Mitä Wu-Tang Clanin jäsenien levyjä kannattaa ostaa? Esim. Raekwon, Ghostface Killah, RZA, GZA, Ol´ Dirty Bastard. Kertokaahan löytyykö heidän soolouriltansa kuunteluklelpoisia kiekkoja. Entäpä Wu-Tangin sivuprojektit? Itse Wu-Tangilla on kyllä muutamia mahtiplattoja, mutta haluaisin laajentaa kyseisen rytmipoppoon kokoelmaa levyhyllyssäni. Mankaaha laulaen!!
Wu-Tang Clan
6
337
Vastaukset
- WUTANGMAN
Ghostface Killah: Ironman
todella hyvä levy siis muutenkin kuin wu-tangia ajatellen. hauskoja juttuja ja hyvät taustat. aika sci-fi jos niin voi sanoa.oma suosikki wu-tang sooloista ja ghostface on muutenkin niistä paras.
Ol'Dirty Bastard: Return to the 36 chamber (dirty version)
tämä on toiseksi paras. hauskempi kuin Ironman, ja tosi hienoja taustoja. semmoista raakaa räppiä eli siis aika HC. Brooklyn Zoo baby!
Raekwon: Only built for cuban linx
tätä käsittääkseni pidetään yhtenä parhaista wu-sooloista yleisellä tasolla(?). itse en pidä, mutta Ice Cream biisi on tosi hieno.
Method Man: Tical
tämä on varma ostos jos haluat jonkun hyvän. hiukkasen synkempää meininkiä kuin ehkä muut. laatutavaraa. - GZA
osta GZA:n Beneath The Surface, se on ihan sairaan hyvä cd.
- nosebleed
GZA: Beneath the surface
Esimakua: "Publicity"
Methodman & Redman: Blackout!
Esimakua: legendaarinen "Da Rockwilder"
Ol' dirty Bastard: Nigga Please
Esimakua: "got your money"- Jahas
methodman ja redman: Blackout!
Hakkaa kyllä kaikki noi levyt! =) - Lyrical Terrorist
Hetken oon jo miettiny ostavani Nigga Please-levyä. Kyllä se sinne hyllyyn varmaan ensimmäisenä noista ilmestyy.
- Killa Sin
Ehdottomasti kannattaa ostaa levy THE RZA HITS!!!
Ehkä paras...
Toinen on levy WU-CHRONICLES.. Hyvä vaihtoehto.. siinä levylla on myös paljon muiden Wu-levymerkille musiikkia tekeviä artisteja.. mm. Killarmy ja Sunz of manz.. Loistava levy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3671821Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111638Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411338Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel51930Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia401878Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.69869Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä32714Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo68666- 53656
- 27651