Tässä eräänä iltana houkuttelin erään 3-kymppisen naisen kotiini. Hän oli sellainen eronnut yksinäisyyttä poteva yh-nainen, ja ihan mukava sellainen mitä nyt estynyt sekä ujo.
Siinä illan mittaan olin tarjonnut hänelle alkoholia pysytellen itse melko selvänä. Odottelin sopivaa hetkeä että voisin ehdottaa sänkyyn menoa. Hän vain humaltuessaan muuttui kiusoittelevaksi minua kohtaan.
Sitten kun rupesin oikein kampeamaan häntä sänkyyn, niin ääni muuttui kellossa heti. Ei kuulemma tullut minun tykööni sitä varten.
Ilta sujui sen jälkeen melko apeissa tunnelmissa, ja odottelin oikeastaan sitä että hän lähtisi jo kotiinsa...En ole itse mikään naistensankari
vaikka pitkä ja hoikka olenkin sekä jotkut
ovat sanoneeet jopa olevani mielyttävän näköinen
mies. En ymmärrä mikä meni vikaan; Käyttäydyin kohteliaasti, tarjosin hänelle kalliin aterian paikallisessa paremman tason ravintolassa, ruusupuskan annoin...Olen myös siististi pukeutuva.
Ei voi muuta sanoa kuin että joidenkin naisten pitäisi aikuistua vielä 3-kymppisinäkin, koska eihän naisen KUULU tulla miehen tyköön jos hänellä on torjuva asenne häntä kohtaan! Kaiken lisäksi olen itsekin ujohko ja arka, joten ei ainakaan mistään luonneeroista tämä johtunut. Saman ikäisiäkin olemme. Hän on taas tulossa tänään kylään joten tiedän että illasta tulee aikasta tylsä :(
Nainen kylässä miehen tykönä
13
2756
Vastaukset
- Jouhï
Teillä nyt ei vaan tarpeet kohdanneet. Ehkä se nainen kaipas vähän muutakin kuin vaan seksisuoritusta, mutta sulla ei ollut muuta tarjottavaa.
Jos et kaipaa tyttökaveria vaan panopatjaa, niin kerro se hänellekin. Säästytte turhilta koukeroilta ja pääsette jatkamaan elämäänne. - Erin_
Tylsää seuraa säkin ennen pitkää olet jos jahtaat vaan yhtä ja samaa asiaa joka kerta kun tapaatte osoitat vielä mieltäsikin kun nainen kieltäytyy.
Kyllä sitä voi päteä muutenkin kuin vain sänkytaidoillaan. - jennssku
sä olet tyhmä!! Jos nainen tulee miehen luo ei se välttämättä tarkoita että mennään sänkyyn!! HEI HALOO BIMBO!! mistä olet keksinyt moisen??
- Tyttis27
Kiva provo. Mutta jos tosiaan olit tosissas, niin vihjeenä sanon sulle, ettei naista voi OSTAA. Tartee olla sänkyyn menossa vähän ylevämmät mietteet, kuin tarjotun safkan hinta ja se tsiisuksen "kallis" viinapullon hinta kotona...
- Tyttis27
Niin ja vielä tohon naisen arkuuteen ja ujouteen. Ootko varma, että se oli ujo/arka? Jos nainen antoi sellasen kuvan ittestään, kun se yritti torjuskella teikäläisen likistely-yrityksiä?
- kaikki naiselle
miksi mies tarjoaa illallisen, viinit, hotellihuoneen yms. Miksi nainen ei tarjoa moisia?
Kyllä minä pidän tuota naisen ostamisena jos mitään. Huoraamiseksikin voisi kutsua. - Nainen30
kaikki naiselle kirjoitti:
miksi mies tarjoaa illallisen, viinit, hotellihuoneen yms. Miksi nainen ei tarjoa moisia?
Kyllä minä pidän tuota naisen ostamisena jos mitään. Huoraamiseksikin voisi kutsua.Tarjoan ystävälleni lounaan tai illallisen, elokuvat tai viinin. So? Enkä taatusti yritä ystävääni ostaa millään tavalla. Hän tarjoaa taas sitten toisinaan minulle. Eikä hänkään yritä sillä tarjoamisella ostaa mitään.
Olen huomonnut tällä palstalla, että monella miehellä on vaikeuksia pitää naista "vain" ystävänä. Tosielämässä tilanne on kuitenkin aivan toinen. Onneksi :) - Tyttis27
kaikki naiselle kirjoitti:
Kyllä minä pidän tuota naisen ostamisena jos mitään. Huoraamiseksikin voisi kutsua.se on se perinteinen treffikuvio ollu aikakin ennenaikaan, että mies on tarjonnut (maksanut) treffeillä friidulleen.
Ero on siinä tarjoaako ilman taka-ajatuksia (ok) vai taka-ajatuksien kanssa (saa toki yrittää taka-ajatuksin mutta ei pidä vetää hernettä nenukkiin jos ei illallisen tarjoomisella tuu pesää...tyyliin "aina voi yrittää mutta ei tartte suuttua jos ei vastapuoli suostu).
Ja nainen voi ihan hyvin maksaa omat vilunsa treffeillä. Tai tarjota miehelle.
- en tiennytkään
tuollaista sääntöä, että miehen luokse kylään saa mennä vain silloin, jos antaa.
- "houkutella"
ja antaa näin ollen naiselle väärää kuvaa aikeistasi. Hän kuvitteli sinun olevan kiinnostunut itsestään ja haluavan tutustua.
Olisit sanonut suoraan etsiväsi panopuuta, niin hänkin olisi tiennyt heti missä mennään ja käyttäytynyt sen mukaan.
Nykyään ihmisten välinen kanssakäyminen on niin vapaata ja monimuotoista, ettei monikaan nainen tiedä tuollaisesta säännöstä (ei kuulu mennä miehen luo muuta kuin seksiä tarjoamaan). He luulevat että miesten kanssa voi olla tekemisissä, ilman että on velvollinen tuosta kanssakäymisestä seksillä maksamaan. - ookko tyhymä?
Ei KUKAAN voi oikeesti olla noin tamppi!
Eihän? Sano että se oli vain pilaa, jooko?
Siis minä luulin olevani naisten kanssa huono, mutta olin näemmä väärässä.. :) - ............
Fakta 1. Nainen voi pitää miehestä harrastamatta silti seksiä hänen kanssaan. Ehkä hän ei halunnut antaa kevytkenkäistä kuvaa?
Fakta 2. Toisen sukupuolen luona vieraileminen ei automaattisesti tarkoita lupausta seksistä. Vai yritätkö naida kaikkia luonasi vierailevia naisia?
Fakta 3. Aterian ja kukkien tarjoaminen ei myskään tarkoita seksiä. Vai haluatko sinä maksaa siitä? Helpompaa kai kannaltasi olisi siis mennä prostituoidulle.
Siinä nyt siis kaksi asiaa, jonka luulisi tätä selvittävän.
Ilmeisesti et hänest' muuta halua kuin seksiä (Jos teillä kerta on yhdessä niin tylsää). Tähäh auttaa joko naisen vaihto tai asenteen muutos. - ihmiset!
Tuossa alkup. tekstissä oli tietty taiksana 'yh-nainen'. Mies oletti naisen olettavan miehen olettavan, että mies kutsuu yh-naisen kotiinsa vain seksiseuraksi. Niinmuodoin mies pettyi, kun nainen ei ollutkaan samalla aaltopituudella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313874- 412599
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422558Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82345- 292148
- 381779
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461623Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3011505Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461468- 1411467