Kysymys

neito 86

Mitä mieltä olette sellaisesta naisesta, joka ei halua miesystävällään olevan kovin laajaa kaveripiiriä eikä myöskään halua miehen käyvän juuri missään baareissa tai vastaavissa? Onko täällä Suomessa enää sellaisia miehiä, joille sopii tuollainen nainen?

Ei ole treffi-ilmoitus :D
Kunhan gallupinomaisesti kyselen...

29

1325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pullopersekapitalistisika

Siis hakusessa hyvä epäsosiaalinen ja raitis koti/seksiorja ? No, jokainen tyylillään.

• neito 86

:D :D

• DorkaM

Täällä on yksi tuollainen mies. Mutta naisella joka tuota vaatii saa kyllä olla todella hyvä peruste vaatimuksilleen, sillä muuten tuo vaikuttaa jo häiriintyneeltä.

• neito 86

Eivät kaikki naiset halua antaa muiden naisten koskea miesystäväänsä.

Ja laaja kaveripiiri... Inhottavaa. Olen itse yksinäinen ja loukkaantuisin siitä, jos toinen olisi aina näkemässä muita.

• Vaan perhe

Maailmassa on muitakin harrastuksia kuin baarit, viina, huumeet, tupakka, uskottomuus...Vaikkapa ihan oma perhe.

• pirttihirmu olet

Sun pitäisi etsiä sellainen mies, jolla ei valmiiksikaan ole kovin suurta sosiaalista elämää eikä harrastuksia. Silloin vois onnistua. Mutta jos miehellä on paljon kavereita, on pahin virhe mennä miehen ja kaverien väliin.

Omalla miehelläni on autoharrastus, joka vie paljon yhteistä aikaa pois. Välillä voi tympiä, mutta enpä asiaan puutu. Ärsyttäs se ihteekin jos mies alkas mulle valittamaan mun harrastuksista.

• neito 86

Jos sellaisia miehiä vain olisi..............

Sellaiset ovat "kokonaisia", loput sen sijaan "puolikkaita"

• Kolli_Kellinen

Minulla ei ole kovin laajaa kaveripiiriä enkä käy baareissakaan kovin usein, mutta periaatteessa tuollainen suhtautuminen kauhistuttaisi. Jos nainen esittäisi tuollaisia vaatimuksia, ajattelisin että se nainen on varmaan joku yksinäinen takertuja, eikä yksinäisyys ole ikinä hyvä syy etsiä parisuhdetta. Jos ihminen ei kestä yksinäisyyttä, ei hänestä ole elämään kenenkään kanssa yhdessäkään.

• neito 86

Perustelisitko kuitenkin tämän? "Jos ihminen ei kestä yksinäisyyttä, ei hänestä ole elämään kenenkään kanssa yhdessäkään"

Tai tavallaan perustelit sen jo (yksinäisyys ei hyvä syy parisuhteen aloittamiselle), mutta vielä tarkennus. Kiinnostaisi lukea.

• Kolli_Kellinen
        neito 86 kirjoitti:

Perustelisitko kuitenkin tämän? "Jos ihminen ei kestä yksinäisyyttä, ei hänestä ole elämään kenenkään kanssa yhdessäkään"

Tai tavallaan perustelit sen jo (yksinäisyys ei hyvä syy parisuhteen aloittamiselle), mutta vielä tarkennus. Kiinnostaisi lukea.

Silloinhan kumppanin tehtävänä on olla vain jonkinlainen pelastusrengas, johon yksinäinen kynsin ja hampain takertuu. Onko sellainen hyvä alkuasetelma tasa-arvoista suhdetta ajatellen?

Haluan että nainen on kanssani sen takia että hän rakastaa ja arvostaa minua, eikä sen takia että hän muuten tuntisi olonsa yksinäiseksi.

Lisäksi yksinäisyyden pelkoon sisältyy vaara: Nainen joka ei kestä yksinäisyyttä, on vaarassa saada kumppanikseen hyväksikäyttäjän. Epävarma ja yksinäinen nainen kestää kumppaniltaan vaikka millaista käytöstä ja on valmis taipumaan hänen vuokseen vaikka minkälaiseen solmuun, kunhan tämä ei vaan hylkää.

• neito 86
        Kolli_Kellinen kirjoitti:

Silloinhan kumppanin tehtävänä on olla vain jonkinlainen pelastusrengas, johon yksinäinen kynsin ja hampain takertuu. Onko sellainen hyvä alkuasetelma tasa-arvoista suhdetta ajatellen?

Haluan että nainen on kanssani sen takia että hän rakastaa ja arvostaa minua, eikä sen takia että hän muuten tuntisi olonsa yksinäiseksi.

Lisäksi yksinäisyyden pelkoon sisältyy vaara: Nainen joka ei kestä yksinäisyyttä, on vaarassa saada kumppanikseen hyväksikäyttäjän. Epävarma ja yksinäinen nainen kestää kumppaniltaan vaikka millaista käytöstä ja on valmis taipumaan hänen vuokseen vaikka minkälaiseen solmuun, kunhan tämä ei vaan hylkää.

Mutta minut on kasvatettu läheisriippuvaiseksi enkä mahda luonteelleni mitään. :/

Eikä kukaan ihminen ole täysin korvaamaton. On paljon ihmisiä olemassa, joista löytää samantasoista seuraa kuin jo tuntemistaan henkilöistä. Eiköhän jokainen rakasta loppujen lopuksi jotain ihmistä vain hänen antamansa tilanteen takia, eikä niinkään ihmisen itsensä vuoksi? Juuri siksi, koska ihmisiä on paljon ja jokainen voidaan "korvata" jollakin toisella hyvin samantyyppisellä. Se on sattumaa, kehen niistä itselleen sopivista henkilöistä tutustuu.

• Kolli_Kellinen
        neito 86 kirjoitti:

Mutta minut on kasvatettu läheisriippuvaiseksi enkä mahda luonteelleni mitään. :/

Eikä kukaan ihminen ole täysin korvaamaton. On paljon ihmisiä olemassa, joista löytää samantasoista seuraa kuin jo tuntemistaan henkilöistä. Eiköhän jokainen rakasta loppujen lopuksi jotain ihmistä vain hänen antamansa tilanteen takia, eikä niinkään ihmisen itsensä vuoksi? Juuri siksi, koska ihmisiä on paljon ja jokainen voidaan "korvata" jollakin toisella hyvin samantyyppisellä. Se on sattumaa, kehen niistä itselleen sopivista henkilöistä tutustuu.

Pääasia on, että tiedostat itse tilanteesi ja ne vaarat/ongelmat, jotka siihen voivat sisältyä. Mm. Tommy Hellsten on kirjoittanut paljon läheisriippuvuudesta, ehkäpä olet jo ehtinyt tutustuakin hänen teoksiinsa.

Toivottavasti löydät itsellesi kuitenkin jonkun, jota rakastaa ja joka rakastaa sinua ihan itsesi vuoksi, eikä pelkästään tilanteen takia.

• neito 86

Pääasia on, että tiedostat itse tilanteesi ja ne vaarat/ongelmat, jotka siihen voivat sisältyä. Mm. Tommy Hellsten on kirjoittanut paljon läheisriippuvuudesta, ehkäpä olet jo ehtinyt tutustuakin hänen teoksiinsa.

Toivottavasti löydät itsellesi kuitenkin jonkun, jota rakastaa ja joka rakastaa sinua ihan itsesi vuoksi, eikä pelkästään tilanteen takia.

ihmistä ei voi rakastaa minkään muun takia kuin tilanteen. Joku antaa sinulle jotakin, siksi sinä häntä rakastat.

• Kolli_Kellinen
        neito 86 kirjoitti:

ihmistä ei voi rakastaa minkään muun takia kuin tilanteen. Joku antaa sinulle jotakin, siksi sinä häntä rakastat.

...niin tilanteen muuttuessa pitäisi löytää joku uusi ihminen, joka pystyisi vastaamaan sen uuden tilanteen muodostamiin tarpeisiin. Näkemys, joka vastaa aika hyvin nykyistä kertakäyttökulttuuria, mutta ei mielestäni ole kestävä perusta rakkaudelle.

• neito 86

...niin tilanteen muuttuessa pitäisi löytää joku uusi ihminen, joka pystyisi vastaamaan sen uuden tilanteen muodostamiin tarpeisiin. Näkemys, joka vastaa aika hyvin nykyistä kertakäyttökulttuuria, mutta ei mielestäni ole kestävä perusta rakkaudelle.

pitävät toisistaan melko suurinpiirteisistä syistä, koska he eivät jaksa kiertää maita & meriä löytääkseen juuri sen prikuulleen sopivimman. Tottakai jonkin verran katsovat, kenen kanssa haluavat viettää elämäänsä.

• Kolli_Kellinen
        neito 86 kirjoitti:

pitävät toisistaan melko suurinpiirteisistä syistä, koska he eivät jaksa kiertää maita & meriä löytääkseen juuri sen prikuulleen sopivimman. Tottakai jonkin verran katsovat, kenen kanssa haluavat viettää elämäänsä.

Niinpä tekevät, mutta vahingosta viisastuneena kierrän mieluummin maita ja meriä tai olen loppuikäni yksin, kuin otan ketään puolikelvollista.

Miltä se nyt kuulostaisi jos kysyisin naiselta miksi hän on kanssani ja hän vastaisi "koska tilanne oli otollinen, enkä jaksanut etsiä ketään parempaakaan".

• neito 86

Niinpä tekevät, mutta vahingosta viisastuneena kierrän mieluummin maita ja meriä tai olen loppuikäni yksin, kuin otan ketään puolikelvollista.

Miltä se nyt kuulostaisi jos kysyisin naiselta miksi hän on kanssani ja hän vastaisi "koska tilanne oli otollinen, enkä jaksanut etsiä ketään parempaakaan".

sehän on syy jokaikisen pariskunnan kohdalla: Tilanne oli otollinen eikä ole löytynyt parempaakaan. Niinpä olemme nyt yhdessä.

• Xamon
        neito 86 kirjoitti:

Läheisriippuvuudesta pääsee eroon ammattiauttajan avulla, ja se kannatta tehdä oman mielenrauhan takia.

Et sinä voi sitoa ketään itseesi muuten kuin saamalla toisen rakastamaan itseäsi ihan poskettomasti.

Ja se onnistuu vain, jos suhteessa on vapaus tehdä omiakin juttuja ja tavata omia kavereita.

Ja tuo sinun kuvauksesi "Eiköhän jokainen rakasta loppujen lopuksi jotain ihmistä vain hänen antamansa tilanteen takia, eikä niinkään ihmisen itsensä vuoksi?" on jo ajatuksena pelottavan sairas.

Minä rakastan puolisoani siksi, että hän on sellainen ihminen kuin on. Kaikkine vikoineenkin hän on ihana.

Ihan oikeasti, et ole vielä kypsä parisuhteeseen jos ajattelet noin. Mene hoitoon ja parane.

• todella
        neito 86 kirjoitti:

sehän on syy jokaikisen pariskunnan kohdalla: Tilanne oli otollinen eikä ole löytynyt parempaakaan. Niinpä olemme nyt yhdessä.

kyyninen jo noin nuorena (?). Tuo ei oikeasti ihan kaikkien kohdalla pidä paikkaansa. Minä en esimerkiksi edes pysty kuvittelemaan vaihtavani miestäni johonkin toiseen. Parempaa miestä minulle ei voi olla olemassakaan! Ei hän toki täydellinen ihminen ole mutta täydellinen minulle.

Olemme olleet yhdessä jo 15 vuotta joten ei tämä mitään hetken hurmaakaan enää voi olla?

• neito 86
        Xamon kirjoitti:

Läheisriippuvuudesta pääsee eroon ammattiauttajan avulla, ja se kannatta tehdä oman mielenrauhan takia.

Et sinä voi sitoa ketään itseesi muuten kuin saamalla toisen rakastamaan itseäsi ihan poskettomasti.

Ja se onnistuu vain, jos suhteessa on vapaus tehdä omiakin juttuja ja tavata omia kavereita.

Ja tuo sinun kuvauksesi "Eiköhän jokainen rakasta loppujen lopuksi jotain ihmistä vain hänen antamansa tilanteen takia, eikä niinkään ihmisen itsensä vuoksi?" on jo ajatuksena pelottavan sairas.

Minä rakastan puolisoani siksi, että hän on sellainen ihminen kuin on. Kaikkine vikoineenkin hän on ihana.

Ihan oikeasti, et ole vielä kypsä parisuhteeseen jos ajattelet noin. Mene hoitoon ja parane.

Ihminen tiedostaa, että hän rakastaa jotakin ihmistä, mutta se on kuitenkin se tilanne vain.... Esim. parisuhteesta ihminen saa toivoa itselleen. Kumppanina voi olla melkein kuka hyvänsä, joka on valmis omistautumaan vastavuoroisesti parisuhteelle. Tottakai jotkut ihmiset sopivat toisilleen paljon paremmin kuin jotkut toiset, mutta jos on ehtinyt viettää toisen kanssa jo melkoisen määrän aikaa (useampi vuosi), ei tule ajatelleeksi sitä, jospa sittenkin löytäisi jonkun vielä paremman. Tietenkään kenenkään jyrkästi sopimattoman kanssa ei tule oltua, mutta siinä on kuitenkin aika pienet ehdot toisen rakastamiselle, kun ihminen tarvitsee toista ihmistä rinnalleen.

En osaa selittää tätä niin, että sinä ymmärtäisit, jos olet päättänyt torjua koko ajatuksen ja tehdä siitä kärjistetyn.

Olen 20-vuotias ja en ole vielä valmis parisuhteeseen? Ehkäpä sinä tässä taidat olla se hoidon tarpeessa oleva. :)

• neito 86
        todella kirjoitti:

kyyninen jo noin nuorena (?). Tuo ei oikeasti ihan kaikkien kohdalla pidä paikkaansa. Minä en esimerkiksi edes pysty kuvittelemaan vaihtavani miestäni johonkin toiseen. Parempaa miestä minulle ei voi olla olemassakaan! Ei hän toki täydellinen ihminen ole mutta täydellinen minulle.

Olemme olleet yhdessä jo 15 vuotta joten ei tämä mitään hetken hurmaakaan enää voi olla?

Olen tunteellinen ja herkkä. Etkö ymmärrä teorioita?

• Xamon
        neito 86 kirjoitti:

Ihminen tiedostaa, että hän rakastaa jotakin ihmistä, mutta se on kuitenkin se tilanne vain.... Esim. parisuhteesta ihminen saa toivoa itselleen. Kumppanina voi olla melkein kuka hyvänsä, joka on valmis omistautumaan vastavuoroisesti parisuhteelle. Tottakai jotkut ihmiset sopivat toisilleen paljon paremmin kuin jotkut toiset, mutta jos on ehtinyt viettää toisen kanssa jo melkoisen määrän aikaa (useampi vuosi), ei tule ajatelleeksi sitä, jospa sittenkin löytäisi jonkun vielä paremman. Tietenkään kenenkään jyrkästi sopimattoman kanssa ei tule oltua, mutta siinä on kuitenkin aika pienet ehdot toisen rakastamiselle, kun ihminen tarvitsee toista ihmistä rinnalleen.

En osaa selittää tätä niin, että sinä ymmärtäisit, jos olet päättänyt torjua koko ajatuksen ja tehdä siitä kärjistetyn.

Olen 20-vuotias ja en ole vielä valmis parisuhteeseen? Ehkäpä sinä tässä taidat olla se hoidon tarpeessa oleva. :)

"Ihminen tiedostaa, että hän rakastaa jotakin ihmistä, mutta se on kuitenkin se tilanne vain.."

Höpön löpöt. Olen ollut smankaltaisessa tilanteessa useamman periaatteessa suht kivan naisen kanssa, mutta ei ole kenenkään kanssa ollut samaa hienoa fiilistä kuin nykyisen puolisoni kanssa.

"Esim. parisuhteesta ihminen saa toivoa itselleen."

Ei parisuhteessa toivon takia olla, vaan siksi, että sen toisen kanssa on kiva kokea asioita ja elää yhdessä. Olen elänyt yksin.

Minusta on silti kivempaa herätä oman kullan vierestä aamuisin, eikä tarvitse miettiä seuraavan naisen etsimistä, kun sattuu panettamaan tai kaipaa juttuseuraa.

"Kumppanina voi olla melkein kuka hyvänsä, joka on valmis omistautumaan vastavuoroisesti parisuhteelle."

Aika huonon parisuhteen saat tuolla "logiikalla".
        Pelkkä vastavuoroinen omistautuminen parisuhteelle ei luo onnellista parisuhdetta. Parisuhde itsessään kun ei ole elämän tarkoitus ja onnea luova tekijä.

"jos on ehtinyt viettää toisen kanssa jo melkoisen määrän aikaa (useampi vuosi), ei tule ajatelleeksi sitä, jospa sittenkin löytäisi jonkun vielä paremman."

Ja miksi pitäisikään, jos viihtyy nykyisen kanssa?
        Ei kaikkea tarvitse olla optimoimassa koko ajan.
        Riittää kun arjesta selviää, ja on pieniä hyviä juttuja siellä sun täällä.

"siinä on kuitenkin aika pienet ehdot toisen rakastamiselle, kun ihminen tarvitsee toista ihmistä rinnalleen"

Ei toinen ihminen ole mikään välttämättömyys onnelliselle elämälle. Tuo väitteesi on varsin yleinen harhaluulo, mutta kai se on koettava itse ennenkuin uskoo että onni lähtee ihan muista asioista.

"En osaa selittää tätä niin, että sinä ymmärtäisit"

Se on sinun ongelmasi. Jos haluat selittää lisää, niin ole hyvä. Yritän ymmärtää.

"jos olet päättänyt torjua koko ajatuksen ja tehdä siitä kärjistetyn"

Mitä minä olen kärjistänyt/torjunut? Nuo esittämäsi väitteet eivät päde minun elämääni, enkä usko että kovin monen muunkaan elämään.
        Mutta usko toki itse jos se sinut onnellisemmaksi tekee.

"Olen 20-vuotias ja en ole vielä valmis parisuhteeseen?"

Moni 65-vuotiaskaan ei olisi kypsä parisuhteeseen.
        Yhdessä ollaan, kun pelätään yksinäisyyttä ja haetaan turvaa toisesta ihmisestä.

Ei se ikä vaan se henkisen kehityksen taso.
        Sinun ajattelutapasi sopii paremmin sinkkuelämää viettävälle neidille. Toivottavasti kukaan mies ei satuta itseään ja mene kaltaiseesi ihmiseen tosissaan rakastumaan.

• neito 86
        Xamon kirjoitti:

"Ihminen tiedostaa, että hän rakastaa jotakin ihmistä, mutta se on kuitenkin se tilanne vain.."

Höpön löpöt. Olen ollut smankaltaisessa tilanteessa useamman periaatteessa suht kivan naisen kanssa, mutta ei ole kenenkään kanssa ollut samaa hienoa fiilistä kuin nykyisen puolisoni kanssa.

"Esim. parisuhteesta ihminen saa toivoa itselleen."

Ei parisuhteessa toivon takia olla, vaan siksi, että sen toisen kanssa on kiva kokea asioita ja elää yhdessä. Olen elänyt yksin.

Minusta on silti kivempaa herätä oman kullan vierestä aamuisin, eikä tarvitse miettiä seuraavan naisen etsimistä, kun sattuu panettamaan tai kaipaa juttuseuraa.

"Kumppanina voi olla melkein kuka hyvänsä, joka on valmis omistautumaan vastavuoroisesti parisuhteelle."

Aika huonon parisuhteen saat tuolla "logiikalla".
        Pelkkä vastavuoroinen omistautuminen parisuhteelle ei luo onnellista parisuhdetta. Parisuhde itsessään kun ei ole elämän tarkoitus ja onnea luova tekijä.

"jos on ehtinyt viettää toisen kanssa jo melkoisen määrän aikaa (useampi vuosi), ei tule ajatelleeksi sitä, jospa sittenkin löytäisi jonkun vielä paremman."

Ja miksi pitäisikään, jos viihtyy nykyisen kanssa?
        Ei kaikkea tarvitse olla optimoimassa koko ajan.
        Riittää kun arjesta selviää, ja on pieniä hyviä juttuja siellä sun täällä.

"siinä on kuitenkin aika pienet ehdot toisen rakastamiselle, kun ihminen tarvitsee toista ihmistä rinnalleen"

Ei toinen ihminen ole mikään välttämättömyys onnelliselle elämälle. Tuo väitteesi on varsin yleinen harhaluulo, mutta kai se on koettava itse ennenkuin uskoo että onni lähtee ihan muista asioista.

"En osaa selittää tätä niin, että sinä ymmärtäisit"

Se on sinun ongelmasi. Jos haluat selittää lisää, niin ole hyvä. Yritän ymmärtää.

"jos olet päättänyt torjua koko ajatuksen ja tehdä siitä kärjistetyn"

Mitä minä olen kärjistänyt/torjunut? Nuo esittämäsi väitteet eivät päde minun elämääni, enkä usko että kovin monen muunkaan elämään.
        Mutta usko toki itse jos se sinut onnellisemmaksi tekee.

"Olen 20-vuotias ja en ole vielä valmis parisuhteeseen?"

Moni 65-vuotiaskaan ei olisi kypsä parisuhteeseen.
        Yhdessä ollaan, kun pelätään yksinäisyyttä ja haetaan turvaa toisesta ihmisestä.

Ei se ikä vaan se henkisen kehityksen taso.
        Sinun ajattelutapasi sopii paremmin sinkkuelämää viettävälle neidille. Toivottavasti kukaan mies ei satuta itseään ja mene kaltaiseesi ihmiseen tosissaan rakastumaan.

"Ei se ikä vaan se henkisen kehityksen taso"

Jaa, ja sinunko ajattelusi on sitten tosi kehittynyttä vai?

Kirjoitit: "Minusta on silti kivempaa herätä oman kullan vierestä aamuisin, eikä tarvitse miettiä seuraavan naisen etsimistä, kun sattuu panettamaan tai kaipaa juttuseuraa"

Just. :D

• Siis jos molemmat on samanlaisia ettei ole paljoa kavereita ja ei käy paljoa ulkona niin hyvinhän he sopisivat yhteen.
      Voivat sitten kotona touhuta mitä huvittaa kaksistaan.

• - - -

No kaverinipiirini on kai suht laaja, mutta aika vähän tulee yhteyttä pidettyä, kun viihdyn paljon paremmin omissa oloissani. Baarit ja vastaavat eivät myöskään ole mun juttu. Harrastuksia löytyy, mutta ne on lähinnä sellaisia sooloprojekteja.

Ja tämä ei sitten ollut vastaus olemattomaan treffi-ilmoitukseen :D

Anna sähköpostiosoite, niin me kaksi yksinäistä ihmistä voidaan vaihtaa ajatuksia.

• neito 86

minulla on jo eräs ihminen mielessä, johon haluaisin todella mielelläni tutustua. Siksi kirjoitin, ettei tämä ole ns. "treffi-ilmoitus" :). Sinun kanssasi olisi varmasti mukava vaihtaa ajatuksia, mutta mielenkiintoni kohdistuu valitettavasti tähän yhteen herraan ainoastaan. Mutta kiitos kuitenkin ehdotuksesta.. ja kantaanotosta aiheeseeni.

• Manfred

En käy baareissa, eikä ole kavereita, joten ei haittaisi...

On Suomessa vielä näitä yksinäisiä peräkammarinpoikia, jos sitä kysyit...

• vato retro

Ei nappaa ei.

• vikiR

Itse olen nainen, eikä minulla ole kavereita juuri lainkaan, eikä miehellänikään. Jollain tavalla kuitenkin toivon, että hänellä olisi isompi kaveriporukka, koska minä olen eristäytynyt syystä, etten vaan jaksa nähdä ihmisiä, ei kiinnosta, mutta hän ei ole samaa laatua. Hän on aivan tohkeissaan, kun joku kaveri pyytää häntä jonnekin, ja se kasvattaa hänen miehistä itsetuntoaan. Toivoisin näkeväni sen onnellisen ilmeen hänen kasvoillaan useammin kuin kerran kuukaudessa):.
      Mutta niin, jos todella löydät miehen, joka on samanlainen kuin sinä, suhde voi toimia.
      Pieni riski saattaa syntyä siitä, jos syystä tai toisesta ajaudutte erillenne rakastavaisina, mutta olette toistenne ainoat henkireiät, ei hyvä ollenkaan.
      Kyllä miehet kolmekymppisinä viimeistään rauhoittuu, olen havainnut...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4282
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      37
      2515
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      104
      2426
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      106
      2201
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1937
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1925
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1597
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      189
      1585
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1578
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      77