Yötöissä on hyvä kahvikupin ääressä lukea tuoreita ja asiallisia uutisia. Hyvä lehti tuo oikeussanomat osoitteessa http://oikeussanomat.fi/oikeussanomat/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1
Hyvä lukea yöllä uutisia
11
1655
Vastaukset
- Roope1243
Se on hyvä lehti! Minä luen sitä joka päivä!
- askolankassu
Hei, kävin lukemassa. Sehän on hyvä lehti! Ei kannata paperilehtiä enää tilata!
- Peräkammarista
Vihdoin tähän maahan tuli jotain järkevääkin. luotettavan tuntuinen lehti tuo Oikeussanomat.
- Jari K.
Ei paha...Ilmanen vielä.
- Ei kiinnosta
Huono lehti, liikaa mainoksia ruudulla. Samat uutiset voi lukea bussissa käteen jaettuna paljon mukavammin.
- ei voi lukea
Bussissa voi lukea uutisia mutta ne ovat iän vanhoja! Minusta ainakin tosi hyvä lehti. Parempi ku joku muu.
- EI MUILLE LEHDILLE
ei voi lukea kirjoitti:
Bussissa voi lukea uutisia mutta ne ovat iän vanhoja! Minusta ainakin tosi hyvä lehti. Parempi ku joku muu.
MUUT LEHDET RAHASTAA VANHOILLA ROSKATIEDOILLA.
KUTEN IL, IS LÖÖPPI PASKAA VAIN!!!
- shuula
Graafisesti aivan järkyttävän heikko tasoinen sivusto. Ilmeisesti käyty viikon sivunteko-kurssi ja ryhdytty hommiin.
Päivityksiä tehdään silloin kun jaksetaan. Nytkin näkyy olevan kaikki uutiset jo ikivanhoja.- Mattilainen
Ainakin minusta näyttää olevan aika tuoreita uutisia. Hyvältä näyttää. Itse vain itse osaa :)
- jörgen..
Säälittävää ko. lehden toimitukselta yrittää mainostaa täällä tuota naurettavaa roskaansa.
- Heidiaaaa
Jopa sun päässäs, roskalaatikossa, kaatopaikalla, jne... tuolla poliitiikalla kaikki mitä näet kuulet tai luet on roskaa. Kannattaa miettiä mitä sanoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k502244Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖25988Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82952Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914- 68873
Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt54853Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me121842Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10773vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22753Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49749