Missä vika? Apuva! Ruisku uno lämmetessään alkaa sammuilla eli mahdotonta ajaa.
Uno sammuilee lämpimänä
4
869
Vastaukset
- täällä
Vaiha virranjakajan pyörijä, niin vika lähtee.
- jadsmin
Sammuilee nyt myös kylmänä. Oli joku toope ottanut bensasuodattimen pois. Varmaan ruisku täynnä kakkia?
- Unoisti
jadsmin kirjoitti:
Sammuilee nyt myös kylmänä. Oli joku toope ottanut bensasuodattimen pois. Varmaan ruisku täynnä kakkia?
Mulla samantyyppinen vika (kuumana sammuili) selvisi kun vaihdettiin virranjakajan yhteydessä ollut ohjausyksikkö/moduli.
Unoisti kirjoitti:
Mulla samantyyppinen vika (kuumana sammuili) selvisi kun vaihdettiin virranjakajan yhteydessä ollut ohjausyksikkö/moduli.
sisällä on impulssianturi josta lähtee kaksi johtoa. Alipainesäädin liikuttaa anturia ja johdot joustavat. Johtojen eriste on väärää materiaalia eli PVC:tä, joka ei kestä lämpöä vaan alkaa hajota tuttaen suolahappoa. Happo syövyttää johdot poikki ja jossain vaiheessa sytytys alkaa loppua kun johdonpäät eivät kosketa toisiaan.
Tee uudet johdot silikonieristeisestä johdosta niin vika loppuu.
Kokemuksella: sitroen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693