muilla käynyt näin?
Ihan uskomatonta. aikaisemmin tuo on rentouttanut lihakset ja pistänyt väsyttään ihan kunnolla. eilen otin sitten yhdeksän aikaan illalla tuollaisen pienen tabletin. pyörin koko yön ja en nukkunut käytännössä yhtään.
sirdalud 2mg= piristää?
3
1830
Vastaukset
- iskiastuskatar
No hei onneks olkoon vaan, en ole tuommoisesta ennen kuullutkaan. Itsellä rupes Sirdaludista pää särkemään ihan mielettömästi, joten lääkäri kirjoitti sellaista samankaltaista rentouttavaa lääkettä nimeltä Dolan. Siinä on samassa myös parasetamolia hiukan ja se kyllä aluksi väsytti, paljon, mutta pidempään käytettynä väsyttävä vaikutus väheni.
Näin siis mulla, mutta kuten jo itsekin äkkäsit, lääkkeet vaikuttaa kaikilla eri tavoin. Mutta tuo sinun kuvailemasi vaikutus olisi aika hieno juttu, lihaksia rentouttava piristävä lääke.
Harmi vaan ettei mulla toiminut... - En käytä
Luin sivuvaikutukset ja unihäiriö oli yksi niistä. En ottanut yhtään tablettia. Minulle vaikuttais kuitenki juuri noin, eli piristävästi eikä saa nukuttua.
- sössöttäjä..
Mut pisti sössöttämään, ihan kuin olisi vähän hiprakassa - sekava olo.
En ota toiste.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2604596Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit422770Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751749Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061604Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 551334
- 931245
- 471119
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2081116