Tietaako joku lasten laulua
"Se vanha kissa nukkuu, nukkuu, nukkuu.
Se vanha kissa nukkuu *laalaalaa*
ja hiiri pieni hiipii, hiipii, hiipii
ja hiiri pieni hiipii *lallalaalaa*"
Muistaako joku tuon koko laulun sanoja?
Olisin kiitollinen.
Se vanha kissa nukkuu..
2
8938
Vastaukset
- koko laulu...
Tai hmmm... Tää tulee nyt muistinvaraisesti, kun en löytänyt 80-luvulla käytössäollutta ekaluokan musakirjaani.
1. Se vanha kissa nukkuu, nukkuu, nukkuu.
Se vanha kissa nukkuu, huoneessaan.
2. Ja pieni hiiri hiipii, hiipii, hiipii.
Ja pieni hiiri hiipii, huoneessa.
3. Nyt hiirikin jo nukkuu, nukkuu, nukkuu.
Nyt hiirikin jo nukkuu, vuoteessaan.
4. Jo nousee kissa harmaa, harmaa, harmaa.
Jo nousee kissa harmaa, vuoteestaan.
5. Käy kissa kohti hiirtä, hiirtä, hiirtä.
Käy kissa kohti hiirtä, hiipien.
6. Vaan senpä hiiri huomaa, huomaa, huomaa.
Ja kaapin taakse häipyy vikkelään.
Olikohan noissa kaikissa "huoneessa" -kohdissa huoneessa vai vuoteessa... No, mutta suunnilleen noin se meni ja ehkäpä itse muistatkin oikein, kun sait "suuntaa-antavat" sanat :) - nasu28 hotmail.com
se vanha kissa nukkuu nukkuu nukkuu se vanha kissa nukkuu huoneessa nuukkuu hmmhmmääääääääääääääässssssssdftgvyhbnjmk,l.ö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760