niin mikä on teijän mielestä paras musan toisto ohjelma mull on nyt winamp jos teillä on jotain muita hyvii niin voitteko laittaa linkkejä mistä sen vois ladata plz???
-kiitti :D
paras musan toisto ohjelma
16
2996
Vastaukset
- raver78
Musicmatch jukebox, ihan ok ohjelma..
Realplayer, mediaplayer ja nerollakin on oma playeri :D.. ja noita löytyy kun laittaa ja googlettaa.- techno pulu
Niin tosta musicmatchista vielä että sillä voi muuntaa tiedostot mp3:siksi..
- qweqewqwe
techno pulu kirjoitti:
Niin tosta musicmatchista vielä että sillä voi muuntaa tiedostot mp3:siksi..
musicmatch on aikamoinen bloatwaren ja adwaren risteytys eikä sillä tehdyt ämppärit edes ole yhtä laadukkaita kuin esim lamella.
- techno pulu
qweqewqwe kirjoitti:
musicmatch on aikamoinen bloatwaren ja adwaren risteytys eikä sillä tehdyt ämppärit edes ole yhtä laadukkaita kuin esim lamella.
kyllä se hevin toistamiseen kelpaa vähän huonompikin ohjelma :DD
- voi toistaa
kassultakin :D Ei vaan, mut kyllä ituneskin suht hyvin pelittää, winamp vaan on helppo kun sitä voi käyttää ilman mitään turhia härpäkkeitä ja säätämistä.
- paras mielestäni
Eiköhän tuo ole yleisin ämppäreiden toistamiseen käytetty softa.Sitähän saa parannettua oman maun mukaiseksi hakemalla dsp/efekti plugineja jos haluaa erilaista soundia hakea.
No ainakin yksi hyvä on JetAudio http://www.cowonamerica.com/download/
Se toistaa mm. miksattuja kappaleita ilman Winampin pientä häiritsevää katkoviivettä kappaleiden vaihtuessa, jos kappaleet erillisinä peräkkäisinä. Ja muutenkin tutustumisen arvoinen softa, toistaa jopa sellaisia videoita, mistä muut (esim. DivX Player) ottaa nekkuunsa.- hevi-haukka
mä latasin ton musantoisto ohjelman nyt =)
- hevi-haukka
toi ei toiminu kovin huvin eikä se suostunu yhteistyöhön
- hevi ukko
media player 11 on mun mielestä helvetin hyvä musan soitto ohjelma
- hevi-haukka
ok pitää kokeilla :D
- hevi-haukka
hevi-haukka kirjoitti:
ok pitää kokeilla :D
joo mä latasin ton kyll toi näyttää hyvältä :D
- hevi-haukka
hevi-haukka kirjoitti:
joo mä latasin ton kyll toi näyttää hyvältä :D
se on englannin kielinen ja on huonoo
- dj jere
tietysti Sonique. Löytyy pitch-control -50 % mahtavaa upeeta mahtavaa
- SetäTäys
MediaMonkey kyllä se toistaa paremmin musaa ku joku WM ja on kohtuullisen pieni ohjelma ei mikään hirveen hieno ulko-asu mutta ei pätki ja kysele kokoajan jotain!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3743214Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151526En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841312- 1081311
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991305Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591255- 481155
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801062Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa25960- 33857