Petri Nygård

Maijunen

Jos joku tietää mistä voi ladata Petri Nygårdin biisin "Mä oon hevari" niin kertoo tänne.. :)

25

13372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pete on hyvä

      dc

      • kukahanss

        kuka ties et Petri Nygård on oikeesti Travis Bicle, eli Nueran Dream? Mää nääs tierän:)


      • öö?
        kukahanss kirjoitti:

        kuka ties et Petri Nygård on oikeesti Travis Bicle, eli Nueran Dream? Mää nääs tierän:)

        Miten voi olla mahdollista että Petri Nygård on Dream? Vai mikä se nyt oli. Jos kattoo Petrin kuvii niin ne kyllä eroaa aika paljonkin tämän kyseisen henkilön kuvista. En ainakaan itse jaksa uskoa että Nygård olisi hän. Sitä ei varmasti tiedä kukaan kuka Petri todella on.


      • Jurtsi
        öö? kirjoitti:

        Miten voi olla mahdollista että Petri Nygård on Dream? Vai mikä se nyt oli. Jos kattoo Petrin kuvii niin ne kyllä eroaa aika paljonkin tämän kyseisen henkilön kuvista. En ainakaan itse jaksa uskoa että Nygård olisi hän. Sitä ei varmasti tiedä kukaan kuka Petri todella on.

        Tietääkö joku mistä löytäisi Petri Nygårdin levyjä tai sinkkuja?


      • minä tiiän kaikista
        kukahanss kirjoitti:

        kuka ties et Petri Nygård on oikeesti Travis Bicle, eli Nueran Dream? Mää nääs tierän:)

        Sori mut minä tiiän se on

        Tampereella asuva Petri Jukka Laurila, 36, tekee suomenkielistä huumoriräppiä nimellä Petri Nygård.

        Ensimmäinen kappale Vitun Suomirokki ilmestyi netissä vuonna 2000. Nygårdin siirryttyä Poko Recordsille Vitun Suomirokki -single myi platinaa.

        Nygård oli Suomen haetuin julkkis Googlessa 2010. Hän salaa kasvonsa ja esiintyy aurinkolaseissa ja hatussa.

        Englanniksi hän räppää nimellä Travis Bicle. Silloin hän näyttää naamansa.


    • Jurtsi

      Onko Travis Bicle muka Petri Nygård? Tai siis esittikö tämä kyseinen henkilö Petriä? Oon kuullu juttua kyllä tälläisestä asiasta.

      • mörssäripaska

        o se


      • Räpisti

        Uusimmassa hesarin kuukausiliitteessä Petri Nygård avautuu.


      • SÅMMI

        Jos toi ny on totta ni vitun hyvi travis peitti sen et se on petri nygård. ääni on iha erilaine.. mulle tulee mielee nygårdist semmone räkäne pummi , mut sit ko katto travist ni huomaa erehtyneensä ! KUNNOLÄPPÄTOINYGÅRD


      • kalekole88
        SÅMMI kirjoitti:

        Jos toi ny on totta ni vitun hyvi travis peitti sen et se on petri nygård. ääni on iha erilaine.. mulle tulee mielee nygårdist semmone räkäne pummi , mut sit ko katto travist ni huomaa erehtyneensä ! KUNNOLÄPPÄTOINYGÅRD

        siis totuushan on että nygårdin ääni ei ole samanlainen ankka ääni irl kuin miltä s biiseissä kuullostaa


      • ???
        kalekole88 kirjoitti:

        siis totuushan on että nygårdin ääni ei ole samanlainen ankka ääni irl kuin miltä s biiseissä kuullostaa

        Onko joku kattonu sen uusimman kippis kulaus musavideon? Löytyykö siitä akasta lisää matskuu netistä mikä aina kerto säkeen aikaa nygårdin kans pyörii? On meinaa aika ihana nainen :P


      • chimpa
        ??? kirjoitti:

        Onko joku kattonu sen uusimman kippis kulaus musavideon? Löytyykö siitä akasta lisää matskuu netistä mikä aina kerto säkeen aikaa nygårdin kans pyörii? On meinaa aika ihana nainen :P

        nygårdin biisit on säälittäviä pelkkää teinipilluihkutusta, ei voi räpiks sanoo
        "onku sulla pokkaa niinku rikisorsalla nokkaa" vittu mitkä riimit..
        meidä koulus saatanan pissiskset soittaa näitä


      • poooo
        chimpa kirjoitti:

        nygårdin biisit on säälittäviä pelkkää teinipilluihkutusta, ei voi räpiks sanoo
        "onku sulla pokkaa niinku rikisorsalla nokkaa" vittu mitkä riimit..
        meidä koulus saatanan pissiskset soittaa näitä

        vittu nääs syö sanas ja vittu PÄÄS, VITTUPÄÄ


    • H.P.

      Pavosen Heska

      • herraosturt

        Nin on ja suomeks sanottuna bullshitt vai oliko se hevonpaska.
        Siis ei voi olla järkyttävämpää, eikö nuo vois jo lailla kieltää,täh saatana


    • dd

      Petri Laurila on sen oikea nimi ja täältä se biisi www.youtube.com/watch?v=m8W1YqEQjQM

      • dfd

        Petri Nygårdin taiteilijanimi oli joskus ennen Dream, ja sillä esiinty. Nykyään on muodostunut Petri Nygård, ja se on tunnetuin nimi Petri Laurilasta.


    • herraosturt

      Tuossahan se alla sanotaan, Forssan metallista.

    • dfadadafafafaa

      4,9 miljoonaaa katsojaa selväsä päiväsä! WE WAITING THIS paska englanti mmmutta vittu selvä päivä hyvästitttt sill

    • Henkselit

      Kuka se isotissine mamma siin kippis ja kulaus videolla on?!? :D

    • adga
    • ? :D

      lol kova äijä ku puhutte petriist

    • nakuankka22
    • datis_julle98
    • Anonymou5

      lataayoutube.com

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1486
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1243
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe