suomalainen trash metal...

heat

Löytyykö Suomesta yhtäkään bändiä jonka esikuvia olis enemmän panteran ja slayerin kaltainen trash metalli? Kuitenkin suomenkielistä.

16

2169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poseidon

      Mä tykkään trash-metallista. En tosin suomenkielisestä, eikä mulla oo bändiä, enkä itseasiassa tiedä yhtään bändiä jokai soittaisi suomalaista "old school"-vaikutteista trash-metallia. Angel Of Death on klassikko!

      • Demonic

        Miten voit sanoa ettet pidä suomenkielisestä Trash-metallista jos et ole sitä edes ikinä kuullut?

        Trash-metalli on kyllä loistavaa ja metallin parhaimpia genrejä (testament, exodus, overkill, annihilator, megadeth, kreator jne...), mutta suomenkielisiä trash bändejä en minäkään ikävä kyllä tiedä?


      • Demonic

        Miten voit sanoa ettet pidä suomenkielisestä Trash-metallista jos et ole sitä edes ikinä kuullut?

        Trash-metalli on kyllä loistavaa ja metallin parhaimpia genrejä (testament, exodus, overkill, annihilator, megadeth, kreator jne...), mutta suomenkielisiä trash bändejä en minäkään ikävä kyllä tiedä?


      • Wizard
        Demonic kirjoitti:

        Miten voit sanoa ettet pidä suomenkielisestä Trash-metallista jos et ole sitä edes ikinä kuullut?

        Trash-metalli on kyllä loistavaa ja metallin parhaimpia genrejä (testament, exodus, overkill, annihilator, megadeth, kreator jne...), mutta suomenkielisiä trash bändejä en minäkään ikävä kyllä tiedä?

        Eikös suurin osa metallista mitä suomesta tulee ole sitä trash metallia? ;)
        Stone nyt oli ainakin, mutta nekään ei kyllä laulanut suomeksi. Jos Waltarin nyt siihen haluaa laskea niin sitten se.


      • joutti
        Wizard kirjoitti:

        Eikös suurin osa metallista mitä suomesta tulee ole sitä trash metallia? ;)
        Stone nyt oli ainakin, mutta nekään ei kyllä laulanut suomeksi. Jos Waltarin nyt siihen haluaa laskea niin sitten se.

        Ei Waltarikaan ole laulanut suomeksi kuin pari hassua piisiä joillain vanhoilla levyillään. Trash oli muotia aikana, jolloin suomenkieli ei ollut in.


      • hod fani 91
        Demonic kirjoitti:

        Miten voit sanoa ettet pidä suomenkielisestä Trash-metallista jos et ole sitä edes ikinä kuullut?

        Trash-metalli on kyllä loistavaa ja metallin parhaimpia genrejä (testament, exodus, overkill, annihilator, megadeth, kreator jne...), mutta suomenkielisiä trash bändejä en minäkään ikävä kyllä tiedä?

        Tässä on yksi suomenkielinen Thrash Metal bändi: Halo Of Dreams https://www.facebook.com/pages/Halo-Of-Dreams/159997970720292 lisätietoa täältä :D


    • sport the war

      terapia-on se ihmeellistä

      siinä on kunnon thrash-vaikutteita omaava kappale ja vieläpä suomeksi laulettuna..

      • möpä®

        Ensimmäinen joka kirjoitti thrashin oikein. Tuskin kukaan tuota Wizardin heittoakaan tajusi.. Suurin osa mitä Suomesta tulee, on roskaa.


      • sport the war
        möpä® kirjoitti:

        Ensimmäinen joka kirjoitti thrashin oikein. Tuskin kukaan tuota Wizardin heittoakaan tajusi.. Suurin osa mitä Suomesta tulee, on roskaa.

        toi on kyllä jännä juttu että moni kirjoittaapi sen väärin...
        kyllä kunnon thrashmetallisti kirjoitustaidon osaapi...kuten minä


    • Thrashman

      Stam1na ja Mokoma, kyl not on pakko tietää...

      • 8188311

        Stam1nan eka levy tuli 2005(?) ja Mokoman eka thrash-levy tuli 2003 huhtikuussa, joten ei niitä tän kirjoituksen aikoihin kovin laajalti tunnettu.


    • megadeth13

      rytmihäiriö ja deltaforce 2

    • Stamina ja Mokomahan on sitä roskametallia nimenomaan.

    • metmeg

      tyylin nimi on THRASH metalli ja tarkoittaa piestä romuttaa tai antaa selkään


      ja sitä kirjoitetaa toistuvasti väärin virhelliseen muotoon, trash = roska

    • thrashman

      Stone
      A.R.G.
      Airdash
      A.O.D.

    • suomirassi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe