seksikkäät naiset

blinded.by.fear

esittelevät itseään. Siitä ei pääse yli eikä ympäri.
He omaavat heikon itsetunnon, kun pitää seksikkyyteen, muotivaatteisiin ja katseisiin se perustaa.
Joten tyrkyt on heikkoja, säälittäviä, täysin miehen vallassa olevia naisia, vaikka muuta yrittäisivät selitellä.

Jos kumppania etsii niin miksi ei seksikkyyttä näyttää, parisuhteessa elävät menee säälittäväksi.

43

2243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nina_sky

      Tästä voi taas päätellä sen, että naisen kuuluu näyttää jo pukeutumisellaan, että on varattu?
      Toisin sanoen jättää naama meikkaamatta ja antaa kropan rupsahtaa..? Samahan se on mitä siellä teltan alla on..?
      Ja sitten valitetaan, että suomalaiset naiset ei välitä ulkonäöstään..
      Miksi välittäisi, kun mies on jo saatu ja sille kelpaa perunasäkkiin pukeutuvakin..
      Ja mä en puolustele täällä pukeutumistani.. Mun ei onneks tarvi..
      Se että pitää itsestään huolta ja antaa sen näkyä on täysin eri juttu, kun olla tyrkky..

    • seksikästä!!!

      vai on sulle poikaparka käyny niin,et joku seksikäs nainen on erehtynyt sulle esittelemään itseään?!
      voi sinua pientä!
      olet rakas!!

      • Anonyymi

        Aloittaja vaikuttaa kylläkin olevan nainen, joka on kateellinen kauniimmille. Ei ole lompakossakaan katetta ostaa merkkivaatteita. Mitähän ne merkkivaatteet on pois aloittajalta, jos joku muu niitä ostaa. Tai jos esittelee itseään.


    • Raipe

      ko noin vituttaa.

      • blinded.by.fear

        itse?


    • nic0le

      Kyllä vaan, saletisti olen sinun mielestäsi tyrkky mutta minulla ei ole heikko itsetunto enkä minä eikä kukaan muukaan nainen pukeudu MUOTIVAATTEISIIN heikon itsetunnon piilottamiseksi :'D

      En ole heikko enkä mitenkään miesten vallassa, baareissa en ole käynyt itseäni tyrkyttämässä koskaan.

      Kyllä se näemmä näin on että sitten kun naimisiin päästään niin sen rupsahtamisen saa todellakin näyttää. Hassua vaan juuri tuo että sitten valitetaan kun naiset rupsahtaa avioliitossa ja lähdetään uudestaan jahtaamaan näitä nuoria seksipommeja koska vaimo ei enää kiihota eikä hänestä ole mihinkään.

      Aivan takuulla naimisiin päästyänikin pukeudun seksikkäästi/tyylikkäästi, kyllä sinäkin sellaisen vaimon haluaisit... jos vaan saisit?

      • blinded.by.fear

        tapahtuu ajan mittaan. Kestävä ja tasapainoinen suhde kestää alkuhuuman loppumisen.
        Onko sinulla ollut pitkää suhdetta?
        Itse olen tyytyväisenä pysynyt jo viisi vuotta.

        Miksi sitten esittelet itseäsi galleriassa hamekorvissa ja rintaliivit esillä?
        Ihan huvin vuoksi?


      • nic0le
        blinded.by.fear kirjoitti:

        tapahtuu ajan mittaan. Kestävä ja tasapainoinen suhde kestää alkuhuuman loppumisen.
        Onko sinulla ollut pitkää suhdetta?
        Itse olen tyytyväisenä pysynyt jo viisi vuotta.

        Miksi sitten esittelet itseäsi galleriassa hamekorvissa ja rintaliivit esillä?
        Ihan huvin vuoksi?

        Se on ihan toppi vaan miesten pettymykseksi :)

        On ollut pidempiäkin suhteita, kyllä vain. Ja "esittelen" itseäni todellakin ihan vaan huvin vuoksi, siihen ei pitäisi sinun lainkaan puuttua. Ihmiset on sellaisia kuin ovat. Näppärää sanoa, eipä ole itsestäsi koko galleriakuvaa...


      • blinded.by.fear
        nic0le kirjoitti:

        Se on ihan toppi vaan miesten pettymykseksi :)

        On ollut pidempiäkin suhteita, kyllä vain. Ja "esittelen" itseäni todellakin ihan vaan huvin vuoksi, siihen ei pitäisi sinun lainkaan puuttua. Ihmiset on sellaisia kuin ovat. Näppärää sanoa, eipä ole itsestäsi koko galleriakuvaa...

        Ketään ei kiinnosta onko se toppi vai ei.

        Niin, onhan se esittely niin ihquu..
        On täysin eri asia olla seksikäs ja asiallinen,
        kuin seksikäs ja tyrkky.

        Kuva on kyllä tulossa.

        Mutta miksi ihmeessä arvostelin sinun kuvaasi?
        On totta että ihmiset saavat tehdä mitä huvittaa eikä se kenellekkään kuulu mutta esim. pukeutuminen ja kuvat, kuten myös ystävät kertovat ihmisestä paljon.


      • olen

        sitä mieltä että ne jokka esittää oikeen saatanan seksikästä harvemmiin saa aikaan mitää kunnon parisuhdetta. Ite ajattelen nähdessäni seksikkään muijan että kyl panisin mut en aloittaisi erikoosta suhdetta koska sellasille muijille ei riitä mikään... Sellaset muijat vetää puoleensa renttuja ja ajaa pois kunnon miehiä kuin minä...


      • nic0le
        blinded.by.fear kirjoitti:

        Ketään ei kiinnosta onko se toppi vai ei.

        Niin, onhan se esittely niin ihquu..
        On täysin eri asia olla seksikäs ja asiallinen,
        kuin seksikäs ja tyrkky.

        Kuva on kyllä tulossa.

        Mutta miksi ihmeessä arvostelin sinun kuvaasi?
        On totta että ihmiset saavat tehdä mitä huvittaa eikä se kenellekkään kuulu mutta esim. pukeutuminen ja kuvat, kuten myös ystävät kertovat ihmisestä paljon.

        En ole tylsä nainen ehkä muiden kuin sinun mielestäsi :)

        Enkä jaksa enää tuhlailla aikaa lapsellisesti inttävän "miehen" kanssa.

        Hyvää jatkoa sulle :) Onhan se hyvä jos ihmisellä on mielipiteitä.


      • blinded.by.fear
        nic0le kirjoitti:

        En ole tylsä nainen ehkä muiden kuin sinun mielestäsi :)

        Enkä jaksa enää tuhlailla aikaa lapsellisesti inttävän "miehen" kanssa.

        Hyvää jatkoa sulle :) Onhan se hyvä jos ihmisellä on mielipiteitä.

        Minä luon keskustelua. En intä tai provoa.
        Totuus koskee, sen huomaa kun yht`äkkiä minusta tuli "lapsellinen" ja "mies".
        Tosin, et taida itse kovin vanha olla. 16-vuotias veikkaisin.


      • blinded.by.fear
        olen kirjoitti:

        sitä mieltä että ne jokka esittää oikeen saatanan seksikästä harvemmiin saa aikaan mitää kunnon parisuhdetta. Ite ajattelen nähdessäni seksikkään muijan että kyl panisin mut en aloittaisi erikoosta suhdetta koska sellasille muijille ei riitä mikään... Sellaset muijat vetää puoleensa renttuja ja ajaa pois kunnon miehiä kuin minä...

        näin se menee.


    • kukaan.

      on niin itsevarma etteikö kauniit vaatteet ja huoliteltu ulkonäkö toisi hiukan lisää varmuutta. Minä epäilen että tämän ketjun aloittaja on nainen, tai mies jolle kukaan ei koskaan tule tyrkyttämään :P

      • blinded.by.fear

        naisia ja miehiä löytyy paljonkin, jotka eivät vahvista heikkoa itsetuntoa oman ulkomuotonsa tehostamisella.


      • mielestä

        Otan mielummin sellasen tytön jota ei joka saatanan kundi oo pannu ja tuu panemaan mun parisuhteenaikana


      • jane74
        blinded.by.fear kirjoitti:

        naisia ja miehiä löytyy paljonkin, jotka eivät vahvista heikkoa itsetuntoa oman ulkomuotonsa tehostamisella.

        Edellinen kirjoitti:
        Harva on niin itsevarma etteikö kauniit vaatteet ja huoliteltu ulkonäkö toisi hiukan lisää varmuutta.

        ja Blinde By...vastaa naisia ja miehiä löytyy paljonkin, jotka eivät vahvista heikkoa itsetuntoa oman ulkomuotonsa tehostamisella.

        Eli parempi vain ettei kampaa tukkaa tai meikkaa, vaan antaa ronskisti rehottaa ihan luonnollisuuden vuoksi. Nii...ja ihan turha tietty vaatteilla korostaa itseään ja yrittää olla siisti. Voisi vielä joku luulla jotain. Onhan sellainen 'tehostaminen' suorastaan säälittävää.


      • blinded.by.fear
        jane74 kirjoitti:

        Edellinen kirjoitti:
        Harva on niin itsevarma etteikö kauniit vaatteet ja huoliteltu ulkonäkö toisi hiukan lisää varmuutta.

        ja Blinde By...vastaa naisia ja miehiä löytyy paljonkin, jotka eivät vahvista heikkoa itsetuntoa oman ulkomuotonsa tehostamisella.

        Eli parempi vain ettei kampaa tukkaa tai meikkaa, vaan antaa ronskisti rehottaa ihan luonnollisuuden vuoksi. Nii...ja ihan turha tietty vaatteilla korostaa itseään ja yrittää olla siisti. Voisi vielä joku luulla jotain. Onhan sellainen 'tehostaminen' suorastaan säälittävää.

        Ei anneta rehottaa mutta ei myöskään anneta sen hallita elämää ja varsinkaan tehostaa => liioitella.


    • Siis,

      itsevarmuuden merkki naisessa on jättää huolehtimatta ulkonäöstään. Kiitos tiedosta!

    • onhan se

      kyllä vähän niin että lahjattomat treenaa, muut pärjää treenaamattakin.

    • saada äsken

      pakit juuri tollaiselta seksyltä naiselta jota kiimaisena halusit baarista..no yritä toiste uudestaan... niitä sä himoat loppuelämäs --kas sitä haluaa mitä ei saa.

      • blinded.by.fear

        nuorempana kylläkin.


      • heikko
        blinded.by.fear kirjoitti:

        nuorempana kylläkin.

        itsetunto..todella.


      • blinded.by.fear
        heikko kirjoitti:

        itsetunto..todella.

        perustele?


      • seksikkäät
        blinded.by.fear kirjoitti:

        perustele?

        itsestään ja naiseudestaan nauttivat naiset..jos HYVÄKSYT ITSESI TÄYSIN HYVÄKSYT MYÖS HEIDÄT!!


      • blinded.by.fear
        seksikkäät kirjoitti:

        itsestään ja naiseudestaan nauttivat naiset..jos HYVÄKSYT ITSESI TÄYSIN HYVÄKSYT MYÖS HEIDÄT!!

        vain seksikkäitä ja tyrkkyjä. Naisia, jotka eivät syystä tai toisesta vielä tunne itseään, jolloin he tarvitsevat tuekseen miesten katseita- ja median luomaa vääristynyttä naiskuvaa.


      • nautitaan
        blinded.by.fear kirjoitti:

        vain seksikkäitä ja tyrkkyjä. Naisia, jotka eivät syystä tai toisesta vielä tunne itseään, jolloin he tarvitsevat tuekseen miesten katseita- ja median luomaa vääristynyttä naiskuvaa.

        miesten katseista..mitä pahaa siinä????????
        ..eikä sen koommin tyrkytetä..voi sinua...


    • typyli

      se jolla on mies ja on seksikäs ei ole enää tyrkyllä. Mun mies ainakin ostaa kaikkea seksikästä mulle ja haluaa mun näyttävän hyvältä. Olen iloinen siitä enkä talutushihnassa.

      • blinded.by.fear

        kammarin puolella.


      • nic0le
        blinded.by.fear kirjoitti:

        kammarin puolella.

        Naiset, riipikääs itsestänne kaikki seksikkyys pois, täällä on yksi mies joka ei arvosta sitä :D

        Pahus vie kun alun perin edes vastasin, tämä on taas yksi näitä provoiluviestejä joilla yritetään saada huomiota ja mahdollisiman pitkä viestiketju aikaiseksi.
        Jotta terve vaan, nyt kyllä jatkan samalla linjalla ihan uhallanikin


      • blinded.by.fear
        nic0le kirjoitti:

        Naiset, riipikääs itsestänne kaikki seksikkyys pois, täällä on yksi mies joka ei arvosta sitä :D

        Pahus vie kun alun perin edes vastasin, tämä on taas yksi näitä provoiluviestejä joilla yritetään saada huomiota ja mahdollisiman pitkä viestiketju aikaiseksi.
        Jotta terve vaan, nyt kyllä jatkan samalla linjalla ihan uhallanikin

        edelleen seksikäs ja asiallinen on täysin eri asia, kuin seksikäs ja tyrkky.

        Kukaan ei halua "riipiä" seksikkyyttä pois, järkeä tosin olisi mukava päähän takoa, aika monelle.


      • kaveri.
        nic0le kirjoitti:

        Naiset, riipikääs itsestänne kaikki seksikkyys pois, täällä on yksi mies joka ei arvosta sitä :D

        Pahus vie kun alun perin edes vastasin, tämä on taas yksi näitä provoiluviestejä joilla yritetään saada huomiota ja mahdollisiman pitkä viestiketju aikaiseksi.
        Jotta terve vaan, nyt kyllä jatkan samalla linjalla ihan uhallanikin

        Saitko postia?


      • ...
        kaveri. kirjoitti:

        Saitko postia?

        ...se blinded tulee tänne rähäköimään, eikö seiso vai mikä on? Tulet arvostelemaan toisten asiallisia kommentteja ja teet itsestäs täyden pellen. Onpa huikeaa kuuluisuutta.

        Sun naurettavaa vaswtausta en kyllä tule enää lukemaan tänne, että syydä vaan mitä tahansa paskaa niskaan, ketään ei kiinnosta


      • blinded.by.fear
        ... kirjoitti:

        ...se blinded tulee tänne rähäköimään, eikö seiso vai mikä on? Tulet arvostelemaan toisten asiallisia kommentteja ja teet itsestäs täyden pellen. Onpa huikeaa kuuluisuutta.

        Sun naurettavaa vaswtausta en kyllä tule enää lukemaan tänne, että syydä vaan mitä tahansa paskaa niskaan, ketään ei kiinnosta

        Minä aloitin tämän ketjun, joten eiköhän sitä saa myös vastailla?
        Kuinkahan minä "kuuluisuutta" haen? Tämä on keskustelua.

        Kenenkä päälle olen syytänyt?


    • T-fox

      kai sitten osa-aikatyrkky, kun viihdyn välillä meikittä verkkareissa ja välillä oon vimpan päälle laittautunut?!

      Mies kyllä tykkää kun laittaudun, eikä sitä haittaa ne vonkaavat äijät, kun tietää etten petä.

      Huono itsetuntohan on noilla miehillä, jotka eivät halua hyvännäköistä naista menettämisen pelossa.

      • blinded.by.fear

        tätä juuri olin hakemassa, tasapainoista vastausta.
        Suhteessa on todellakin vikaa, jos ei pysty luottamaan.
        Hyvä.


      • puhuu todella asiaa
        blinded.by.fear kirjoitti:

        tätä juuri olin hakemassa, tasapainoista vastausta.
        Suhteessa on todellakin vikaa, jos ei pysty luottamaan.
        Hyvä.

        Seksikkyys ja tyrkkyys ovat todella kaukana toisistaan. Seksikkyys on aistikkuutta ja sensuellisuutta, tyrkkyys taas halpaa ja mautonta. Mutta makuja on monenlaisia. Kaikki ei ymmärrä näiden kahden asian eroa.

        Minusta nainen hyvin istuvassa jakkupuvussa ja korkokengissä on miljoona kertaa seksikkäämpi kuin nainen vesirajaminarissa ja topissa.

        Olen Blinded täysin sinun linjoillasi ja ymmärrän mitä haet. Keskustelusi on ollut virkistävän asiallista, mitä ei todellakaan voi sanoa useasta muusta tässä ketjussa.

        Keep up the good work =)


    • Murri

      Mitenkähän aina juuri naisten pukeutumisesta valitetaan?? Ja mikään ei näytä kelpaavan. Toisten mielestä pukeudutaan liian seksikkäästi ja provosoivasti, toisten mielestä taas liian tylsästi, miesmäisesti...jne... pukeutuipa miten tahansa, niin aina se on väärin. Jos onnistuisin kasvattamaan turkin, niin voisin olla pukeutumatta ollenkaan, vaikka tuskinpa sekään kelpais...jonkun mielestä kuitenkin mun turkki olisi liian takkuinen tai väärän värinen...sun muuta...mur

    • Anonyymi

      Tuulianna Tola on todella seksikäs !

    • Anonyymi

      Tässä on nyt joku väärinkäsitys. Tyrkyt on ihania ja itsensä esittely on kaunista. Jos naisessa on katsottavaa ja esiteltävää, niin miksi sitä pitäisi piilotella? Itsensä esittely on ystävällistä ja huomaavaista kaikkia muita kohtaan ja siksi arvostettavaa!

    • Anonyymi

      Ja rumat, rumapainoiset munasarjakkaat eivät yleensä esittele itseään koska häpeävät rumuuttaan. Ikänaisissa tosin osa on femakkoja tai katkeroituneita, niiden harrastuksena on esimerkiksi esitellä läskejään uimapaikoilla, ihan vaan siksi että saavat pilattua siellä olevien miesten päivän (ja muutaman päivän sen jälkeenkin).

    • Anonyymi

      Täällähän on jo iäkkäämpää incelkamaa, ohhoh

    • Anonyymi

      Minusta seksikkäästi on hyvä pukeutua myös parisuhteessa. Jos iskee miehen kropallaan, niin sille sen myös pitää.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe