ihanaa TV7 näkyy

123

Ihanaa, suomalainen kristillinen TV7 näkyy kun on digiboksi tästä viikosta alkaen. Ihania ohjelmia läpi koko vuorokauden. Ihanaa, tällaista olen kaivannut, www.tv7.fi.

33

1428

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erikoiskanavalla näkyy

tavallisen kansan ei tarvitse kustantaa hihhulimarginaaliryhmän ohjelmia telkkariin.

• jotta kanavasurffaillessa ei ko. kama vahingossa roiskahtaisi silmille.

Ja on se lastenkin kannalta hyvä, eivätpähän vahingossa törmää moiseen hihhulismiin.

• R.R.

"Ja on se, eivätpähän vahingossa törmää moiseen hihhulismiin."    

-Lastenkin kannalta hyvä? Olisipa mielenkiintoista tietää,
        oletko mitään muita juttuja ymmärtänyt "blokata", ei
        lasten "suojelemiseksi", vaan lasten suojelemiseksi.

• R.R. kirjoitti:

"Ja on se, eivätpähän vahingossa törmää moiseen hihhulismiin."    

-Lastenkin kannalta hyvä? Olisipa mielenkiintoista tietää,
        oletko mitään muita juttuja ymmärtänyt "blokata", ei
        lasten "suojelemiseksi", vaan lasten suojelemiseksi.

sopivaa katsottavaa?

Minusta ei.

• tv7fani
        Nas.se kirjoitti:

sopivaa katsottavaa?

Minusta ei.

TV7 ei ole pelkästään sopivaa katsottavaa vaan TV7 on lapsille ja aikuisille parasta katsottavaa mitä on olemassa. Tosi on.

• mutu tuntumaa
        tv7fani kirjoitti:

TV7 ei ole pelkästään sopivaa katsottavaa vaan TV7 on lapsille ja aikuisille parasta katsottavaa mitä on olemassa. Tosi on.

Pikku kakkosessa on lapsille parasta katseltavaa...
        usko pois.

Mutta kouluta toki lapsistasi uskishihhuli. Ei liene minun asiani.

Sano toki myös sitten ettei keskustele uskis jutuista muiden kuin toisten hihhulien kanssa. :D

• tv7fani
        mutu tuntumaa kirjoitti:

Pikku kakkosessa on lapsille parasta katseltavaa...
        usko pois.

Mutta kouluta toki lapsistasi uskishihhuli. Ei liene minun asiani.

Sano toki myös sitten ettei keskustele uskis jutuista muiden kuin toisten hihhulien kanssa. :D

Luulen että siihen mennessä kun omat lapseni ovat aikuisia on Jeesus tullut maailmaan jo toistamiseen. Vielä on hetki armon aikaa kaikille ihmisille, ei ole kauan.

• jeesusteleva kiihkohihhuli ...

"olen blokannut tuon tv7,
        jotta kanavasurffaillessa ei ko. kama vahingossa roiskahtaisi silmille.

Ja on se lastenkin kannalta hyvä, eivätpähän vahingossa törmää moiseen hihhulismiin. "

Onkin viisasta sulkea pois silmistä ja korvista kaikki, mikä voisi lisätä ajattelua, jos meinaa pitää itsensä ateistina. Perustelut ateismille ovat niin hatarat, että on todellinen uhka, jos jostain tulee silmille, jotain ateistille sopimatonta.

• Sukset
        tv7fani kirjoitti:

Luulen että siihen mennessä kun omat lapseni ovat aikuisia on Jeesus tullut maailmaan jo toistamiseen. Vielä on hetki armon aikaa kaikille ihmisille, ei ole kauan.

Jee Sukset = ?

• Huhhahhei
        tv7fani kirjoitti:

sitä luulla. Vaikka mitä. Olisit kuitenkin siirtämättä harhaluulojasi mahdollisiin lapsiisi.

• Huhhahhei
        jeesusteleva kiihkohihhuli ... kirjoitti:

"olen blokannut tuon tv7,
        jotta kanavasurffaillessa ei ko. kama vahingossa roiskahtaisi silmille.

Ja on se lastenkin kannalta hyvä, eivätpähän vahingossa törmää moiseen hihhulismiin. "

Onkin viisasta sulkea pois silmistä ja korvista kaikki, mikä voisi lisätä ajattelua, jos meinaa pitää itsensä ateistina. Perustelut ateismille ovat niin hatarat, että on todellinen uhka, jos jostain tulee silmille, jotain ateistille sopimatonta.

mikä tämä kyseinen kanava on, mutta jos on yhtään samankaltainen, kuin CNBCn viikonloppuisin lähettämät saarnamies(ja-nainen)showt, niin vaikka kanava meillä näkyisikin, en olisi yhtään huolissani sen vaikutuksesta omiin lapsiini. Ovat ihan fiksuja eivätkä enää usko satuja. Ei kai kukaan oikeasti usko, että joku hurahtaisi katsottuaan jotain noinkin tylsää TVstä? Jeesusfriikeillä on oppimista markkinoinnissa.

• Nasse.
        Huhhahhei kirjoitti:

mikä tämä kyseinen kanava on, mutta jos on yhtään samankaltainen, kuin CNBCn viikonloppuisin lähettämät saarnamies(ja-nainen)showt, niin vaikka kanava meillä näkyisikin, en olisi yhtään huolissani sen vaikutuksesta omiin lapsiini. Ovat ihan fiksuja eivätkä enää usko satuja. Ei kai kukaan oikeasti usko, että joku hurahtaisi katsottuaan jotain noinkin tylsää TVstä? Jeesusfriikeillä on oppimista markkinoinnissa.

ehkä se on syynä miksen mielelläni anna vieraisilla käyvien lasten katsoa tuota.

Viihde, jossa ihminen tekee tahallaan itsensä hassun ja naurattavan on ok, mutta miten selität pikkulapselle että nuo ihmiset ovat ihan tosissaan tuolla käytöksellään... huh.

• Huhhahhei kirjoitti:

opettamaan meille Jeesusfriikeille markkinoinnin saloja?

• Huhhahhei
        purje kirjoitti:

opettamaan meille Jeesusfriikeille markkinoinnin saloja?

mutta kuten jokaisella, joka myy jotain, on minullakin oikeus valikoida asiakkaani. Joten ei kiitos.

• Huhhahhei kirjoitti:

mutta kuten jokaisella, joka myy jotain, on minullakin oikeus valikoida asiakkaani. Joten ei kiitos.

olisimme voineet oppia toisiltamme paljon...

• Jeesus-scheißea tuutin täydeltä, niinkö?

• katkeralta

Mikähän on siinä syynä... itsetutkistelu kannattaa. Sinusta kyllä nyt paistaa epävarmuus, sinä todennäköisesti et ole löytänyt vielä yhtään puhuvaa apinaa. Kerro heti tällä palstalla, jos löytyy sellainen... odotamme uteliaisuuden vallassa tai joku muu ate löytäisi sellaisen... mihin kummaan ovat kaikki kadonneet... ehkä he vielä roikkuvat puissa...

• katkeralta kirjoitti:

Mikähän on siinä syynä... itsetutkistelu kannattaa. Sinusta kyllä nyt paistaa epävarmuus, sinä todennäköisesti et ole löytänyt vielä yhtään puhuvaa apinaa. Kerro heti tällä palstalla, jos löytyy sellainen... odotamme uteliaisuuden vallassa tai joku muu ate löytäisi sellaisen... mihin kummaan ovat kaikki kadonneet... ehkä he vielä roikkuvat puissa...

opetettuna osaa kirjoittaa kolme pistettä.

Joten kirjoittava apina on löydetty, nyt venataan sitä puhuvaa.

• katkeralta kirjoitti:

Huvittunut minä olen :D

Ja kaikki puhetaitoiset ihmiset ovat puhuvia apinoita - sinäkin, vaikka puhutkin roskaa.

En kuulu kaapeliverkon tilaajiin, ja lautasantennistamme ei tuota kaikkien kanavien äitiä löydy, joten jään tuosta ihanuudestanne paitsi. Jotenkin minulla on kuitenkin sellainen tunne, etten menetä kuin korkeintaan muutamat hyvät naurut.

Tuleekos sieltä hellarikanavalta öisin kunnon (=hardcore) aikuisviihdettä?

Olen onnellinen puolestasi, että olet löytänyt mieleisen tv-kanavan. Kertoisitko nyt, miksi hehkutat tätä uskonnollista kanavaa palstalla, jossa on tarkoitus keskustella ateismista? Tänne viestisi ei kuulu lainkaan.

• kanava!

Myös ateisteja varten. Tämä on siis tiedotusluonteinen asia. Tarjottu siis on, ette kai halua jäädä muita huonommaksi. Tottakai teillekin kuuluu ilmoittaa asiasta, sillä kaikille ihmisille kuuluu evankeliumi. Myös netistä löydät Tv7:n sivuilta.

• Huhhahhei

uskallan luvata, etten kykene tyhmenemään niin paljoa, että katselisin kyseistä kanavaa muuten, kuin todetakseni saman kuin tällä palstalla: Uskonnot ovat perseestä. Toki kanavaa voisi vilkaista ihan silkkaa perverssiyttään, useinhan on niin, että kun jokin on oikein käsittämättömän huonoa, se kääntyy tahattomaksi huumoriksi, joka taas usein on sitä parasta huumoria. Ehkä tuo kuitenkin on liikaa odotettu tylsältä jeesustelukanavalta.

• uskonto perseestä
        Huhhahhei kirjoitti:

uskallan luvata, etten kykene tyhmenemään niin paljoa, että katselisin kyseistä kanavaa muuten, kuin todetakseni saman kuin tällä palstalla: Uskonnot ovat perseestä. Toki kanavaa voisi vilkaista ihan silkkaa perverssiyttään, useinhan on niin, että kun jokin on oikein käsittämättömän huonoa, se kääntyy tahattomaksi huumoriksi, joka taas usein on sitä parasta huumoria. Ehkä tuo kuitenkin on liikaa odotettu tylsältä jeesustelukanavalta.

Kirjoitit että uskonnot ovat perseestä. Ateismi on uskonto.

• Erkki Epäusko

Uskovaiset eivät näytä tulevan toimeen uskonsa kanssa ilman jatkuvaa "päivitystarvetta". Eihän näitä kanavia ole tarkoitettu sellaisille, jotka eivät ole uskovaisia, koska kukaan täysipäinen ei niitä jaksa katsella.
        Kyse on uskovaisten oman uskon pönkittämisestä. Ja ameriikan pojilla tietty hyvästä bisneksestä.

• Erkki Epäusko kirjoitti:

Uskovaiset eivät näytä tulevan toimeen uskonsa kanssa ilman jatkuvaa "päivitystarvetta". Eihän näitä kanavia ole tarkoitettu sellaisille, jotka eivät ole uskovaisia, koska kukaan täysipäinen ei niitä jaksa katsella.
        Kyse on uskovaisten oman uskon pönkittämisestä. Ja ameriikan pojilla tietty hyvästä bisneksestä.

suomalaisten oma bisnes. God bless you! :DDD

• Huhhahhei
        uskonto perseestä kirjoitti:

Kirjoitit että uskonnot ovat perseestä. Ateismi on uskonto.

lasket jumaluskon puuttumisen uskonnoksi niin siitä vain. Aivan sama minulle. Sinun mielipiteelläsi kun ei ole mitään merkitystä.

• 123
        Huhhahhei kirjoitti:

lasket jumaluskon puuttumisen uskonnoksi niin siitä vain. Aivan sama minulle. Sinun mielipiteelläsi kun ei ole mitään merkitystä.

En sanonut että usko puuttuu. Sitä on sillä todella paljon joka pystyy uskomaan että Jumalaa ei ole.

• kla
        Huhhahhei kirjoitti:

Minun mielipiteelläni ei olekaan merkitystä, mutta Jumalan mielipiteellä on merkitystä.

• Huhhahhei
        kla kirjoitti:

Minun mielipiteelläni ei olekaan merkitystä, mutta Jumalan mielipiteellä on merkitystä.

seuraavan kerran jutellessasi jumalallesi käymään kahvilla. Tai kerro, mikä on jumalasi mielipide televisiosta?

• kla
        Huhhahhei kirjoitti:

seuraavan kerran jutellessasi jumalallesi käymään kahvilla. Tai kerro, mikä on jumalasi mielipide televisiosta?

Kyllä Hän onkin kanssani kahvilla. Televisiosta riippuu mitä ohjelmaa tulee, niin Hän sanoi. Olen Hänelle pavelija, alamainen, kumarrun Hänen eteensä ja sanon Hänelle: toteutan tahtosi. On ihanaa olla Kuninkaan leivissä.

• Huhhahhei
        kla kirjoitti:

Kyllä Hän onkin kanssani kahvilla. Televisiosta riippuu mitä ohjelmaa tulee, niin Hän sanoi. Olen Hänelle pavelija, alamainen, kumarrun Hänen eteensä ja sanon Hänelle: toteutan tahtosi. On ihanaa olla Kuninkaan leivissä.

herrasi eteen... Ja otat vastaan mitä herrasi sinulle antaa? Huhhuh. Melkoista tekstiä... Olethan nyt varmasti nainen? Miehen suusta tuo kuvaelma kuulostaisi... ööö... Ei ainakaan heterolta.

• Huhhahhei
        123 kirjoitti:

En sanonut että usko puuttuu. Sitä on sillä todella paljon joka pystyy uskomaan että Jumalaa ei ole.

sinäkin tyypin olevan olemassa. Uskon sinun olevan päästäsi sekaisin ja koska uskon noin, se on totta. Pakko olla.

• Erkki Epäusko
        purje kirjoitti:

suomalaisten oma bisnes. God bless you! :DDD

en kirjoittanut muuten halaistua sanaa.
        Luepa uudestaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      95
      8466
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      174
      3802
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3299
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      256
      2584
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      49
      2207
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      42
      2045
    7. Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.

Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?
      Ikävä
      29
      1990
    8. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      48
      1922
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1793
    10. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      60
      1788
    Aihe