Nyt on pakko kysyä teiltä miehet, kun en naisena ymmärrä tämän miehen ajattelu maailmaa.
(Tää on vähän vaikeaa selittää lyhyesti mutta yritän.)
Riideltiin kunnolla kihlattuni kanssa.
Pyysin myöhemmin monesti anteeksi ja sanoin että kaduttaa tosi paljon että sanoin pahasti. *olen itkenyt koko päivän kun on niin paha mieli*
Mies on vieläkin vihainen ja ilmoitti että haluaa erota. *tosi kylmä minua kohtaan,eikä suostu edes juttelemaan*. Itse en haluais erota hänestä.
Lähti nyt illalla poikien kanssa baariin. (ok, sen ymmärrän miehiltä kun oikein vi**ttaa että niin voi käydä).
Laittoi kuitenki kihlasormuksen käteensä, vaikka oli tosi vihainen ja inhottavakin minua kohtaan, (kiva kun laittoi, en moiti sitä).
Siis kertokaa mitä tämä mies viestittää, kun ensin sanoo tosissaan että haluaa erota, mutta kuitenki antaa ymmärtää että ei haluais erota kun laittoi sormuksen? ( tää on kans vaikeaa selittää, mutta meille se sormus on tosi tärkeä asia, eikä niitä huvikseen heitellä pois ).
Jos itse olisin oikeasti sitä mieltä että eroa haluan, niin en käyttäisi sormustakaan.
Kertokaa mitä olette mieltä. Itellä kun on vaikeeta nähdä se koko kuva kun ajatukset muutenki on ihan sekaisin ja olo ihan rikki.
Kihlasormus
10
919
Vastaukset
eräänlainen osoitus siitä että sinä olet hänen naisensa siihen saakka kunnes saatte eron loppuun asti, osoitus siitä että hän on uskollinen sinulle siihen asti.
Parhaan vastauksen saat kuitenkin puhumalla asiasta.- A.p.
Vähän epäilen, mutta voihan se olla niin.
Tällä hetkellä taitaa olla paras kun annan miehen olla omassa rauhassa miettimässä asioita.
*Muistuttaa vähän luolamiestä tällä hetkellä joten parempi pysyä pois jaloista.*
Koitan (taas kerran) jutella kun hän näyttää sille että voi mennä puhumaan.
Kiitos kuitenki.
- muutenvaaN1
meillä oli eksän kanssa tosi hirveitä riitoja joissa henkisesti yritettiin runtata toinen ihan rusinaksi..kumpikin oli liian jääräpää huomatakseen ettei toisen satuttaminen johda lopulta kuin rakkauden loppumiseen..syyttelyn ja katkeruuden sijaan olis pitänyt pystyä juttelemaan avoimesti asioista.sitä toki yritettiin ja taas riideltiin.kumpikaan kunnei suostunut antamaan periksi.jos haluat saada asiat kuntoon,ei taida muu auttaa kuin pistää se ylpeys narikkaan ja tehdä miehellesi täysin selväksi ettet halua menettää häntä ja suutuspäissäsi lauoit mitä sattuu..jollei auta niin olette luultavasti riidelleet rakkauden katkeruudeksi ja vihaksi..siihen ei taida enää olla lääkettä...?no just,eli jos sinä olisit suutuspäissäsi sanonut että haluat erota olisit viskannut sormuksen mäelle ja lähtenyt baariin sinkkuilemaan...hmm..et kyllä kirjotuksessasi puhu rakkaudesta mitään,onkohan sitä edes..
mie taidan olla niin vanhanaikanen että tollaset asiat merkkaa sentään jotain..- A.p.
Kiitos vastauksestasi.
Voisin sanoa että ylpeydestä se ei ole minun osaltani ainakaan kiinni, olen aina se joka paikkaa haavat riidan loputtua.
Olen myös se joka aina sanoo ne kolme pientä sanaa ja se joka pyytää ensin anteeksi.
Avoimesta juttelusta minulla ei ole mitään ongelmaa. Ikävä kyllä kihlattuni on se joka ei halua jutella avoimesti vaan hän ennemminkin välttää sitä.
Kerroin eilen selvästi etten halua suhteen loppuvan ja että kadun mitä tuli sanottua suutuksissani, mutta ei ollut mitään apua siitä. Hän on edelleen niinkun minua ei olisi olemassakaan.
Tiedän ettei niin saisi olla.
Rakastan häntä todella paljon. Rakastaako hän minua se onki tällä hetkellä arvoitus. Hän on kyllä sanonut rakastavansa mutta on outo tapa näyttää sitä. Liika ylpeys luulisin.
- halusi
olla koko naissukukunnalta rauhassa sen illan ja pisti sormuksen sormeen, kun ajatteli, että se saa ainakin muutaman muun naisen pysymään loitolla.
- A.p.
Voipi olla. Tääläpäin se kyllä toimii just toisinpäin, varattuja vaanitaan säälimättä :(
- otti sormuksen
sormesta ja pani taskuun..
- rupeli
Tavoilla ja tottumuksilla on aika suuri vaikutus siihen mitä ja miten ihmiset tekevät mitä sitten tekevätkin.
Nimim. mies-joka-keittää-kahvia-kahdelle - pullopersekapitalistisika
Rinki sormessa käy baarissa parempi flaksi.
- typyli
teidän tilannetta. Jos ei olisi sormusta kamut vois kysellä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904262
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?372475Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1042426Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1062191Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281927- 321925
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91597- 291578
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881570- 771366