Nirvana

mie vain

Moi, semmoista haluaisin kysyä, että onko monella Kurt Cobain figuuri? Itse tälläisen löysin. Sen figuurin vaatteet ja muut on smells like steen spirit videosta

17

2199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuhkat kääntyy uurnassaan

      No voi herranmunjee. Heitä hevon v****n moinen kapine jos yrität olla oikea Nirvana-fani. Kylläpä on korporaatiokoneisto raiskannut poikaparan (siis Cobainin) moneen kertaan. Jätkä on ollut kuolleena vuosikausia ja ei muuta kun rahastetaan kaikin mahdollisin ällöttävin keinoin tyhmiltä pissisfaneilta rahat pois. Ensin typerät ja valheelliset elämäkerrat ja sitten vielä muu roska päälle. Argh ja yök. Nyt täytyy lähteä oksentamaan. RIP Kurt

      • lollolol.

        REST IN PEACE Kurt. perkele.


      • grunge is best

        Tuli noista valheellisista elämäkerroista mieleen, että kannattaa lukea myös Love & death -niminen kirja Kurtin kuolemasta. Tosta linkistä avautuu aika hyvä referointi kirjasta

        http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=28327

        Voit lukea myös muiden arvostelun lukijoiden kommentteija ja ehkä osallistua itsekin keskusteluun. Joku rekisteröinti kai vaaditaan, jos haluaa keskusteluun. Ihmettelen tosiaan ettei kirjaa saa mistään Suomen kirjastoista, vaikka juuri tämä, kuten samojen tekijöiden aikasempi kirja "Who killed Kurt Cobain" perustuu oikeisiin julkisisuuslain alaisiin asiakirjoihin, lehtitietoihin sekä Cobainin katoamista tutkineen yksityisetsivän tietoihin. Myös kaikki kirjassa lainatut lähteet esiintyvät omalla nimellään. Aikaisemmat elämäkerrat perustuvat suurimmaksi osaksi kuulopuheisiin, nimettömiin lähteisiin ja suoranaisiin valheisiin ja Courtney Loven sepittämiin satuihin. Valitettavan monet ihmiset uskoo sokeasti Cobainin tappaneen itsensä, vaikka todisteita murhasta on itseasiassa enemmän kuin itsemurhasta. Asia ei tietenkään koskaan täysin varmasti selviä koska sitä ei haluta tutkia.


    • Niin tosikko

      Komppaan edellisiä kirjoittajia jos olet ihan tosissasi? Kannattaisi ehkä vähän kasvaa vielä,leikkiä barbeilla ja kuunnella Lovexia ja Uniklubia ja ihqudaa ihqua Antti Tuiskua;oD

      • mie vain

        Ystävät hyvät, sanoin että löysin tälläisen figuurin, ostamisesta en ole puhunut mitään... se vasta olisikin raiskausta jos antti tuiskua fanittaisin kaupan päälle ^^


      • Niin tosikko
        mie vain kirjoitti:

        Ystävät hyvät, sanoin että löysin tälläisen figuurin, ostamisesta en ole puhunut mitään... se vasta olisikin raiskausta jos antti tuiskua fanittaisin kaupan päälle ^^

        Ai jaa, sori, en lukenut niin tarkasti, mutta ihmettelen silti tota figuurihommaa, eikä ollut tarkoitus loukata. Tiedän että monet kersatkin ja nuoret tytöt fanittavat Nirvanaa ja varsinkin Kurtia, kun se on niin söpö. Ei siinä ole mitään pahaa että on nuori, olen vain kateellinen?;oD. Ja jokainen tietysti saa kunnella ja fanittaa vaikka Dimmu Borgiria ja Katrihelenaa, ei sekään kenelläkään kuulu.


    • Nimetön

      nirvanan piti tulla keikalle aikanaan helsinkiin lepakkoon ?
      mutta peruuttivat, koska breikkasivat.
      tämä siis joskus 15 v. sitten.

      • Ruisrock

        Olivat kuitenkin 92 Ruisrockissa. Itse en ollut siellä, mutta jälkeen päin kuulin, että Kurt oli ollut aika väsyneen olonen. Hard Core -fanit kuitenkin diggailivat ihan kybällä. Harmi että Kurt sortui niihin huumeisiin. Nirvana oli alkuaikoinaan hyvä livebändi. Jostain luin että heillä joka toinen livekeikka meni loistavasti ja joka toinen aivan perseelleen. Mutta ikävä on silti vanhoja grungepartoja.


      • heissulivei
        Ruisrock kirjoitti:

        Olivat kuitenkin 92 Ruisrockissa. Itse en ollut siellä, mutta jälkeen päin kuulin, että Kurt oli ollut aika väsyneen olonen. Hard Core -fanit kuitenkin diggailivat ihan kybällä. Harmi että Kurt sortui niihin huumeisiin. Nirvana oli alkuaikoinaan hyvä livebändi. Jostain luin että heillä joka toinen livekeikka meni loistavasti ja joka toinen aivan perseelleen. Mutta ikävä on silti vanhoja grungepartoja.

        kaikkien aikojen parhaimpia bändejä, kun cobainilta lähti henki niin sanottiinhan että se on grungen kuolema, olen samaa mieltä tuon asian kanssa


      • Grunge is best
        heissulivei kirjoitti:

        kaikkien aikojen parhaimpia bändejä, kun cobainilta lähti henki niin sanottiinhan että se on grungen kuolema, olen samaa mieltä tuon asian kanssa

        No jaa, onhan noita post- ja neogrungebändejä ja ties mitä uusgenrejä. Eikös toi Godsmack ole esim. AICin seuraajia ja Puddle of Mudd sekä Seether ovat ottaneet vaikutteita sekä AICilta että Nirvanalta; laulajat yrittävät jopa epätoivoisesti matkia Cobainin ääntä, välillä jopa onnistuen. 90- luvun puolessa välissä vaikutti myös yks Cobain-imitaattori Bush-nimisessä brittibändissä. Laulaja on nykyään aviossa No Doubtin Gwen Stefanin kanssa. Seetherin Shaun Morgan on kyllä ehkä paras Cobainmatkija tällä hetkellä ja respektit hänelle, koska hän myöntää avoimesti vaikutteensa, kuten teki myös Kurt aikoinaan. Pearl Jamhan julkaisi kesällä uuden levyn, mutta ei mua ainakaan parilla ekalla kuulemalla ole vakuuttanut, tosin jostain syystä Pearl Jam ei ole muhun koskaan iskenyt. Jotenkin liian mahtipontista mun makuuni. Soundgarden sen sijaan on ihan jees ja nykyinen Audioslave esittää myös grungevaikutteista musaa, vaikkei sitä enää grungeksi nimitetäkään. Myös Velvet Revolverilla on Scott Weilandin ansiosta grungevaikutteita. Omia suosikkejani ovat aina olleet Nirvana ja AIC.


    • nirvanan

      joitain biisejä,esim.something in the way ja tuommosta,niin on kyllä miehellä aika samantapanen ääni.mitenhän tääkin tähän liittyy,mutta kuitenkin.ei kovin monelta lähe ääni aidosti noin raspina.

      • Grunge is best

        Kaikki liittyy kaikkeen. Ja sitä mä just tarkoitin. Ei voi olla sattuma että monella ns. uusgrungea esittävien bändien laulajalla on Cobainia muistuttava ääni. Siinä täytyy olla yritystä mukana. Esim. Shaunin ääni ei aikaisemmilla levyillä kuulostanut läheskään yhtä Cobainilta. Monet meni halpaan Remedyn kuullessaan ja radioasemat tukkeutuivat kun jengi luuli sitä joksin Nirvanan postuumisti julkaistuksi materiaaliksi, niinkuin You know you're right. Jotkut fanit ovat raivoissaan, en kyllä ymmärrä miksi, sehä vain osoittaa Nirvanan vaikutusta. Tota Justin Timberlaken "Smells like teen Spirit" coverointia en sentään jaksa minäkään ymmärtää;o)


    • parisen vuotta sitte

      löysin nirvanan ja olen 16.aluks sorruin tohon että pelkän kurtin takia kuuntelin biisejä ja ostin pari levyä.ja jopa kuvittelin,että mun tarvii osata kaikki biisien nimet ulkoo ja muuta.nykyään tajuan ettei fanittamisen ihan tommosta tarvii olla,ja arvostan myös muiden bändiläisten taitoja.

      • se vaan

        vetää keskustelua puoleensa kuolleenakin..


      • Kummastelija
        se vaan kirjoitti:

        vetää keskustelua puoleensa kuolleenakin..

        Mä itse ihmettelen valtavaa Nirvanavihaa, johon törmää eri yhteyksissä. Ymmärrän että nuoret käyttävät aika härskiä kieltä morkatessaan toisten idoleita ja musamakua, mutta tuntuu naurettavalta kun keski-ikäiset hemmot morkkaa Nirvanaa omissa blogeissaan. Tähän vihailmiöön olen törmännyt myös Youtubessa ja esim. Amazon.com levy-arvosteluissa.


      • myös omaan nilkkaan
        Kummastelija kirjoitti:

        Mä itse ihmettelen valtavaa Nirvanavihaa, johon törmää eri yhteyksissä. Ymmärrän että nuoret käyttävät aika härskiä kieltä morkatessaan toisten idoleita ja musamakua, mutta tuntuu naurettavalta kun keski-ikäiset hemmot morkkaa Nirvanaa omissa blogeissaan. Tähän vihailmiöön olen törmännyt myös Youtubessa ja esim. Amazon.com levy-arvosteluissa.

        Suurin osa tuosta ns vihasta on varmaan peräisin noista valheellisista ja vääristellyistä elämänkerroista, erittäin kielteisestä lehtikirjoittelusta sekä muista bändiin liittyvistä myyteistä. Sama juttu oli aikoinaan Sex Pistolsien kanssa. Tutustuin kummankin bändin tuotantoon paremmin vasta 2000 -luvulla, koska aikaisemmin olin aina siirtynyt toiselle kanavalle kyseisten bändien ilmestyessä kuulolle.


    • Anonyymi

      Ulostetta koko Nirvanan tuotanto, pilaa koko rockin maineen😡

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6163
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3936
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2319
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1373
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe