Mitens muut miehet ajattelevat, jos saatte selville että joku hamppari koittaa lämmitellä naistanne? Menettekö väliin? Ilmoitatteko hampparille (ihQdaa entinen luokkakaveri ja poikkis vuodelta 1998)että "annas jätkä sitten olla" vai tyttöystävällenne että peli seis? VAI annatteko asian olla sillä jos joku vie naisenne niin sitten vie, väkisin on turha pitää?
Sekava postaus, mutta itselläni on tilanne että OLISI ehkä pitänyt mennä edes jotenkin väliin, mutta myöhäistä sitä on rypistellä jos paska on jo housussa.
menettekö väliin?
10
1020
Vastaukset
Molemmat vastavaatitse omista teoistaan, jos toinen tahtoo mennä niin miksipä sitä turhaan pitelemään, jos haluat olisit voinut toki vihjaista että olet mustasukkainen. Mut jos menee niin menköön. Maahan kaatunutta maitoa on turha surra
- onko naisen
kanssa sovittu jostain ;) Jos on, niin hamppari saa lähteä. Jos taas nainen on buukannut päälle, naista kuonoon.
- kiinnostaisi tietää..
Omasta kokemuksesta miehet eivät välttämättä tee minkäänlaista sitoutumusta ja ovat "kavereita". Ja kuitenkin ovat mustasukkaisia uusista käänteistä. Tällaisia kokemuksia..
"Mitens muut miehet ajattelevat, jos saatte selville että joku hamppari koittaa lämmitellä naistanne?
- En mitään, Vaimoni on harjaantunut aika hyväksi hampparin karkoituksessa.
"Menettekö väliin?"
- Vain jos vaimoni ei selviydy hampparista eroon omin neuvoin ja antaa ymmärtää, että apu ei olisi pahitteeksi.
"AI annatteko asian olla sillä jos joku vie naisenne niin sitten vie, väkisin on turha pitää? "
- Miksi vaimoni lähtisi hampparin mukaan? Hänellä on kyllä ihan hyviäkin miehiä tarjolla. Mikäli hän haluaa lähteä jonkun toisen miehen matkaan niin minkäs sille voi? Ei toista voi omistaa.- scale
Ei lisättävää.
- Juntti Einari Jääräpää
Noin pääsis käymään ja saisin asiasta tietää ni kyllä jätkä lähtis ku leppäseiväs jos kerran väliin yrittää tunkea. Ottaisin kaverin hienovaraisesti pieneen puhutteluun ja sanoisin hyvin selvästi suomenkielellä et näpit irti tai muuten niitä näppejä ei kohta enää ole.
- Heracles
Näin se menee:
1) puhuttelu
2) käskyttäminen
3) hallintaotteet
4) turpiinveto
Baarivoimankäytönkaava. :) - Juntti Einari Jääräpää
Heracles kirjoitti:
Näin se menee:
1) puhuttelu
2) käskyttäminen
3) hallintaotteet
4) turpiinveto
Baarivoimankäytönkaava. :)Baarivoimankäytönkaava ole vain hyvin yksinkertaisesti katsoa saa mut ei koskea!
- vili
tilanteesta. jos mimmini itse pokailee tai flirttailisi..ni löytäjä saa pitää jämät. naisten perässä ei todellakaan kiinnosta juosta, koska ei ole sen arvoista.
jos joku tulee pokailemaan, ni käyn sanomassa ellei nainen sitä kerro ensinmäisena. jos vain puhuu, ni siinähän puhuvat. - female F
Mun mielipide naisena: jos joku "hamppari" (hihi) tulis iskee ku oisin jätkäni kans baarissa ni kyl musta ois kiva et jätkä ainaki tulis mun vieree ja antais selkeesti ymmärtää et mä olen varattu. Ei nyt tarvii heti lättyyn läiskii jos on vaik sellanen kaveri minkä kans on iha kiva pitkäst aikaa puhuu, mut jos rupee lähentelee enemmän tms eikä usko ni kyl mä ainaki haluaisin et mun mies vähä lukis sille lakia ;) jotenki miehekästä c(: eikä niin et seisoo apaattisena nurkassa tai ei ees kato päin. eieieiei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 515932
- 515404
- 533768
- 143715
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1013552- 313156
- 592904
- 592786
- 572456
- 451893