Ranskalaiset naiset

Mies80_

Miten ranskalaisen naisen iskeminen eroaa suomalaisen naisen iskemisestä?
(varsinkin kun en pääse tapaamaan tätä naista baarissa, eli perinteinen suomi-iskuympäristö puuttuu)

Kokemuksia, näkemyksiä?

14

3724

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6v.ranskassaN

Kuinka hyvää ranskaa puhut? Toki ranskattaret osaavat englantiakin, mutta heille on todella tärkeää että puhut ranskaa ja hyvin.

• Mies80_

tässä ollaan Suomen maaperällä, joten englanti on luonnollisesti se käyttökieli. Tietty sen alkeiden verran ranskaa osaan, että voin sanoa jotain kivaa ranskaksi ja tytölle tulee hyvä mieli. Mutta englantia käytetään, en osaa ranskaa oikeasti ( voihan sitä tietty opetella).

Onko muita vinkkejä?

• Noh...

Kaksi kaveria on ranskalaisen naisen kanssa, nyt vasta opettelevat kieltä. Enkulla ovat tulleet toimeen, tosin toinen naisista puhuu jo melko hyvää suomea.

• menja

Olemalla ihan oma, hurmaava itsesi.

Ellei sillä irtoa... No, haluatko edes sellaista naista?

Mutta jos olet kiinnostunut, tee selvä aloite. Ei varmaankaan ainakaan kannata jäädä odottamaan että hän sen tekee, ei kuulu yleensä maan tapoihin että nainen iskisi.

• Mies80_

Vähän yritystä! Jos et anna parempia neuvoja, en usko että oikeasti edes asut Ranskassa.

• menja
        Mies80_ kirjoitti:

Vähän yritystä! Jos et anna parempia neuvoja, en usko että oikeasti edes asut Ranskassa.

Niinkuin se eräskin nero tuossa aiemmassa ketjussa totesi: mä en ole koskaan seurustellut (romanttisesti) ranskalaisten naisten kanssa, joten en ole niitä koskaan joutunut iskemäänkään.

Ranskalaisilla miehillä on oma tyylinsä, mutta toisaalta kannattaako sinun toistaa sitäkään? Eiköhän pimulla olisi jo ranskalainen mies, jos heidän tyylinsä häneen vetoaisi.

Ai niin: pukeudu siististi. Olen kuullut parilta ranskalaiselta typykältä negatiivisia kommentteja suomalaisten miesten katumuodista.

(...ja nyt ennenkuin hyökkäätte kimppuuni: _minusta_ nuorten suomalaisten miesten vähän alternatiivinen tyyli on ihan hieno asia.Ei se ainakaan huonompi yleensä ole, kuin tavis-pierrejen ikuiset kaulaliinat. )

• Mies80_
        menja kirjoitti:

Niinkuin se eräskin nero tuossa aiemmassa ketjussa totesi: mä en ole koskaan seurustellut (romanttisesti) ranskalaisten naisten kanssa, joten en ole niitä koskaan joutunut iskemäänkään.

Ranskalaisilla miehillä on oma tyylinsä, mutta toisaalta kannattaako sinun toistaa sitäkään? Eiköhän pimulla olisi jo ranskalainen mies, jos heidän tyylinsä häneen vetoaisi.

Ai niin: pukeudu siististi. Olen kuullut parilta ranskalaiselta typykältä negatiivisia kommentteja suomalaisten miesten katumuodista.

(...ja nyt ennenkuin hyökkäätte kimppuuni: _minusta_ nuorten suomalaisten miesten vähän alternatiivinen tyyli on ihan hieno asia.Ei se ainakaan huonompi yleensä ole, kuin tavis-pierrejen ikuiset kaulaliinat. )

Mitkä jutut suomalaisten miesten vaatteissa on ei hyvää? Matti Nykäs- tyyli, h&m fägärityyli vai mikä? Punaista kaulaliinaa en kyllä laita, ei musta niin ranskalaista millään saa.

• menja
        Mies80_ kirjoitti:

Mitkä jutut suomalaisten miesten vaatteissa on ei hyvää? Matti Nykäs- tyyli, h&m fägärityyli vai mikä? Punaista kaulaliinaa en kyllä laita, ei musta niin ranskalaista millään saa.

Ensinnäkään mattinykästyyli ei vetoa yhteenkään naiseen, paitsi näköjään matin kantamana... Ja liian lyhyet farkunlahkeet on toinen universaalisti kielletty juttu.;)

Se mitä ko. ranskattaret kauhistelivat, oli sellainen 'repe roskiksesta' -tyyli, jota on esiintynyt aika paljon yliopistolla (vähemmän kauppakorkea-/oikispuolella): pitkät, sotkuiset hiukset, parta, pipo tms päähine, sammarit/risaset farkut, che guevaran tms varajeesuksen kuva t-paidassa jne.

Vähän karikatyyri, mutta yleensä sellanen yleinen epäsiisteys.

• Mies80_
        menja kirjoitti:

Ensinnäkään mattinykästyyli ei vetoa yhteenkään naiseen, paitsi näköjään matin kantamana... Ja liian lyhyet farkunlahkeet on toinen universaalisti kielletty juttu.;)

Se mitä ko. ranskattaret kauhistelivat, oli sellainen 'repe roskiksesta' -tyyli, jota on esiintynyt aika paljon yliopistolla (vähemmän kauppakorkea-/oikispuolella): pitkät, sotkuiset hiukset, parta, pipo tms päähine, sammarit/risaset farkut, che guevaran tms varajeesuksen kuva t-paidassa jne.

Vähän karikatyyri, mutta yleensä sellanen yleinen epäsiisteys.

entäs [ööhmm ...mitenköhän kuvailisi ilman, että kuulostaa naurettavalta..] mitä tykkäät sellaisesta siistihköistä skeitti- tai lumilautamerkkien vaatteista? Se on se, mitä minun vaatteeni ovat. Olet varmaan matkustellut aika paljon, niin auttaa ehkä, jos sanon, että saksalaiset, espanjalaiset ja jenkkimiehet käyttää samantyylisiä vaatteita aika paljon, ainakin mun havaintojen mukaan.

Ei sillä, että rupeaisin tyyliäni muuttamaan, mutta onhan se hyvä tietää, että onko tässä nyt juuri kyseessä "repe roskiksesta". Oisko muuten mitään muita vinkkejä vielä?

• Suhmuran Santra

...johan sä kyselit niitä vinkkejä jo monta viikkoo sitte?? Ehkä ongelman ydin onkin juuri tämä et suomalainen mies etenee NÄINkin vauhdikkaasti suhdetoiminnoissaan ;) ;) ;)

• Mies80_

Kysyin silloin, että onko ranskalaiset naiset parempia sijoituskohteita kuin suomalaiset ämmät. En saanut asiallisia vastauksia. Nyt olen todennut, että tämä yksi ainakin olisi, joten täytyy alkaa hiomaan strategiaa.

• Pierre Kusela

Kaverihan kirjoitti viimeksi, että "tulen ehkä tutustumaan" ja halusi kommentteja, etteivät ranskalaiset naiset vain olisi samanlaisia kuin suomibitchit. Eivät taida olla, kun ei ole vieläkään tärpännyt...

• l'amour l'amour

Ranskassa naisia isketään harvemmin baareista kuin Suomessa, tapaamispaikkoina voi toimia oikeastaan mikä vain sillä naiset ovat tottuneet saamaan miehiltä huomiota 24/7 vaikka sitten bussipysäkillä kohteliaasti lausutun tervehdyksen. Itse tapasin ex-ranskikseni yhteisellä metromatkalla Pariisissa, kevyt keskustelunavaus jostain triviaaliaiheesta toimi hyvin klassisella tavalla minuun (tosin olin silloin vielä niin kohtelias suomalainen että vastasin aina jos minulle alettiin jutella).

Kannattaa siis virittää keskustelu melkein aiheesta kuin aiheesta kiinnostuksesi kohteen kanssa ja antaa ymmärtää että tapaaminen esim kahvin tai lasillisen ääressä naiselle sopivana ajankohtana olisi mieluisaa sinulle, muista tehdä aloitteet (ranskalainen nainen ei tee aloitteita). Eiköhän suora ja fiksu lähestymistapa toimi.
      Bonne chance!

• Mies80_

Kiitos vinkeistä:) ilmeisestikin on siis mahdollista "iskeä" myös normaalin keskustelun lomassa, hienoa! No entä noin muuten, mitä sanoisit, ovatko ranskalaiset naiset tottuneet, että mies piirittää ensiksi, vaiko ehkä sellaiseen, että mies aika nopeasti tutustumisen jälkeen kysyy treffeille?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3613
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2294
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2057
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1519
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1309
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1275
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1265
    Aihe