slipknot hajoaa..? onko totta? on huhuja että kolmannen levyn jälkeen bändi hajoaa. why?
slipknot
7
326
Vastaukset
- Maggot
Joo, kyl se on totta..Se hajoo sit ku on tullu ulos kolmas pitkäsoitto..Valitettavasti.Jään kaipaamaan hyvää bändiä.
- hann
slippis hajoo. Nii ikävää ku onki mut ainaki ne ehti käydä tääl suomess...
- Suzy Creamcheese
No niin,ei paniikkia!Coreyhan on tunnettu tällaisista nopeista kommenteista jne.Shawn on sanonu että kymmentä vuotta voi olla turha Slipknotilta odottaa mutta kyllä levyjä saattaa tulla vielä ainaki muutama.Eli tuo hajoaa uutinen on liioiteltu.(Hyvä otsikkohan se on joka lehteen.)Anyways,ei heitetä kirvestä vielä kaivoon vaan rauhassa nautiskellaan ko.bändin edesottamuksista!!!!Mietin vielä sitäki että Coreyn lausunto tästä loppumisesta voipi olla sellanen hetkellinen tunne viitaten eräiden jäsenten välisiin erimielisyyksiin sooloprojektien suhteen.Mutta, mutta, kait he itekki tajuavat miten hyvä juttu heillä on menossa joten....uskon että kuulemme näistä valistajista vielä pitkään!!!! :)
- slipknot man
ikävä kyllä mutta iloitaan vielä siitä musasta mitä ne tekee ja varsinkin 3. levystä (sit ku se tulee) ja tiedoksi vaan et Corey Tailor pistää uuden pändin pystyy nimetään Stone sour
- Anonyymi
Haha onneks ei hajonnut :D Keikalle menossa taas ylihuomenna (24.2.2020)
- Anonyymi
Eipä hajonnu ei, ite menossa sitte elokuussa kuuntelee, jos sitä ei peruta.
Ei taida olla Slipknot hajonnu. Jotkut bändit ja artistit vaan puhuu kaikenlaista, että hajotaan seuraavan levyn jälkeen tai että seuraava keikka on meidän jäähyväiskeikkia, mutta sitten useamman vuoden päästä vielä tehdään levyjä tai ollaan sillä jäähyväiskiertueella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569