Tilasin toissaviikonloppuna jenkeistä yhdeltä nettisivulta TCA-kuorintapaketin, jonka saapumisesta posti toi tänään ilmoituksen. Hintaa paketille tuli 48 euroa, ja paketti riittää kymmeneen käsittelyyn. Kunhan ehdin ainetta kokeilla, tulen sitten kertomaan tänne kokemuksistani.
Kuorinta maksaa esim. Botoxklinikalla 390,- euroa, eli jos tämä kotikonstein onnistuu, tulee säästöä pitkä penni.
TCA-kuorinta kotona
24
16106
Vastaukset
- Utelias
Mikä ihmeen TCA-kuorinta?
- kovasti!
Kerro ihmeessä lisää, kun olet tehnyt toimenpiteen. Pieni päiväkirja tällä sivulla olisi tosi kiinnostava.
Kiinnostaa myös, mistä tilasit kyseisen tuotteen, mikä sivu? Itselläni on tarvetta samaan hoitoon, mutta Suomessa teetettynä on turhan kallis.- aknearpinen
Mulle tehtiin Tampereella koskikeskuksessa tcakuorinta 2 viikkoa sitten ja maksoi 208 euroa, ei 390 euroa! Missä se noin kallista on? Oli aika vahva käsittely kyllä, lääkäri kysyi että haluatko miedon vai vahvan niin sanoin että täysillä vaan :-)) Eli kyselkää hintoja. Mun tietääkseni ne lääkärillä tehdyt kuorinnat on selvästi vahvempia kun kotona tehtävät, minäkin joskus niitä kotiin myytäviä kuorintoja mietin.
- arpinen
aknearpinen kirjoitti:
Mulle tehtiin Tampereella koskikeskuksessa tcakuorinta 2 viikkoa sitten ja maksoi 208 euroa, ei 390 euroa! Missä se noin kallista on? Oli aika vahva käsittely kyllä, lääkäri kysyi että haluatko miedon vai vahvan niin sanoin että täysillä vaan :-)) Eli kyselkää hintoja. Mun tietääkseni ne lääkärillä tehdyt kuorinnat on selvästi vahvempia kun kotona tehtävät, minäkin joskus niitä kotiin myytäviä kuorintoja mietin.
hei kiinnostaisi kuulla millainen tulos tuosta tca-kuorinnasta tuli? miten paljon arvet pienenivät?
- 450 €
aknearpinen kirjoitti:
Helsingin keskustassa Botox-klinikalla näyttäisi hinnaston mukaan olevan koko kasvoille TCA-kuorinnan hinta 450 €.
- aknearpinen
arpinen kirjoitti:
hei kiinnostaisi kuulla millainen tulos tuosta tca-kuorinnasta tuli? miten paljon arvet pienenivät?
Hyvä tulos tuli kuorinnasta, vähän vielä näkyy arpia, mutta olen tyytyväinen. Ja minullehan tehtiin vaikka mitä hoitoja arpiin aikaisemmin, mikrohiontaa ym. ym. hoitoja mutta ei riittävää tulosta. Kyllä se aika kova käsittely oli, iho punoittikin muutaman viikon kuorimisen jälkeen mutta nyt se on hyvä. Menen vielä uudestaan alkukeväästä ja sitten toivottavasti loputkin lähtee. Eli voin suositella. Mulle tehtiin koko kasvot ensin kevyemmin ja arpiin sitten vahvemmin (väkevämpi aine kai...).
- kuorinnan kokenut
arpinen kirjoitti:
Tulos riippuu pitkälti missä kuorinnan ottaa,ei kannata ainakaan ottaa The Look nimisessä yrityksessä.Rahastusta,ei tulosta.
- toista mieltä
kuorinnan kokenut kirjoitti:
Tulos riippuu pitkälti missä kuorinnan ottaa,ei kannata ainakaan ottaa The Look nimisessä yrityksessä.Rahastusta,ei tulosta.
kävin viime talvena mieheni kanssa the look:issa tca kuorinnassa ja kyllä oltiin ihan järkyttävän näkösii ensin mut kyl iho si kuoriki ja ollaan oltu tosi tyytyväisiä ja mieheni meinaa uusia tänä talvena ku on meist se ryppysempi ;-))
- ........
arpinen kirjoitti:
Jos olette telkkarissa nähneet näitä happokäsittelyjä erilaisissa "10 years younger" ja makeover - ohjelmissa, tiedätte mitä odottaa. Kasvot muuttuvat kuin kauttaaltaan palaneen näköisiksi ja iho putoaa pois. Sitten alta paljastuu uusi, ehompi iho. Voin kuvitella järkytystä, jos joku tollasella hapolla kotonaan kasvojaan käsittelee. Se on tehtävä pimeänä vuodenaikana, ja jos itse noilla hapoilla leikkii, on tietysti varmistuttava siitä, että kotona on mm. ruokaa, vessapaperia ja muita välttämättömyyksiä ainakin 1-2 viikoksi, koska sillä naamalla EI kipaista kauppaan...
- kielilläpuhujatar
eli miten te tilasitte tuota tca kuorintaa ja toimiiko esim. syvempiin arpiin 10vuotta vanhoihin?katsoin noita sivustoja mut ne oli englanninkieleksi josta en hevin ymmärrä.kitos joka osaa neuvoa.niin ja käykö kuorinta esim. maksaläiskiinkin?
- cymric67
www.perfectskin.com.
Tulee tosi edulliseksi ja saa monen vahvuisia aineita. Mukana tulee tarkat käyttöohjeet. Ei kannata tehdä kesällä ja "salonkikelpoinen" ei ole ainakaan viikoon riippuen kuorinnan syvyydestä. Kannattaa kotona kokeilla pienelle alueelle ensin ja sitten vasta koko kasvoille! - hnnde
cymric67 kirjoitti:
www.perfectskin.com.
Tulee tosi edulliseksi ja saa monen vahvuisia aineita. Mukana tulee tarkat käyttöohjeet. Ei kannata tehdä kesällä ja "salonkikelpoinen" ei ole ainakaan viikoon riippuen kuorinnan syvyydestä. Kannattaa kotona kokeilla pienelle alueelle ensin ja sitten vasta koko kasvoille!Miten on toiminut kyseinen aine? Ajattelin tässä itsekin kokeilla että kannatteeko se sitten tilata? :)
- cymric67
hnnde kirjoitti:
Miten on toiminut kyseinen aine? Ajattelin tässä itsekin kokeilla että kannatteeko se sitten tilata? :)
Olet varovainen liuoksen vahvuuden kanssa! Itse aloitin 12% liuoksella pienelle pläntille ja sitten koko kasvoille. Tällä vahvuudella pinnalliset tulokset (vain vähän kuiva ihon pinta ja kuoriutuu parissa päivässä) ja olet "salonkikelpoinen muutamassa päivässä (voi laittaa esim. pe-iltana ja töihin voi mennä jo maanantaina).
Nyt olen kokeillut kerran 15% liuosta koko kasvoille ja olen tyytyväinen tulokseen! Viikon verran meni parannellessa (tein loman aikana), mutta oli sen arvoista. Aion tehdä vielä toisen kuorinnan samalla vahvuudella, sillä sarjahoidolla saa parhaimmat ja kestävimmät tulokset.
Olen myös poistanut yksittäisiä maksläiskiä dekolteelta tökkäämällä 30% liuosta pumpulipuikolla 3 kerrosta - hyvin ovat hävinneet. Jäljellä vielä vaal.punaiset läntit, paranevat parissa kuukaudessa.
Suosittelen kotihoitoa, sillä sillä säästää todellakin pitkän pennin hoitoloihin verrattuna! Mutta liuoksen vahvuuden kanssa on oltava varovainen!!
- limetto
Olen käynyt kalliissa tca kuorinnassa hoitolaitoksessa ja kiinnostaa kovasti tuo kotona tehty kuorinta !
Mistä tilasit ? Oliko kenties www.naturalskinshop.com tai www.makeupartistschoice.com? Tuossa viimeksi mainitussa tuntuu olevan ihmeen halpaa!
....ja mitä vahvuutta tilasit?
Niin olitko sinä käynyt tuossa tca-kuorinnassa aikaisemmin?
Oliko tuo netistä tilattu aine vastaavaa? - siru
Hei, kertoisitko tuloksen? Olisin tosi kiitollinen.
Vaikuttiko pieniin ryppyihin? - minä vain
Moi kaikille!
Ajattelin hieman tänne kirjotella tosta TCA kuorinnasta, koska tuntui asiaa aikasemmin tutkiessani, et ei oo porukka ihan liikaa kirjotellu kokemuksiaan kotona tehdystä TCA kuorinnasta.
Tilasin netistä 12,5% TCA happoa. Tuolta löytyy eri vahvuuksia ja itse nyt lähdin sitten tota kokeileen. www.makeupartistschoice.com
Paketti tuli reilu viikossa.
Olen 26-vuotias nainen. Minulla ei ole esim. ole koskaan aknea ollut, mutta ihoni jostain syystä on mennyt huonoon kuntoon; laajentunutta ihohuokosta, epätasasuutta, läikikäs sekä jonkun verran couperosaa. Ilman meikkiä en kehtaa paljon kulkea.
Joten siksi lähin tutkimaan eri vaihtoehtoja. Kosmetologista ei apua ole ollut ja maalaisjärkikin sen minulle sanoi, että tarvitaan järeempiä keinoja!:D
Kun sain tietoa TCA:sta, niin totesin heti lääkärin tekemänä olevan liian kallis minun lompakolle.
Sitten löysin ton nettikauoan ja tilasin.
Tein juuri hetki sitten kuorinnan TCA:lla. Poltteli jonkun verran, mutta ei niin paljon kuin odotin ja tällä hetkellä iho ei punota sen enempää kuin yleinsäkkään.
Ohjeissa luki, että hoito kannattaisi tehdä kolme kertaa kolmen viikon välein, sitten näkyisi tulokset kunnolla.
Tulen huomena kirjoittaan lisää! :)- siirto toiselle palstalle
Siirrän keskustelun, tulkaahan tonne -->http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000012&conference=4500000000000293&posting=22000000042641590
- Lissu
Hei,
Itsekin odotan innolla vastausta miten toimi! Kyllähän tuossa pitkän pennin säästäisi jos kotona saisi onnistumaan. Tehoaakohan happo myös raskausarpiin? - ei tajuu..
kuinka paljon siitä pienestä putellista tulisi käyttää naamaan? koko putkiloko?
- valmistauduit
tuohon kotikuorintaan? oliko jotain ohjeita mitä tulee vältää tietyn aikaa enne kuorintaa ja kuinka hoitaa ihoa kuorinnan jälkeen`?
- kraateri..
Kiinnostaa! Kerro lisää! Itse olen kerran fraxelissa käynyt ja eipä juuri mitään silmin havaittavaa tulosta, joten jos on edes jokin vaikutus nähtävissä niin kokeilen minäkin TCA-kuorintaa! (tiedän että fraxel on sarjahoito, mutta eka kerta oli vaan pettymys silti.)
- Angervo1
..menisi itse kotona läträilemään. Itse kävin TCA:ssa aknearpieni takia viime helmikuussa ja hoito tehtiin 17,5 %:lla aineella ja kuoppien etsaus 35 %:lla. Tulos on sikäli hieno, että kosmetologinikin totesi eron ja ihon heleytymisen kuoppien tasoittumisen lisäksi. Menen lokakuussa uudestaan viimeistelemään hoitoa eli toivottavasti saan vahvemman käsittelyn, sillä tuo prosentti oli ehkä liian mieto minun ihotyypilleni. Hinta oli n. 250 e eli ei todellakaan mitään verrattuna esim laserhoitoihin, joiden kertahinnat on nelinkertaiset.
- Vanhat raskausarvet?
Mulla on vatsassa kamalasti melkein 20 vuotta vanhoja vaaleita raskausarpia. Läskiä ei ole, mutta nahka on ryppyinen. Tietääkö kukaan, voisiko tuota ainetta käyttää raskausarpiin, ja ennen kaikkea, toimiiko se niihin??
- keltasirkku2
Moi
voisitko laittaa mulle sen jenkki.osoitteen jotta mäkin voisin tilata ja kokeilla
mun sähkäri
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236955Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421239Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47834Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733