Ennen joulupukin tuloa

pikkupullero

Mites meillä?

Pituus: 165cm
Lähtöpaino: 107kg (11.4.2005)
Paino 28.8.: 84kg
Paino viikko sitten: Aivan pikkuriikkisen himpun alle 80kg.
Paino nyt: Aivan pikkuriikkisen himpun alle 80kg.

Viime viikolla liikuntasuorituksia tuli SEITSEMÄN.

MA tanssillinen aerobic
TI lyhyt kotijumppa ja 30min. kävely
KE itämainen tanssi
TO Latinos-tanssi
PE sovellettu itämainen tanssi
LA vapaapäivä
SU Latinotanssit ja Latinobic (paikallisella kuntokeskuksella maratonpäivä, tunnit vaik 2e), lyhyt kotijumppa.

Huhhuh. Ennen kaksi liikuntasuoritusta tuntui ylivoimaiselta, eikä mikään varmaan vielä pysyvästi ole muuttunut, mutta joku ihme buumi iski =) Tänään lähde uimaan / kokeilemaan vesijuoksua.

Ruokailupuolesta. Viime viikolla ma-to meni hyvin (1200-1400kcal), perjantaista en ole varma kun söin ravintolassa, mutta ei ainakaan yli oman kulutuksen mennyt. Olin syönyt ennen iltaa noin 1000, ja ravintolassa valkoviini (12cl), light-siideri (330ml) ja VALTAVA ja erittäin soossipitoinen kanasandwich. Yritin kyllä tilata kevyesti, mutta ei sitä koskaan tiedä mitä sieltä tulee. Lauantaina oli herkkupäivä: 2 ruisleipää sulatejuustolla kaakao, 2 valmispohjille tehtyä pizzaa (niitä pikkupohjia), suklaapatukka 67g, 100g karkkia, 3 minipitaa (pinta-ala ehkä sama kuin 1-1½ normaalilla) kasvis- ja tonnikalatäytteellä. Plus pari lasia tavallista kokista. Vähempikin olisi riittänyt! Ja sunnuntai jälleen kalorirajoissa.

Mites muilla viikko sujui? Syntyykö tulosta vai ollaanko suvanteessa?

16

906

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mukana vielä, kiva että teitäkin näkee ;)

      Pituus: 158 cm
      Lähtöpaino: 104,4 kg
      Paino viikko sitten: 104,0 kg
      Paino nyt: 108, 8 kg

      Hitaasti menee, mutta se on mulle ihan tyypillistä. Kaikilla edellisilläkin painonpudotus-yrityksillä se lähtee hiiiiitaaaastiiii... Mun kroppa vaan on näköjään sellai ;)

      Vov, olispa itelläki rohkeutta kokeilla kaikkia uusia juttuja, kuten just vesijuoksua :D Mut en (vielä) kehtaa mennä uimahalleihin, näytän H-I-R-V-E-E-L-T-Ä uikkareissa eikä mulla tällä hetkellä edes oo uikkareita jotka menis pääl :( Pitäis varmaan ostaa...

      Viikonlopul tuli syötyy kunnolla ja tänään jäin kotiin (=paha päänsärky ja univajaus, uhkaa tulla migreeni ja burn out) Nii et tänää pidän villahousupäivää ;)

      Mut tsemppii vaan hirveesti kaikille mukana oleville :D :D

      • pikkupullero

        Laitapa nykyinen painosi vielä uudemman kerran... lähes viiden kilon lihominen viikossa on nimittäin erikoinen näkemys hitaasta laihtumisesta =) Kai se oli kirjoitusvirhe...? Jos ei, niin sitä suuremmalla syyllä ja joka tapauksessa: Ees päin, sano mummo lumessa!


    • Virhe siinä tosiaan on!! Piti laittaa 103,8! Anteeksi ;)

    • Shamu

      Tulokset

      Aloituspaino:127,1kg (31.7.06)
      Paino tänään:123 kg
      Viikkomuutos: 0,7kg
      Kok.pudotus:-4,1kg

      Kantapään kautta se pitää tämäkin homma opetella.Nyt täytyy vaan yrittää pitää nollatoleranssi herkkujen suhteen.Viime viikolla ei todellakaan onnistunut.Ajattelin että eihän se yksi lasi kokista tai yksi suklaapatukka meinaa mitään,kyllä meinaa kun noita pieniä lipsahduksia tuli joka päivä.Liikuntaa ei ´´kiireiden´´ takia tullut kuin kahtena päivänä.
      Mutta tämä viikko on varmasti parempi,sen on pakko olla!
      Tsemmpiä teille muille!!!

    • Siru

      Tulokset:
      Lähtöpaino: 105kg (3.6.2006)
      viime viikolla 92,5kg
      Nyt: 91,5kg
      Olen nyt käynyt selkä jumien takia fysioterapiassa pari kertaa ja olen itse venytellyt ja kuminauhajumpaa harrastanut. Toivottavasti kohta säryt helpottaisi. Viikko on mennyt muuten ihan hyvin.

    • Restless-

      Mässäys viikonloppu takana, uusi terveellinen viikko alussa. Tuli syötyä viikonlopun aikana vähän sitä sun tätä ja ravintolassakin kävimme syömässä ja viintä juomassa. Menkat paukahti sitten samaan syssyyn ja ajattelin etten menisi vaa´alle tänä aamuna kun se näyttäisi kuitenkin kaameita lukemia.

      Tämä aamu oli kuitenkin sitten yhtä vi**tusta, syystä jos toisestakin, ja ajattelinpa sitten että otan vielä yhden vi**tuksen siihen vielä lisää ja hyppään vaakaan. Viime viikollahan paino oli 79kg, nyt hyppäsin vaakaan vasta aamiaisen jälkeen ja ihan menkkaturvoksissa ja eipä se näyttänyt kuin 80kg. Joten kai se olisi tyhjällä vatsalla pysytellyt ehkä siltikin samoissa lukemissa kuin viime viikolla. Vi**tuksen taso laski heti huomattavasti... :D
      Tänään ollaankin sitten liikuttu aika paljolti, siivottu känppä, käyty junpalla ja nyt iltasella vielä vähän pyöräilyä ja taukojunppaa bidin bussipysäkillä ajankuluksi. :)

      Tälläistä höpötystä täällä, jos edes saitte sekamelskasta selvää. Syömiset tänään myös ok.
      See you!

      • ylimitoitettu

        teilläpä on hauska rinki! Olen kans koittanut tässä viimeiset 7 vuotta pudottaa painoa ja kaikenkaikkiaan olen saanut siitä 61kg lisää 20kg. heh heh. Alussa siis koitin pitää painoni siinä mihin imtyksen ansiosta pääsin. Mutta kun imetys loppui alkoi vararasvojen keruu ja napsahti sellaset 25 kiloo!!! Olen saanut nyt kovalla työllä pois 6kg. puolessa vuodessa. Kesän taiteilin - 0 tuloksella ja nyt pitäisi aloittaa taas uudelleen. olen 165cm ja painan tällähetkellä just alle sen 80kg. Jouluun jos sais pois 5kg niin olisin siihen välitavoitteeseesn tyytyväinen. Sitten vielä ens kesään 5kg...Jos joskus painais sen 65kg niin olisin enemmän kuin tyytyväinen. Paino vaan ei putoa vaikka liikun säännöllisesti ja syön terveellisesti. Reduktilia olen syönyt tuossa keväällä ja se auttoi mutta nyt on ollu rahat niin vähissä että ei ole ollut varaa ostaa, resepti on kyllä. Harrastemaksut kun tulee kaikki tässä syksyllä. Pudottamista ei ole niin hirveästi mutta se on sitäkin tiukemmassa. Painonvartijoitakin kokeilin ja sain 2,5kg lisää kuukaudessa. Se kertonee jotakin että miten tiukassa on. Kirjoittelen välillä minäkin tänne jos sopii? ehkäpä kannustaa yrittämään kovemmin.


      • pikkupullero
        ylimitoitettu kirjoitti:

        teilläpä on hauska rinki! Olen kans koittanut tässä viimeiset 7 vuotta pudottaa painoa ja kaikenkaikkiaan olen saanut siitä 61kg lisää 20kg. heh heh. Alussa siis koitin pitää painoni siinä mihin imtyksen ansiosta pääsin. Mutta kun imetys loppui alkoi vararasvojen keruu ja napsahti sellaset 25 kiloo!!! Olen saanut nyt kovalla työllä pois 6kg. puolessa vuodessa. Kesän taiteilin - 0 tuloksella ja nyt pitäisi aloittaa taas uudelleen. olen 165cm ja painan tällähetkellä just alle sen 80kg. Jouluun jos sais pois 5kg niin olisin siihen välitavoitteeseesn tyytyväinen. Sitten vielä ens kesään 5kg...Jos joskus painais sen 65kg niin olisin enemmän kuin tyytyväinen. Paino vaan ei putoa vaikka liikun säännöllisesti ja syön terveellisesti. Reduktilia olen syönyt tuossa keväällä ja se auttoi mutta nyt on ollu rahat niin vähissä että ei ole ollut varaa ostaa, resepti on kyllä. Harrastemaksut kun tulee kaikki tässä syksyllä. Pudottamista ei ole niin hirveästi mutta se on sitäkin tiukemmassa. Painonvartijoitakin kokeilin ja sain 2,5kg lisää kuukaudessa. Se kertonee jotakin että miten tiukassa on. Kirjoittelen välillä minäkin tänne jos sopii? ehkäpä kannustaa yrittämään kovemmin.

        Tervetuloa mukaan ja tsemppiä projektiin! Kyllä se siitä, sitkeydellä =)


    • Tiedot
      Pituus: 168cm.
      Lähtöpaino syyskuun 2005 alussa: 91kg.
      Paino viime viikolla: 70kg.
      Paino tänään: 70kg.
      Tavoitepaino: 65-68kg.

      Eli kuukausi ja 11 päivää on paino nyt junnannut paikallaan! Suoraa sanottuna vituttaa! Ku ees puol kiloo lähtis.

      Viikonloppu oli kyl oikein herkku viikonloppu. Lauantaina oltiin miehen kummitytön 3w synttäreillä, joissa tuli syötyä vähän kakkua ja pari pipparii. Illalla menimme veljeni luo ja he veivät meidät kebabille (ekaa kertaa yli vuoteen söin kebabii!!). Sit vielä naposteltiin karkkia ja sipsiä. Sunnuntaina olikin sitten veljen tyttöni, eli meidän kummitytön 1w synttärit. Kakkua söin vähän, mut muuten sunnuntai oli ihan normi päivä.

      Tässä kun toi paino nyt vain junnaa ja junnaa, niin ei tule enää itsekään yritettyä niin kovasti. Jos tekee mieli karkkia niin voin sitä sitten vähän syödäkin, mutta olen silti yrittänyt pitää päivän kalorit miinuksella sen 500 verran.

      Olen vähä ajatellut, että kunhan nyt pääsisi siihen 68 kiloon siihen mennessä kun lento kohti puerto ricoa lähtee. Eli kaksi kiloa enää :)

      Viikonloppuna päätin lopullisesti, että olis kiva lähteä tammikuussa etelään painaen 68kg, ja sitten kesään mennessä 65kg. Tai no, elokuun neljänteen päivään mennessä 65kg.
      Veljeni avovaimo kertoi viikonloppuna, että menevät ensi kesänä naimisiin, ja pyysi minua kaasokseen!!!!! Joten heidän häissä halua painaa 65kg...toki aikaisemminkin käy, mutta viimeistään silloin! :)
      Eli aikaa on n. 10kk ja 5 kg! Ei luulisi olevan paha...mutta eihän sitä ikinä tiedä :)

      Viime viikolla melkein jo annoin periksi, mutta eiköhän tämä tästä iloksi vielä muutu. Varsinkin jos saisi edes 500g pois, niin tulisi lisää motivaatiota.

      Terkuin: Tulevan kesän kaaso Kirsikka :)

    • Restless-

      Nyt on tää paska vaihe menossa, mun tekee koko ajan mieli herkutella ja tunkea suuhun mitä sattuu, ja niin myös teen. Oon kyllä käyny junpalla kolme kertaa tällä viikolla ja yritän täs viikonlopun aikana käydä vesijuoksemassakin, mutta ei tällä menolla paino kyllä tipu kun syön kaikkea roskaa kuin hevonen.
      Kun himo johonkin tulee, se on menoa, en minä osaa makeann'lkään syödä esim. omenaa tms. syön sen omenan jälkeen kuitenkin sitä makeaa.
      Täytyy kyllä myöntää, että ruokailuissa ois tällä viikolla ollu vähän parantamisen varaa, lounaat on ollut tosi pieniä ja välipalat jäänyt välistä... Ja se on yksi syy miksi iltaisin tulee mätettyä naamariin kaikkea mitä voisi jättää kyllä syömättäkin. Toinen syy on se, että olen nykyään iltaisin yksin kotona, ja silloin ei tarvitse hävetä mitä syö...joten olen koko ajan jääkaapilla ja pakastimella ja muilla kaapeilla kyttäämässä mitä voisi vielä syödä. Vi**ttaa ihan suunnattomasti tämmöinen porsastelu... äsken söin kaksi jäätelöä. :(

      • Ymmärrän sua aivan täysin. Mulla on aivan sama juttu. Jos tulee himo syödä jotain, niin sitä on sit saatava. Voin syödä esim. porkkanaa, että sen jonkin himo menee ohi, mutta eihän se mene. About puol tuntii porkkanan syönnin jälkeen syön sitä jotain mitä teki mieli ennen porkkanaa. Ja toi on aivan tyhmää. Kaikkensa yrittää ettei söis sitä jotain, ja silti sitä tulee syötyä.
        Esim. eilen illalla teki mieli poppareita. Sit kun tajusin, että eihän meillä ole poppareita, niin helpotti :) Koska kaupasta en lähde hakemaan..laiska kun olen :)
        Kolme viikkoa sitten tuli mieleen kuinka hyvää olisi tietynmakuinen suklaa. Vieläkään en ole sitä syönyt, mutta melkein joka päivä se on mielessä..Eli kyllä vielä sitä syön :/

        Omasta mielestäni tämä viikko on mennyt aivan kauheen huonosti...Mutta. Tänä aamuna kävin vaa'alla. Se näytti...tattaraa...69kg!!!! En silti vielä uskalla iloita. Maanantai on "virallinen" punnituspäivä. Katotaan mitä se vaaka sitte näyttää.

        Hyvää viikonloppua kaikille ja Restless; tsemppiä!
        -Kirsikka


      • Restless-

        Hmmh, hassua. Tänään paino edelleen 79kg...kaikesta huolimatta. Mutta toisaalta kun painoa haluaa pudottaa niin ei tämä hirveästi tyydytä. Pysyilee samassa aina parisen viikkoa kun mussuttelee niin paljon epäterveellisyyksiä.

        Aamiainen tänään:

        3kpl mini hapankorppuja
        Kevyt ruohosipulituorejuustoa
        Kevyttä kalkkunaleikkelettä 3kpl
        Keltaista paprikaa
        1 Appelsiini


      • Zephryl

        Mulla on kans ihan sama homma tämän himojutun kanssa! Varmasti ei mene ohi ennenkuin on saanut mitä tahtoo. Onneksi meillä on kauppa kaukana, ja yritän olla ostamatta mitään talteen. Tähän kyllä muodostaa ongelman mieheni, joka tahtoisi aina pitää jotain yllätysvieraiden varalla, eikä ymmärrä miksi meillä ei kertakaikkiaan voi säilyttää mitään sillee... Jos olisi esim. karkkia tai keksiä (tai pullaa) tallessa, niin se olisi aina liian helppo ottaa sitä haluttaessa, sitten homma menisi siihen, että lipsahtaisin ja söisin ne varaeväät kun olen yksin kotona (mies tekee iltatöitä, joten olen PALJON yksin kotona) ja sitten seuraavana päivänä ostaisin uudet, eikä kukaan saisi tietää.. MITEN VAARALLINEN AJATUS! Mieheni itse ei tykkää makeasta, eikä voi ymmärtää miksi sitä muka niin kovasti haluttaisi syödä.


      • Zephryl
        Zephryl kirjoitti:

        Mulla on kans ihan sama homma tämän himojutun kanssa! Varmasti ei mene ohi ennenkuin on saanut mitä tahtoo. Onneksi meillä on kauppa kaukana, ja yritän olla ostamatta mitään talteen. Tähän kyllä muodostaa ongelman mieheni, joka tahtoisi aina pitää jotain yllätysvieraiden varalla, eikä ymmärrä miksi meillä ei kertakaikkiaan voi säilyttää mitään sillee... Jos olisi esim. karkkia tai keksiä (tai pullaa) tallessa, niin se olisi aina liian helppo ottaa sitä haluttaessa, sitten homma menisi siihen, että lipsahtaisin ja söisin ne varaeväät kun olen yksin kotona (mies tekee iltatöitä, joten olen PALJON yksin kotona) ja sitten seuraavana päivänä ostaisin uudet, eikä kukaan saisi tietää.. MITEN VAARALLINEN AJATUS! Mieheni itse ei tykkää makeasta, eikä voi ymmärtää miksi sitä muka niin kovasti haluttaisi syödä.

        Niin unohdin tietty mainita, mulla on nyt painoa jotain 70 kiloa, viime talven aikana vähän sahaavalla menestyksellä sain sen tiputettua 94 kilosta siihen. Tavoite sama kuin muutama vuosi takaperin 60-65 kiloa (lihoin vuodessa 30 kiloa. Nyt on siis suurinpiirtein 25 kiloa takana ja loppu pinnistys edessä. Ja sitten tietysti vielä se painon pitäminen...


      • Zephryl kirjoitti:

        Mulla on kans ihan sama homma tämän himojutun kanssa! Varmasti ei mene ohi ennenkuin on saanut mitä tahtoo. Onneksi meillä on kauppa kaukana, ja yritän olla ostamatta mitään talteen. Tähän kyllä muodostaa ongelman mieheni, joka tahtoisi aina pitää jotain yllätysvieraiden varalla, eikä ymmärrä miksi meillä ei kertakaikkiaan voi säilyttää mitään sillee... Jos olisi esim. karkkia tai keksiä (tai pullaa) tallessa, niin se olisi aina liian helppo ottaa sitä haluttaessa, sitten homma menisi siihen, että lipsahtaisin ja söisin ne varaeväät kun olen yksin kotona (mies tekee iltatöitä, joten olen PALJON yksin kotona) ja sitten seuraavana päivänä ostaisin uudet, eikä kukaan saisi tietää.. MITEN VAARALLINEN AJATUS! Mieheni itse ei tykkää makeasta, eikä voi ymmärtää miksi sitä muka niin kovasti haluttaisi syödä.

        Eli meillä mies tekee puolet viikosta yövuoroa..ja silloin tulee helpommin annettua periksi herkuille. Eli sama ongelma näyttäis olevan :)

        Ja mulla on kans toi, että jos on keksiä, karkkia tms vierasvarana niin varmasti kerkeän ne syömään ennen kuin vieraita tulee. Toki meillä käy todella harvoin vieraita, mutta vaikka kävisi joka toinen päivä niin silti varmasti jotain söisin vierasvaravarastosta.
        Sellainen poikkeus on, että ostimme juuri tällä viikolla keksi paketin..juuri vierasvaraksi. Valitsimme sellaisen keksipaketin mistä en niin kovin kauheasti tykkää :) Nyt kun se paketti on vielä kiinni niin kaikki on hyvin. Sitten jos vieraita tulee, ja keksejä jää..tai jos mies vaikka avaa keksipaketin...niin varmasti syön niitä. Mutta eli kiinnioleva paketti ei ole minulle niin hirveä houkutus mitä avoin paketti.


      • Zephryl
        Kirsikk.a kirjoitti:

        Eli meillä mies tekee puolet viikosta yövuoroa..ja silloin tulee helpommin annettua periksi herkuille. Eli sama ongelma näyttäis olevan :)

        Ja mulla on kans toi, että jos on keksiä, karkkia tms vierasvarana niin varmasti kerkeän ne syömään ennen kuin vieraita tulee. Toki meillä käy todella harvoin vieraita, mutta vaikka kävisi joka toinen päivä niin silti varmasti jotain söisin vierasvaravarastosta.
        Sellainen poikkeus on, että ostimme juuri tällä viikolla keksi paketin..juuri vierasvaraksi. Valitsimme sellaisen keksipaketin mistä en niin kovin kauheasti tykkää :) Nyt kun se paketti on vielä kiinni niin kaikki on hyvin. Sitten jos vieraita tulee, ja keksejä jää..tai jos mies vaikka avaa keksipaketin...niin varmasti syön niitä. Mutta eli kiinnioleva paketti ei ole minulle niin hirveä houkutus mitä avoin paketti.

        Just näinhän se menee! Nyt vaan yritetään pitää tiukkaa linjaa. Eikä sekään olisi paha jos söisi yhden keksin, mutta kun on pakko syödä monta. Mahdollisesti kaikki. Toivottavasti karkkipeikko pysyy kaukana, kun on muuten niin hyvä fiilis.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      63
      2201
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      178
      1708
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1356
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1238
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      161
      1207
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      47
      919
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      48
      899
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      58
      750
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      54
      712
    10. Oletko joskus pieni ja haavoittuva

      vai oletko aina vahva, miltä aina vaikutat? Nainen, oletko koskaan väsynyt ja haavoilla? Yritätkö silti pitää julkisivua
      Ikävä
      51
      668
    Aihe