Moi!
Eli mistä sais halvalla lämpörullat, vai paljonko ne yleensä maksaa?
Kävin tänään citymarketissa, maksoi 50 euroa. Anttilassa oli kahet erilaiset, toiset 55 ja toiset 50 euroa.
Jops mistään ei öydy halvemmalla, ajattelin ostaa anttilasta ne 55 euron babyliss merkkiset rullat.
Onko babyliss hyvä merkki? Kuulostaa että ois lapsille tehty.
Onko lämpörullia helppo käyttää?
Kiitos kovasti jos joku jaksaa vastata!
lämpörullat?
5
10522
Vastaukset
- MLH
Babyliss on hyvä merkki, mulla on samanlaiset ja toimii.
- babybliss
..kuin babybliss- merkkisiä laitteita. Mulla on babybliss-lämpörullatkin, ja tykkään tosi paljon! Mulla on sellainen setti, missä on kolmea eri kokoa olevia rullia.
- babybliss
heti jäi viestistä pois, että mä ostin omani paikallis-sähköstä ja maksoin tinkaamisen jälkeen 44e! kannattaa tingata, yleensä alennusta saa edes jonkun verran. ainakin mun kokemuksella ale on irronnut.
- tällästä...
babybliss kirjoitti:
heti jäi viestistä pois, että mä ostin omani paikallis-sähköstä ja maksoin tinkaamisen jälkeen 44e! kannattaa tingata, yleensä alennusta saa edes jonkun verran. ainakin mun kokemuksella ale on irronnut.
Onko niitä lämpörullia helppo käyttää? :)
Onko nopeampaa kuin kihartimella?
Olisin nyt siis ostamassa sieltä anttilasta babyliss lämpörullat :) ne on pinkki/punasessa rasiassa ja ovat sen väriset, onko sulla millaset babyliss lämpörullat? - Irushka
tällästä... kirjoitti:
Onko niitä lämpörullia helppo käyttää? :)
Onko nopeampaa kuin kihartimella?
Olisin nyt siis ostamassa sieltä anttilasta babyliss lämpörullat :) ne on pinkki/punasessa rasiassa ja ovat sen väriset, onko sulla millaset babyliss lämpörullat?Tosi paljon nopsemmat kun kihartimella. Hyvä puoli myös se, etteivät jää kiinni hiuksiin. Itse kieputtelen ne iltaisin hiuksiin tv.tä katellessa, ja annan olla reilu puoli tuntia- tunnin. Ja vaikka kihaoilla nukkuu, ne on ihan ok.t vielä aamulla...Nopsat ja kätsyt. Juhliin lähtiessa kiharat valmistuu päässä meikin teon aikana. Minulla on myös nuo 55e.n rullat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713125
- 922885
- 512125
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201585- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51348Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131311- 191304
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232