Niin, mikä on miesten mielipide asiaan, olen todella itsenäinen nainen, joka ei ole helppo ainakaan seurustelusuhteessa, koska luultavasti kaikki miehet haluaa olla se joka tuo rahan/päättää asioista ym. täs se kaikkein pahin pala monelle miehelle..
No, nyt minua on pyydetty treffeille, onneksi, mutta kun haluaisin kuitenkin olla oma itsenäinen itseni, enkä mikään "avuton" vaikka sillä monestikin miehen sais..
Kysymykseni onkin.. Miksi naisen pitäisi olla "avuton"???
ekat treffit
4
1948
Vastaukset
Kysyhän itseltäsi:
Miten hyvin (mahdollisen tulevan) kumppanisi luonne ja sinun luonteesi mahtavat sopia yhteen, jos suhde perustuu sille, että olet petollisesti näytellyt olevasi toisenlainen kuin tosiasiassa olet?
Jos treffitavoite on yhden yön tuttavuus niin sen yön jaksaa toki näytellä mitä vain...- alkup.
juuri ajattelinkin.. olla oma itseni, itsenäinen nainen. Mut, mies on kiinnostava, pitkästä aikaa, ja todellakin haluaisin tutustua :)
Se vaan monesti karkoittaa miehet pois :(
- vilpertti
Suomimies on tunnetusti maitopoika, joka ei vahvaa naista kestä. Muuten en ymmärrä ongelmaasi, vai onko suomalaisten miesten taso tuon asian suhteen noin surkea.
- ei avuttomille
Ei kaikki miehet halua, että nainen on avuton. En nyt tässä kuvittele edes olevani mikään yksi miljoonasta poikkeus. Kuvitteletko, että voisit olla onnellinen miehen kanssa joka haluaa paremman puoliskonsa olevan "avuton"? Huhhuh... ymmärsinköhän mä nyt jotain ihan väärin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068902Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1743348- 191830
- 771166
- 761078
- 271065
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641021Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791005- 55983
- 65930