Asun Espoossa ja olen menossa ehkäisyneuvolaan hankkimaan reseptin e-pillereihin (Diane Nova). Paljonko itse tämä ehkäisyneuvolassa käynti maksaa?
Diane Novia saa halvemmalla, jos ne on kirjoitettu aknen hoitoon, niin suostuukohan lääkäri kirjoittamaan ne aknen hoitoon, vaikka ne tulevatkin ensisijaisesti ehkäisyä varten?
Ehkäisyneuvola
6
1991
Vastaukset
- eiköhän tuo liene
ilmainen. Ei se lääkäri ruksaa sitä sairauden hoitoon-kohtaa respassa jos sinulla EI ole aknea, eri asia on jos sitä on.
- Tööt
Voithan sanoa, että sulla on runsaat kuukautiset, silloin tulee ruksi siihen "sairauden hoitoon"-kohtaan..
- hahhaa
juu ei muuten auta dianet runsaisiin kuukautisiin, päinvastoin!! kokemusta on!
mulla oli pillereitä hakiessa ehkä yks finni naamassa, mutta sanoin, että jos sais jotain ihoystävällisiä pillereitä kun on taipumusta akneen ja "just oon syöny roa-kuurin aknen takia ni en haluis finnejä takas heti":)helpolla tuli! - ttjjaaa
hahhaa kirjoitti:
juu ei muuten auta dianet runsaisiin kuukautisiin, päinvastoin!! kokemusta on!
mulla oli pillereitä hakiessa ehkä yks finni naamassa, mutta sanoin, että jos sais jotain ihoystävällisiä pillereitä kun on taipumusta akneen ja "just oon syöny roa-kuurin aknen takia ni en haluis finnejä takas heti":)helpolla tuli!"juu ei muuten auta dianet runsaisiin kuukautisiin, päinvastoin!! kokemusta on! "
pillerit vähentävät vuodon määrää noin 50%:lla käyttäjistä. jos sinulla ei vuoto vähentynyt,niin se ei tarkoita, ettei kenellekään tule käymään niin.
- catewen.
Ei kukaan osaisi vastata tuohon, että maksaako se e-neuvolassa käynti?
- :-)
Ei ainakaan itselläni ole koskaan ehkäisyneuvolakäynnit maksanut.
Sitten toki maksaa jos yksityiselle lääkäriasemalle menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645602Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204217Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1532181
- 171916
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1261749- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978