Seksi ja läski

huomioitu

Kun mies on kunnon puutteessa seksielämän suhteen, hänet saa pokattua kuka tahansa ja minkä näköinen nainen tahansa. Mies siis voi panna lihavaa naista.
Jos lihava nainen on kiinostunut miehestä pitää ymmärtää olla antelias ja sittenkin joutuu usein pettymään, jos odottaa henkistä kumppanuutta.
Läski siis ei haittaa seksiä, mutta seurustelua.

50

10949

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noin mene........

      Kuka vaan pettyy odottaessaan miehestä henkistä kumppanuutta. Koirasta saa enemmän.

      • Komia

        Panetus-->kova känni-->läski muija matkaan---> pussit tyhjiksi-->possusta eroon ennen selviämistä-->kaverien vittuilu läskin muijan painamisesta

        Huono homma siis kaikenkaikkiaan, mutta läski muija saa itseään paljon tasokkaampaa miestä hetkeksi. Ja mies kassit tyhjäksi!!


      • olla..
        Komia kirjoitti:

        Panetus-->kova känni-->läski muija matkaan---> pussit tyhjiksi-->possusta eroon ennen selviämistä-->kaverien vittuilu läskin muijan painamisesta

        Huono homma siis kaikenkaikkiaan, mutta läski muija saa itseään paljon tasokkaampaa miestä hetkeksi. Ja mies kassit tyhjäksi!!

        kauhian komia kun et kerran "kauniita" saa..


      • Pojjaat
        olla.. kirjoitti:

        kauhian komia kun et kerran "kauniita" saa..

        Lyötiin vetoa et kauan kestää.. Buahhaaaahhaaah


      • mirabell83

        ei asia nyt noinkaa mee.. ite oon reilusti ylipainoinen ja seurustelen tosi komeen ja hyvä kroppaisen miehen kanssa ja seksi on meillä hyvää.... asutaan yhdessä ja lapsi tulosssa.. et sulle pieni ns. lapsi... et sit vissiin osaa elää elämää kunnolla ja tajuta mitä menetät tolla asenteellas...


      • Nätti-Jussi
        mirabell83 kirjoitti:

        ei asia nyt noinkaa mee.. ite oon reilusti ylipainoinen ja seurustelen tosi komeen ja hyvä kroppaisen miehen kanssa ja seksi on meillä hyvää.... asutaan yhdessä ja lapsi tulosssa.. et sulle pieni ns. lapsi... et sit vissiin osaa elää elämää kunnolla ja tajuta mitä menetät tolla asenteellas...

        Niiiiiiiiiiiiin varmaan..

        Kuin sadusta..komea mies rakastaa säkkiä..säkin sisäisen kauneuden takia.. Buahahaaaa...!!


      • on sisältä silkoa
        Nätti-Jussi kirjoitti:

        Niiiiiiiiiiiiin varmaan..

        Kuin sadusta..komea mies rakastaa säkkiä..säkin sisäisen kauneuden takia.. Buahahaaaa...!!

        ja sianruokaa, kyllä se niin on että sisus se ratkaisee, ei ulkokuori...
        Ei kukaan jaksa kaunista ja tyhmää...tää on tosi

        Eppu


      • mirabell83
        Nätti-Jussi kirjoitti:

        Niiiiiiiiiiiiin varmaan..

        Kuin sadusta..komea mies rakastaa säkkiä..säkin sisäisen kauneuden takia.. Buahahaaaa...!!

        mitäs sä ees naisista tiiät itelläs varmaan on niin pienet munat et jos sulla akka on ni se varmaan mielellää nussis vaikka ennemmin puuta ku sua


      • luonneJAulkonäkö
        on sisältä silkoa kirjoitti:

        ja sianruokaa, kyllä se niin on että sisus se ratkaisee, ei ulkokuori...
        Ei kukaan jaksa kaunista ja tyhmää...tää on tosi

        Eppu

        "Ei kukaan jaksa kaunista ja tyhmää"

        No ei varmaan jaksa ei, mutta en ainakaan itse jaksaisi myöskään katsella naista jonka kanssa on vaikka kuinka suuri "henkinen yhteys" jos ulkomuoto ei innosta. Itse asiassa kauemmin sitä kaunista ja tyhmääkin varmaan katselisi. Nimenomaan KATSELISI :) Ystävyys sitten erikseen.


      • IN THE
        mirabell83 kirjoitti:

        mitäs sä ees naisista tiiät itelläs varmaan on niin pienet munat et jos sulla akka on ni se varmaan mielellää nussis vaikka ennemmin puuta ku sua

        FATLANE..buahhaaaaa


    • Qrf2¨¨

      Sehän vaan kertoo ettei miehet ole yhtä pinnallisia kuin naiset. Mä olen nähnyt ihan seurustelevia pareja joissa mies on ollut ihan hyvännäköinen ja nainen tavis, lihava jos ei jopa ruma. Tänäkin kesänä olen törmännyt ainakin viiteen sellaiseen pariskuntaan.

      • haha

        ite oon törmänny pariskuntiin jossa nainen on helkkarin hyvännäköinen ja ukko kaljamahainen kaljupää.


      • haloo..

        sitten sen takia että mies ottaa vähemmän kauniin, jottei muut sitä tavoittelisi. Ei tarvitse huolehtia sitä että pettääkö nainen...


      • Dnj3
        haloo.. kirjoitti:

        sitten sen takia että mies ottaa vähemmän kauniin, jottei muut sitä tavoittelisi. Ei tarvitse huolehtia sitä että pettääkö nainen...

        entäs sitten ne miehet jolla on hyvän näköinen nainen(itse ovat taviksia)kun ovat niiiiin prkl mustiksia joka asiasta,hyvä että yksin kauppaan pääsee..


    • näitä juttuja

      Luettuani näitä aloituksia ja miesten vastauksia.. Niin vähemmästäkin menee kiinnostus miehiä kohtaan.. Eli jatkakaa vain käsillä työskentelyä. Niin varmasti olo helpottaa..

      • mieltä

        onneks en pelkää yksin-oloa kuten moni muu tällä palstalla näyttää pelkäävän.


    • Pysykää kaukana!!!!

      Mikä teitä ihmisiä oikein tänä päivänä vaivaa. Kirjoitustenne perusteella olette hel..tin pinnallista porukkaa. Henkinen kumppanuus ei ole kiloista kiinni vaan siitä, mitä sieltä älykkyys- ja tunnepuolelta löytyy ja teiltä ei ilmeisesti kovinkaan paljon. Itse olen hoikka naisihminen, mutta en ikinä arvioi ihmisiä heidän ruumiinrakenteensa perusteella ja ystävistäni löytyy hoikkia, ns. taviksia, hieman pyöreitä ja lihaviakin. Jokainen on upea persoona omalla tavallaan. Miten miehet voivat olla noin yläkääpiöitä! Yhdenkään tuollaisen impesillin kanssa en eläisi päivääkään. Onneksi sentään löytyy kypsempiäkin miehiä ja tuollaiset miehet jätän suosiolla runkkaamaan itseään! Hyi, yök! Olette oksettavia pas....sia!

      • Urheilullinen nainen

        Toki, ystävä voi olla ulkomuodoltaan millainen vain, sillä yhteys useimmiten on juuri henkisellä tasolla.

        Mutta parisuhteessa, sinun neiti-hyvä on aivan turha arvostella sitä, että toiset arvostavat myös ulkokuorta. Itse en voisi kuvitella edes tapailevani miestä, joka ei pidä huolta kunnostaan. Se kun kertoo varsin paljon myös persoonasta.

        Älä nyt kuitenkaan pillastu, tekopyhyys ei kaunista ketään.


      • naisten prinsessakuvitelmat

        Moni haluaa parisuhteeltaan myös muutakin kuin henkistä kumppanuutta, esim. seksiä. Ja siihen taas vaikuttaa ainakin miehillä (uskaltaisin väittää että suurimmalla osalla) myös naisen ulkonäkö. Jos tämä on niin vaikeaa naisten hyväksyä, niin onnea vaan itsensäpettämisen saralla. Tosiasioiden hyväksyminen on viisauden alku...


    • lupelainen

      toisinaan tuntuu siltä että miehet luulevat niiden läskikerrosten peittävän tunteet niin ettei läskeillä ole sitten tunteita.
      melko julmaa.
      ja sitäpaitsi:
      jos mies on kunnon humalassa niin se panee vaikka sikaa, jos joku kehuu sitä sikaa hyvännäköiseksi.

    • h--a--h

      haha hahaaha hhaa muahahhahhaaa, heeheheh hiihhihhi! kröhkröh tikahtuutukehtuu nauruun voi perskeles, hah haahhaaaa!

      • Paljon annettavaa

        ...Hih, hih, hoh, hoh, hah, hah, oi, oi,...!
        Pullukoilla on paljon pehmoista ja lämpöistä ihoa ja iloa annettavana. Ja luonnekin on sydämellisen mukava. Heinäseipäistä ja kukkakepeistä saa tikkuja joka paikkaan.
        Kyllä runsas rakastelu ja kevyt ruoka sitten hoikistaa, ellei pariskunta ole gulinaristeja ja jos molemmat ovat paikalla.
        Voi olla, että kaverit vaan kadehtivat, kun ei ennättäisi vuoteesta farfymoitujen lakanoiden välistä heitä paljon viihdyttämään ja siksi voisivat ymmärtämättömyyttään olla joskus myrtsejä.


      • h--a--h
        Paljon annettavaa kirjoitti:

        ...Hih, hih, hoh, hoh, hah, hah, oi, oi,...!
        Pullukoilla on paljon pehmoista ja lämpöistä ihoa ja iloa annettavana. Ja luonnekin on sydämellisen mukava. Heinäseipäistä ja kukkakepeistä saa tikkuja joka paikkaan.
        Kyllä runsas rakastelu ja kevyt ruoka sitten hoikistaa, ellei pariskunta ole gulinaristeja ja jos molemmat ovat paikalla.
        Voi olla, että kaverit vaan kadehtivat, kun ei ennättäisi vuoteesta farfymoitujen lakanoiden välistä heitä paljon viihdyttämään ja siksi voisivat ymmärtämättömyyttään olla joskus myrtsejä.

        totta turiset :)


    • N49XL

      Olen chattaillut kuusibaarissa 1,5 vuotta. Olen nainut 7 kanssa, vain imenyt neljää ja muutamaa en edes suudellut. Kaikki tapaamani miehet ovat olleet siistejä , liveseuraa hakevia 26-55-vuotiaita miehiä. Muutama vapaa, useimmat varattuja. Kaikki ovat ottaneet yhteyttä uudestaan tapaamisen jälkeen, mutta vain muutamaa olen tavannut uudelleen. Ja olen ulkonäöltäni lihava tavis ja siis 49v varattu nainen.
      Loppupäätelmäni on ollut, että miehet ovat kiinnostuneita, jos olet itse heistä kiinnostunut ja kiihotat heitä. Jälkimmäinen on tietysti helppo nakki: käy heti kiinni ja ime ja ime vieläkin pidempään, ota suihin ja nielaise. Se näköjään kiihottaa useimpia miehiä aivan älyttömästi. Vanhemmat naiset eivät halua tehdä sitä ja nuoremmat eivät kai osaa?
      Siis eläköön me tavikset. Eletään kuten miehet: Nautitaan elämästä ja huijataan miehiä! ;-)

      • sian pyllyä.......

        kun suuhun ottaisin ja nielasisin. Yök.


      • suihin ottaminen

        sitten sinusta kivaa? saatko sinä siitä nautintoa?
        Onko se edes hygienistä? Voit saada suuhusi jotain pöpöjä muhimaan.


      • ainakin
        suihin ottaminen kirjoitti:

        sitten sinusta kivaa? saatko sinä siitä nautintoa?
        Onko se edes hygienistä? Voit saada suuhusi jotain pöpöjä muhimaan.

        suihinotto kiihottaa...

        Voihan sen vehkeen pestä ensin, jos kovin nuhranen on:-)
        Jos ihmiskunnalle olisi moinen touhu vaarallista, niin tuskin täällä olisi ylikansoitusongelmaa..

        Toisaalta mielelläni odotan mieheltäkin osaamista samalla saralla:-) Näyttää joitakin miehiä kiihottavan sekin. Meitä on niin moneksi.


    • Taasnäitä

      Alkoholi auttaa miestä näkemään naisen sisäisen kauneuden. Sen takia niitä rumia tulee kännissä pokattua.

      • tai sitten

        se känni poistaa miehiltä sen näytön halun ja pokaavat sen jonka oikeasti haluavat


    • blonti84

      No kun täällä on päästy keskustelun alkuun niin kertokaa samalla mistä johtuu että hiukan yli parikymppinen "kauniiksi haukuttu" blondi, ehkä vähän ujo mut hyvin tulen muuten miesten kanssa juttuun ja mukavakskin on kehuttu.. saa olla sit sinkkuna loputtomiin ku ei miehet tuu kun kunnon kännissä iskeen.. Eli jutteleen tulevat on järkiinsä niin kännissä et ei siitä mitään voi tulla missään mielessä. Kattojia ja vilkuilijoita kyllä löytyy mutta juttusille ei sit kukaan tuu.

      • ..Anne...

        KAUNEUS ON KATSOJAN SILMISSÄ JA SITÄ EI VOI KUKAAN KIISTELLÄ MINKÄNÄKÖISEN JA KOKOISEN PITÄISI MIELLYTTÄÄ!!!!!!!! ;)JOS JOKU EI JOTAIN MIELLYTÄ, SILLÄ EI PIE PÄÄTÄÄNSÄ VAIVATA!


    • IHANA XL

      ...äidin pikku kultamussukka. Et taida tietää mitään näistä asioista. Ei saisi yleistää sellaisia asioita mistä ei oo mitään hajuakaan. Minä olen XL-kokoinen kaunis ja itsestäni huolta pitävä nainen joka rakastaa seksiä ja taidan olla melko hyväkin näissä hommissa kun aina on perään ruinattu. Olen seurustellut 14-vuotiaasta asti mitä ihanampien miesten kanssa. Kaikki ovat olleet sellaisia jotka kaikki ns."täydelliset" naiset olisi halunneet, mutta niimpä vain vein aina voiton näistä misseistä ja jokaikisen suhteen olen lopettanut ihan itse!!! Kun ei ole kolahtanut. MINULLA TODELLAKIN ON OLLUT VARA MISTÄ VALITA näistä erittäin hyvännäköisistä joka naisen unelmamiehistä. Ja kyse ei todellakaan ole ollut pelkästä seksistä. 3kk:tta on ollut "lyhyin" suhteeni jonka myös lopetin itse. Muut 8kk:sta 10 vuoteen. Joten älä yleistä! Saan itse seksiä aina kun haluan ja voin jopa valita näistä ihanista miehistä että kenet haluan!!!

      • BULLSHIT

        BULLSHIT


    • yyyyyy

      Tottahan se on, että jos mies on aivan älyttömässä puutteessa, niin silloin nainen kuin nainen kelpaa. Tämä koskee kuitenkin lähinnä teinejä ja muita hyvin nuoria miehiä, joilla hormonit hyrräävät ylikierroksilla.

      Näin vanhemmiten hormonitoiminta on sen verran rauhoittunut, että mitään tarvetta ei ole sotanorsuja hoidella, sillä oma käsi on paljon parempi vaihtoehto. Kaikki on tullut jo koettua, ja huonoja kokemuksia ei ole minkäänlaista tarvetta hankkia lisää. Pimppi on jo ihan nähty juttu. Ei pimpillä mitään itseisarvoa enää ole, vaan kyllä kehykselläkin alkaa olla aika paljon merkitystä.

      Pääsääntöisesti mua ei yli 60-kiloiset naiset enää kiinnosta, mieluummin saa olla painoa reippaasti vähemmänkin.

    • Anonyymi

      Miten kyrpä mahtuu läskiin kun maha roikkuu.

    • Anonyymi

      Miten muna mahtuu läskiin kun maha roikkuu

    • Anonyymi

      Jaaha, kuka nyt pitää mistäkin ja mitä vi…ua se muille kuuluu. Ihmisten pitäisi jo vihdoin oppia pitämää turpansa kiinni jos ei ole mitään sanottavaa, turha lässyttäminen alkaa riittämään!

    • Anonyymi

      Ajattele jos läski istuu mulkun päälle niin mulkku menee niskat nurin ....

      • Anonyymi

        Reikä se pyöreälläkin on... Kaksikin. Jos mulkku nyrjähtää, tekniikassa on vika tai kyrvässä joka ei kovetu. Notta niin. Pullealta saa parempaa seksiä.


    • Anonyymi

      Hieman lihava voi korostaa oikeita kohtia. Rintoja ja uhkeaa takapuolta. Kävellä lanteet keinuen ja jos hyvät sääret ja polvet niin hame voi olla hieman polvien yläpuolelle. Ei mitään älytöntä laihduttamistä vaan muotojen korostamista. Siitä monet miehet tykkää.

    • Anonyymi

      Olin nimittäin hoikka ja miehet tykkäsivät ihan ok. Lihoin jonkin verran ja pukeudun naisellisesti. En todellakaan peitä uhkeita rintojani ja muodokasta pyllyäni vaikka moni tekisi niin. Miehet ovat ihan hulluina minuun. Jatkuvaa tuijottelua ja ehdottelua ! Nautin kaikesta! Laitan korkeat korot jalkaan ja tiukan mekon päälle ja annan niuhottajien niuhottaa.

    • Anonyymi

      Miehenä sanoisin että muodokas pystyrintainen ja isoperseinen nainen on parasta mitä on. Jos on vielä blondi niin täydellistä.

    • Anonyymi

      Lihava miehen on vaikeaa saada kunnon persepanoa , varsinkin komistuksilta.

      Mutta sitten kun löytää miehen joka arvostaa läskipersettä, saa elämänsä huikeimmat perserynkytykset.

      Jos antautuu mustan miehen panoksi, saa helpommin.
      Afrikan pojat arvostaa runsasta lihaa niin naisissa kuin miehissä.

    • Anonyymi

      Isoa (läskiä) naista on tosi kiva panna, on pehmoinen kuin tyyny ja jos tekniikan osaa niin ei se roikkuva vatsakaan tule tielle. Mutta ison naisen naiminen on kuin kolmipyörällä ajaminen, hauskaa mutta kaverit ei saa nähdä muuten tulee nauretuksi. Eli kyllä mukava, antava lihavakin nainen panoseuraa saa ihan komeistakin miehistä. Mutta useimmat miehet myös ymmärtävät että lihava nainen menettää liikuntakyvyn ennen 40 ikävuotta, sairastuu sydänsairauksiin ja diabetekseen viimeistään 50-kymppisenä ja kuolee ennenkuin täyttää 60. Eli ei lihavasta naisesta (eikä miehestä) tule hyvää kumppania parisuhteeseen. Eli jos etsii elämänkumppania (tositarkoituksella), niin ei löydy. Mutta etsipä seksiseuraa ja jos nainen on tosi kiva niin ehkä se kumppanikin löytyy niiden panokavereiden joukosta - tai joku tyhmä ja komea mies, joka ei ajattele tulevaisuuttaan.

    • Anonyymi

      Voi hyvää päivää! Painu mutsis helmoihin kasvamaan vielä.

    • Anonyymi

      Miksiköhän lihaksikas, 190cm, nuorempi mieheni vahtii mua läskiä, rumaa rouvaa mustasukkaisesti ?

      No koska tietää että miehille kyllä kelpaan vaikka mitä paskaa jotkut niistä väittää kun on muita paikan päällä.

      Ne pellet ovat vaan vihaisia ja pettyneitä kun me läskitkään rouvat emme koske niihin maksustakaan.

    • Anonyymi

      Toiset tykkää hoikista ja toiset lihavista. Näinhän se menee.
      Mutta olen samaa mieltä aloittajan kanssa siitä, että mies kelpuuttaa puutteessaan naisen kuin naisen. Etenkin jos ei ole elämän varrelta paljon kokemusta naisseikkailuista, jolloin tietynlainen itsevarmuus puuttuu. Hakee itsetunnon kohotusta.

    • Anonyymi

      Sanoo itse läski. Se pullero ettei näe laittaa kortsua pikkupiliin. 💩

    • Anonyymi

      Höpö, tilaisuus tekee varkaan oli sitä seksiä kotona tai ei. Läskeillä ei ole tekemistä minkään asian kanssa....

    • Anonyymi

      mutsis

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      75
      2290
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1771
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      162
      1639
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1392
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1388
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1261
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1119
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1073
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1062
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe