NOMINATION- koottavar käsikorut

tietääkö kukaan??

Koottavat Nomination korut, http://www.nomination.com, osaako kukaan sanoa millä hintatasolla korun osat pyörivät? - käsikoruunhan saa siis itse valita palaset, niin mikä mahtaa olla yhden palan hinta? noin?

kiitoksia jos joku osaa valaista tietämätöntä :)

367

241386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nasupuh

      Alkanevat jostain 16 euron paikkeilta, tarkkaan en muista. Edullisempiakin merkkejä löytyy, eri merkkien palojen pitäisi ainakin periaatteessa sopia yhteen muiden kanssa.

      • virtahepo hoopo

        omani maksoi 264€, mutta otin kaikki palat sitä kirjain- ja kuvajuttua otin sen BIG-mallin


      • uudet tuulet

        Nyt on kaupoissa jo enemmän valinnanvaraa, ja ne muut italialaismerkit ovat yhteensopivia keskenään, joten uusia paloja katselemaan ja ostamaan...


      • osta aitoja

        ovat varsin tunnettuja Suomessa, mutta monissa muissa maissa tunnetumpia ovat esim. Zoppini,Gold and steel, Morellato ja Ryry Firenze .Hintataso noilla italialaisilla on jokseenkin sama, mutta mallit erilaisia.
        Ne ovat kuitenkin 9 mm peruspaloista tehty ja siten yhteensopivia kaikki.
        Onneksi Suomessa alkaa olla vaihtoehtoja joista, valita, riippuu liikkeiden valikoimista.
        Nomination ja monet kauppiaat haluaisivat rajoittaa muiden markkinoille tuloa, moittimalla, muita tuotteita kopioiksi ja feikeiksi, mutta vailla perusteita ja peloissaan kilpailijoiden kiinnostustuttua suomalaisista markkinoista ja suosittujen korujen ostajista.


      • made in Italy

        Niin onkin, eri merkkiset palat ovat yhteensopivia muiden italialaisten merkkien kanssa, esim.Ryry-Firenze,
        Nomination, Gold & Steel, Zoppini, Morellato.


      • innostunut uusista

        Tottakai ovat yhteensopivia muiden merkkien kanssa, jos ovat aitoja italialaisia merkkejä , mm. Zoppini,
        Gold & Steel, Morellato, Ryry-Firenze .Periaatteesa vain Nomination kauppiaat eivät haluaisi tunnustaa, että
        palat sopivat samoihin perusranteisiin, koska pelkäävät kilpailua ja syytä onkin , koska muut vaihtoehdot tuo-
        vat kuluttajille lisää valinnanvaraa ja hintamonopolikin katoaa...


      • shopping in the city
        osta aitoja kirjoitti:

        ovat varsin tunnettuja Suomessa, mutta monissa muissa maissa tunnetumpia ovat esim. Zoppini,Gold and steel, Morellato ja Ryry Firenze .Hintataso noilla italialaisilla on jokseenkin sama, mutta mallit erilaisia.
        Ne ovat kuitenkin 9 mm peruspaloista tehty ja siten yhteensopivia kaikki.
        Onneksi Suomessa alkaa olla vaihtoehtoja joista, valita, riippuu liikkeiden valikoimista.
        Nomination ja monet kauppiaat haluaisivat rajoittaa muiden markkinoille tuloa, moittimalla, muita tuotteita kopioiksi ja feikeiksi, mutta vailla perusteita ja peloissaan kilpailijoiden kiinnostustuttua suomalaisista markkinoista ja suosittujen korujen ostajista.

        Me ollaan kavereiden kanssa lopen kyllästyneitä tohon Nomination lässytykseen niiden hinnoista.ja niiden "aitouksista " Nehän on hinnoiteltu kaikissa liikkeissä tiukasti samanhintaisiksi, että kilpailua ei ole ainakaan nähtävissä.Kuulemma ei saa alittaa hintoja , ettei muut hermostuisi kannattavuuden kanssa.( siis hintakartelli ).
        Me hankimme nyt palamme niissä kaupoissa , joissa on muita aitoja italialaisia vaihtoehtopaloja.
        netistä löytyi ainakin www.goldandsteel.fi ja on siellä varmaan muitakin. Kello-ja kultaliikkeissä on melko
        hyvä tarjonta, kun käy vaan vertailemassa.


      • kilpailua hinnoille

        Taitaa olla kaikilla samat hinnat, ei kilpailua, koska valmistaja sanelee hinnat. Missä piilee kilpailuvirasto ?


      • Heppuriina
        osta aitoja kirjoitti:

        ovat varsin tunnettuja Suomessa, mutta monissa muissa maissa tunnetumpia ovat esim. Zoppini,Gold and steel, Morellato ja Ryry Firenze .Hintataso noilla italialaisilla on jokseenkin sama, mutta mallit erilaisia.
        Ne ovat kuitenkin 9 mm peruspaloista tehty ja siten yhteensopivia kaikki.
        Onneksi Suomessa alkaa olla vaihtoehtoja joista, valita, riippuu liikkeiden valikoimista.
        Nomination ja monet kauppiaat haluaisivat rajoittaa muiden markkinoille tuloa, moittimalla, muita tuotteita kopioiksi ja feikeiksi, mutta vailla perusteita ja peloissaan kilpailijoiden kiinnostustuttua suomalaisista markkinoista ja suosittujen korujen ostajista.

        Aito
        Huvittava seurata keskustelua aito / epäaito. Esim. merkkivaatteissa, kurkistakaapa tuotelappuihin. Sieltä löytyy todennäköisesti joku Aasian maista valmistusmaana. Sama on näissä palakoruissa. KAIKKI tehdään Aasiassa, myös ne ns. aidot Italialaiset. Todennäköisesti vielä samalla tehtaalla. Nomination ym. merkit ovat markkinoinnilla brändänneet merkkinsä (käyttäneet rahaa markkinointiin) ja nostaneet tuotemerkkinsä erottuvaksi. Näin voidaan pyytää tuotteesta myös enemmän hintaa. Toki ei merkkisissäkin on laatueroja eli voi olla että tehtaita on enemmänkin kuin yksi.

        Itselläni on lahjaksi saatu ns. aito Nomination. Lisäksi olen siihen itse ostanut kuviopaloja, ns. ei aitoja, viimeksi Korujenmaailmasta. Käytössä ovat olleet ja laadussa en huomaa mitään eroa. Miten se Gigantin slougani menikään: "Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa".


      • aw weq423
        kilpailua hinnoille kirjoitti:

        Taitaa olla kaikilla samat hinnat, ei kilpailua, koska valmistaja sanelee hinnat. Missä piilee kilpailuvirasto ?

        aidon nominationin tuntee siinä palasssa ulkopuolella likevasta nomination logosta siinä lukee nomination


      • NomNom
        shopping in the city kirjoitti:

        Me ollaan kavereiden kanssa lopen kyllästyneitä tohon Nomination lässytykseen niiden hinnoista.ja niiden "aitouksista " Nehän on hinnoiteltu kaikissa liikkeissä tiukasti samanhintaisiksi, että kilpailua ei ole ainakaan nähtävissä.Kuulemma ei saa alittaa hintoja , ettei muut hermostuisi kannattavuuden kanssa.( siis hintakartelli ).
        Me hankimme nyt palamme niissä kaupoissa , joissa on muita aitoja italialaisia vaihtoehtopaloja.
        netistä löytyi ainakin www.goldandsteel.fi ja on siellä varmaan muitakin. Kello-ja kultaliikkeissä on melko
        hyvä tarjonta, kun käy vaan vertailemassa.

        Äitini maksoi rannekkeesta 26e (osti minun lisäkseni sellaiset kummitytölle ja isosiskolle) ja kyllä vitutti kun se kuuli minulta että ne maksaa täällä kaupungissa about 7 euroa..


      • outo juttu

        Hinnat alkavat kuviopaloille eur 16,- ,koska ne ovat kaikilla kauppiailla samat ja valmistajan sanelemat, ilmoitti Timanttiset kauppias.


      • Jemmastiin

        http://www.korujenmaailma.fi mainostaa, että ovat laskeneet kohokuvioitujen palakorujen hintaa. Nyt ne maksaa 1,90 ekee. Harmittaa kun just ostin ja maksoin vastaavista 5,50 euroa. No, ei voi mitään. Pitää jatkossa muutenkin vähän enemmän googletella mistä palakorut ostaa.


    • on sellainen

      Nomination käsikoru ja ostin tapiolan Heikintorin yläkerrassa olevasta korukaupasta, sama hinta tapiolan Pulkkisilla. Korun kappaleet eli ne perus stainless steeliä olevat palaset maksavat 0,50€ kappale eli hinnaksi minulla tuli n. 9€ koko korusta, riippuu ranteen koosta, ja nuo palat olivat sitä classic mallia, eli se keskikokoinen. Sitten otin päälle 15€ maksavan kirjaimen, kultaa. Kaikissa käsittääkseni aitoa kultaa. Palaset lähtevät siitä hinnasta ainakin näissä kahdessa kaupassa, tänään juuri kävin jumbossa, siellä hieman halvempia jotkut palaset. Korkein hinta niissä mitä olen nähnyt on ollu 31€, sitten on siitä väliltä, riippuu onko zirkoniaa tai muita materiaaleja.

      • bubblee

        Saakohan noita palasia JUMBOSSA muuta kuin stockalta ja timanttisilta?


      • paras valintapaikka
        bubblee kirjoitti:

        Saakohan noita palasia JUMBOSSA muuta kuin stockalta ja timanttisilta?

        Hei Jumbossa on ainakin Timanttiset/kultamalmi, liikkeessä hyvä valikoima noita palasia.


      • West End

        Aivan ihania uusia kivipalasia koruuni oli KultaTapiolassa,Espoossa. Maksoivat 19 Eur kpl. Ei ollut muissa Tapiolan liikkeissa.


      • Sanna F
        West End kirjoitti:

        Aivan ihania uusia kivipalasia koruuni oli KultaTapiolassa,Espoossa. Maksoivat 19 Eur kpl. Ei ollut muissa Tapiolan liikkeissa.

        Totta, Kultatapiolan liikkeessä on hyvä valikoima ja ystävällinen palvelu.


      • tzajajajaajajjaa

        Mitä, 0,50 senttiä? Oliko aitoja nomination paloja?


      • Bella<3
        tzajajajaajajjaa kirjoitti:

        Mitä, 0,50 senttiä? Oliko aitoja nomination paloja?

        niin, ne palat jossa ei ole mitään kuviota. (normaalit)


    • sämi

      niiden hinnat alkaa 15e ylöspäin... mulla on tällähetkellä kallein pala 35e. niiden hinnat pyörii 15€-40€ välillä...kallista on

      • nomination-fani

        Itselläni on sellainen se ei oo nomination mut kumminkin samanlainen ja se on ruostumatonta terästä.Itse ostin tän helsingistä mutta niitä saa melkein kaikista kelloliikkeistä niitä saa myös netistä osoitteesta www.korukoru.fi se on suomenkielinen ja tosi halpoja kaikki ranneke on 6euroo ja palat 6,50e sit on myös sellanen paikka jonka osoite on www.lemmikkijengi.fi sekin on suomenkielinen ranneke on 10euroo ja palat 10e-20e kiva jos tää päläpälä juttuni autto jotakuta


      • agaYKJ

        nii in


      • tietoa

        kalleimmat ovat kyllä 70-80 e olen nähnyt stoccalla minulla on 2 korua


      • Omppu <3

        Nominationit (aidot) maksaa 16€ :sta ylöspäin! Oon nimittäin nähny 50€ maksavan nominationin palan! Se oli tosi siisti!


      • hintatietoinen
        Omppu <3 kirjoitti:

        Nominationit (aidot) maksaa 16€ :sta ylöspäin! Oon nimittäin nähny 50€ maksavan nominationin palan! Se oli tosi siisti!

        Moi Omppu

        Mitä on epäaidot Nominationit ? On nimittäin kalliin tuntuinen pala 50 EUR. Kultasydänliikkeissä pala timantilla ja koko rannekoru maksaa alle 50 EUR.


      • ruostumaton
        nomination-fani kirjoitti:

        Itselläni on sellainen se ei oo nomination mut kumminkin samanlainen ja se on ruostumatonta terästä.Itse ostin tän helsingistä mutta niitä saa melkein kaikista kelloliikkeistä niitä saa myös netistä osoitteesta www.korukoru.fi se on suomenkielinen ja tosi halpoja kaikki ranneke on 6euroo ja palat 6,50e sit on myös sellanen paikka jonka osoite on www.lemmikkijengi.fi sekin on suomenkielinen ranneke on 10euroo ja palat 10e-20e kiva jos tää päläpälä juttuni autto jotakuta

        Ostin 3 palaa sieltä korukoru- sivustosta, mutta olivat vaatimatonta laatua, kun eivät kestäneet käytössä
        kuin kuukauden päivät. Rahat meni hukkaan, joten seuraavaksi vain aitoja italialaisia palakoruja.


      • päärynä2
        Omppu <3 kirjoitti:

        Nominationit (aidot) maksaa 16€ :sta ylöspäin! Oon nimittäin nähny 50€ maksavan nominationin palan! Se oli tosi siisti!

        Mistä sais epäaitoja Nominationeita halvemmalla? Oon kiinnostunut.


      • varman päälle
        päärynä2 kirjoitti:

        Mistä sais epäaitoja Nominationeita halvemmalla? Oon kiinnostunut.

        Luulen , että epäaitoja Nominationeita kaikkine teksteineen päivineen on Itäeuroopan maissa, esim. Bulgariassa paljonkin. Ne raahaa jo tullessaan tänne Suomeenkin niitä, mutta en tiedä onko kaupoissa.
        Välttelen koko Nominationin hankintaa, koska muitakin on, eikä tarvi miettiä aitoutta.


      • Nodijakka_1

        No mun makso n. 67e otin Classicin ja Kultasen Ravun ja Sydämen jossa on kiviä ja hankin sen Timanttisilta iskä osti ja sano et kallista on mut jos haluut nii ostetaa


      • ota selvää
        Omppu <3 kirjoitti:

        Nominationit (aidot) maksaa 16€ :sta ylöspäin! Oon nimittäin nähny 50€ maksavan nominationin palan! Se oli tosi siisti!

        Ovatko edes aitoja ne ostamasi Nominationit ? Vaikka takana lukeekin Nomination ei se ole takuu aitoudesta ainakaan Puolassa ja muualla itä-Euroopassa.


    • Nomppari

      Hei! Palasia on erihintaisia. Ne joita olen katsellut ovat 15 - 30 euron välillä. Muistaakseni esim. kirjaimet ovat 15,- ja jotkut roikkuvat ovat 30,- vähän yli ja ali. Ihana koru!! Ulkomailta saattaa saada halvemmalla esim Dubaista sain n. 6,- roikkuvan.

      • kirsikka.tomaatti

        kallein näkkemäni aito nomination,maksaa 72euroa!
        ja halvin aito nomination 16euroa...


      • Muffeli
        kirsikka.tomaatti kirjoitti:

        kallein näkkemäni aito nomination,maksaa 72euroa!
        ja halvin aito nomination 16euroa...

        Big-rannekkeen kallein palanen taisi olla juuri tuon 72euroa.

        Tiedättekö saako näitä lähes kaikista kultasepänliikkeistä esim helsgingissä?


      • liikkeistä

        Kertoisin Sinulle, että Nomination on vain yksi muiden italialaisten ja Kauko-idästä tulevien teräspalarannekkeiden valmistajista.Se on todellakin hyvä brändi ja verrattain laadukas, mutta ei ainoa ns. " aito " italialainen koottava rannekoru. Sellaisia tuotemerkkejä ovat myös mm. ZOPPINI, RYRY,LEVEL ja GOLD & STEEL , mutta liikkeissä ja netissä näkyy myös heikkolaatuisia Kaukoidästä tulevia paloja, jotka eivät ole niin tasokkaita.Eihän nekään mitään kopioita ole, mutta niissä on erilaisia aiheita ja kuvia, joten
        jokaiselle jotakin.Olen ostanut lahjaksi vain italialaisia paloja ja varsin tyytyväinen monipuoliseen tarjontaan ja laatuun.


      • Hei itselläni on koru josta olen itse tilannut täältä korut www.korukoru.fi siel on kaikki korut 6,50 tulevat lähinpään postitoimistoon... passaavat nomination rannekeisiin.. lue tarkasti korukoru eka sivu niin huomaat..


      • _eräs_
        sanoma kirjoitti:

        Hei itselläni on koru josta olen itse tilannut täältä korut www.korukoru.fi siel on kaikki korut 6,50 tulevat lähinpään postitoimistoon... passaavat nomination rannekeisiin.. lue tarkasti korukoru eka sivu niin huomaat..

        Itse löysin erään sivun nominationista ja siellä luki näin: Rannekkeita ja laattoja voidaan ostaa melkein kaikista korukaupoista ja laattojen hinnasto alkaa 16€ ja eteenpäin. Perus-ranneke (hopea) maksaa n. 20€ ja mukana tulee yksi laatta.


      • :")
        _eräs_ kirjoitti:

        Itse löysin erään sivun nominationista ja siellä luki näin: Rannekkeita ja laattoja voidaan ostaa melkein kaikista korukaupoista ja laattojen hinnasto alkaa 16€ ja eteenpäin. Perus-ranneke (hopea) maksaa n. 20€ ja mukana tulee yksi laatta.

        Olet siis löytänyt nomination korun mikä maksaa 20 € ja mukana tulee laatta?
        Se olis mulle loistava, mut haluisin tietää että mistä kaupasta olet löytänyt sellaisen tai netti sivulta?
        Tiiän että tästä on aikaa kun oot lähettäny ton viestin mutta etsin tällä hetkellä sellaista korua, joten toivoisin että näkisit tän ja vastaisit tähän =)


      • tmmj
        sanoma kirjoitti:

        Hei itselläni on koru josta olen itse tilannut täältä korut www.korukoru.fi siel on kaikki korut 6,50 tulevat lähinpään postitoimistoon... passaavat nomination rannekeisiin.. lue tarkasti korukoru eka sivu niin huomaat..

        onko nuo nominationin palat kaikki tuolla aitoja?=D


      • Titi1
        sanoma kirjoitti:

        Hei itselläni on koru josta olen itse tilannut täältä korut www.korukoru.fi siel on kaikki korut 6,50 tulevat lähinpään postitoimistoon... passaavat nomination rannekeisiin.. lue tarkasti korukoru eka sivu niin huomaat..

        ...aidon näköisiä ovat ts. eroavatko aidosta palasta mitenkään (muuten kuin ettei takana tietty lue NominatioN)?


      • mä vaan
        sanoma kirjoitti:

        Hei itselläni on koru josta olen itse tilannut täältä korut www.korukoru.fi siel on kaikki korut 6,50 tulevat lähinpään postitoimistoon... passaavat nomination rannekeisiin.. lue tarkasti korukoru eka sivu niin huomaat..

        On sitte aivan kamalan näkösiä kopio paloja , en ikinä laittais mun rannekkeeseen.


      • Orriporri

        Juuri tuosta samaisesta Joen kultakeitaasta ostin feikki Nominationini, kultaukset on tipotiessään ja toinen pala rikki.
        Kävin kyseisessä liikkeessä valittamassa kun huomasin tulleeni huijatuksi, eihän ne myönnä mitään.
        Kannattaa vaatia aitoja vaikka se sitten vähän enemmän maksaakin, mutta on se sitten kestäväkin.


      • NOMINATION FANI
        sanoma kirjoitti:

        Hei itselläni on koru josta olen itse tilannut täältä korut www.korukoru.fi siel on kaikki korut 6,50 tulevat lähinpään postitoimistoon... passaavat nomination rannekeisiin.. lue tarkasti korukoru eka sivu niin huomaat..

        Kyseinen nettikauppa myy feikki nominationia eivät ole hyvä laatuisia . Jos todellakin haluaa aidon nominationin se täytynee ostaa kaupasta niitä ei netissä myydä. Kultasepänliikkeet myyvät omani ostin ruoholahden kultasepänliikkeestä siinä ostarilla ruohiksessa.Sain mukaan takuutodistuksen aitoudesta ja kattaa kuulemma jos palasiin tulee jotain vaihtavat uuteen


      • aito ajattelija
        kirsikka.tomaatti kirjoitti:

        kallein näkkemäni aito nomination,maksaa 72euroa!
        ja halvin aito nomination 16euroa...

        Kerropa, mikä on epäaito nomination. Ei ole näkynyt lainkaan epäaitoja nominationeita missään kaupoissa.
        Taitavat vaan olla eri merkkisiä italialaisia palarannekoruja, vai ?


      • italian friend
        NOMINATION FANI kirjoitti:

        Kyseinen nettikauppa myy feikki nominationia eivät ole hyvä laatuisia . Jos todellakin haluaa aidon nominationin se täytynee ostaa kaupasta niitä ei netissä myydä. Kultasepänliikkeet myyvät omani ostin ruoholahden kultasepänliikkeestä siinä ostarilla ruohiksessa.Sain mukaan takuutodistuksen aitoudesta ja kattaa kuulemma jos palasiin tulee jotain vaihtavat uuteen

        Aitoja italialaisia paloja Nomination faneille saa esim. Malmin Korupajasta ja muista hyvinvarustetuista kello ja kultalikkeistä, joissa on isot valikoimat mm. gold & steel brandin tuotteita. Ne sopivat myös Nomination rannekkeisiin.ja niissä on myös takuu samoin kuin Nomination paloissa.


      • nominationin omistaj
        sanoma kirjoitti:

        Hei itselläni on koru josta olen itse tilannut täältä korut www.korukoru.fi siel on kaikki korut 6,50 tulevat lähinpään postitoimistoon... passaavat nomination rannekeisiin.. lue tarkasti korukoru eka sivu niin huomaat..

        noi mitä myydään tuolla korukorussa, eivät ole aitoja nomination palasia.koska halvin aiton nomination-pala on 16euroa.eiväthän kaupat voi myydä kolme kertaa halvempana niitä.


      • aitous tietoinen
        NOMINATION FANI kirjoitti:

        Kyseinen nettikauppa myy feikki nominationia eivät ole hyvä laatuisia . Jos todellakin haluaa aidon nominationin se täytynee ostaa kaupasta niitä ei netissä myydä. Kultasepänliikkeet myyvät omani ostin ruoholahden kultasepänliikkeestä siinä ostarilla ruohiksessa.Sain mukaan takuutodistuksen aitoudesta ja kattaa kuulemma jos palasiin tulee jotain vaihtavat uuteen

        Tiedätpä kovin vähän Nomination koruista, vaikka olet Nomination Fani nimimerkillä, sillä netistä löytyy helposti aitoja Nomination palakoruja vaikka kuinka paljon. Esim.gilletts.com.au/gillets_nomination .


      • useista liikkeistä
        Orriporri kirjoitti:

        Juuri tuosta samaisesta Joen kultakeitaasta ostin feikki Nominationini, kultaukset on tipotiessään ja toinen pala rikki.
        Kävin kyseisessä liikkeessä valittamassa kun huomasin tulleeni huijatuksi, eihän ne myönnä mitään.
        Kannattaa vaatia aitoja vaikka se sitten vähän enemmän maksaakin, mutta on se sitten kestäväkin.

        Kävin myös mainitsemassasi liikkeessä Joensuussa, ja hupsista, nehän OVAT AITOJA NominatioN paloja,
        mitä siellä oli tarjolla, ei mitään " feikkejä ", kuten mainitsit. Alkuperäisiä oovat, mutta siellä sattui vaan olemaan valtava valikoima muitakin italialaisia tunettuja merkkejä kuten: Gold & steel, Zoppini ja
        Ryry Firenze -paloja.
        Taisi olla niin, että kilpailevat kauppiaat ovat huijanneet Sinua, kun et ottanut selvää tarkemmin.


      • mikä on original?
        NOMINATION FANI kirjoitti:

        Kyseinen nettikauppa myy feikki nominationia eivät ole hyvä laatuisia . Jos todellakin haluaa aidon nominationin se täytynee ostaa kaupasta niitä ei netissä myydä. Kultasepänliikkeet myyvät omani ostin ruoholahden kultasepänliikkeestä siinä ostarilla ruohiksessa.Sain mukaan takuutodistuksen aitoudesta ja kattaa kuulemma jos palasiin tulee jotain vaihtavat uuteen

        Onko feikkejä NominatioN koruja jossain? Luultavasti vain ulkomailla, koska en tiedä ketään myyjää Suomessa.Sitä paitsi valmistaja tai tulli olisi puuttunut asiaan , jos olisi tavattu feikkejä. Sehän olisi tuoteväärennys!


      • Joensuun Elli
        Orriporri kirjoitti:

        Juuri tuosta samaisesta Joen kultakeitaasta ostin feikki Nominationini, kultaukset on tipotiessään ja toinen pala rikki.
        Kävin kyseisessä liikkeessä valittamassa kun huomasin tulleeni huijatuksi, eihän ne myönnä mitään.
        Kannattaa vaatia aitoja vaikka se sitten vähän enemmän maksaakin, mutta on se sitten kestäväkin.

        Mulla on hyviä kokemuksia Joen Kultakeitaasta. Ostin sieltä koska Ssellä oli fantastisen hyvä valikoima kaikkia yhteensopivia paloja: Nomination ( aitoja ) , Gold & Steel, Zoppini, RYRY-Firenze ja vaikka mitä. Kertoivat myös avoimesti ,nistä mitkin palat tulevat, ja miksi ovat niin erihintaisia.
        Nomination valikoima oli pienempi ,kuin muissa liikkeissä, mutta kokonaisuus ylivoimainen.


      • ostan ulkomailta
        NOMINATION FANI kirjoitti:

        Kyseinen nettikauppa myy feikki nominationia eivät ole hyvä laatuisia . Jos todellakin haluaa aidon nominationin se täytynee ostaa kaupasta niitä ei netissä myydä. Kultasepänliikkeet myyvät omani ostin ruoholahden kultasepänliikkeestä siinä ostarilla ruohiksessa.Sain mukaan takuutodistuksen aitoudesta ja kattaa kuulemma jos palasiin tulee jotain vaihtavat uuteen

        Netistä löytyy kyllä aitoja Nomination -paloja vaikka kuinka paljon. esim. gillets.com.au/nomination-bracelets. ks. hakusanalla Nomination ja sitten alaspäin , niin löytyy FREE WORLDWIDE SHIPPING NOMINATION. on myös virallinen Nominationin myyjä Englannissa. Sitä paitsi Ruoholahden kauppiaalla oli kovin laiha valikoima.


      • aitojen ostaja
        nominationin omistaj kirjoitti:

        noi mitä myydään tuolla korukorussa, eivät ole aitoja nomination palasia.koska halvin aiton nomination-pala on 16euroa.eiväthän kaupat voi myydä kolme kertaa halvempana niitä.

        Ei ookaan aito, vaan jotain Amerikan tai Kauko-idän kautta tulevaa tavaraa. Oikeat italialaiset maksavat
        12,- ja siitä ylöspäin.


      • usein tilannut
        :") kirjoitti:

        Olet siis löytänyt nomination korun mikä maksaa 20 € ja mukana tulee laatta?
        Se olis mulle loistava, mut haluisin tietää että mistä kaupasta olet löytänyt sellaisen tai netti sivulta?
        Tiiän että tästä on aikaa kun oot lähettäny ton viestin mutta etsin tällä hetkellä sellaista korua, joten toivoisin että näkisit tän ja vastaisit tähän =)

        ks. netanttila, siellä on paljonkin.


      • ruohiksessako?
        NOMINATION FANI kirjoitti:

        Kyseinen nettikauppa myy feikki nominationia eivät ole hyvä laatuisia . Jos todellakin haluaa aidon nominationin se täytynee ostaa kaupasta niitä ei netissä myydä. Kultasepänliikkeet myyvät omani ostin ruoholahden kultasepänliikkeestä siinä ostarilla ruohiksessa.Sain mukaan takuutodistuksen aitoudesta ja kattaa kuulemma jos palasiin tulee jotain vaihtavat uuteen

        Ruoholahden kaupassa oli tosi vähän malleja.


      • feikki tai aito
        mikä on original? kirjoitti:

        Onko feikkejä NominatioN koruja jossain? Luultavasti vain ulkomailla, koska en tiedä ketään myyjää Suomessa.Sitä paitsi valmistaja tai tulli olisi puuttunut asiaan , jos olisi tavattu feikkejä. Sehän olisi tuoteväärennys!

        Nomination kauppiaat sanovat mielellään kaikkia muita merkkejä feikeiksi, koska pelkäävät kilpailua muiden kappiaitten taholta. Timanttisilla näkyy olevan erityisesti henkilökunnalle annettu sellaista tietoa, tai sitten muiden myymät Nominationit on feikkejä.


      • awwssaas

        minun rannekeessa on vai AITOJA palasia ja ne maksavat 16 eurosta eteen päin kalleimmat menevät johonkin 100 euron paikkeille timanttiset ainakin myyvät paloja ...


      • tietoinen tyttö
        Joensuun Elli kirjoitti:

        Mulla on hyviä kokemuksia Joen Kultakeitaasta. Ostin sieltä koska Ssellä oli fantastisen hyvä valikoima kaikkia yhteensopivia paloja: Nomination ( aitoja ) , Gold & Steel, Zoppini, RYRY-Firenze ja vaikka mitä. Kertoivat myös avoimesti ,nistä mitkin palat tulevat, ja miksi ovat niin erihintaisia.
        Nomination valikoima oli pienempi ,kuin muissa liikkeissä, mutta kokonaisuus ylivoimainen.

        Totta, Kultakeitaassa Joensuussa on ylivoimainen valikoima palakoruja ja kaikki mahdolliset tuotemerkit. Aitoja Nominationeita myös tarjolla, kuten muissakin liikkeissä, mutta kivipaloissa
        ehdottomasti ylivoimainen.


      • kilpailu kadoksissa
        awwssaas kirjoitti:

        minun rannekeessa on vai AITOJA palasia ja ne maksavat 16 eurosta eteen päin kalleimmat menevät johonkin 100 euron paikkeille timanttiset ainakin myyvät paloja ...

        kaikki palaset ovat aitoja, ainoastaan Nomination on hinnoiteltu alkaen Eur 16, koska valmistaja pakottanut noudattamaan saneluhintoja.


    • korumyyjä

      On jo aikaa, kun tuota on kysytty, mutta vastaan kuitenkin.
      Riippuu varmasti liikkeestä mitä Nominationit maksavat, mutta meillä edullisin yksittäinen peruspala ilman kuvaa maksaa 0,50e ja kirjainpala alk. 9e. Siitä ylöspäin hinnat, aina n. 40e/ kpl.
      Aloitusranneke 13 peruspalaa maksaa 5e.

      • no joku vaan

        mistä liikkeestä (turusta) tai (saako myllystä jostain???) saisi normi kokosen korun???


      • zozigvi
        no joku vaan kirjoitti:

        mistä liikkeestä (turusta) tai (saako myllystä jostain???) saisi normi kokosen korun???

        Ostin oman koruni Stockalta Turusta. Se on vissiin kyllä se vähän kapeampi malli (ei kuitenkaan se kaikkein ohuin). Maksoi kahden kuvalaatan kera ( 17 hopeanväristä peruslaattaa) 52 euroa. Myös kuulemma Kultajousi myy kyseisiä koruja. Eikös Myllyssä ole myymälä?


      • keräilijä

        Meilläpäin hinnat on:

        aloitus: 7,50 euroa
        lisäpalat: 6,00 euroa/kpl.

        Voiko lisäpaloja ostaa netistä???


      • eräs, joka haluaa aidon
        keräilijä kirjoitti:

        Meilläpäin hinnat on:

        aloitus: 7,50 euroa
        lisäpalat: 6,00 euroa/kpl.

        Voiko lisäpaloja ostaa netistä???

        Luulen, että nuo ovat feikkejä. Kun olen lukenut nomination juttuja, niin osassa on aitoa kultaa ja vähintään hopeaa. Ja mä en ainakaan koskaan oo kuullut, et aitoja kulta/hopea koruja sais noin halvalla. Tolla hinnalla saa lasten koruja. Itse pääsen ripiltä heinäkuussa ja saan luultavasti AIDON nomination korun joltakin sukulaiselta ja ehkä joltakin sukulaiselta lisäpaloja.


      • trhhsdf
        eräs, joka haluaa aidon kirjoitti:

        Luulen, että nuo ovat feikkejä. Kun olen lukenut nomination juttuja, niin osassa on aitoa kultaa ja vähintään hopeaa. Ja mä en ainakaan koskaan oo kuullut, et aitoja kulta/hopea koruja sais noin halvalla. Tolla hinnalla saa lasten koruja. Itse pääsen ripiltä heinäkuussa ja saan luultavasti AIDON nomination korun joltakin sukulaiselta ja ehkä joltakin sukulaiselta lisäpaloja.

        Ostin juuri Finnairin koneesta miesten nominatioinin hintaan 48 euroa. Siinä on 5 erikoispalaa.


      • aitoustodistus
        eräs, joka haluaa aidon kirjoitti:

        Luulen, että nuo ovat feikkejä. Kun olen lukenut nomination juttuja, niin osassa on aitoa kultaa ja vähintään hopeaa. Ja mä en ainakaan koskaan oo kuullut, et aitoja kulta/hopea koruja sais noin halvalla. Tolla hinnalla saa lasten koruja. Itse pääsen ripiltä heinäkuussa ja saan luultavasti AIDON nomination korun joltakin sukulaiselta ja ehkä joltakin sukulaiselta lisäpaloja.

        Jos haluat aidon, niin vaadi aitoustakuu myyjältä ostamastasi palasta. Jos ei anna, niin ei liene aito vai kuinka, koska saahan Rolex ostajakin aidon mukana aitoustakuun. Feikeistä ei saa sellaista takuutodistusta.


      • verovapaus ?
        trhhsdf kirjoitti:

        Ostin juuri Finnairin koneesta miesten nominatioinin hintaan 48 euroa. Siinä on 5 erikoispalaa.

        Millainen on miesten Nominatioini. Jos on 5 erikoispalaa a 16,- EUR ja ranne, niin kaupassa maksaisi n. 80,- EUR. Ootko ostanut feikin, vai pystyykö Finnair myymään 40 % alennuksella? ALV:han olisi vain 22 %.
        jos on verovapaa ostos.


    • marjuska arual

      perus ranne on 6e eli (noin 14)
      eri kuvioiset palat on eri hintaisia. kultaset kirjaimet siinä 15-18e ja emaloidut noin 22e ja kivillä ja kultaset kivet on siinä 26-44e yksi pala. perus pala jossa ei ole mitään maksaa vain noin 0.50e. lisätietoa annen koru ja posliini hyvinkää sieltä voi kysellä lisää, pahoittelen että ei ole nytten sitä puh num mutta eiköhän löydy 020202.

      • sanna, teräs/kultakorujen k...

        Nomination hinnat ovat aivan pilvissä Suomessa.
        Ostin ensin muutaman palan Ruotsissa, jossa maksoivat n- 9-10 Eur / kpl. Sittemmin löysin muista liikkeistä vastaavia, mutta eri brandillä samalla hinnalla. Sopivat yhteen kaikkien kanssa. Luulen , että Suomessakin voi olla edullisempia hintoja, Kaikkihan ne tulevat Italiasta, mutta taustassa näkyy eri valmistajien logoja.Etsivä löytää...


    • himoitsee

      Kuinka monta palaa yhteen koruun noin likimain tarvitsee? N. 20?

      Mitä nuo mainitut muut vastaavat merkit ovat?

      Kiitti jo etukäteen vastauksista?

      • nomination tytteli

        Heippa!

        Yksi pala on noin 1cm mittainen. Mun ranne on 15cm (mittasin sua varten) ja mulla on 17 palaa, että jää pieni tila ranteen ja korun väliin. Luulen, että 17-19 palaa per ranneke on aika yleinen. Mun koru oli lahja ja siinä oli 19 palaa. Poistin siitä kuitenkin kaksi. Ps. mun koru on se keskikokoinen, classic.


      • charppi

        No ekaks riippuu käden paksuudesta esim. mulla on 17 palaa ku mulla on aika laiha ranne ja en halua pitää sitä hirveän löysällä.
        - Charppi -


      • nomination koottava käsi-koru

        merkkejä, ovat pugster,nomination ja muita...
        noin 20,joo!


      • kirsikka.tomaatti

        vastaaavia merkkejä ovat anakin pugster...


      • saaaaaaaaaaaaaaaaaara

        Itselläni on classic ja big. Classickiin halvimmat palat ovat 16e ja bigiin 22e. Halvempia merkkejä ovat esim. hope, jota saa joistain kultasepänliikkeistä. Hope palan hinta on 6,50e. Hope paloja on saatavana classic malliin, mutta nykyään joissain paikoissa olen nähnyt hopeja myös bigiin, samalla hinnalla :) Classickiin on kuitenkin reilusti enemmän vaihtoehtoja. Hope palat ovat vaikuttaneet kestäviltä, mutta eivät kuitenkaan ole lähelläkään aidon nominationin tasoa. Hopeissa on saatavilla erilaisia kuvia, kuvioita, eläimiä, kirjaimia, kimaltavia jne.


    • äböy

      15-36 euroon.. riippuu onko timantteja tai jotain muuta "arvokasta" lisuketta

    • kahluusaapas1

      Mulla makso "aloitusranneke" 19€ kultasepänliikkeestä.siinä oli mukana 19 palaa ja yhdessä niistä kultainen tähti.
      Nyt olen ostanut kaksi kultaista kirjainta,joissa "timantit" ne maksoi 21€ kpl kun olivat -20% tarjouksessa.Kallein näkemäni pala on ollut 35€.
      Tuntuu aikalailla olevan eri hintaisia nuo..

      • Minna S

        Lomamatkalla Joensuussa löytyi edullisia vastaavia
        kirjaimia ja muita kulta- ja kivipaloja, jotka sopivat Nömination rannekkeesen kahdessa kulta-
        liikkeessä, Hinnatkin ihan kohtuullisia 10-12 Eur / kpl.


      • Charppi

        Mulla oli aloitusranneke 30 euroa ja siinä oli palasia 20 eikä sen mukana tullut mitään muuta:( Ja mulla on 2 kirjainta jossa on "timantteja". :) Sulla on varmaan aika samallaisia ne kirjaimet ku mulla jos sullaki on "timantteja" siinä :)


      • orriporri
        Minna S kirjoitti:

        Lomamatkalla Joensuussa löytyi edullisia vastaavia
        kirjaimia ja muita kulta- ja kivipaloja, jotka sopivat Nömination rannekkeesen kahdessa kulta-
        liikkeessä, Hinnatkin ihan kohtuullisia 10-12 Eur / kpl.

        joo edullisia ovat, mutta eivät aitoja, itsekkinn ostin Joensuusta korun ja halpaan menin, kopio on kopio. Vain aitoon saa vuoden takuun.
        Ja mikä keljuinta, tuo kyseinen koru on jo rikki.
        Aito on aina aito.


      • vertailusta kiinnostunut löytää
        orriporri kirjoitti:

        joo edullisia ovat, mutta eivät aitoja, itsekkinn ostin Joensuusta korun ja halpaan menin, kopio on kopio. Vain aitoon saa vuoden takuun.
        Ja mikä keljuinta, tuo kyseinen koru on jo rikki.
        Aito on aina aito.

        Ostin viime viikolla sitten Nomination ranteen ja 2 irtopalaa siihen,mutta toinen meni heti rikki.
        Myyjä sanoi , että niillä on vuoden takuu, joten sain tilalle kyllä uuden vastaavan, vaikka ei ollut täysin samanlaista. Tänään ostin toisesta liikkeestä 2 palaa lisää, jotka olivat myös aitoja italialaisia
        yhteensopivia paloja ja myyjä lupasi niillekin vuoden takuun, mutta hinta oli muutaman euron edullisempi ja valikoima todella iso, joten jatkossa suuntaan ostoni sinne.


      • Koru-Liisa
        orriporri kirjoitti:

        joo edullisia ovat, mutta eivät aitoja, itsekkinn ostin Joensuusta korun ja halpaan menin, kopio on kopio. Vain aitoon saa vuoden takuun.
        Ja mikä keljuinta, tuo kyseinen koru on jo rikki.
        Aito on aina aito.

        Vain aitoon saa vuoden takuun. Tietääkseni kaikilla aidoilla italialaisilla on vuoden takuu, ( esim.Zoppini,
        Gold & Steel, Ryry-Firenze , mutta Kauko-idästä tai USA:sta tuleville paloille voi olla vaikea saada sellaista takuuta.


      • italian friend
        orriporri kirjoitti:

        joo edullisia ovat, mutta eivät aitoja, itsekkinn ostin Joensuusta korun ja halpaan menin, kopio on kopio. Vain aitoon saa vuoden takuun.
        Ja mikä keljuinta, tuo kyseinen koru on jo rikki.
        Aito on aina aito.

        Moi
        Aitoihin saa kuulemma vuoden takuun. Missä olisi epäaitoja Nominationeita ?. En ole löytänyt.
        Muihin aitoihin italialaisiin paloihin saa myös vuoden takuun, esim, Zoppini, gold & steel ja Ryry Firenze.


      • vain aidot kelpaa
        orriporri kirjoitti:

        joo edullisia ovat, mutta eivät aitoja, itsekkinn ostin Joensuusta korun ja halpaan menin, kopio on kopio. Vain aitoon saa vuoden takuun.
        Ja mikä keljuinta, tuo kyseinen koru on jo rikki.
        Aito on aina aito.

        Vai meni sun kopio Nomination rikki, olisit ostanut aidon muun merkkisen , etkä Nomination kopiota.
        Varmaan jostain torilta, jossa ne myy niitä. Kulta ja kelloliikkeissä myydään vain aitoja ja niihin saa todellakin vuoden takuun.


    • Ritva Jussila

      Eri liikkeissä erilaisia hintoja.Olen löytänyt joistakin liikkeistä kivi ja kultapaloja , jotka sopivat yhteen Nomination kanssa, mutta ovat yhtä hyviä ja paljon edullisempia.Kun hankkii paljon
      niin säästää huomattavasti vertailemalla.

      • mmm

        Jos ostaa muiden valmistajien halvempia palasia, kannattaa pitää mielessä, että laatu ei välttämättä ole läheskään yhtä hyvä. Useampi tuttuni on näitä edullisempia ostelut mm ulkomailta ja harmittelee nyt, kun emalipalasissa maalaukset kuluvat pois. Aidoista Nominationeista ne nimittäin eivät kulu! Hinta ja laatu kulkevat siis melko käsikädessä.


      • lyllerö
        mmm kirjoitti:

        Jos ostaa muiden valmistajien halvempia palasia, kannattaa pitää mielessä, että laatu ei välttämättä ole läheskään yhtä hyvä. Useampi tuttuni on näitä edullisempia ostelut mm ulkomailta ja harmittelee nyt, kun emalipalasissa maalaukset kuluvat pois. Aidoista Nominationeista ne nimittäin eivät kulu! Hinta ja laatu kulkevat siis melko käsikädessä.

        mulla on kans tollanen nomination koru. Palasia on 18, mut olis varmaan 16 tai 17 riittäny mut pidän yleensä hihan pääl ni sen takii laitoin monta. täl hetkel 6 "kuvapalasta" joista 2 on jotain halppis kopioita. Toisesta tälläsestä on lähtenyt kuvasta "kulta" pois ja yksi "timantti" irronnut:/ mutta toinen on ainakin tähän asti kestänyt hyvin.


      • Jenny F
        lyllerö kirjoitti:

        mulla on kans tollanen nomination koru. Palasia on 18, mut olis varmaan 16 tai 17 riittäny mut pidän yleensä hihan pääl ni sen takii laitoin monta. täl hetkel 6 "kuvapalasta" joista 2 on jotain halppis kopioita. Toisesta tälläsestä on lähtenyt kuvasta "kulta" pois ja yksi "timantti" irronnut:/ mutta toinen on ainakin tähän asti kestänyt hyvin.

        hankkimani teräs/kultasymbolit ovat laadultaan samanlaisia kuin nomination-palat, mutta paljon edullisempia. Ei mitään kopioita, eihän Opelkaan ole
        Fordin kopio , vaan oma brandinsä.


      • koru tietoa
        mmm kirjoitti:

        Jos ostaa muiden valmistajien halvempia palasia, kannattaa pitää mielessä, että laatu ei välttämättä ole läheskään yhtä hyvä. Useampi tuttuni on näitä edullisempia ostelut mm ulkomailta ja harmittelee nyt, kun emalipalasissa maalaukset kuluvat pois. Aidoista Nominationeista ne nimittäin eivät kulu! Hinta ja laatu kulkevat siis melko käsikädessä.

        Joo, minäkin oon ostanu halpa/kopio paloja sekä koko halpa/kopio korun ja ne vääntyy ja katkeilee sekä ostamani timantti joka oli myös halpa/kopio on kulunut ja haljennut!Ostamani merkki on Pugster!


      • korufrendi
        mmm kirjoitti:

        Jos ostaa muiden valmistajien halvempia palasia, kannattaa pitää mielessä, että laatu ei välttämättä ole läheskään yhtä hyvä. Useampi tuttuni on näitä edullisempia ostelut mm ulkomailta ja harmittelee nyt, kun emalipalasissa maalaukset kuluvat pois. Aidoista Nominationeista ne nimittäin eivät kulu! Hinta ja laatu kulkevat siis melko käsikädessä.

        Italialaisten koottavien teräskorujen kopioita tulee
        Eurooppaankin Kiinasta ja ne ovat halpoja, mutta kuten mainitsit emali kuluuu nopeasti pois ja muita ongelmia. Parempilaatuiset italialaiset brändituotteet ovat kestävämpiä ja laadukkaampia ja
        niissä on myös 18 K kultaa-emalointia ja puolijalokiviä. Tunnettuja italialaismerkkejä ovat mm. ZOPPINI,RYRY-FIRENZE,NOMINATION,GOLD & STEEL JA LEVEL.Olen nähnyt Italiassa vielä joitakin pienempiäkin merkkejä liikkeissä, mutta niitä on vähemmän näkyvissä...


      • orriporri

        Ei todellakaan ole sama mitä paloja ostaa, halvoissa on vain kultaus joka kuluu pois, eikä kivet ole aitoja.
        Aidoille paloille saa vuoden takuun !


      • aitoja ovat nämäkin
        mmm kirjoitti:

        Jos ostaa muiden valmistajien halvempia palasia, kannattaa pitää mielessä, että laatu ei välttämättä ole läheskään yhtä hyvä. Useampi tuttuni on näitä edullisempia ostelut mm ulkomailta ja harmittelee nyt, kun emalipalasissa maalaukset kuluvat pois. Aidoista Nominationeista ne nimittäin eivät kulu! Hinta ja laatu kulkevat siis melko käsikädessä.

        Ostettuani lisää muiden valmistajien , kuin Nominationin paloja, voin kertoa olevani hyvin tyytyväinen
        niiden laatuun. Emalipinta on kunnossa 2 vuoden käytön jälkeen.


      • yks Raili
        mmm kirjoitti:

        Jos ostaa muiden valmistajien halvempia palasia, kannattaa pitää mielessä, että laatu ei välttämättä ole läheskään yhtä hyvä. Useampi tuttuni on näitä edullisempia ostelut mm ulkomailta ja harmittelee nyt, kun emalipalasissa maalaukset kuluvat pois. Aidoista Nominationeista ne nimittäin eivät kulu! Hinta ja laatu kulkevat siis melko käsikädessä.

        multa on kulunut emalipalasista pois väri, vaikka ovat Nomination- alkuperäispaloja, että se siitä laadusta.


      • pettynyt nominationi
        mmm kirjoitti:

        Jos ostaa muiden valmistajien halvempia palasia, kannattaa pitää mielessä, että laatu ei välttämättä ole läheskään yhtä hyvä. Useampi tuttuni on näitä edullisempia ostelut mm ulkomailta ja harmittelee nyt, kun emalipalasissa maalaukset kuluvat pois. Aidoista Nominationeista ne nimittäin eivät kulu! Hinta ja laatu kulkevat siis melko käsikädessä.

        Tuntuu kuluvan palat Nominationistakin.Ei mennyt takuuseen, kun réi ollut takuutodistusta mukana.
        Ostettu 8 kuukautta sitten, mutta ei korvausta !


      • 2 kk ilot
        orriporri kirjoitti:

        Ei todellakaan ole sama mitä paloja ostaa, halvoissa on vain kultaus joka kuluu pois, eikä kivet ole aitoja.
        Aidoille paloille saa vuoden takuun !

        Se vuoden takuu ei tunnu toimivan, Kun ei ollut ostokuittia, en saanut vaihdettua.Koru on ollut vasta 2 kuukautta minulla, joten ei hyvä.


      • Tähh
        Jenny F kirjoitti:

        hankkimani teräs/kultasymbolit ovat laadultaan samanlaisia kuin nomination-palat, mutta paljon edullisempia. Ei mitään kopioita, eihän Opelkaan ole
        Fordin kopio , vaan oma brandinsä.

        Rupeisitko Opelia rakentamaan Fordin osista?


      • takuuongelma
        yks Raili kirjoitti:

        multa on kulunut emalipalasista pois väri, vaikka ovat Nomination- alkuperäispaloja, että se siitä laadusta.

        Mullakin on ns. aito Nomination, mutta laatu ei vastannut odotuksia, takuun kanssa ongelmiakin, kun
        ei olluut ostokuittia mukana, vaikka muka takuu pelaa aina.


    • nomination
      • neutraali ostaja

        joo on hyvät propagandasivut, Kas,kun saavat mainostaa omaansa tääs palstalla.??????


    • aata

      Itse ostin perusrenkaan, johon kuului yksi kulta- tai kuvapalanen. Maksoi tarjouksessa 16 euroa.
      Palaset maksavat n. 10-26 euroa. Kultaiset ovat tietenkin kalleimmat. Saattaa joskus saada halvemmallakin.
      Aivan ihana koru. Nyt ei kenelläkään ole enää pulmaa, jos haluaa ostaa minulle synttäri- tai joululahjan.

    • just me^^

      mun tietääkseni ne on noin 20 euron paikkeilla.

      • memmmmi

        Minä olen kuullut että kallein nominatio suomessa on 72, se on suomkenlippu joka on tehty timanteilla.


    • saijju

      Minulla on nomination koru, ja olen laattoja katsellut, kalliimmat ovat olleet 50 luokkaa.

      • ihanaaaaaa

        Ostin just tämän korun,ja ihmettelen kun siinä liikkees sanottiin et kalleimmat n70e.Ja halvimmatkin oli lähemmäs 30e.Oli hyvä kun tulin tänne lukemaan kommenteja...täytyy vaihtaa liikettä...


    • myydään12
      • :-)

        Huuto.netistä löytyy halvalla laadukkaitakin. Ainoa ero mikä näissä "feikeissä" on alkuperäisiin nominationeihin verrattuna on se nomination-tekstin puuttuminen. Samasta teräksestä suurinosa valmistettuja. Sitäpaitsi italiassa valmistetaan muitakin vastaavia palakoruja kuin pelkkää nominationia, jostain syystä kyseinen merkki on vain noussut eniten ihmisten tietoisuuteen.


      • hintansa huijauksellakin
        :-) kirjoitti:

        Huuto.netistä löytyy halvalla laadukkaitakin. Ainoa ero mikä näissä "feikeissä" on alkuperäisiin nominationeihin verrattuna on se nomination-tekstin puuttuminen. Samasta teräksestä suurinosa valmistettuja. Sitäpaitsi italiassa valmistetaan muitakin vastaavia palakoruja kuin pelkkää nominationia, jostain syystä kyseinen merkki on vain noussut eniten ihmisten tietoisuuteen.

        Huomasin huutonetissä pogoillessani, että myyvät nominationin kopiopaloja hirveään ylihintaan. Käyn itse amerikkalaisilla sivuilla ostamassa samoja paloja, ja maksavat siellä dollarista kahteen. (eli 60 sentistä euro kahteenkymmeneen) Ja kun liikkeen postikulut noista tuotteista on vain 1,80 euroa niin mukavat katteet tulee huutonetissä myynnistä!!!


      • Retu01
        hintansa huijauksellakin kirjoitti:

        Huomasin huutonetissä pogoillessani, että myyvät nominationin kopiopaloja hirveään ylihintaan. Käyn itse amerikkalaisilla sivuilla ostamassa samoja paloja, ja maksavat siellä dollarista kahteen. (eli 60 sentistä euro kahteenkymmeneen) Ja kun liikkeen postikulut noista tuotteista on vain 1,80 euroa niin mukavat katteet tulee huutonetissä myynnistä!!!

        Itsekki just selailin netistä ulkomaalaisia sivuja mistä vois tilata. Miltä sivuilta oot tilannu ja on vissiin hyviä kokemuksia? Itellä tyssäsi siihen ku mietin onko luotettavaa.. Ihan oikeilla sivuilla, nomination.com:issa oli ainaki mun mielestä aikas kalliita palasia, monia kymmeniä dollareita.. Vastailkaa, oon aivan ihastunu uuteen koruuni ja haluaisin täyttöä :)


      • unsku
        Retu01 kirjoitti:

        Itsekki just selailin netistä ulkomaalaisia sivuja mistä vois tilata. Miltä sivuilta oot tilannu ja on vissiin hyviä kokemuksia? Itellä tyssäsi siihen ku mietin onko luotettavaa.. Ihan oikeilla sivuilla, nomination.com:issa oli ainaki mun mielestä aikas kalliita palasia, monia kymmeniä dollareita.. Vastailkaa, oon aivan ihastunu uuteen koruuni ja haluaisin täyttöä :)

        mistä voi ulkomailta tilata noita "Halvempia" versioita? paljonko siellä maksavat ja mistä osoitteesta niitä löytyy.. olisin kovin kiinnostunut tilaamaan ulkomailta jos kerta halvemmalla saa..


      • -.-
        hintansa huijauksellakin kirjoitti:

        Huomasin huutonetissä pogoillessani, että myyvät nominationin kopiopaloja hirveään ylihintaan. Käyn itse amerikkalaisilla sivuilla ostamassa samoja paloja, ja maksavat siellä dollarista kahteen. (eli 60 sentistä euro kahteenkymmeneen) Ja kun liikkeen postikulut noista tuotteista on vain 1,80 euroa niin mukavat katteet tulee huutonetissä myynnistä!!!

        Oisko kellään antaa osoitetta noille USA:n sivuille, joiden kautta saa niin halvalla kun noin 0.6-1.2 €?

        Kiitos jo etukäteen :D


      • kehiin?
        hintansa huijauksellakin kirjoitti:

        Huomasin huutonetissä pogoillessani, että myyvät nominationin kopiopaloja hirveään ylihintaan. Käyn itse amerikkalaisilla sivuilla ostamassa samoja paloja, ja maksavat siellä dollarista kahteen. (eli 60 sentistä euro kahteenkymmeneen) Ja kun liikkeen postikulut noista tuotteista on vain 1,80 euroa niin mukavat katteet tulee huutonetissä myynnistä!!!

        hei laittaisitko kyseisen kaupan osoitetta tai nimeä näkyviin. Kiinnostaisi varmaan muitakin


      • maijha
        Retu01 kirjoitti:

        Itsekki just selailin netistä ulkomaalaisia sivuja mistä vois tilata. Miltä sivuilta oot tilannu ja on vissiin hyviä kokemuksia? Itellä tyssäsi siihen ku mietin onko luotettavaa.. Ihan oikeilla sivuilla, nomination.com:issa oli ainaki mun mielestä aikas kalliita palasia, monia kymmeniä dollareita.. Vastailkaa, oon aivan ihastunu uuteen koruuni ja haluaisin täyttöä :)

        amazon.comista löytää aitoja palasia ruostumattomalla teräksellä ja 18k kullalla tehtyjä, 22 $


    • jojojojo

      pelkkä kulta on 16e, sitten vähän hienommat on 22e 24e, 36e, 42e, ym.

    • 777

      nemaksaa 16euroan ohut kultaiset palat jasitten kalleimmat ovAT 72 EUROA

    • Nom-

      Täällä vaasassa ostin tyttöystävälleni joululahjaksi tällaisen Nomination korun ,joka oli liian iso vaikka pienintä kokoa otin. Eikä paikallinen liike pystynyt sitä lyhentämään. Myyjä sanoi että koru pitää lähettää Lahteen jossa maahantuoja pystyy tekemään sen. huonona puolena noin 3-4 viikon toimitusaika. Myyjä kertoi että korujen pituudet ovat erittäin niukkoja. Ostohetkellä sain kuitenkin korusta ja palveluksesta positiivisen kuvan koska lahjatapauksissa kuitilla on myös 2 viikon palautusoikeus. jos tuote ei ole sopiva. itse saimme rahat takaisin. ja ostimme uuden korun.

      • joku kellä on nomination

        eli jos koru on kerta liian pitkä, niin nappaa vaan pari palaa pois..


      • joan
        joku kellä on nomination kirjoitti:

        eli jos koru on kerta liian pitkä, niin nappaa vaan pari palaa pois..

        Ei voi itse lyhentää jos on semmoinen nomination valmis ranneke eli sitä ei itse koota vaan on ns yhdessä osassa. Stockalla palat kirjain/kuva/kivi/roikkuvat maksavat 16-72 euroa.


      • nominationn
        joku kellä on nomination kirjoitti:

        eli jos koru on kerta liian pitkä, niin nappaa vaan pari palaa pois..

        niin eli siis niitä halpoja kopioita kyllä löytyy, mutta laatukin on sitten aivan surkeaa. aidot vaihtopalat löytyvät koruliikkeistä, esim. timanttiset. aidot koruliikkeistä ostetut palat on 16 karaatin kultaa, mutta hinta on sitten yhtä korkea kuin laatu, eli n. 15 eurosta ylöspäin. ja kallein mitä olen nähnyt, maksoi 44 euroa. hienohan se oli mutta ei vielä ihan varaa tommosiin :D tällä hetkellä oman koruni arvo on yli sata euroa vaikka tässä on vain neljä palaa! olen jäänyt täysin koukkuun, katselen joka päivä koruliikkeistä uusia paloja! :D


      • 18K/terästä
        nominationn kirjoitti:

        niin eli siis niitä halpoja kopioita kyllä löytyy, mutta laatukin on sitten aivan surkeaa. aidot vaihtopalat löytyvät koruliikkeistä, esim. timanttiset. aidot koruliikkeistä ostetut palat on 16 karaatin kultaa, mutta hinta on sitten yhtä korkea kuin laatu, eli n. 15 eurosta ylöspäin. ja kallein mitä olen nähnyt, maksoi 44 euroa. hienohan se oli mutta ei vielä ihan varaa tommosiin :D tällä hetkellä oman koruni arvo on yli sata euroa vaikka tässä on vain neljä palaa! olen jäänyt täysin koukkuun, katselen joka päivä koruliikkeistä uusia paloja! :D

        Onko Timanttisilla jotain 16 karaatin kultaa olevia paloja. En oo ikinä kuullutkaan, Aidoissa italialaisisssa paloissa ne on 18 K kultaa ja niitä löytyy muistakin keelo ja kulta-liikkeistä ja paremmat valikoimatkin.


    • Minnuska.s

      Hinnat ovat noin 19.00 eurosta - 70 euroon laatta.. toki saa hinnakkaampiakin. Itse olen kerännyt zirkonilaattoja ja ne ovat maksaneet 29 euroakpl. Tässähän korussa on hauskaa se että pikkuhiljaa voi panostaa, eikä tarvitse kerralla satoja euroja upottaa rahaa koruun.

    • Kinki_80

      Moiks!
      Nomination korun vaihtopala maksaa noin 22€, riippuu millaisen haluaa. Perusranneke (riippuu kuitenkin palojen määrästä) on noin 24€

    • Hintoja katsellut

      Aloitusranneke maksoi 6 euroo. Halvimmillaan pala on ollut 6 euroa ja kalleimmillaan 57 euroo. Onhan siinä sitten vähän enemmän näyttävyyttä tommosessa 57 euron palassa. Itselleni kelpaa kyllä 6 euron pala, jotenkin siinä kärsii idea jos rannekkeelle alkaa kertyä hintaa 200 - 500 euroa.

    • Nimetön

      käviin tänään ostamassa yhden palan (neitsyt)kultasepänliikkeestä.Se maksoi 17 euroa.
      Halvimmat oli 14 ja kalliimmat 40 euroa suurin piirtein.Niitä on tuhansittain,hänellä ei ollut niin suuri valikoima,mutta saa tilattua tietenkin lisää

      • Nimetön

        olisi kivaa tietää mistä voisi tilata näitä paloja lisää....esim.USAsta?


    • no...

      ostin tänään rannekkeen, missä on 18 palaa, makso 9e.. (: mut eilen kultajousessa makso 24e, et niitä on tosi paljon eri hintasia.. kannattaa vertailla =)

      • paloja

        Tarkoitus on ostaa lisää paloja tyttäreni koruun. Voiko tilata netistä? Jos voi, niin laittakaa osoite.


    • Roosa

      Yhden tavallisen palan hinta on 50 senttiä. ostin juuri ystävälleni lahjaksi sellaisen korun ja koko korun hinnaksi tuli noin 25 euroa kun ostin siihen yhden erikoisen palan :)

    • nominatioon hullaantunut

      16€ ja 45€ välillä on osat.

    • ihminenn

      Olen kuullut että 1 pala ois 0,60 euroa.. . Omani maksoi 10.20 lisä osat ovat kalliita .. Kaikki ei ole saman hintaisia , johtuu minkä kokoinen koru on kyseessä

      • nomineissön

        miksei tämä tyyppi ketä kertoi itse tilaavansa usa:sta niitä paloja voisi jakaa tietoaan meillekkin jotka haluavat myös halpoja paloja koruunsa?


      • on helppoa
        nomineissön kirjoitti:

        miksei tämä tyyppi ketä kertoi itse tilaavansa usa:sta niitä paloja voisi jakaa tietoaan meillekkin jotka haluavat myös halpoja paloja koruunsa?

        Tässä kaksi linkkiä http://www.azcharmsandlinks.com/itemlist.asp?ProductType=Charm Necklaces
        http://www.coolcharmz.com/italian-charms.html

        Tilasin molemmista. Ensiksi mainitussa hinta tosi halpa mutta laatu huono! Kivet irti, laatat kiinnitetty huonosti, tarttuvat kiinni vaatteisiin... hinta vastaa tasan laatua. En suosittele! made in china.

        Toisessa hinnat korkeamma, vaikka näyttävät samanlaisilta, eivät ole. Tästä tilasin vain kahta erilaista ja olivat ihan eriluokkaa kuin ensimmäisessä ja maksoivatkin enemmän mutta kuitenkin vähemmän kuin Suomessa. Alkuperämaata ei näkynyt.

        Toimitus kesti n. 2 viikoa ja tuli kotiin kannettuna.


        Jos joku tietää että netistä voi tilata aitoja Nomination-koruja edullisemmin, olisi kiva saada linkki.


      • englannista
        on helppoa kirjoitti:

        Tässä kaksi linkkiä http://www.azcharmsandlinks.com/itemlist.asp?ProductType=Charm Necklaces
        http://www.coolcharmz.com/italian-charms.html

        Tilasin molemmista. Ensiksi mainitussa hinta tosi halpa mutta laatu huono! Kivet irti, laatat kiinnitetty huonosti, tarttuvat kiinni vaatteisiin... hinta vastaa tasan laatua. En suosittele! made in china.

        Toisessa hinnat korkeamma, vaikka näyttävät samanlaisilta, eivät ole. Tästä tilasin vain kahta erilaista ja olivat ihan eriluokkaa kuin ensimmäisessä ja maksoivatkin enemmän mutta kuitenkin vähemmän kuin Suomessa. Alkuperämaata ei näkynyt.

        Toimitus kesti n. 2 viikoa ja tuli kotiin kannettuna.


        Jos joku tietää että netistä voi tilata aitoja Nomination-koruja edullisemmin, olisi kiva saada linkki.

        Englannista löytyy aitoja Nominationeita. ks. gillets.comau/Nomination-bracelets


    • nomination koottava käs-koru

      16e-joku72e eihän itse koru kallis oo mutta osat kyllä, kannaattaa kysellä jos jollakin olis myytävänä halvemmalla osia!

      • Kuusengr

        Iltelläni on tällainen kyseinen Nomination- koru. Ostin sen Helsingin Stockmannilta. Peläkkä ranneke maksoi 13e ja kolme tavallista lisäpalaa 1,50e (0,50e kpl). Ostin vielä lisäksi yhden palan jossa on kulainen neliapila. Se maksoi 16 e. Minusta hintalaatu- suhde on kohdallaan, jos ajattelee että kosussa voi olla paljonkia aitoa kultaa tai arvokkaita kiviä. Lisäksi aito Nomination koru on laadukas. Tietty on muiakin koottavien korujen valmistaija. Nomination palat ja muiden valmistajien palat pitäisi sopia yhteen kaikkien kanssa, mutta niissä voi hyvinkin olla laatueroja tai sävyeroja ( titaania voi olla eri sävyisiä ). Aidon Nomination korun tunnistat palan takapuolella lukevasta "Stainless Steel NOMINATION" Muuten paloja ei erottaa voi. Jos et ole vielä aloittanut Nomination korun kokoamista, niin kannattaa aloittaa. Kaikkialla jossa myydään kyseisiä koruja, on myös asiantuntevia myyjiä, jotka auttavat sinua valitsemaan mieleisesi korun. :)


      • Kuusengr
        Kuusengr kirjoitti:

        Iltelläni on tällainen kyseinen Nomination- koru. Ostin sen Helsingin Stockmannilta. Peläkkä ranneke maksoi 13e ja kolme tavallista lisäpalaa 1,50e (0,50e kpl). Ostin vielä lisäksi yhden palan jossa on kulainen neliapila. Se maksoi 16 e. Minusta hintalaatu- suhde on kohdallaan, jos ajattelee että kosussa voi olla paljonkia aitoa kultaa tai arvokkaita kiviä. Lisäksi aito Nomination koru on laadukas. Tietty on muiakin koottavien korujen valmistaija. Nomination palat ja muiden valmistajien palat pitäisi sopia yhteen kaikkien kanssa, mutta niissä voi hyvinkin olla laatueroja tai sävyeroja ( titaania voi olla eri sävyisiä ). Aidon Nomination korun tunnistat palan takapuolella lukevasta "Stainless Steel NOMINATION" Muuten paloja ei erottaa voi. Jos et ole vielä aloittanut Nomination korun kokoamista, niin kannattaa aloittaa. Kaikkialla jossa myydään kyseisiä koruja, on myös asiantuntevia myyjiä, jotka auttavat sinua valitsemaan mieleisesi korun. :)

        Korjaan tuon äskeisen. Olin vähän sekaisin joten tuli virhe; 13 palaa maksoi 6 e eikä 13 euroa (:


    • -&lt;3-

      itse ostin timanttisilta nomination korun, johon kuuluu 19 palaa, joista yhdessä on kuva. Itse otin korun jossa on tälläinen käsinmaalattu kuva. Tämän hinta 26e. HAlvin 22,50e ja kallein 36e.

    • rose00

      En jaksa alkaa lukemaan noita muita viestejä, mutta vastan silti.
      Aidot nomination korut pyörivät hintaluokassa 16€-75€. Suomenlippu timanteilla maksaa sen 75€.

      Itse omistan classic-mallisen nomination composable collection-korun ja mulla on siinä neljä erikoispalaa.

      • ???

        Sain lahjaksi tuollaisen nomination rannekkeen, jossa on valmiina yksi aloituspala. Mukana oli myös lehdykkä, jossa on kaikki erilaiset palat, joita koruun voi ostaa. Nyt en kuitenkaan tiedä minkä kokoinen tämä koruni on. Eri malleihin myydään näemmä erilaisia osia. Big tämä koruni ei ole, eikä nähdäkseni myöskään Tiny.

        Osaako joku kertoa mistä saisin selville onko korupohja classic vai smarty. Classiciin näytti olevan eniten palavaihtoehtoja...


      • Luultavasti
        ??? kirjoitti:

        Sain lahjaksi tuollaisen nomination rannekkeen, jossa on valmiina yksi aloituspala. Mukana oli myös lehdykkä, jossa on kaikki erilaiset palat, joita koruun voi ostaa. Nyt en kuitenkaan tiedä minkä kokoinen tämä koruni on. Eri malleihin myydään näemmä erilaisia osia. Big tämä koruni ei ole, eikä nähdäkseni myöskään Tiny.

        Osaako joku kertoa mistä saisin selville onko korupohja classic vai smarty. Classiciin näytti olevan eniten palavaihtoehtoja...

        Rannekkeesi on todennäköisesti classic -mallia, koska sitä myydään pääasiassa Suomessa koruliikkeissä.


      • rose00
        ??? kirjoitti:

        Sain lahjaksi tuollaisen nomination rannekkeen, jossa on valmiina yksi aloituspala. Mukana oli myös lehdykkä, jossa on kaikki erilaiset palat, joita koruun voi ostaa. Nyt en kuitenkaan tiedä minkä kokoinen tämä koruni on. Eri malleihin myydään näemmä erilaisia osia. Big tämä koruni ei ole, eikä nähdäkseni myöskään Tiny.

        Osaako joku kertoa mistä saisin selville onko korupohja classic vai smarty. Classiciin näytti olevan eniten palavaihtoehtoja...

        Veikkaan myös että mallisi on Classic, koska Suomessa myydään melkein kaikissa liikkeissä vain tuota classis mallia ja osassa myös Big mallista.

        mutta jos sinulla kerta on siinä joku kuvio niin katso siitä "kuvastosta" että mikä pala se voisi olla jne. Ja myös sellainen että siinä mustassa kuvastossa olevat palat ovat puolta milliä vaille oikeassa koossaan, joten siitä näät sen helposti. :)


      • tyhmä?
        rose00 kirjoitti:

        Veikkaan myös että mallisi on Classic, koska Suomessa myydään melkein kaikissa liikkeissä vain tuota classis mallia ja osassa myös Big mallista.

        mutta jos sinulla kerta on siinä joku kuvio niin katso siitä "kuvastosta" että mikä pala se voisi olla jne. Ja myös sellainen että siinä mustassa kuvastossa olevat palat ovat puolta milliä vaille oikeassa koossaan, joten siitä näät sen helposti. :)

        Miten nuo uudet palat saisi helpoiten kiinni itse koruun? Ostin tänään uuden palan, mutta sitähän on ihan mahdotonta saada kiinni, vai olenko vaan tyhmä kun en tajua? :D Tiedän siis periaatteen jolla laatta kiinnitetään, mutta en saa siitä nykyisen korun viimeisestä laatasta minkäänlaista otetta...


      • rose00
        tyhmä? kirjoitti:

        Miten nuo uudet palat saisi helpoiten kiinni itse koruun? Ostin tänään uuden palan, mutta sitähän on ihan mahdotonta saada kiinni, vai olenko vaan tyhmä kun en tajua? :D Tiedän siis periaatteen jolla laatta kiinnitetään, mutta en saa siitä nykyisen korun viimeisestä laatasta minkäänlaista otetta...

        ehkäpä voisit käyttää apuvälineitä kiinnityksessä, jotta saisit silleen venytettyä sitä palaa? haarukka tai joku tikku on hyviä. kokeile. jos ei onnistu niin kyseistä korua myyvissä liikkeissä olevat myyjät osaavat ne yhdistää.

        niiden palojen yhdisteleminen vaatii kyllä harjoittelua :)


      • !!!
        ??? kirjoitti:

        Sain lahjaksi tuollaisen nomination rannekkeen, jossa on valmiina yksi aloituspala. Mukana oli myös lehdykkä, jossa on kaikki erilaiset palat, joita koruun voi ostaa. Nyt en kuitenkaan tiedä minkä kokoinen tämä koruni on. Eri malleihin myydään näemmä erilaisia osia. Big tämä koruni ei ole, eikä nähdäkseni myöskään Tiny.

        Osaako joku kertoa mistä saisin selville onko korupohja classic vai smarty. Classiciin näytti olevan eniten palavaihtoehtoja...

        Käy koruliikkeessä kysymässä, mikä siihen sopii. Niillä on varmaan kaikki koot.


    • Anne814
      • rose00

        jep, minullakin on Pandora Jewelry koru, Nomination korun lisäksi. ihania molemmat.


    • Moi. noi on hienoja. sopiiko pojille?

      • Nipax

        Sopii mainiosti pojille. Monella on ja omani haluaa myös.


    • alive__:

      Moi! eli nomination palaset kuvalliset ym ne on n.16e-30e =)Mutta jos haluaa ostaa ns. sen rannekkeen korun jossa on esim 17-18 palaa se on n.8-9e =)

      • &lt;33

        Mäki sain tollasen korun lahjaks, mut se oli mulle vähän pieni ni kaveri lupas käydä ostaa pari tyhjää palasta lisää... :) Oon nyt katellu noit netistä ja oon jo ihan hulluna niihin =)
        En vaan tiiä mist kannattais ostaa, tykkääkö myyjät huonoo jos käyn kaikki liikkeet läpi ja kysyn vaan hintoi, ja sit etin halvimman paikan ja ostan sielt? En oo viel varma mun mallista, mut osaaks ne siel liikkees tunnistaa se?


      • NOMINI98
        &lt;33 kirjoitti:

        Mäki sain tollasen korun lahjaks, mut se oli mulle vähän pieni ni kaveri lupas käydä ostaa pari tyhjää palasta lisää... :) Oon nyt katellu noit netistä ja oon jo ihan hulluna niihin =)
        En vaan tiiä mist kannattais ostaa, tykkääkö myyjät huonoo jos käyn kaikki liikkeet läpi ja kysyn vaan hintoi, ja sit etin halvimman paikan ja ostan sielt? En oo viel varma mun mallista, mut osaaks ne siel liikkees tunnistaa se?

        HINNAT MELKO VAKIOT, JOTEN KIERTELY EI KANNATA


      • tietoa
        NOMINI98 kirjoitti:

        HINNAT MELKO VAKIOT, JOTEN KIERTELY EI KANNATA

        Nomination koruihin ostettavien palojen sekä itse rannekkeen hinta vaihtelee todella paljon eri kaupoissa.
        Halvimmalla palat ovat n. 5e ja kalleimmillaan kevyesti yli 50e. Kai huomasit jo koko ketjun tiedot; kaikki laittoivat eri hintoja, hyvin halpoja ja hyvin kalliita. Myös merkit, jotka eivät ole aitoa nominationia, käyvät aivan yhtä hyvin rannekkeeseen.
        Hinnat eivät siis ole kiinteät, kannattaa ehdottomasti katsoa enemmän kuin yhdestä kaupasta.
        Hyvää joulua!


      • tarkka kuluttaja
        NOMINI98 kirjoitti:

        HINNAT MELKO VAKIOT, JOTEN KIERTELY EI KANNATA

        Miksi hinnat on vakiot? Onko maahantuojan edustaja pistänyt kauppiaat ns. ohjehintaliekaan?
        Vapaa kilpailu piristäisi. Onneksi on nyttemmin tullut paljon laadukkaita vaihtoehtoja esim. Ryry Firenze
        ja Gold and steel, joita on alan hyvien valikoimien liikkeissä.Mielestäni kiertely kannattaa ehdottomasti.


      • ostobuumissa
        tarkka kuluttaja kirjoitti:

        Miksi hinnat on vakiot? Onko maahantuojan edustaja pistänyt kauppiaat ns. ohjehintaliekaan?
        Vapaa kilpailu piristäisi. Onneksi on nyttemmin tullut paljon laadukkaita vaihtoehtoja esim. Ryry Firenze
        ja Gold and steel, joita on alan hyvien valikoimien liikkeissä.Mielestäni kiertely kannattaa ehdottomasti.

        Oikeessa olit . Kävin joulun välipäivinä Kempeleen Zeppelin kauppakeskuksessa. Siellä oli 2 liikkeessä
        paloja. Toisessa Nomination-paloja ja kas vain tiukat suositushinnat kuten Oulussakin, mutta toisessa
        suuri valikoima muita Nominationiin yhteensopivia paloja ja mukavammat hinnatkin, joten kannatti kierrellä kun hankkii useita paloja.


      • Oululainen ostaja
        ostobuumissa kirjoitti:

        Oikeessa olit . Kävin joulun välipäivinä Kempeleen Zeppelin kauppakeskuksessa. Siellä oli 2 liikkeessä
        paloja. Toisessa Nomination-paloja ja kas vain tiukat suositushinnat kuten Oulussakin, mutta toisessa
        suuri valikoima muita Nominationiin yhteensopivia paloja ja mukavammat hinnatkin, joten kannatti kierrellä kun hankkii useita paloja.

        Minäkin kävin Kauppakeskus Zeppelinissä Kempeleessä vain vertalemassa pitääkö paikkaansa, mitä sanoit. Siellä oli todella upea valikoima Gold & Steel paloja yhdessä liikkeessä ja sain mitä etsinkin.
        Ei vaan löytynyt Oulusta, vaikka on iso kaupunki ja kultaliikkeitä tarpeeksi.


    • tgä

      siis halvin pelkällä kultakuvalla on 16 e. siitä ylöspäin lähtee johonki 50 e

      • koru-Mari

        Nomination on hyvin tunnettu, mutta ostan mieluummin
        muita yhteensopivia kuvioita käsikoruuni, koska ovat
        yhtä hyviä ja kestäneet kovassa käytössä jo yli 2 vuotta. Edelleen kuin uudet.


      • parhaat palat
        koru-Mari kirjoitti:

        Nomination on hyvin tunnettu, mutta ostan mieluummin
        muita yhteensopivia kuvioita käsikoruuni, koska ovat
        yhtä hyviä ja kestäneet kovassa käytössä jo yli 2 vuotta. Edelleen kuin uudet.

        Nomit on ylimainostettuja ja ylihintaisia italialaispaloja ,mutta kavereiden kanssa on alettu ostaa yhteensopivia italialaisia paloja muualta. tässä linkkivinkki:
        www.goldandsteel.fi, josta näkyy , missä on jälleenmyyjiä Suomessa.


    • -Anskuu-

      Nomination palaset maksavat n. 15.00€. Itse toivon sellaista joululahjaksi. :)

    • halvimmat 17euroa ja kalliimmat 80euroa kpl :p

    • mmoo(:

      ne maksavan halvimmat noin 16e kalleimmat 60-100e voi jopa maksaa;o mutta hienoimpia on palat jotka maksavat 25-30 e.

    • ...

      Itselläni on Nomination koru (classic) ja palasten hinnat ovat siinä 15-30 €. 15€ ovat kirjaimet ja muut "lituskat" ja roikkuvat ovat siinä 30€. (:

      • korufrendi

        Minullakin on Nomination rannekoru, mutta olen huomannut, että siihen sopivia italialaisia paloja saa joistakin liikkeistä huomattavasti edullisemmin.
        Hyvä, että vaihtoehtoja löytyy sekä malleissa että hinnoissa.


      • Kooämvee
        korufrendi kirjoitti:

        Minullakin on Nomination rannekoru, mutta olen huomannut, että siihen sopivia italialaisia paloja saa joistakin liikkeistä huomattavasti edullisemmin.
        Hyvä, että vaihtoehtoja löytyy sekä malleissa että hinnoissa.

        Onkohan mitään verkkokauppaa joka myisi palasia? Sain joululahjaksi ryry-merkkisen korun ja olisi kiva laajentaa lisäpalikoilla :)


      • ..LP..
        korufrendi kirjoitti:

        Minullakin on Nomination rannekoru, mutta olen huomannut, että siihen sopivia italialaisia paloja saa joistakin liikkeistä huomattavasti edullisemmin.
        Hyvä, että vaihtoehtoja löytyy sekä malleissa että hinnoissa.

        Saako italiasta halvemmalla?


      • JENNY F
        Kooämvee kirjoitti:

        Onkohan mitään verkkokauppaa joka myisi palasia? Sain joululahjaksi ryry-merkkisen korun ja olisi kiva laajentaa lisäpalikoilla :)

        ainakin netanttilassa näkyy olevan niitä.


      • Jooko
        ..LP.. kirjoitti:

        Saako italiasta halvemmalla?

        Moi..
        Jos asut Tampereella ja et halua maksaa yhdestä kuviollisesta palasta 30 e. Niin mene turtolaan kultakauppaan sietä saa yhden kuviollisen 6.50snt , mutta eivät tietenkään aitoja eli siis feikkei on oikeita voi ostaa melkein jokaisesta kultakaupasta sekä stokkalt ja sokokselt.. Palojen hinnat riippuu ihan , että ostaako kirjaimen missä on timannetja vai kirjaimen missä ei ole timantteja . , mutta halvin aidoista nomination koruista on kyllä sitten joku 16e ta9i sitten se oli 22e eli kalliita on..


      • NinaUS
        Kooämvee kirjoitti:

        Onkohan mitään verkkokauppaa joka myisi palasia? Sain joululahjaksi ryry-merkkisen korun ja olisi kiva laajentaa lisäpalikoilla :)

        www.korukoru.fi verkkokaupassa on mahtava valikoima edullisia Nomination koruun sopivia paloja.


      • kooämvee
        Kooämvee kirjoitti:

        Onkohan mitään verkkokauppaa joka myisi palasia? Sain joululahjaksi ryry-merkkisen korun ja olisi kiva laajentaa lisäpalikoilla :)

        ainakin netanttilassa on.


      • Sanxo
        Kooämvee kirjoitti:

        Onkohan mitään verkkokauppaa joka myisi palasia? Sain joululahjaksi ryry-merkkisen korun ja olisi kiva laajentaa lisäpalikoilla :)

        Ostin aakkoshopeepaloja ranneketjuuni, ne makso alle 10,- Eivät oo samoi paloja kun nomination, niis on vähän eri idea.. ostari.fi käy kattoon


      • korufrendi
        NinaUS kirjoitti:

        www.korukoru.fi verkkokaupassa on mahtava valikoima edullisia Nomination koruun sopivia paloja.

        ovat edullisia, mutta eivät aitoja italialaisia, vaan useimmiten Kauko-idästä tulevia paloja, siksi
        myös edullisia ja hauskan näköisiä.Onneksi paljon malleja.


      • joku
        Kooämvee kirjoitti:

        Onkohan mitään verkkokauppaa joka myisi palasia? Sain joululahjaksi ryry-merkkisen korun ja olisi kiva laajentaa lisäpalikoilla :)

        Tietääkö kukaan mitään sivuja, jossa olisi kuvat kaikista nomi paloista?


      • Sotiria
        NinaUS kirjoitti:

        www.korukoru.fi verkkokaupassa on mahtava valikoima edullisia Nomination koruun sopivia paloja.

        Minä myös tilasin KoruKorusta muutaman palan; yhdestä irtosi kuvio heti liittäessäni sitä rannekkeeseen, toiset muuttuivat pohjastaan himmeiksi, ja aiheuttivat ihottuman minulle nikkeliallergiselle. -Vaikka pohjassa luki Stainless Steel... -Nättejä kyllä olivat, ja nuo muut palat rikkoutunutta lukuunottamatta kestivät sen ajan kuin ihonikin :) Joten yliherkät älkää tuhlatko rahojanne.


      • haluan lisää
        korufrendi kirjoitti:

        Minullakin on Nomination rannekoru, mutta olen huomannut, että siihen sopivia italialaisia paloja saa joistakin liikkeistä huomattavasti edullisemmin.
        Hyvä, että vaihtoehtoja löytyy sekä malleissa että hinnoissa.

        Tämän joulun tarjonta oli todellakin kattava. löysin sivuilta:www.goldandsteel.fi lisää uusia malleja.


      • Nomination buyer

        Mä olin joulukuun alussa vanhempieni kanssa Hong Kongissa. Siellä ei ollut virallista NominatioN kauppaa, mutta kyllä löytyi " aitoja " Nominationeita, joissa palojen takanakin oli printattu NominatioN. Muutoinkin hyvä valikoima ja tosi sopivat hinnat. Kun kyselin aitoudesta, kertoivat, että kaikki teräspalat ovat kiinalaisten tekemiä kaikille eri merkeille, mutta Nomination tekee kuten muutkin valmistajat: ostaa ne blanco- palat Kiinasta ja laittaa omat kuvionsa tehtaallaan ja logonsa ja mainoksensa ympäri maailmaa.Kultapalat maksoivat 120,- HKD = n. 10.80 EUR., ja aitoja olivat ainakin sillä perusteella, että verrattuani Tampereella ostettuun NominatioN korupalaani oli aivan identtinen kuin kaupoissa olevat.


      • koululainen
        haluan lisää kirjoitti:

        Tämän joulun tarjonta oli todellakin kattava. löysin sivuilta:www.goldandsteel.fi lisää uusia malleja.

        Kiitti vinkistä.välipäivinä oli hyvää aikaa olla ostoksilla. Joensuussa loistava tarjonta paloista. Ostin omani
        liikkeestä , joka oli mainitsemillasi sivuilla.


      • Jaaneli
        Kooämvee kirjoitti:

        Onkohan mitään verkkokauppaa joka myisi palasia? Sain joululahjaksi ryry-merkkisen korun ja olisi kiva laajentaa lisäpalikoilla :)

        En tiedä verkkokauppoja, mutta jälleenmyyjiä on www.goldandsteel.fi


      • haluun takuut
        Jooko kirjoitti:

        Moi..
        Jos asut Tampereella ja et halua maksaa yhdestä kuviollisesta palasta 30 e. Niin mene turtolaan kultakauppaan sietä saa yhden kuviollisen 6.50snt , mutta eivät tietenkään aitoja eli siis feikkei on oikeita voi ostaa melkein jokaisesta kultakaupasta sekä stokkalt ja sokokselt.. Palojen hinnat riippuu ihan , että ostaako kirjaimen missä on timannetja vai kirjaimen missä ei ole timantteja . , mutta halvin aidoista nomination koruista on kyllä sitten joku 16e ta9i sitten se oli 22e eli kalliita on..

        Onko Tampereella paljon feikkei?


      • Pala70
        Kooämvee kirjoitti:

        Onkohan mitään verkkokauppaa joka myisi palasia? Sain joululahjaksi ryry-merkkisen korun ja olisi kiva laajentaa lisäpalikoilla :)

        löysin netistä just yhden korukaupan, joka mainostaa palakoruja markkinoiden edullisimpaan hintaan eli 5,50 euro/kpl. Tässä ainakin sinne linkki: www.korujenmaailma.fi
        Onko kellään kokemuksia ko. verkkokaupan palakoruista?


      • Tumuri

    • omppulimoi

      yksi pala maksaa noin 20-30 euroa (:

      • Anna-Maija

        kaikki palat jotka maksavat yli 17,- EUR ovat ylihinnoiteltuja.


    • monneli

      joo mie tiiän ostin ite ni pelkkä koru ei yhtää erikois palaa ni makso 8€ ja yks pala 16€

    • Elena

      tässä on pari linkkia www.nomination.com, mutta tää seuraava on saksalta tule, nopeasti ja euroissa hinta 15, 19, ja 26 maksimissä. luottokortilla vain pitää maksa, kullä kannata täsät toisesta tilata gilletts.com.au/nomination_bracelets.htm

    • Tekki=p

      Halvimmat palat ovat n.16 euroa... Ja riippuu vähän siitä että onko minkä kokoinen se.....(Iso,classic vai pieni) Classiciin tosiaan maksaa n.16-30e. Voi olla kalliimpikin jos siinä on esim.timantti. Mäkin sain just tänään oman nominationin!!=)

      • Catalin

        Itselläni 21 palan classic-ranneke, josta vielä uupuu muutama korupala. On tullut maksamaan jo yli 300 e.


    • typerä

      voisitteko sanoa,voiko Nomination paloja suunnitella itse laitattamalla esim.kuvan tai tekstiä palaan?

    • julia.hermione

      nomination korut ovat hintatasoltaan 16-25e. ainakin mitä itse olen nähnyt ja ostanut.riippuu tietenkin merkistä ja koosta. saatta maksaa jossain enemmän. toivottavasti sait vastauksen!

      • Parempaa??

        Eli jos menette osoitteeseen: www.korukoru.fi, löytyy sieltä halvempia palasia, vaikkei ne tosin ole aitoja NominatioN-paloja. kaikki palat käyvät kuitenkin siihen tuttuun ja turvalliseen NominatioN-koruun(classic eli 9mm.)Lähes kaikki palat ovat 6.50e, ja minimitilaus on 19 euroa. (=


      • TARKISTA AINA
        Parempaa?? kirjoitti:

        Eli jos menette osoitteeseen: www.korukoru.fi, löytyy sieltä halvempia palasia, vaikkei ne tosin ole aitoja NominatioN-paloja. kaikki palat käyvät kuitenkin siihen tuttuun ja turvalliseen NominatioN-koruun(classic eli 9mm.)Lähes kaikki palat ovat 6.50e, ja minimitilaus on 19 euroa. (=

        Joillain olen nähnyt että palaset ovat ylösalaisin, mutta ne eivät ole aitoa NominatioN-sarjaan kuuluvia palasia. Joten kannattaa tarkistaa ettei pala ole väärinpäin.


      • hmmm...
        TARKISTA AINA kirjoitti:

        Joillain olen nähnyt että palaset ovat ylösalaisin, mutta ne eivät ole aitoa NominatioN-sarjaan kuuluvia palasia. Joten kannattaa tarkistaa ettei pala ole väärinpäin.

        Tai sitten ihminen on laittanut ne väärinpäin...mulla on aitoja ja vähämmän aitoja samassa rannekkeessa ja kaikki ovat sopineet yhteen ja oikeinpäin...mutta olen myös itse laittanut joskus korun väärinpäin!

        Halvin pala on mulla maksanut 4€ ja kallein 129€

        Mulla on nimeni etukirjain kultaa ja timatteja ja vielä aitoja.


      • Sotiria
        Parempaa?? kirjoitti:

        Eli jos menette osoitteeseen: www.korukoru.fi, löytyy sieltä halvempia palasia, vaikkei ne tosin ole aitoja NominatioN-paloja. kaikki palat käyvät kuitenkin siihen tuttuun ja turvalliseen NominatioN-koruun(classic eli 9mm.)Lähes kaikki palat ovat 6.50e, ja minimitilaus on 19 euroa. (=

        Hei!
        Minä myös ostin muutaman feikkipalasen Korukoru:sta. Kävi niin, että yhdestä irtosi kuvio jo palasta ketjuun liittäessä. Muista paloista tummui ja himmeni takapinta, ja alkoi sen jälkeen aiheuttaa mulle nikkeliallergiselle ihottumaa ja kutinaa. Vaikka palassa luki Stainless Steel....
        Palat olivat kyllä ihan nättejä eivätkä etupinnaltaan erottuneet aidoista, joten ei-allergisille käyvät, jos hyväksyy takapinnan väri"virheen"


      • haluutko aitoja
        Sotiria kirjoitti:

        Hei!
        Minä myös ostin muutaman feikkipalasen Korukoru:sta. Kävi niin, että yhdestä irtosi kuvio jo palasta ketjuun liittäessä. Muista paloista tummui ja himmeni takapinta, ja alkoi sen jälkeen aiheuttaa mulle nikkeliallergiselle ihottumaa ja kutinaa. Vaikka palassa luki Stainless Steel....
        Palat olivat kyllä ihan nättejä eivätkä etupinnaltaan erottuneet aidoista, joten ei-allergisille käyvät, jos hyväksyy takapinnan väri"virheen"

        Saako Korukorusta Nomination feikkejä ? Siis ihan teksti palan takana Nomination ?


    • NominatioN Fani

      Hei :) Palaset on eri hintaisia...kivelliset ovat kalliinpia missä on zirkooni kiviä
      hinta haarukka on alkaen 15euroa ja aina 75 euroon asti :o) eli kyllä korulle hintaa kertyy,jos kerää täyteen..heh

      • toi sama tyyppi

        Niin ja vielä unohtui lisätä..että kivet paloissa ei ole "aitoja" timantteja,vaan niin sanottuja labra timanteja eli Zirkooneita...ei oikeita(aitoja) timanteja :) kiitos


      • blaaaah
        toi sama tyyppi kirjoitti:

        Niin ja vielä unohtui lisätä..että kivet paloissa ei ole "aitoja" timantteja,vaan niin sanottuja labra timanteja eli Zirkooneita...ei oikeita(aitoja) timanteja :) kiitos

        palasen aidoilla timanteilla italiasta ja ovat kylläkin ihan aitoja. Ovat olleet myös kultajousessa katsottavana, aitoustodistus löytyy!!! Maksoin itseni kipeeksi siitä mutta nyt mulla on yks pala aidoilla timanteilla!! ja se oli vielä 5 vuotis häälahja!


    • vautsi vauMies

      Ostin aidon NOMINATIONIN eräästä kultasepän liikkeestä, maksoi 74ekeä, koska siinä oli paloja, joita ei saa kaupoista ja lisäksi vaihdatin 2 teräksistä kultapinnoitteisiksi ja 2 vaihdatin neliapilaksi, maksoin hieman yli 100 ekeä. Ny on sit kauhea hinku saada lisää esim. safiiripala / -paloja liitettyä samoin joitain symboleja.
      Ainut ongelma on, mistä saada aitoja jalokiviä.

    • krrd.

      Kallein, minkä itse olen nähnyt, maksoi 64 €, halvin 16 €. Kannattaa varoa, tunnetuissakin kultaliikkeissä voidaan myydä feikkejä, niin kävi yhdelle ystävällenikin.

      • vain aitoja

        Kannattaa varoa nimimerkkejä, jotka puhuvat feikeistä. Feikkihän tarkoittanee sitä, että paloissa olisi kaiverrettu tai painettu sana NominatioN. Sellaisia ei Suomessa ole kai olut koskaan yhään kappaleta myynnissä,ei ainakaan missään kultasepänalan liikkeissä.


    • on

      se BIG malli makso 64e ku otin horoskoopin ja nimikirjaimen on ne kallista.

      21e makso kirjain ja horoskooppi 24e

    • moikkkkka..

      halvin 16e ja sitte siitä ylöspäin

      • Janskutin

      • ...
        Janskutin kirjoitti:

        Moicca! onks kukaan hankkinu tälläsia? Pujotetaanks nää niinku ketjuun vai? Onks kallita vai nou, on kuitenki kait hopeeta... http://www.ostari.fi/product_catalog.php?c=78

        Reiän halkaisija 4 mm, arvaan että niitä voi pujottaa vaikka siihen ranneketjuu, jonka kuva oli sivulla myös.


    • no joku vaa

      Ostin itse aidon Nomination rannekkeen ja sain siihen yhden palan. Maksoivat yhteensä 25 euroo.

      • Anniina-

        Nomination osat maksavat 16€-150€. Itse koru maksaa vähän reilu 10€. Koruja voi ostaa Stockmannilta tai koru liikkeistä. Toivottavasti tästä oli jotain apua! :)


      • Kerstin-
        Anniina- kirjoitti:

        Nomination osat maksavat 16€-150€. Itse koru maksaa vähän reilu 10€. Koruja voi ostaa Stockmannilta tai koru liikkeistä. Toivottavasti tästä oli jotain apua! :)

        Hei! Täälläpä on paljon kommentteja! Joistakin liikkeistä saa hope-merkkisiä koruja, jotka ovat vastaavia kuin nominationit. Hinta ei oli päätä huimaava 6 euroa. Hope on valmistettu teräksestä, niin kuin mtyös nomination. Hope-mallistossa on erilainen kuva valikoima, mutta samojakin kuvia löytyy. Hopella roikkuvat korut maksavat 8 euroa. Hopella on esim. kuvia eri koiraroduista, ja paljon erilaisia timantti(maisia) koruja. Kaikki palaset siis 6 euroa.

        Jos ostat nominationin tai sen tyylisen, kannattaa ainakin aluksi ostaa nomination. Ja siihen voivat sitten toiset ostaa kalliinpia osia ja toiset halpoja. Jos esim. sinulla on synttärit yleensä siihen ostetaan aito nomination. Mutta jos omaa lompakkoa käytät, niin voit ostaa hopen. Hopessa ja nominationissa ei ole sävy eroja, eikä niistä päältä päin erota kumpi on kumpi.

        Itselläni on nomination käsikoru jossa on pari hope palasta. Eivätkä ne erotu joukosta, paitsi edukseen ;D

        Hinnat hope koruihin ovat viitteellisiä!


      • Blaaaah
        Kerstin- kirjoitti:

        Hei! Täälläpä on paljon kommentteja! Joistakin liikkeistä saa hope-merkkisiä koruja, jotka ovat vastaavia kuin nominationit. Hinta ei oli päätä huimaava 6 euroa. Hope on valmistettu teräksestä, niin kuin mtyös nomination. Hope-mallistossa on erilainen kuva valikoima, mutta samojakin kuvia löytyy. Hopella roikkuvat korut maksavat 8 euroa. Hopella on esim. kuvia eri koiraroduista, ja paljon erilaisia timantti(maisia) koruja. Kaikki palaset siis 6 euroa.

        Jos ostat nominationin tai sen tyylisen, kannattaa ainakin aluksi ostaa nomination. Ja siihen voivat sitten toiset ostaa kalliinpia osia ja toiset halpoja. Jos esim. sinulla on synttärit yleensä siihen ostetaan aito nomination. Mutta jos omaa lompakkoa käytät, niin voit ostaa hopen. Hopessa ja nominationissa ei ole sävy eroja, eikä niistä päältä päin erota kumpi on kumpi.

        Itselläni on nomination käsikoru jossa on pari hope palasta. Eivätkä ne erotu joukosta, paitsi edukseen ;D

        Hinnat hope koruihin ovat viitteellisiä!

        Kaveri myy hope sarjaa ja niissä on ollut tosi paljon viallisia sekä sellaisia joissa on paljon nikkeliä mukana...On jouduttu vetämään myynnistä paljon pois !


    • :)

      niinku monet on täällä jo sanonukki eli peruspalat ilman mitään kuvaa, hopeisena maksavat 0.50 €, kultaisena 0.80 €, teräksen väriset varmaan samaa luokkaa. Eli jos rannekoruun ostaa aluksi esimerkiksi 16-18 normaalia palaa, ilman "erikois"paloja hinta on 8-10 €. Kultaiset palat, ilman mitään timantteja, esim. nimikirjaimet, numerot ja sellaiset maksavat 16 €. värikkäät kivet ovat noin 22 euron luokkaa ja erilaiset värikkäät ja "timantti" palat ovat siitä ylöspäin. esimerkiksi sydän missä on pieniä kiviä, maksaa 31 €. kalleimmat ovat roikkuvat palat. itselläni on roikkuva risti, joka maksaa 45 tai 50 €.

      • lukee mun

        rannekkeen palasten sisäpuolella. Ostin rannekkeen Rodokselta. Se maksoi 5 euroa.
        palaset siihen maksoivat 4 euroa kappale. Mutta jos osti 5 palasta sai yhden ilmaiseksi.

        Mulla on kullanväriset sydämet, joissa on 6 kirkasta kiveä (zirkonioita?).
        Koru on pysynyt kiiltävänä, eikä yksikään koriste ole irronnut. Tämä on myös terästä.

        Elikkä jos matka suuntautuu Rodokselle, niin kaupungista saa näitä koruja läheltä Esperia hotellia.


      • oon nähy
        lukee mun kirjoitti:

        rannekkeen palasten sisäpuolella. Ostin rannekkeen Rodokselta. Se maksoi 5 euroa.
        palaset siihen maksoivat 4 euroa kappale. Mutta jos osti 5 palasta sai yhden ilmaiseksi.

        Mulla on kullanväriset sydämet, joissa on 6 kirkasta kiveä (zirkonioita?).
        Koru on pysynyt kiiltävänä, eikä yksikään koriste ole irronnut. Tämä on myös terästä.

        Elikkä jos matka suuntautuu Rodokselle, niin kaupungista saa näitä koruja läheltä Esperia hotellia.

        Joo eli kerran näin suomen lipun missä oli timanteista tehty se ja hintaa oli jtn. 80 e eli riippuu onki kiviä yms.


      • kesällä
        oon nähy kirjoitti:

        Joo eli kerran näin suomen lipun missä oli timanteista tehty se ja hintaa oli jtn. 80 e eli riippuu onki kiviä yms.

        itselleni aidon Nomination rannekkeen ja paloja olen kerännyt niin että enää puuttuu 7 palaa. Roikkuvat maksaa 50e "timantti"koristeiset kirjaimet 31e helmet 22e perus kultaiset kuviot 18e. Aidoilla paloilla on kahden vuoden takuu.
        En edes tiennyt aikaisemmin että on olemassa feikkejä ja aitoja ja että tämä on tosi hittikoru. Kävin katsomassa näitä feikkipaloja ja kyllä niillä on kuin yön ja päivän ero; ainakin sen liikkeen paloilla.
        Idea on kerätä itselle tärkeisiin asioihin viittaavia paloja ja haluan että palat myös kestää.


    • pikku-myy amis

      Joo noi nomination korujen hinnat on halvemmillaan noin16-18 euroa ..yleensä niissä on 18 karaatin kultaa ...ja niitten hinnat voi mennä jopa 60 euroon palata !!

      • short

        Saisko neuvoa siihen, miten nomination korun saa lyhyemmäksi, onnistuuko itse vai pitääkö viedä jonnekin lyhennettäväksi?


      • *************
        short kirjoitti:

        Saisko neuvoa siihen, miten nomination korun saa lyhyemmäksi, onnistuuko itse vai pitääkö viedä jonnekin lyhennettäväksi?

        Ei tosiaan kannata viedä mihinkään vaan otat itse tarvittavan määrän paloja pois rannekkeesta. Venytä ranneketta niin näet palojen kiinnityssysteemin. Palojen pois ottaminen on varsin yksinkertaista, kiinnittämisessä saatat tarvita esim. nuppineulaa, jotta saat koukkuosan pidettyä auki niin, että saat lenkkipuolen pujotettua paikoilleen.


      • tietämätön_?
        ************* kirjoitti:

        Ei tosiaan kannata viedä mihinkään vaan otat itse tarvittavan määrän paloja pois rannekkeesta. Venytä ranneketta niin näet palojen kiinnityssysteemin. Palojen pois ottaminen on varsin yksinkertaista, kiinnittämisessä saatat tarvita esim. nuppineulaa, jotta saat koukkuosan pidettyä auki niin, että saat lenkkipuolen pujotettua paikoilleen.

        esim. http://www.italiansign.com/shop/c101_COMPOSABLE.htm toi minkä laitoit tohon, niin ni onko sieltä turvallista tilata? onko kellään kokemuksia? kiinnostaisi itseä tilata, mutta epäilyttää hiukan, että onko turvallista ja luotettavaa?


      • A
        tietämätön_? kirjoitti:

        esim. http://www.italiansign.com/shop/c101_COMPOSABLE.htm toi minkä laitoit tohon, niin ni onko sieltä turvallista tilata? onko kellään kokemuksia? kiinnostaisi itseä tilata, mutta epäilyttää hiukan, että onko turvallista ja luotettavaa?

        Sopuhintaan saat hipun sontaa, sen tietää kyllä millasta laatua halppispalat noihin koruihin on. Joku kertoi tilanneensa noita "halvempia"versioita, yksi pala hajosi ennenkuin sai koruun kiinni, muista haalistui väri ja irtoili kiviä. Tietysti voi olla niitä parempiakin kopioita, mutta itse satsaan aitoon, niihin saa takuunkin.


      • sp
        short kirjoitti:

        Saisko neuvoa siihen, miten nomination korun saa lyhyemmäksi, onnistuuko itse vai pitääkö viedä jonnekin lyhennettäväksi?

        korun voi lyhentää ihan itse pitää vaan venyttää korua että saa sen lenkin siitä koukusta pois minulla oli meinaan sama ongelma kun sainkin liian pitkän korun: )


      • oon varma
        A kirjoitti:

        Sopuhintaan saat hipun sontaa, sen tietää kyllä millasta laatua halppispalat noihin koruihin on. Joku kertoi tilanneensa noita "halvempia"versioita, yksi pala hajosi ennenkuin sai koruun kiinni, muista haalistui väri ja irtoili kiviä. Tietysti voi olla niitä parempiakin kopioita, mutta itse satsaan aitoon, niihin saa takuunkin.

        6.50 EUR halppispalat on laadullisesti kyseenalaisia. Ei enää mulle.Aitoihin italialaismerkkeihin saa vuoden takuun. joten maksan sen 12-20 EUR.


      • nomination77
        tietämätön_? kirjoitti:

        esim. http://www.italiansign.com/shop/c101_COMPOSABLE.htm toi minkä laitoit tohon, niin ni onko sieltä turvallista tilata? onko kellään kokemuksia? kiinnostaisi itseä tilata, mutta epäilyttää hiukan, että onko turvallista ja luotettavaa?

        on turvallista ostaa hinnat maksoivat juuri sen verran kun kaupoissakin


      • ota selvää
        nomination77 kirjoitti:

        on turvallista ostaa hinnat maksoivat juuri sen verran kun kaupoissakin

        hintakartellin hinnoittelu ei takaa lainkaan aitoutta, vaan todistaa ainoastaan sen, että
        kuluttujat joutuvat maksamaan liikaa tuotteista.


    • tiinah...
    • Tietäväinen ???

      Nomination korut maksavat 30-70 e jos en ihan väärässä ole ja muutenkin palan hinta riippuu paljon siitä minkälainen pala on !

    • nomination fani.....

      Hei sinä tietämätön. minulla on 2 semmoista korua ja niitä saa stoccman myymälöistä sekä Timanttisista. 13 palaa maksaa 7 euroa ja jos se on liian pieni sinun täytyy ostaa lisää paloja ja yksi pala maksaa 50 senttiä tai 1 euroa. Minulla on 16 palaa. Ja itse voi päättää minkä palan haluaa... värilliset palat maksavat 18 euroa ja kultaiset 16 sitten hinnat nousevat ylöspäin kun paloissa on roikkuvia timmantteja ja sen semmoista. Myymälässä kyllä kerrotaan lisää kun vain kysyt ja sieltä voi ottaa lehtisen missä on kuvia paloista.

      • JJ

        Ei kannata ostella näitä "aitoja" nomination paloja!! :''D Ainakaan kauheesti.. Niitähä saa jollai 6-10 eurolla muilta firmoilta ja kun ne on iha samanlaisia, sopii iha samalla tavalla niihin aitoihin paloihin.
        Tänäänki oli eräs nainen myymässä näitä markkinoilla niin ostin häneltä 4 palaa, makso yhteensä 20e! ;) Ja olisin joutunu maksamaan ns. "aidoista" paloista jotai 50-60 euroa että.. Säästin ainaki sen 30 euroo :D


    • P:llä alkava

      Ne palat maksaa noin 6,50-50.00 ja ne palan kuvan saa päättää itse.

    • 12

      Ostin tuollaisen feikki korun, ja myyjä sanoi, että koru on aivan samalta tehtaalta kuin oikea koru, mutta se ei vain ole Nomination merkkiä. Ymmärsin siis että laatu olisi samaa luokkaa. Onko tähän uskomista, vai huijattiinko minua? Korun takana lukee Stainles Steel

      • I

        Olen ostanut kultasepänliikkeistä Nomination-sarjaa, mutta nyt tänään ostin messuilta Stainless Steel "merkkisen" palakoru-sarjan. Kotiin päästyä yhdestä kuviollisesta oli jo 2 ns. "timanttia" irronnut. Halpa kun oli niin ajattelin että käyttää sen verran kuin kestää, mutta en odottanut että koru hajoaisi muutaman tunnin sisällä! Onko muilla vastaavia kokemuksia, onko joku mahdollisesti saanut uuden palan tilalle? Eivät voi myydä näin rikkinäistä tavaraa vaikka olisikin feikki. :)


      • Madelene632
        I kirjoitti:

        Olen ostanut kultasepänliikkeistä Nomination-sarjaa, mutta nyt tänään ostin messuilta Stainless Steel "merkkisen" palakoru-sarjan. Kotiin päästyä yhdestä kuviollisesta oli jo 2 ns. "timanttia" irronnut. Halpa kun oli niin ajattelin että käyttää sen verran kuin kestää, mutta en odottanut että koru hajoaisi muutaman tunnin sisällä! Onko muilla vastaavia kokemuksia, onko joku mahdollisesti saanut uuden palan tilalle? Eivät voi myydä näin rikkinäistä tavaraa vaikka olisikin feikki. :)

        Mä olen ollut todella tyytyväinen Gold and Steel koruihin http://www.goldandsteel.fi/

        En tykkää siitä että Nomination on kirjoitettu sillai että kaikki näkee sen. Näitä saa myös stockasta :) Ymmärtääkseni nämä myös italialaisia ja yhtä laadukkaita ainakin omasta mielestä.


      • stainless steel

        Riippuu, mistä ostit korusi. Torilta vai kultaliikkeestä? Suomalaiset kello- ja kultaliikkeet ei myy feikkejä, koska siitä tulisi kova meteli. Jos Nominationista on tarjolla feikkejä, niin varmaan siihen olisi jo Nomination-kauppiaat puuttuneet.Pelkkä stainless steel ei ole merkki siitä , että se olisi Nomination koru , vaikka niissäkin lukee stainless steel.


      • keräilyharrastus
        Madelene632 kirjoitti:

        Mä olen ollut todella tyytyväinen Gold and Steel koruihin http://www.goldandsteel.fi/

        En tykkää siitä että Nomination on kirjoitettu sillai että kaikki näkee sen. Näitä saa myös stockasta :) Ymmärtääkseni nämä myös italialaisia ja yhtä laadukkaita ainakin omasta mielestä.

        Samoin, sain joululahjaksi sellaisen, jossa oli myös Ryry-Firenze paloja ja 1 Nomination pala. Tosi upeita
        kaikki, Tarviin vielä ainakin 1 palan, lisää


      • vain kello-ja kultal
        I kirjoitti:

        Olen ostanut kultasepänliikkeistä Nomination-sarjaa, mutta nyt tänään ostin messuilta Stainless Steel "merkkisen" palakoru-sarjan. Kotiin päästyä yhdestä kuviollisesta oli jo 2 ns. "timanttia" irronnut. Halpa kun oli niin ajattelin että käyttää sen verran kuin kestää, mutta en odottanut että koru hajoaisi muutaman tunnin sisällä! Onko muilla vastaavia kokemuksia, onko joku mahdollisesti saanut uuden palan tilalle? Eivät voi myydä näin rikkinäistä tavaraa vaikka olisikin feikki. :)

        Oma vikasi, jos ostit jostain " messuilta " koruja. Osta vain alan koruliikkeistä, niin takuukin pelaa.


      • valveentunut
        I kirjoitti:

        Olen ostanut kultasepänliikkeistä Nomination-sarjaa, mutta nyt tänään ostin messuilta Stainless Steel "merkkisen" palakoru-sarjan. Kotiin päästyä yhdestä kuviollisesta oli jo 2 ns. "timanttia" irronnut. Halpa kun oli niin ajattelin että käyttää sen verran kuin kestää, mutta en odottanut että koru hajoaisi muutaman tunnin sisällä! Onko muilla vastaavia kokemuksia, onko joku mahdollisesti saanut uuden palan tilalle? Eivät voi myydä näin rikkinäistä tavaraa vaikka olisikin feikki. :)

        osta vain kulta -ja kelloliikkeistä, ei ongelmia silloin.


      • 26

        Ei Sinua huijattu, mutta Nomination tekstikään ei ole mikään takuu aitoudesta, joten olepa tarkkana.


      • hallohallo

        Joo, huomasin kanssa, että www.korujenmaailma.fi palakoruissa lukee takana stainless steel. En tiedä eikä varmaan kukaan muu kun Nomination itse missä Nomination korunsa teettävät.


    • ;D

      Aivan, palaset voi koota itse.. muistaakseni itse koru maksaa 9e. Palaset maksaa 16e --> eli osa maksaa jo monta kymmentä euroa. (Feikit ovat tietenkin halvempia..) Kannattaa mennä lähimpään koruliikkeeseen kysymään, vaikka et heti ensimmäisellä kerralla ostaisikaan :)

      • Jaana T

        Tässä viestiketjussa on niin paljon toistoa että tyhmempikin jo tajuaa että mitä ne aidot ja feikit palat maksaa... Ainoa asia mihin ei ole selkeää vastausta saanut on se että saako aitoja NominatioN paloja tilattua halvemmalla jostakin päin maailmaa.


      • nomination 1
        Jaana T kirjoitti:

        Tässä viestiketjussa on niin paljon toistoa että tyhmempikin jo tajuaa että mitä ne aidot ja feikit palat maksaa... Ainoa asia mihin ei ole selkeää vastausta saanut on se että saako aitoja NominatioN paloja tilattua halvemmalla jostakin päin maailmaa.

        aloitrus ranneke n.20e - 30e .
        palat aidot n.15e - 50e.
        aidot kestävät paremmin kuin muut.
        korun saa ostettua timanttisilta :
        http://www.timanttiset.fi/suomeksi/Etusivu/tabid/55/language/fi-FI/Default.aspx


      • Mari matkustaja
        nomination 1 kirjoitti:

        aloitrus ranneke n.20e - 30e .
        palat aidot n.15e - 50e.
        aidot kestävät paremmin kuin muut.
        korun saa ostettua timanttisilta :
        http://www.timanttiset.fi/suomeksi/Etusivu/tabid/55/language/fi-FI/Default.aspx

        aidot italialaiset ( Zoppini, Nomination, Gold & Steel ja Ryry Firenze ) kestävät todellakin paremmin kuin muut ( amerikkalaiset / Kauko-idässä tehdyt ). On tullut osteltua kaikenlaisia , joten kokemusta on, kun olen ostellut näitä paloja ulkomaanmatkoilta. Näitä palakoruja saa melkein kaikista kulta ja kelloliikkkeistä, eikä ainoastaan Timanttisilta. Asun nykyään Kajaanissa ja täällä on ainakin 4 liikettä, joissa on hyvät valikoimat , eikä yksikään ole Timanttiset liike.


      • saraki
        Jaana T kirjoitti:

        Tässä viestiketjussa on niin paljon toistoa että tyhmempikin jo tajuaa että mitä ne aidot ja feikit palat maksaa... Ainoa asia mihin ei ole selkeää vastausta saanut on se että saako aitoja NominatioN paloja tilattua halvemmalla jostakin päin maailmaa.

        kyllä saa


      • eikö muualta?
        nomination 1 kirjoitti:

        aloitrus ranneke n.20e - 30e .
        palat aidot n.15e - 50e.
        aidot kestävät paremmin kuin muut.
        korun saa ostettua timanttisilta :
        http://www.timanttiset.fi/suomeksi/Etusivu/tabid/55/language/fi-FI/Default.aspx

        Tässä sain sellaisen käsityksen, että vain Timanttisilla on aitoja NominatioN koruja. ja muillako sitten epäaitoja NominatioN koruja, jotka eivät kestä yhtä paljon.


      • kysyn vaan
        Jaana T kirjoitti:

        Tässä viestiketjussa on niin paljon toistoa että tyhmempikin jo tajuaa että mitä ne aidot ja feikit palat maksaa... Ainoa asia mihin ei ole selkeää vastausta saanut on se että saako aitoja NominatioN paloja tilattua halvemmalla jostakin päin maailmaa.

        Mistäs tiedät , mitkä Nominationit on aitoja? Jos joillakin kauppiailla on vaikka feikkejä, joissa silti lukee
        NominatioN paloissa.


      • nomination77
        eikö muualta? kirjoitti:

        Tässä sain sellaisen käsityksen, että vain Timanttisilla on aitoja NominatioN koruja. ja muillako sitten epäaitoja NominatioN koruja, jotka eivät kestä yhtä paljon.

        myös stockmann myy aitoja


    • annan apua

      epäaidot maksavat palalta 6,50 ja aidot ovat n. 15 eurosta ihan satoihinkin euroihin.

      • tarviin tietoa

        epäaidot Nomination palat maksavat 6.50. Mistä saa ostettua ? Suomestako?


      • anna apua
        tarviin tietoa kirjoitti:

        epäaidot Nomination palat maksavat 6.50. Mistä saa ostettua ? Suomestako?

        Onko epäaidoissa Nomination paloissa myös taustalla sama teksti kuin oikeissakin: stainless steel ?
        En uskalla ostaa koko Nomination koruja, jos niin paljon väärennöksiä on liikkeellä kuin kerrotaan.
        Ostan jonkun muun aidon esim. Zoppini tai Ryry-Firenze palan, ne ainakin on aitoja.


      • nomination77
        anna apua kirjoitti:

        Onko epäaidoissa Nomination paloissa myös taustalla sama teksti kuin oikeissakin: stainless steel ?
        En uskalla ostaa koko Nomination koruja, jos niin paljon väärennöksiä on liikkeellä kuin kerrotaan.
        Ostan jonkun muun aidon esim. Zoppini tai Ryry-Firenze palan, ne ainakin on aitoja.

        aidon nominationnin tunnistaa siitä että taustalla lukee nomination. aitoja koruja voi ostaa ainakin stokcmannilta ta timanttisilta


      • ei nominationeja enä
        nomination77 kirjoitti:

        aidon nominationnin tunnistaa siitä että taustalla lukee nomination. aitoja koruja voi ostaa ainakin stokcmannilta ta timanttisilta

        Ei vaan tunnista siitä takana olevasta tekstistä Nomination aitoutta, koska muissakin kuin aidoissa on todettu sama teksti taustalla, esim. Itä-eurropan maissa myytävissä., joten ei ole takuita siitä aitoudesta..


    • Meiccu

      Maksavat noin 16 euroa ja ylöspäin

    • Kaqr

      Kallein jonka olen nähnyt oli 79 euroa. Mutta kallein mitä minulla itselläni on 40 euroa.

      • Nomination fani<33

        Ostin tänään tuollaisen Steel-Korun ^^
        Makso 33,- sinä oli 4 normaalia palaa, K, I, A & Koirantassu
        Olen tyytyväinen tähän, yhtä laadukas on kumminkin.


    • -Insku-

      yksi pala maksaa vähintään 18 euroa mutta enintään jotain 40 euroa.et vaihtelua on.kannattaa myös käyttää osotetta www.korukoru.fi.siellä saa halvalla :) eivät ole nominationin alkuperäsiä paloja mutta ovat silti siistejä ja hienoi.ja sopivat koruun

    • sara-erika

      kävin tänään netti kaupassa ja siellä korun palat maksoivat noin 06.00-08.00.

    • hintakartelli ?

      Palojen hinnat on olu jostain syystä samat joka paikassa. Liekö kilpailun estävät sopimukset syynä.
      Alkavat Eur. 16,- / pala.

      • odotan

        Joo, ei näy muita hintoja missään. Kilpailuvirasto voisi kiinnostua.


      • nomination77

        siis valmistaja määrää hinnat joilla niitä sitten myydän joka kaupassa


    • Hurahtanut paloihin

      Sain joululahjaksi sellaisen tekonahkaisen rannekkeen, jossa on tavallisten kellojen tapaan solki. Rannekkeeseen oli ostettu valmiksi muutamia teräksen värisiä, kuvioituja palasia.
      Tämän hihnan/ rannekkeen väri on musta, mutta näitä on kuulemma muunkin värisinä myynnissä.
      Eli nimeä tälle rannekkeelle kaipailisin, jotta osaisin hakea oikean kokoisia paloja!

      Kiitos!

    • KiJo

      NOMINATION MYYJÄLIIKKEEN KOTISIVU:

      http://www.kellojakultaonline.fi/

      Ota yhteyttä liikkeeseen, lähetä esim. kuva haluamastasi Nomination palasta/paloista (www.nomination.com kautta löytyy korukuvia) sähköpostitse tai pyydä postittamaan Nomination kuvasto ja tilaa suoraan kotiisi esim. postiennakolla :)

      Hinnoittelu: aloitusranneke yhdellä perus 16€ kultakuviopalalla 26€ (pelkkä tyhjä ranneke näin ollen n. 10€)
      Korupalojen hintaesimerkkejä: tavallinen kultakuviopala 16€/kpl, kulta/emalivärillinen pala 18-22€/kpl, kivelliset kultakirjainpalat 31€/kpl, muut kivelliset ja riipusmalliset palat aina 50€/kpl asti.

      • mainostuskikkailua?

        Ai tällä palstalla saa Nomination kauppias mainosstaa omia sivustojaan. Eipä ole valvontaa laisinkaan palstalla ! Eli siitä vaan muutkin kauppiaat mainostamaan tänne, jos se on sallittua, niin kuluttajat saavat mainosta täältäkin.


    • SirpaJu

      KoruKorun ym. Nomination jäljitelmät hajoavat valitettavasti käsiin. Ostin lapselleni ensin tietämättömänä jäljitelmän ja palasten rikkouduttua ostettiinkin kokonaan uusi, aito Nomination Classic rannekoru, että kestää jatkossa harrastuksissakin mukana. (Tyttäreni pitää korua jatkuvasti myös jalkapallotreeneissä sekä uimassa. ;) Niin ja näihin Nomination koruihin tulee takuu mukaan ja laatu on jotain aivan muuta kuin näissä jäljitelmissä.

      • laadukkaat?

        Hajoaa ne Nominationitkin. Mulla 3 palaa hajonnut alle kuukauden, kävin vaihtamassa.


    • kummat hinnat

      tiedän ainakin , että maksavat alkaen 16,- eur joka paikassa, Miksi ei ole kilpailua hinnoissa? Onko kiellettyä ?

      • hintakartellejen vas

        Nomination hinnat? Varmaan sama kuin Kalevala koruissa. Ei saa kipailla hinnoilla, kun on sellaiset määräykset kauppiaille annettu. Kysymys on kilpailun rajoittamisesta, johon kuluttajaviraston pitäisi puuttua!


      • aavemaa
        hintakartellejen vas kirjoitti:

        Nomination hinnat? Varmaan sama kuin Kalevala koruissa. Ei saa kipailla hinnoilla, kun on sellaiset määräykset kauppiaille annettu. Kysymys on kilpailun rajoittamisesta, johon kuluttajaviraston pitäisi puuttua!

        kauheen kalliita! ain ostaa tuollaisia ! ainakin on aihe tehdä kotitöitä kun tietää mihin tarvii rahaa.hyvä lahja idea.hinnat mun mielestä nois perus nomination palois 10-25euroo.


      • tält puolelt
        aavemaa kirjoitti:

        kauheen kalliita! ain ostaa tuollaisia ! ainakin on aihe tehdä kotitöitä kun tietää mihin tarvii rahaa.hyvä lahja idea.hinnat mun mielestä nois perus nomination palois 10-25euroo.

        Nominationit on kauheen kalliita, eikä hinnoista o voinu tinkiä, kun kappiailla on samat suositushinnat kaikilla. Kilpailua vois löytyä, jos kaupungissa on joku toinen koruliike , missä on muun merkkisiä paloja.
        Olen ostanut Turun keskustasta niitä muita esim, Zoppini ja Ryry-Firenze merkkisiä ja ne on ihan samanlaisia ja käy tähän rannekoruun. Hinnat vaihtelee hieman, mutta valikoimat on tosi kivoja,
        kun vertaa niitä vaikka Timanttisten tarjontaan tai Stockalla, jossa on vain samoja Nominationeita.


      • uutuuksia oottelen
        tält puolelt kirjoitti:

        Nominationit on kauheen kalliita, eikä hinnoista o voinu tinkiä, kun kappiailla on samat suositushinnat kaikilla. Kilpailua vois löytyä, jos kaupungissa on joku toinen koruliike , missä on muun merkkisiä paloja.
        Olen ostanut Turun keskustasta niitä muita esim, Zoppini ja Ryry-Firenze merkkisiä ja ne on ihan samanlaisia ja käy tähän rannekoruun. Hinnat vaihtelee hieman, mutta valikoimat on tosi kivoja,
        kun vertaa niitä vaikka Timanttisten tarjontaan tai Stockalla, jossa on vain samoja Nominationeita.

        Porissa Nomination alkaa olla vähemmän suosittu ainakin meidän koulussa näkee kavereilla enemmän nyt Gold & Steel paloja. Mulla on tosin molempia, mutta ne käy hyvin yksiin. Toivottavsti valikoima kasvaa vielä tästäkin.


      • manselainen
        uutuuksia oottelen kirjoitti:

        Porissa Nomination alkaa olla vähemmän suosittu ainakin meidän koulussa näkee kavereilla enemmän nyt Gold & Steel paloja. Mulla on tosin molempia, mutta ne käy hyvin yksiin. Toivottavsti valikoima kasvaa vielä tästäkin.

        Tampereella on tosi vaisu valikoima paloja, aina vaan Nomination useimmissa liikkeissä. Toisilla enemmän toisilla vähemmän, mutta jos tännekin tulee jollekin muita vaihtoehtoja, niin hyvä..


      • kukapa tietäisi ?
        hintakartellejen vas kirjoitti:

        Nomination hinnat? Varmaan sama kuin Kalevala koruissa. Ei saa kipailla hinnoilla, kun on sellaiset määräykset kauppiaille annettu. Kysymys on kilpailun rajoittamisesta, johon kuluttajaviraston pitäisi puuttua!

        Ei tunnu kukaan puuttuvan noihin NominatioNin valmistajan tai maahantuojan sanelemiin hintoihin, joita ei saa alittaa, koska muutoin menee myyntioikeudet liikkeeltä.
        selvä hintakartelli.!!


    • nomination<33

      kanattaa ostaa sitten aito nomination, eikä kopiota. kopiot kuluvat ja niistä tulee ruosteen ruskeita. aito kestää vettä paljon paremmin ja palaset ovat kunnollisia. :) itselläni on kopio ja tänään ostin aidon. aito paljon kauniimpi (y) ostin 7 palaa, 1 kirjain maksoi 16e. :O:D eli maksoi yhteensä 122e :) kallista mutta kaunista =)

      • Catrin

        Olen eri mieltä. Kannattaa ostaa joku muu aito italialainen palarannekoru, joita näkyy enenevässä määrin koruliikkeissä, silloin ei saa Nomination kopiota.eikä ruostumisongelmia, joita Sinulla on. Kopiohan on sellainen, jossa lukee takanakin Nomination, vaikka ei olekaan aito. Kauneudesta voi olla montaa mieltä, mutta mielestäni ainakin yhtä kauniita ovat esim.aidot italialaiset gold & steel, Zoppini ja Ryry -Firenze palat. Hintataso on suunnilleen sama kaikilla.Kuitenkin olen samaa mieltä siitä, että kallista, mutta kaunista.


      • italia fani

        kannattaa ostaa joku muu kuin Nomination, jos haluaa hieman uudemman erilaisen palan entisten lisäksi. koska tarjontaa riittää joka kaupungissa. esim.RYRY FIRENZE, Gold & Steel, tai Zoppini, jotka ovat johtavia italialaisbrandejä maailmalla.


      • kunnolliset palat

        sellaisesta NominatioN kopiosta, jossa lukee edessä tai takana voi tulla kuluessaan ruskeita samlla tavalla kuin muistakin. Minulla on aitoja muun merkkisiä , eikä ongelmia ole.


    • :)

      Itselläni on pari epä-aitoa palaa aidossa korussa ja ainakin tähän asti on kestäny ilman mitään naarmuja tai kulumia (ostin 2kk sitte). Mietin vaan että onko epä-aidot osat nyt kielletty ku ei näy missään kaupoissa olevan vaikka ennen oli niissä korukaupoissa missä ei ollu aitoja.Ite ostan kyllä mieluummin epä-aitoja koska ne maksavaa noin 6€ ja jos ostaa halvimman aidon nii 16€, siinähän voi jo ostaa melkein kolme epä-aitoo aidon hinnalla ja ne halvimmat aidot ei oo mitään kovin hienoja.

      • AloneMia

        Mä sain tänään Nominationin, ja siihen yhen palan; leijonan.
        Ne halvimmat maksaa vissiinki 16 e, ja sitte kalliimmat 66 e.
        ;)


      • nomination77
        AloneMia kirjoitti:

        Mä sain tänään Nominationin, ja siihen yhen palan; leijonan.
        Ne halvimmat maksaa vissiinki 16 e, ja sitte kalliimmat 66 e.
        ;)

        kalliimmat voivat olla jopa 100 euroa


      • nomination77

        mutta aidot ovat paljon kestävämpiä kuin epäaidot. serkullani oli epäaito ranneko jossa oli 2 epäaitoa palaa ja kuvat irtosivat heti seuraavana päivänä. itselläni on aito ollut jo viisi vuotta:D


      • hehheee
        nomination77 kirjoitti:

        mutta aidot ovat paljon kestävämpiä kuin epäaidot. serkullani oli epäaito ranneko jossa oli 2 epäaitoa palaa ja kuvat irtosivat heti seuraavana päivänä. itselläni on aito ollut jo viisi vuotta:D

        Se riippuu epä-aidon merkistä koska mulla on kestäny tosi hyvin vaikka maksokin vaan 6,50€


      • toscanese
        nomination77 kirjoitti:

        mutta aidot ovat paljon kestävämpiä kuin epäaidot. serkullani oli epäaito ranneko jossa oli 2 epäaitoa palaa ja kuvat irtosivat heti seuraavana päivänä. itselläni on aito ollut jo viisi vuotta:D

        Osta vain aitoja italialaisia paloja esim. RYRY-FIRENZE, NOMINATION,GOLD & STEEL; ZOPPINI , ei siis ns. 6,50 EUR paloja , niin saat vastinetta enemmän.


    • m ansikka

      16

    • jlböas

      Tietääkö kukaan missä tampereella (tai lähellä olevissa kaupungeissa) myydään epä-aitoja koruja kun oon ettiny mut en oo löytäny mistään korukaupasta : ( .

      • äääp

        Ite tilasin just osoitteesta www.korulinkki.fi ja sain nopeasti ihanat palat:)
        Niillä ei ole vielä verkkokauppa valmis, mutta kotisivulta pystyi tilaamaan sähköpostilla
        tai puhelimella.


      • manselainen

        Tampereella ainakin Eskon kullassa on hyvä valikoima aitoja italialasia paloja , jotka sopivat esi. Nomination rannekkeisiin, mutta nekin ovat aitoja.( epäaitoja ei kannata ostaakaan, jos haluaa laatua ).
        Samoin niitä on esim. Kyröskoskella ja Kangasalalla jne.


      • Siiina

        Löytyy verkkokaupasta: http://www.korujenmaailma.fi Siellä ei ole mitään toimitusmaksuja ja sivuilla selkeät kuvat. Lisäksi palojen hinta on varsin kohtuullinen eli 5,50 euroa.


      • Siiina
        Siiina kirjoitti:

        Löytyy verkkokaupasta: http://www.korujenmaailma.fi Siellä ei ole mitään toimitusmaksuja ja sivuilla selkeät kuvat. Lisäksi palojen hinta on varsin kohtuullinen eli 5,50 euroa.

        Korujenmaailmalla on joku kesätarjous ja kuviopalat näyttäs olevankin vaan sen 4,5 euroa. En tiedä koska tarjous alkanut ja koska loppuu. Itse kun tilasin sieltä niin palat olivat vielä sen 5,50 euroa. Täytyykin tsekata mitä siellä on tarjolla... tolla hinnalla kannattaa kyllä tilata ja siihen ei tuu mitään muita kuluja päälle. Tai ainaskaan ei viimex tullut.


      • Sofe
        manselainen kirjoitti:

        Tampereella ainakin Eskon kullassa on hyvä valikoima aitoja italialasia paloja , jotka sopivat esi. Nomination rannekkeisiin, mutta nekin ovat aitoja.( epäaitoja ei kannata ostaakaan, jos haluaa laatua ).
        Samoin niitä on esim. Kyröskoskella ja Kangasalalla jne.

        hyviä Italialaisia paloja löytyi sivustolta www.goldandsteel.fi
        ja löysin sieltä kauppiaatkin, joilla oli hyvä valikoima.


    • Bambi10

      Minun kuulemani mukaan ei aidot palaset maksavat noin 4€ ja aidot palaset noin 16€ en ole noista 100% varma mutta lähelle ainakin menee!

      • aito italialainen

        Aidot italialaiset palat maksavat ( kulta/emali ) Zoppini,Gold & Steel,Ryry, Nomination jne. 15-20 EUR, mutta
        italialaisia laser kaiverrettuja paloja saa jo 5,- / eur/kpl kultasepänliikkeistä ja niiden suosio on kasvussa.


      • 1 fani
        aito italialainen kirjoitti:

        Aidot italialaiset palat maksavat ( kulta/emali ) Zoppini,Gold & Steel,Ryry, Nomination jne. 15-20 EUR, mutta
        italialaisia laser kaiverrettuja paloja saa jo 5,- / eur/kpl kultasepänliikkeistä ja niiden suosio on kasvussa.

        Totta. Nyt on alkanut tullat hyvät valikoimat joihinkin liikkeisiin. Mulla on jo 2 ranneketta erilaisia paloja
        Gold and Steel , ja kohta on kavereillakin. vähitellen.....


      • Henna<3
        1 fani kirjoitti:

        Totta. Nyt on alkanut tullat hyvät valikoimat joihinkin liikkeisiin. Mulla on jo 2 ranneketta erilaisia paloja
        Gold and Steel , ja kohta on kavereillakin. vähitellen.....

        Moi! Jos joku haluaa ostaa kultaisen palan ja se olisi aitoa kultaa niin minä sain kaksi kultaista palaa jyväskylän virpin kulasta hinnalla 1,70€siellä oli muitakin hienoja palasia mutta ei tullut katsottua muiden hintoja niin tarkemmin mutta siellä oli halpaa!


      • halppis
        Henna<3 kirjoitti:

        Moi! Jos joku haluaa ostaa kultaisen palan ja se olisi aitoa kultaa niin minä sain kaksi kultaista palaa jyväskylän virpin kulasta hinnalla 1,70€siellä oli muitakin hienoja palasia mutta ei tullut katsottua muiden hintoja niin tarkemmin mutta siellä oli halpaa!

        Siinä liikkeessä on valitettavasti vain Kauko-idästä tulevia paloja ei aitoja italialaisia...


      • Aino123
        Henna<3 kirjoitti:

        Moi! Jos joku haluaa ostaa kultaisen palan ja se olisi aitoa kultaa niin minä sain kaksi kultaista palaa jyväskylän virpin kulasta hinnalla 1,70€siellä oli muitakin hienoja palasia mutta ei tullut katsottua muiden hintoja niin tarkemmin mutta siellä oli halpaa!

        NO ei kai nyt kultaa alle kahdella eurolla saa :-D Virpin kulta myy jotain aivan muuta.


    • Nomination hullu

      Luulisin että hinta on 16.oo euroa =)

      • uudet tuulet

        Aitojen italiaisten kulta/emali palojen hinnat ovat näköjään alkaen Eur 16,- ,muta en oo mikään Nomination hullu, vaan ostan muitakin aitoja paloja, jos löytyy mieleisiä.


      • heini.o

        Heippa! Kävin tuossa ihan äsken pari tuntia sitten ostamassa itselleni kyseisen korun koulun päättymisen kunniaksi. Tämä hökötys maksoi 25 euroa ja tässä on paloja 18 joista yksi on kultainen hevosenkenkä. Ostin tämän korun mielestäni kohtuuhintaan, ja sain vielä takuunkin. Pakattiin oikein laatikkoihinkin. Myyjä oli oikein ystävällinen ja kyselin häneltä kaikki näistä koruista mitä vain irti sain. Seuraavaksi olisi toiveena muumi-pala joka maksoi kaupassa missä kävin 18e. Jokaiseen palaan tulee vuoden takuu joten sieltä kyllä tulen ostamaan kaikki palat. Kaupassa kallein pala taisi olla 35euron tietämillä missä oli tälläinen ''helmijutska'' Kyllä varmaan on kalliinpiakin, muttei vain osunut silmään. Kuinka useasti te ostatte uusia paloja koruihinne?


    • neiti n

      Halvimman palan hinta minkä olen nähnyt oli 15 euroa, paitsi jos on sellainen feikki-nomination. Kallein oli jtn 60 e, varmaan satakin euroa voi maksaa jotkut hienot. Niissä kalleimmissa on kaikennäköisiä kiviä mutta kuvalliset on tosi halpoja.

      • silta_eestiin

        oisin kiinnostunut onko ne tuolla meren takana halvempii?


      • pohatta69
        silta_eestiin kirjoitti:

        oisin kiinnostunut onko ne tuolla meren takana halvempii?

        Persaukisten hommaa ostella moisia.

        Tosijätkät ostaa 5mm timantteja =) ja upottaa ne platinaan. Mutta noh jokainen tavallaan. Pitää rahvaan kiireisenä niin herrat voi vetää välistä minkä ehtii.


      • eestiläinen
        silta_eestiin kirjoitti:

        oisin kiinnostunut onko ne tuolla meren takana halvempii?

        Kyllä saa myös Virosta,esim. Tallinnassa on myynnissä aitoja italialaisia paloja mm. Stockmannilla ja Kaubamajassa hyvät valikoimat.Hinnat edullisempia kuin Helsingissä.


    • pööööö987654

      6,50 e maksais korukoru.fi sivustossa ja ranneke 6e

      • miumiu23

        www.korulinkki.fi myy 5,50 paloja, tosi iso valikoima. Rannekkeet 6 €


      • :D
        miumiu23 kirjoitti:

        www.korulinkki.fi myy 5,50 paloja, tosi iso valikoima. Rannekkeet 6 €

        ...onko siihen saatavilla tämmöisiä halvempia paloja? Itse sain tänään Nominationin big rannekkeen, johon käyn huomenna heti ostamassa muutaman jatkopalan koska ranneke olikin liian lyhyt (vielä tällä hetkellä ihan normaaleja, eli siis arviolta noin 0,5-1e?) Ajattelin että en itse välttämättä osta tuohon koruun mitään erikoispaloja, vaan pyydän aina yhden esimerkiksi syntymäpäivä- tai joululahjaksi. Valmistujaislahjaksi olisi joku hieman kalliimpi pala mukava saada. :)


      • =)
        :D kirjoitti:

        ...onko siihen saatavilla tämmöisiä halvempia paloja? Itse sain tänään Nominationin big rannekkeen, johon käyn huomenna heti ostamassa muutaman jatkopalan koska ranneke olikin liian lyhyt (vielä tällä hetkellä ihan normaaleja, eli siis arviolta noin 0,5-1e?) Ajattelin että en itse välttämättä osta tuohon koruun mitään erikoispaloja, vaan pyydän aina yhden esimerkiksi syntymäpäivä- tai joululahjaksi. Valmistujaislahjaksi olisi joku hieman kalliimpi pala mukava saada. :)

        Paljonko maksaa yksi normaali pala big versiota?


      • ostin ihan
        =) kirjoitti:

        Paljonko maksaa yksi normaali pala big versiota?

        tyhjän jatkopalan, ja se maksoi Joensuun kultanallessa 70snt, muualla varmasti ovat aika lähelle samoissa hinnoissa, varmaan korkeimmillaan euron? :)


      • Senkka68
        miumiu23 kirjoitti:

        www.korulinkki.fi myy 5,50 paloja, tosi iso valikoima. Rannekkeet 6 €

        ...ja http://www.korujenmaailma.fi myy kuviopalakoruja hintaan 4,5 ekee (kylläkin kesätarjous).


    • fvd

      No hinnat vaihtelevat paljon yhden palan hinta on 16 €-->

    • Korufani

      Useissa liikkeissä maksaa eri hinta itse ostin tämän minun länsiporin prisman timanttisilt ja siä pelkkä koru makso 10e johonka saa paloja..

      • korufani

        mun koru oli aito.


      • ruusuuuuuuuu
        korufani kirjoitti:

        mun koru oli aito.

        Mä ostin sellasen feikin nominationin joka näyttää aivan aidolta (vertasin kamun kans) mutta hintaa kahdeksalle kuviopalalle ja kahdeksalle tavispalalle tuli vain 23 e. Tää on parempi, aika hölöä maksaa kolme kertaa enemmän samantapaisesta palasta vain merkin takia.


      • Heikkoatekoako?
        ruusuuuuuuuu kirjoitti:

        Mä ostin sellasen feikin nominationin joka näyttää aivan aidolta (vertasin kamun kans) mutta hintaa kahdeksalle kuviopalalle ja kahdeksalle tavispalalle tuli vain 23 e. Tää on parempi, aika hölöä maksaa kolme kertaa enemmän samantapaisesta palasta vain merkin takia.

        auts, näyttää noi korujenmaailmasta saatavilla olevat palat siltä että kestävät kuukauden? Palasten kiinitys näyttää tosi heikolta ja kuvakin pursuaa sen verran yli palasta että kyllä muuten irtoaa helposti? onko kellään kokemuksia korukorun tai korujenmaailman palasista??


      • Heikkoatekoako?
        ruusuuuuuuuu kirjoitti:

        Mä ostin sellasen feikin nominationin joka näyttää aivan aidolta (vertasin kamun kans) mutta hintaa kahdeksalle kuviopalalle ja kahdeksalle tavispalalle tuli vain 23 e. Tää on parempi, aika hölöä maksaa kolme kertaa enemmän samantapaisesta palasta vain merkin takia.

        auts, näyttää noi korujenmaailmasta saatavilla olevat palat siltä että kestävät kuukauden? Palasten kiinitys näyttää tosi heikolta ja kuvakin pursuaa sen verran yli palasta että kyllä muuten irtoaa helposti? onko kellään kokemuksia korukorun tai korujenmaailman palasista??


      • Jeps on kokemus
        Heikkoatekoako? kirjoitti:

        auts, näyttää noi korujenmaailmasta saatavilla olevat palat siltä että kestävät kuukauden? Palasten kiinitys näyttää tosi heikolta ja kuvakin pursuaa sen verran yli palasta että kyllä muuten irtoaa helposti? onko kellään kokemuksia korukorun tai korujenmaailman palasista??

        Eli korukorusta halusin yhden palan, mutta vähimmäistilausmäärän vuoksi jouduin tilaamaan kolme, jotta sen haluamani sain.. Noh, ei onneksi tullut kuitenkaan kalliiksi. Omissa paloissani kuvat eivät tursua yli reunoista, mutta niissä ei koko kuva ole pintaa vasten kiinni (johtuen kuvan muodosta, ei siis ole mikään valmistusvirhe tms.), minkä seurauksena kuvan reunat ottavat toisinaan vaatteisiin kiinni pukiessa/riisuessa. Hieman harmillinen juttu, mutta kyllä sen kanssa elää. Muuten olen ollut todella tyytyväinen, palaset olleet käytössä nyt puoli vuotta ja hyvin ovat kiinni pysyneet. :)


      • Heituli79
        Heikkoatekoako? kirjoitti:

        auts, näyttää noi korujenmaailmasta saatavilla olevat palat siltä että kestävät kuukauden? Palasten kiinitys näyttää tosi heikolta ja kuvakin pursuaa sen verran yli palasta että kyllä muuten irtoaa helposti? onko kellään kokemuksia korukorun tai korujenmaailman palasista??

        Tilasin Korujenmaailmasta noita palakoruja mun aitoon Nomination koruuni ja kiinnitys sekä ulkonäkö ei poikkea yhtään näistä aidoista Nomination paloista. Hintaa palalla oli 4,5 euroa ja ainakin vielä ovat hyvin kestäneet näiden ns. aitojen rinnalla. Sitten oli tosi kiva kun laittoivat extrapalan tilatessa yllärinä mukaan. En tiedä johtuiko siitä, että tilasin kerralla vähän enemmänkin koruja... no, jokatapauksessa tyytyväinen olen Korujenmaailman kuviopaloihin.

        Korukorusta en ole tilannut eli niistä en osaa sanoa mitään.


      • Miisku77
        Heikkoatekoako? kirjoitti:

        auts, näyttää noi korujenmaailmasta saatavilla olevat palat siltä että kestävät kuukauden? Palasten kiinitys näyttää tosi heikolta ja kuvakin pursuaa sen verran yli palasta että kyllä muuten irtoaa helposti? onko kellään kokemuksia korukorun tai korujenmaailman palasista??

        Kyselin Korujenmaailmalta http://www.korujenmaailma.fi sopivuutta mun Nomination koruun. Sen jälkeen tilasin ekax kolme kuviopalaa kun epäilin, ettei sopisi mun rannekkeeseen tai että ulkonäkö poikkeaisi Nomination merkistä. Kyllä ne sopi ja siksi teinkin uusintatilauksen. Hyvin ovat kestäneet ja sieltä sai tosi näyttäviä roikkuvia paloja myös. Hinta myös houkutteli. Asiakaspalvelu kuiteski saa erityiskiitokset. En oo ennen ostanut kun Nomination merkkisiä, siksi oma suhtautuminen oli aluksi varovaista.


    • nomafani

      Ostin rannekkeen ihan vaan tarjoustalosta, tarjoustalon ranekkeen palat yhdistyvät toisiinsa löysemmin kuin muut feikit ja aidot nominationit mutta silti on hyvä ja kestävä raneke ja ulkomuodoltaan lähes sama kuin aitokin. Tarjoustalo tarjoaa rannekeina tyhjä palaisia ja selaisia joissa oletus pala on esim. sydän tai joku muu kuvio. Siten ostin yhdestä kultasepän liikeestä 2 palaakin kivellisen ja kullatun maksoi kpl 6,50e feikkejä on, mutta kestää ihan hyvin.

      • huhjhf

        Itselläni on aito Nomination neljää palaa vailla täynnä (yht. 20 palaa). Kaverilla on aito ja halpisversio rinnnakkain ja eron huomaa löysemmistä kiinnityksistä ja paloista. Mutta ei huomaa mitään jos ei tarkastele läheltä ja kukas nyt yleensä toisten ranteissa on nenä kiinni. Aion itsekin kokeilla halpisversiota toiseksi koruksi, katsotaan miten palat kestää.. Sen verran kallis on kerätä toinen Nomination että pidetään vähän taukoa...
        Pandoraa tekee mieli seuraavaksi vaan taidan tyytyä Lovelinks tai vastaavaan versioon..


    • justinbieber<3

      korujen hinnat vaihtelevat suuresti laaserpalat ovat 5e ja muumi palat veikkaan 25e mutta tietenkin nuo hinnat vaihtelevat myymälöittäin ja ihan perus pala on jotain 10-20e :') toivottavasti vähän valaisi asiaa
      hinnat tietenkin vaihtelevat toi paljon että ei varmoja hintoja uskalla sanoa. myymälöittäinhän ne hinnat ovat itse olen ainakin tykännyt käydä esimerkiksi timanttisilta? siellä nuo laaserpalat ovat kalliimpia mutta muut taitaavat olla aika lähellä!

      • Jassuskin

        Hei onko stainless steel aito??


    • mminä

      Mistä päin Tamperetta saisi Aitoja Nominaton-paloja ja missä olisi hyvä valikoima?

    • nomination84

      Minulla on ylimääräinen Aito Nomination Big-ranneke jossa on 18-peruspalaa, jos joku on vailla ilmoitelkaa..
      Takana lukee: Stainles steel Nomination

    • nominaition

      No eiköhän vastaus ole löytynyt näiden vuosien jälkeen. Paras paikka on huuto.net.

      • tyytyväinen13

        Tilasin paloja Korulinkistä ja ovat olleet tosi hyviä. Hintakin oli edullinen, 5,50 €/kpl.


      • ööppadaa
        tyytyväinen13 kirjoitti:

        Tilasin paloja Korulinkistä ja ovat olleet tosi hyviä. Hintakin oli edullinen, 5,50 €/kpl.

        tietääkö joku mistä sais nomination koruun muumipaloja? Oisko joku nettisivu josta vois kattoo niitä?


      • lkhjdygk
        ööppadaa kirjoitti:

        tietääkö joku mistä sais nomination koruun muumipaloja? Oisko joku nettisivu josta vois kattoo niitä?

        =)


      • ! ANSKU
        ööppadaa kirjoitti:

        tietääkö joku mistä sais nomination koruun muumipaloja? Oisko joku nettisivu josta vois kattoo niitä?

        Timanttisilla olen nähnyt ja myös parissa muussa korukaupassa mis oon käyny . Et kyl pitäis löytyy ku kysyy , aika monesta paikasta . (=


      • kokeillut
        ! ANSKU kirjoitti:

        Timanttisilla olen nähnyt ja myös parissa muussa korukaupassa mis oon käyny . Et kyl pitäis löytyy ku kysyy , aika monesta paikasta . (=

        Moni nominationinkin käyttäjä, kuten minäkin, on halunnut lisäväriä ranteeseensa. Kivaa ja uutta ja huippuedullista löytyy www.korulandia.fi Nimirannekorujen nimikkeellä, mutta niihin saa vaikka minkälaisia kuvioita, ei ole pakko ottaa kirjaimia. Vähän kuten nomination mutta ihan eri toteutus.


      • violet12345
        kokeillut kirjoitti:

        Moni nominationinkin käyttäjä, kuten minäkin, on halunnut lisäväriä ranteeseensa. Kivaa ja uutta ja huippuedullista löytyy www.korulandia.fi Nimirannekorujen nimikkeellä, mutta niihin saa vaikka minkälaisia kuvioita, ei ole pakko ottaa kirjaimia. Vähän kuten nomination mutta ihan eri toteutus.

        Itse olen muutamalla eurolla ostanut huuto.netistä rannekepaloja. Mulla ainakin ovat kestäneet hyvin käytössä.


    • '''

      toi oli ihan fantastinen paikka :):):)

      • Opiskelijarahaton

        Tietääkö kukaan miten korujen myynti toimii? Siis jos alkaisin jälleenmyyjäksi? Korujenmaailman nettisivuilla ne hakee myyjiä, mutta pitääkö sitä ennen olla oma toiminimi tai jotain? Niin, siis voinhan mä kysyä suoraan sieltäkin... lisäansiot näin opiskelijalle olisi tosi tarpeen.


    • valtuutettu kauppias

      Nomination korujen hinnat ovat korkeat ja kaikkialla samat, koska kilpailuvirasto ei ole puuttunut hinnoitteluun, vaikka vuosikausia hinnat ovat valmistajan sanelemina asetettu kaikille kauppialle samoiksi uhkaamalla toimitusrajoituksilla ja muilla toimilla.

      • ?

        Haluaisin antaa kaverilleni lahjaksi sellaisen aidon kuvapalan. Saan käyttää max. 20 euroa siihen. Saako sillä hinnalla jonkun kivan?... Sattuisko joku tietää...


    • Ongelma-Labsi

      onko ketään joka on ostanut Vaasasta nomination-aloitusrannekkeen?? aion ot
      staa sellasen mut en oikeen tiiä mihin pitäs mennä. olisko nii ät sepon kullassa, kultajousessa tai hovisepäs

      • Palakoru

        Vaasalaisena olen saanut oman Nomination Classicini Hovisepiltä. Timanttiset myy myös, mutta Hovisepiltä saa kuulemma oikein kivaa palvelua. Kävelin juuri toissapäivän näyteikkunan ohi ja näyttivät mainostavan aloitusranneketta kivellä 26 e hintaan. Kultajousi ei myy minkäänlaisia palakoruja, Sepon kulta myy Pugsteria (aloitusranneke n. 7 e, palat alk. 6.50 e).

        Haluaisin puolestani tietää, mitä "tyhjä" Nomination BIG-ranneke maksaa, ja saako siihen hyvin paloja Suomesta? Todennäköisesti olen menossa pian katselemaan sellaista, mutta jos joku sattuu tämän vielä tänään lukemaan, niin olisi kiva tietää etukäteen :)


    • PeePee__

      Ite ostin tänään tyttikselle kultasepänliikkeestä tommosen perus levyisen nomination korun ja siihen yks semmonen koho sydän laatta, ni yhteensä ne tuli maksamaan 26e.
      En muista tarkalleen, että paljonko niiden erillishinta oli, mut oiskohan ollu, että se "alotus ranneke" oli 15e ja siihen toi laatta 11e, tai jotain sinnepäin..
      Niiden pitäisi ainakin olla aitoja, kun oli ihan kunnon liikkeestä ostettu ja jokaiseen palaseen tule 2 vuoden takuu..

      Sit myyjä kauppas mulle semmosta pojille tarkotettua leveämpää mallia, joka oli vähä kalliimpi, ni pitäis varmaan käydä ostaan ittellekki semmonen jossain vaiheessa, kun oli ihan kivoja noi. =)

      • ilikenominations!

        Piipahdettiin lapissa viikonloppuna, niin Rovaniemellä Rinteenkulma-kauppakeskuksessa kello&kulta Pulkkinen-nimisessä liikkeessä oli aitoja nominationeita myynnissä. Koristepala-valikoima oli melko laaja, ja aloitusranne classic-koolla maksoi 10€, lisäpala 0,70€ ja koristepalat 16€ ylöspäin.


      • ilikenominations!
        ilikenominations! kirjoitti:

        Piipahdettiin lapissa viikonloppuna, niin Rovaniemellä Rinteenkulma-kauppakeskuksessa kello&kulta Pulkkinen-nimisessä liikkeessä oli aitoja nominationeita myynnissä. Koristepala-valikoima oli melko laaja, ja aloitusranne classic-koolla maksoi 10€, lisäpala 0,70€ ja koristepalat 16€ ylöspäin.

        Eli onko jollakin kokemuksi noista http://www.korujenmaailma.fi/ :N koristepaloista??
        Ne on niin paljo halvempia ja kivan näkösiä, niin vois tuolta tilata.. Mut miten on kestäny käytössä ja sisältävätkö nikkeliä??? Vastauksia please ::::)


      • dxs
        ilikenominations! kirjoitti:

        Eli onko jollakin kokemuksi noista http://www.korujenmaailma.fi/ :N koristepaloista??
        Ne on niin paljo halvempia ja kivan näkösiä, niin vois tuolta tilata.. Mut miten on kestäny käytössä ja sisältävätkö nikkeliä??? Vastauksia please ::::)

        Kokemuksii tuolta? ?????? www.korulinkki.fi


      • Rantsi
        dxs kirjoitti:

        Kokemuksii tuolta? ?????? www.korulinkki.fi

        Oon tilannut Korulinkistä pari kertaa, korut on olleet hyviä ja toimitus tosi nopea! Suosittelen.


      • Kannattaa valita
        ilikenominations! kirjoitti:

        Eli onko jollakin kokemuksi noista http://www.korujenmaailma.fi/ :N koristepaloista??
        Ne on niin paljo halvempia ja kivan näkösiä, niin vois tuolta tilata.. Mut miten on kestäny käytössä ja sisältävätkö nikkeliä??? Vastauksia please ::::)

        Olen tilannut Korujenmaailmasta useammankin kerran ja olen ollut tyytyväinen.

        Hinta on kohdallaan ja laatu on hyvää. Heidän Facebook Fanisivustolla on myös maininta, että on testattu tullin laboratoriossa just nikkelin varalta ja ei ole ollut nikkeliä. Itse olen nikkelille allerginen ja Korujenmaailman paloista ei tosiaan oo tullut mitään eli ei tosiaan sisällä nikkeliä. Olen kyllä kuullut että joissakin kaupoissa olisi nikkeliäkin sisältäviä paloja, mutta itse en onneksi ole sellaisiin törmännyt.


    • NominatioNN

      aidot alk.16 euroa halvimmat alk.3.5 euroa

      • Bickford

        Gold & Steelejäkin saa heidän omasta verkkokaupastaan. Onko kellään kokemuksia?


    • miisuliraks

      mulla on toi nomination :) Aito classic makso vaa 8€ timanttisilt :D laatukorus 18 palane maksaa 11 €.. Paloja saa halvalla www.korulinkki.fi ja www.korujenmaailma.fi :D Noi palat on ollu kestävii ja halpoja vaikka feikkejä ovatkin, mutta tykkään :D Noit paloj ollu mulla jo yli vuoden ja yks palautettu kun ei ollu iha mitä toivottii ;)

    • öööllllö
    • Huoleton Rinsessa

      Onhan tuolla Rinsessassa halvat hinnat, mutta sivuilla ei mitään tietoa y-tunnuksesta, toimitusehdoista saati muustakaan laillisuuteen ja oikeuskelpoisuuteen viittaavasta...

    • ------------------

      ei herran jestas. vuosi on 2011 ja suomalaiset ostaa vieläkin tuulipuvut kahisten kävelysavat ojossa Nominationia.. ei voi olla totta...

    • Valaiseva???

      No siis Nomination-korun hinnat vaihtelevat vaikkapa 16 - 200€. Mutta yleensä yksittäiset palat maksavat noin 20 - 30€.

      • 3455555

        Tietääkö kukaan mistä netistä saisi tilattua noita nomination-korun "paloja" halvemmalla? esim 2-5 e , saako niitä edes noin halvalla??


      • opisto11
        3455555 kirjoitti:

        Tietääkö kukaan mistä netistä saisi tilattua noita nomination-korun "paloja" halvemmalla? esim 2-5 e , saako niitä edes noin halvalla??

        Oon tilannut Korulinkistä, kohopalat 1 € ja glitterpalat 3 €. Nättejä ovat ja tulivat nopeasti postissa. Kaupan löydät osoitteesta www.korulinkki.fi.


      • Mestis-68
        3455555 kirjoitti:

        Tietääkö kukaan mistä netistä saisi tilattua noita nomination-korun "paloja" halvemmalla? esim 2-5 e , saako niitä edes noin halvalla??

        Myös Korujenmaailmasta saa Nominationiin sopivia teräspaloja. Ostin juuri sieltä kohokuviopaloja 1,90 euroa kappale eivätkä ota mitään toimituskuluja. http://www.korujenmaailma.fi

        Oon tilannut monta kertaa, eikä ole tarvinnut pettyä eli hyvin sopii ja kestää,


    • IHQQ111

      Nominationit on IHQUI!!!!!!!!!!!1111111111

    • Nomikeräilijä

      Ostakaa ainakin se perusranneke aito Nomination, ei feikkiä, sillä hintaero on korkeintaan minimaalinen.

      Feikki 6-6,50€, aito n. 8€ palojen määrästä riippuen. (Classic teräksenvärinen) eivätkä muutkaan koot ja värit peruspaloina päätä huimaa.

      Nikkeliallergia kun on sellainen että se voi puhjeta, vaikkei ois ollu aiemmin.

    • Nomikeräilijä

      Onko teillä kellään Tiny ja Smarty?

    • mummo999

      halvin pala mis on kuva on 16e mut kalleimmast en tiiä, eli 16e halvemmall et saa kuvallista palaa

    • mie vaan
    • Mahoganos

      Mistä erotan Feikin kopiosta ? Lukeeko feikeissäkin Nomination ? Onko tullu sellasia vastaan ?

    • nomination hullu
    • Suklaalevy

      Onko kenelläkään kokemusta Savannin Nomination-korusta- tai paloista? Nettikaupassa luki, että maksavat n. 6 € vain netissä. Mikä sitten on hinta normaalissa kaupassa? Minkälainen laatu?

      • Suklaalevy

        Niin, että onko? :) Tosin siellä ei lue enää tuosta hinnan vaihtelusta. Taitaa olla muuttunut, mutta en ole varma. Myös laadusta jälleen kyselisin. Jos jollakin olisi tietoa hinnasta ja laadusta, olisin kiitollinen! :)


      • nomari97
        Suklaalevy kirjoitti:

        Niin, että onko? :) Tosin siellä ei lue enää tuosta hinnan vaihtelusta. Taitaa olla muuttunut, mutta en ole varma. Myös laadusta jälleen kyselisin. Jos jollakin olisi tietoa hinnasta ja laadusta, olisin kiitollinen! :)

        Tilaa www.korulinkki.fi, sieltä on mun perhe ja kaverit saaneet hyviä koruja halvalla. Monta vuotta ollaan tilattu ilman mitään ongelmia :)


      • Nepu-65

        Me ollaan ostettu mulle ja mun perheelleni ja ystävilleni lahjoiksi http://www.korujenmaailma.fi verkkokaupasta ja ollaan oltu tyytyväisiä. Palat maksaa vain noin 4,5 euroa ja on hyviä ja kestäviä ja valikoimaa on paljon.

        Mutta varmaan kaikissa samaa tavaraa, en tiedä...


    • palmu..puu

      halvimmat maksavat noin 20 euroa. riippuu tietenkin palasta

    • nominationia myynyt

      Halvimmat aidot kuvalliset Nomination palat ovat 18e/kpl. Sitten löytyy muitakin esim zirkonia kivillä olevia Nomination paloja 38e/kpl hintaan. Kalliimpiakin paloja löytyy. Nämä hinnat ovat maahantuojan määrittämiä. Pieniä liikekohtaisia tarjouksia saattaa olla, mutta aitoja Nomination paloja (kuvallisia) ei saa kauheasti halvemmalla, sillä näissä paloissa on pienet katteet. Alle 10e kuvallisia aitoja paloja ei saa ainakaan suomesta (muuten yritys ei saisi itselleen yhtään mitään myymästään palasta). täältä saa esimerkiksi tilattua verkkokaupasta Nomination paloja: http://www.laatukoru.fi/nomination.html

    • hölmömpi

      Älkää vaan ikinä tilatko niitä korupaloja täältä: korupalat.com. Minä (typerys) erehdyin tilaamaan n. 8 viikkoa sitten, enkä vieläkään ole saanut tilaustani. Maksoin etukäteen ja kun korupaloja ei alkanut kuulumaan, laitoin meiliä. Myyjä lupasi lähettää palat uudestaan (oli kuulemma paketti kadonnut matkalla), mutta taaskaan pakettia ei kuulunut ja laitoin jälleen meiliä... no myyjä lupasi lähettää taas paketin, nyt jo kuulemma kolmannen kerran. No taashan se paketti "katosi" mystisesti matkalla. Laitoin jälleen meiliä ja vaadin rahojani takaisin, myyjä pyysi tilinumeron... saas nähdä "katoaako" rahanikin matkalla tililleni. nimim. "tyhmyydestä sakotetaan"

    • CrystalBasket

      Hei, minua kiinnostaisi tietää onko kukaan ostanut ranneketta/paloja korukauppa Savannista. Näyttävät olevan aika edullisia, kun ranneke maksaa n. 6 € ja yksi pala n. 5 €. En kuitenkaan uskalla vielä ostaa/tilata, kun en tiedä niiden laadusta. Jos joku on tutustunut kyseisen korukaupan Nomination- tuotteisiin, olisi kiva jos voisit kertoa kokemuksista täällä :)

      • CrystalBasket

        Niin ja jos joku on ostanut Savannista Nomination- rannekkeen, niin olisi kiva tietää onko tullut nikkeliallergiaa tai mitään allergiaan viittaavaa :)
        Olisiko kalliimpi kannattavampi vaihtoehto kuin halvempi?


      • Ullas2

        Mä oon tilannut monta kertaa http://www.korujenmaailma.fi verkkokaupasta ja aina tullut luotettavasti perille. Samoin tosiiiiii iso valikoima palakoruja (isoin mitä olen missään nähnyt) ja mikä parasta, teettävät asiakkaan haluamia paloja. Eli sieltä sain toivomani ylioppilaslakin pitkän etsinnän jälkeen. Siistiii!

        Hinnat on tosi edulliset (paloja hintaan 1,90 ja 4,50 euroa) ja mikä parasta, eivät ota mitään postimaksuja.


    • pianisti 14

      Tietääkö kukaan onko myynnissä flyygeli tai piano laattoja ja paljon maksaa noin?

    Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1945
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1878
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1423
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe