätöksillä?

Toki joskus ottaa aivoon, jos joku haukkuu väärillä argumenteilla. Enemmän ottaa aivoon tuollainen "HIM on paskaa, se on poppia. kaikki on paskaa mistä minä en tykkää, ne on poppia" -ajattelu.

En minäkään HIMistä tykkää, enkä myöskään nykyisestä In Flamesista, mutta nekin asiat voi ilmaista vähän järkevämmin.

Ja kaikki metalli on poppia, jos pop määritellään laajasti :)

• growlll
        Osculum kirjoitti:

Toki joskus ottaa aivoon, jos joku haukkuu väärillä argumenteilla. Enemmän ottaa aivoon tuollainen "HIM on paskaa, se on poppia. kaikki on paskaa mistä minä en tykkää, ne on poppia" -ajattelu.

En minäkään HIMistä tykkää, enkä myöskään nykyisestä In Flamesista, mutta nekin asiat voi ilmaista vähän järkevämmin.

Ja kaikki metalli on poppia, jos pop määritellään laajasti :)

Oon samaa mieltä HIMistä ja Flamesista, ja tosiaan perustelut on joillain ihmisillä ihan käsittämätöntä(olematonta) luokkaa.
        Ei kaikki metallia ole poppia. Metallin maailmaan kun mennään syvemmälle ja kaivetaan outoja genrejä esiin genrepoliisina, niin sieltä löytyy kyllä semmoista kamaa joka on Metallia mutta ei todellakaan suuren yleisön mieleen. Vaikkakaan en kyllä itse mikään poliisi ole.
        Minusta tuntuu että tää menee kohta siihen että joku väittää että kaikki metalli ei ole Metallia. Ja aina löytyy joku jonka mielestä musiikki ei ole metallia jos suuri joukko sitä kuuntelee, eli jos joku metallibändi onkin poppia. On hienoa olla UG.Tässäkin yhteydessä yleistäminen on turhaa. Useat metallibändit ovat poppia. Ja siinä mielessä myös In Flames ;).Mutta kaikki metalli ei ole poppia. Mahdotonta.

• Osculum
        growlll kirjoitti:

Oon samaa mieltä HIMistä ja Flamesista, ja tosiaan perustelut on joillain ihmisillä ihan käsittämätöntä(olematonta) luokkaa.
        Ei kaikki metallia ole poppia. Metallin maailmaan kun mennään syvemmälle ja kaivetaan outoja genrejä esiin genrepoliisina, niin sieltä löytyy kyllä semmoista kamaa joka on Metallia mutta ei todellakaan suuren yleisön mieleen. Vaikkakaan en kyllä itse mikään poliisi ole.
        Minusta tuntuu että tää menee kohta siihen että joku väittää että kaikki metalli ei ole Metallia. Ja aina löytyy joku jonka mielestä musiikki ei ole metallia jos suuri joukko sitä kuuntelee, eli jos joku metallibändi onkin poppia. On hienoa olla UG.Tässäkin yhteydessä yleistäminen on turhaa. Useat metallibändit ovat poppia. Ja siinä mielessä myös In Flames ;).Mutta kaikki metalli ei ole poppia. Mahdotonta.

Tuo on totta. Ja sitten ug:n vastapainoksi kaikki muu on poppia. Tällaista ajattelua on liikkeellä nykyään aivan liikaa. Tuntuu, että tietyissä piireissä on suunnilleen listat bändeistä, joita saa kuunnella. Loput on sitten paskaa, tai vaikka sitten poppia.

Joo, itse olen lueskellu ja tottunu sitä kautta sellaiseen jakoon, jossa on taidemusiikkia, etnistä musiikkia ja sitten poppia. Mutta ei sillä niin väliä, ymmärrän myös tuon sun määritelmän.

• growlll
        Osculum kirjoitti:

Tuo on totta. Ja sitten ug:n vastapainoksi kaikki muu on poppia. Tällaista ajattelua on liikkeellä nykyään aivan liikaa. Tuntuu, että tietyissä piireissä on suunnilleen listat bändeistä, joita saa kuunnella. Loput on sitten paskaa, tai vaikka sitten poppia.

Joo, itse olen lueskellu ja tottunu sitä kautta sellaiseen jakoon, jossa on taidemusiikkia, etnistä musiikkia ja sitten poppia. Mutta ei sillä niin väliä, ymmärrän myös tuon sun määritelmän.

Puhut asiaa. Ja aina siellä piireissä on sitten joku joka ei voi käsittää miten toinen voi poiketa asetetuista "oikeista" genrerajoista.
        Mutta porukalla tuppaa olemaan aina vähän erilaiset kuvat asioista, luojan kiitos.
        Moni ei tunnu ymmärtävän että pitäisi juuri näitä käsityksiä oppia ymmärtämään eikä pakottaa itseään mukautumaan niihin. Siitähän kaikki aina suuttuu kun porukka ilmaisee mielipiteensä ja se tulkitaan jonkunlaiseksi uhkakuvaksi omalle käsitykselle. Omaa mielipidettä puolustetaan ja haukutaan toisen mielipide lyttyyn, usein ymmärtämättä missä edes mennään.

• Olaf

Se ei tarkoita sitä etteikö nu-metal pysyisi nu-metallina. Him´iä en ihan metalliksi kutsuisi, mutta eikös sekin ole jotain raskasta rokkia ja näin.

• Olaf

Vaikka joku bändi soittaisi paskaa metallia, olisi se silti metallia. Turha kuvitella, että olisi mitään genrettä, jossa kaikki olisi laatua.

• Hannu huttula

Aika löysää, sellasta meikkiheviä, vähän niinku jimi pääkallot ja uniklubit

• Samoin Negative

Rasmus ja 69 eyes. Nuo bändit on tarkoitettu reilusti alle parikymppisille tytöille. Metallin tai rehellisen rock-musiikin kanssa niillä ei ole mitään tekemistä vaan ne ovat lapsille suunnattuja tuotteita siinä missä barbit tai pokemonitkin.

Nuo bändit (ja joukko samantyylisiä) ovat erittäin laskelmoidusti suunniteltuja rahastuskoneita. Törkeimpänä esimerkkinä Rasmus. Rasmushan vaihtoi imagonsa yhdessä yössä HIM:in menestyksen siivittämänä. He tajusivat, että tällainen lelu-goottius myy. Sama pätee 69 eyesiin joka ennen "gootiksi" ryhtymistään oli ihan ok katurock yhtye.

Kaikenlainen mustahuulisynkistely myy teiniytensä kanssa kamppaileville nuorille, jotka eivät osaa vielä eritellä tunteitaan kuten aikuiset. Heille tällainen yliampuva maailmantuska ja mukasynkkyys antaa asian johon samaistua. He eivät tosin tajua, että nämä "muusikot" (jotka ovat jo suurin osa yli kolmekymppisiä) nauravat matkalla pankkiin vietyään lasten rahat. Noh. pääasia kai, että lapset tykkäävät - kunhan eivät ottaisi tuota tekosynkistelyä liian tosissaan.

• Crimson_Sorrow

Äläpäs niputa Negativeä "samaan kategoriaan" Himin, 69 eyesin ja Rasmuksen kanssa.

Negativehan ei todellakaan yritä olla mtn vitun metallia tai goottisynkistelyä ;) Kyllä tämä bändi on rehellisesti sitä mitä on, eli kunnon rockbändi, jolla on valtavan kauniita ja filosofisia sanoituksia. Uskallanpa väittää, että moni muu bändi ei samaan kykene..

Solistin taustankin tuntien, suuri kunnianosoitukseni heille.

• HAHAHAAHHAHA
        Crimson_Sorrow kirjoitti:

Äläpäs niputa Negativeä "samaan kategoriaan" Himin, 69 eyesin ja Rasmuksen kanssa.

Negativehan ei todellakaan yritä olla mtn vitun metallia tai goottisynkistelyä ;) Kyllä tämä bändi on rehellisesti sitä mitä on, eli kunnon rockbändi, jolla on valtavan kauniita ja filosofisia sanoituksia. Uskallanpa väittää, että moni muu bändi ei samaan kykene..

Solistin taustankin tuntien, suuri kunnianosoitukseni heille.

Siis kamoon hehehehe haahaha haheheh heeoh oh oho hoh hooh oh ohoh oh ohohhooh ohoh oo

On se solistityttö kyllä ihan p**tavan näköinen misu.

• 100%sesti
        HAHAHAAHHAHA kirjoitti:

Siis kamoon hehehehe haahaha haheheh heeoh oh oho hoh hooh oh ohoh oh ohohhooh ohoh oo

tytöt tykkää pojat ei. Ja filosofisia my ass. "love is right noooow uuuuu"

• Crimson_Sorrow
        HAHAHAAHHAHA kirjoitti:

Sä mitään filosofiasta tiedä. No okei, ehkä ekalla levyllä sanoitukset jotenkin suoraviivaisempia jne. mutta tokalla on kyllä semmosia sanoituksia, että täytyy oikein miettiä mitä tarkoittavat..Niissä kuule pohditaan elämän peruskysymyksiä niin kuin filosofiassakin..

Mutta tämän oivaltaminen vaatiikin tietynlaisen herkän ja ajattelevaisen tyypin, joka näkee pintaa syvemmälle..Tavallinen pulliainen näkee vain pinnan..Sääli.

Ties mitä kauneuden valtakuntia voisi kokea ja nähdä, jos vain osaisi edes hieman raottaa sitä hienon hienoa verhoa, jonka taakse on itse rajoittanut ja sulkenut itsensä.

Kaikki ei ehkä ole sitä, miltä näyttää..

• Ehkäpä...
        Crimson_Sorrow kirjoitti:

Sä mitään filosofiasta tiedä. No okei, ehkä ekalla levyllä sanoitukset jotenkin suoraviivaisempia jne. mutta tokalla on kyllä semmosia sanoituksia, että täytyy oikein miettiä mitä tarkoittavat..Niissä kuule pohditaan elämän peruskysymyksiä niin kuin filosofiassakin..

Mutta tämän oivaltaminen vaatiikin tietynlaisen herkän ja ajattelevaisen tyypin, joka näkee pintaa syvemmälle..Tavallinen pulliainen näkee vain pinnan..Sääli.

Ties mitä kauneuden valtakuntia voisi kokea ja nähdä, jos vain osaisi edes hieman raottaa sitä hienon hienoa verhoa, jonka taakse on itse rajoittanut ja sulkenut itsensä.

Kaikki ei ehkä ole sitä, miltä näyttää..

Jonne on teinien Friedrich Nietzsche, tai Soren Kierkekaard, mutta niille jotka ovat oikeaa filosofiaa lukeneet Jonnen sanoitukset ovat teinin tunteenpurkauksia ja säälittävää maailmantuskaista rakkaushuttua.

Kyllä sinäkin kasvat ja tulet huomaamaan...

• Crimson_Sorrow
        Ehkäpä... kirjoitti:

Jonne on teinien Friedrich Nietzsche, tai Soren Kierkekaard, mutta niille jotka ovat oikeaa filosofiaa lukeneet Jonnen sanoitukset ovat teinin tunteenpurkauksia ja säälittävää maailmantuskaista rakkaushuttua.

Kyllä sinäkin kasvat ja tulet huomaamaan...

"--Lasten kaltaisten on taivasten valtakunta--"

Näin se vain on..Sen verran, mitä olen Nietzschestä lukenut, niin minulla ei ole mitään hyvää sanottavaa siitä nihilistisestä ja kyynisestä ukosta..

Ihan vaan tiedoks, etten oo mikään teini, vaan tavallista herkempi ja ajattelevaisempi nuori nainen.

Jos sinä et turmeltuneella ja maailman kovettamalla mielelläsi kykene näkemään sitä kauneutta ja vilpitöntä aitoutta, joka Jonnen sanoituksiin kätkeytyy, niin sääli.

Ei aikuisuus ja elämänkokemus välttämättä ole positiivinen asia..Mielestäni se on vain huono asia, koska ihmiset kyynistyvät ja kovettuvat unohtaen lapsenomaisen viattomuuden..
        Jonne on hyvä esimerkki ihmisestä, joka on kaiken pyörityksen keskellä kyennyt säilyttämään sen..

Perimmäiset totuudet ovat kaikista yksinkertaisempia...

"--Kaikista käsittämättömintä maailmankaikkeudessa on sen ymmärrettävyys--"
        -Einstein-

• Rugli

Metalli on mäiskettä, rytinää ja asennetta.

Metalli ei ole sitä, että hintahtava homopoika laulaa jotain rakkausveisuja kitarasärön avustuksella.

Love metal? Siis mitä vittua? Mahdollisesti naurettavin juttu ikinä.

• "ne jotka joutuvat keksimään oman musiikkityylinsä, ovat tekemässä jotain todella väärää".. Respectiä kumminkin Ville Valolle kun on päässyt Cradle Of Filthin Thornography levylle laulamaan the byronic man piisiin. aika hyvin suomalaiselta loppupeleissä..

• HIMitär

HIM on loistava. Varsinkin nyt kun ne myi kultaa jenkeis. Mul on kaikki seinät täys Villen ja Migen kuvii ja omistan kaikki niiden levyt ja sinkut ja tietty kirjan. Oon nähny ne keikal viis kertaa. Mä aina enne nukkumaanmenoo katselen Villen kuvaa ja kuvittelen et se ois mun poikaystävä.

• Love metal

HIMitär; Onks sulla se dvd?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      65
      2957
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2083
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1668
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      24
      1520
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1281
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1267
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1196
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1150
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1107
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1001
    Aihe