Mies, esineellistätkö naista? Se on ymmärrettävää koska nainenhan ON se kauniimpi sp. keskimäärin, mutta ei ole kivaa jos miehen koko tuttavapiiri "mielessään paloittelee" naista osasiksi, joita sitten lainataan, varastetaan, vedetään mielikuvia,liimataan toisiin, ehkä kadehditaan,ja niinpäin pois. Voi olla että nainen tuntee olonsa turvalliseksi vain, jos tietää että kukaan ei häntä vihaa esim. kadehdittavan vatsapahaisen takia.Itse en haluaisi mitään "suurta haloota" ympärilleni koska toinen ihminen on jo repäissyt mut markkinoiden ulkopuolelle.Jos kukaan saa lähestyä kehonosiani mielikuvissaan, se onpi hän.Yksinoikeudella tällä hetkellä.
Naisen esineellistäminen
9
1253
Vastaukset
- enkä kadu
Liian käytettyä naista en nimittäin ota. Enkä myöskään liian vanhaa, pitää olla suht uusi malli.
- Joopajoo.
Mikä on liian käytetty? Sinäkö? Vai nainen josta tehdään legendaa, hänen itse esim: vain istuessa kotona. Jos haluat ikäryhmääsi nuorempaa, mene ja ota. Minä naisena haluan ja muita en huoli, kuin ikäiseni, järkevän! Tasapainoisen ihmisen. Olen sen tainnut kyllä löytääkkin.
- Lihanleikkaaja
Naisen osittelu on aivan yleistä ja hyväksyttävää.
Olemme omalta osaltamme paloitelleet ystäväpiirissämme naiset siten, että minä otan emättimen, Make panee peräaukkoon ja Keke on "syväkurkun" ystävä. Hieman ujompi toverimme Eikka on tyytynyt katselemaan sivusta ja touhuamaan omiaan. Eivät naiset ole pahakseen panneet. - kuuntele sitä
lääkäriäs. Ota vaan huoletta tupla-annos niitä lääkkeitä, olet selkeästi sekoamispisteessä.
- Sinkkumies-
"Se on ymmärrettävää koska nainenhan ON se kauniimpi sp. keskimäärin"
itse en ainakaan huolis noi itserakasta kusipäätä. Kasva aikuiseksi. - yyyyyy
Yhtälailla myös naiset esineellistävät miehiä.
- hauskaa on(N)
Joo, niin tehdään ja se on vieläpä HAUSKAA!;)
- gdgdfdf
Siis, mitä vittua??!?!?!?!?!!!111
Maa kutsuuu!!
http://www.racphoto.com/Parks/DC/Arlington/Tombstones.jpg - -urho-
Suurinta osaa naisesta en esineellistä, esim. aivoja, varpaita jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305740- 345150
- 292944
- 342424
- 372098
- 152048
- 301768
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons361593