ekat treffit

ehkä treffeille?

Niin, mikä on miesten mielipide asiaan, olen todella itsenäinen nainen, joka ei ole helppo ainakaan seurustelusuhteessa, koska luultavasti kaikki miehet haluaa olla se joka tuo rahan/päättää asioista ym. täs se kaikkein pahin pala monelle miehelle..

No, nyt minua on pyydetty treffeille, onneksi, mutta kun haluaisin kuitenkin olla oma itsenäinen itseni, enkä mikään "avuton" vaikka sillä monestikin miehen sais..

Kysymykseni onkin.. Miksi naisen pitäisi olla "avuton"???

4

1948

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysyhän itseltäsi:
      Miten hyvin (mahdollisen tulevan) kumppanisi luonne ja sinun luonteesi mahtavat sopia yhteen, jos suhde perustuu sille, että olet petollisesti näytellyt olevasi toisenlainen kuin tosiasiassa olet?

Jos treffitavoite on yhden yön tuttavuus niin sen yön jaksaa toki näytellä mitä vain...

• alkup.

juuri ajattelinkin.. olla oma itseni, itsenäinen nainen. Mut, mies on kiinnostava, pitkästä aikaa, ja todellakin haluaisin tutustua :)

Se vaan monesti karkoittaa miehet pois :(

• vilpertti

Suomimies on tunnetusti maitopoika, joka ei vahvaa naista kestä. Muuten en ymmärrä ongelmaasi, vai onko suomalaisten miesten taso tuon asian suhteen noin surkea.

• ei avuttomille

Ei kaikki miehet halua, että nainen on avuton. En nyt tässä kuvittele edes olevani mikään yksi miljoonasta poikkeus. Kuvitteletko, että voisit olla onnellinen miehen kanssa joka haluaa paremman puoliskonsa olevan "avuton"? Huhhuh... ymmärsinköhän mä nyt jotain ihan väärin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      406
      8902
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      174
      3348
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      19
      1830
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      77
      1166
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1078
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1065
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      64
      1021
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      1005
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      983
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65