Löytyykö Suomesta yhtäkään bändiä jonka esikuvia olis enemmän panteran ja slayerin kaltainen trash metalli? Kuitenkin suomenkielistä.
suomalainen trash metal...
16
2169
Vastaukset
- Poseidon
Mä tykkään trash-metallista. En tosin suomenkielisestä, eikä mulla oo bändiä, enkä itseasiassa tiedä yhtään bändiä jokai soittaisi suomalaista "old school"-vaikutteista trash-metallia. Angel Of Death on klassikko!
- Demonic
Miten voit sanoa ettet pidä suomenkielisestä Trash-metallista jos et ole sitä edes ikinä kuullut?
Trash-metalli on kyllä loistavaa ja metallin parhaimpia genrejä (testament, exodus, overkill, annihilator, megadeth, kreator jne...), mutta suomenkielisiä trash bändejä en minäkään ikävä kyllä tiedä? - Demonic
Miten voit sanoa ettet pidä suomenkielisestä Trash-metallista jos et ole sitä edes ikinä kuullut?
Trash-metalli on kyllä loistavaa ja metallin parhaimpia genrejä (testament, exodus, overkill, annihilator, megadeth, kreator jne...), mutta suomenkielisiä trash bändejä en minäkään ikävä kyllä tiedä? - Wizard
Demonic kirjoitti:
Miten voit sanoa ettet pidä suomenkielisestä Trash-metallista jos et ole sitä edes ikinä kuullut?
Trash-metalli on kyllä loistavaa ja metallin parhaimpia genrejä (testament, exodus, overkill, annihilator, megadeth, kreator jne...), mutta suomenkielisiä trash bändejä en minäkään ikävä kyllä tiedä?Eikös suurin osa metallista mitä suomesta tulee ole sitä trash metallia? ;)
Stone nyt oli ainakin, mutta nekään ei kyllä laulanut suomeksi. Jos Waltarin nyt siihen haluaa laskea niin sitten se. - joutti
Wizard kirjoitti:
Eikös suurin osa metallista mitä suomesta tulee ole sitä trash metallia? ;)
Stone nyt oli ainakin, mutta nekään ei kyllä laulanut suomeksi. Jos Waltarin nyt siihen haluaa laskea niin sitten se.Ei Waltarikaan ole laulanut suomeksi kuin pari hassua piisiä joillain vanhoilla levyillään. Trash oli muotia aikana, jolloin suomenkieli ei ollut in.
- hod fani 91
Demonic kirjoitti:
Miten voit sanoa ettet pidä suomenkielisestä Trash-metallista jos et ole sitä edes ikinä kuullut?
Trash-metalli on kyllä loistavaa ja metallin parhaimpia genrejä (testament, exodus, overkill, annihilator, megadeth, kreator jne...), mutta suomenkielisiä trash bändejä en minäkään ikävä kyllä tiedä?Tässä on yksi suomenkielinen Thrash Metal bändi: Halo Of Dreams https://www.facebook.com/pages/Halo-Of-Dreams/159997970720292 lisätietoa täältä :D
- sport the war
terapia-on se ihmeellistä
siinä on kunnon thrash-vaikutteita omaava kappale ja vieläpä suomeksi laulettuna..- möpä®
Ensimmäinen joka kirjoitti thrashin oikein. Tuskin kukaan tuota Wizardin heittoakaan tajusi.. Suurin osa mitä Suomesta tulee, on roskaa.
- sport the war
möpä® kirjoitti:
Ensimmäinen joka kirjoitti thrashin oikein. Tuskin kukaan tuota Wizardin heittoakaan tajusi.. Suurin osa mitä Suomesta tulee, on roskaa.
toi on kyllä jännä juttu että moni kirjoittaapi sen väärin...
kyllä kunnon thrashmetallisti kirjoitustaidon osaapi...kuten minä
- Thrashman
Stam1na ja Mokoma, kyl not on pakko tietää...
- 8188311
Stam1nan eka levy tuli 2005(?) ja Mokoman eka thrash-levy tuli 2003 huhtikuussa, joten ei niitä tän kirjoituksen aikoihin kovin laajalti tunnettu.
- megadeth13
rytmihäiriö ja deltaforce 2
Stamina ja Mokomahan on sitä roskametallia nimenomaan.
- metmeg
tyylin nimi on THRASH metalli ja tarkoittaa piestä romuttaa tai antaa selkään
ja sitä kirjoitetaa toistuvasti väärin virhelliseen muotoon, trash = roska - thrashman
Stone
A.R.G.
Airdash
A.O.D. - suomirassi
täs uutta suomirässiä :) demo ladattavissa kokonaan täältä:
https://soundcloud.com/rajalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 77669
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483