Kunpa saisi yhden illan juttuja

Katkera, mutta kuitenkin...

Olen 20v mies suomalaisesta yli 100 000 asukkaan kaupungista. Olen ryhtynyt vierailemaan yökerhoissa, mutta vastoin niiden mainetta, siellä ei näytä olevan halukkaita naisia yhden illan juttuihin. Jopa minua komeammatkin miehet joutuvat lähtemään sieltä tyhjin käsin pois.
Yökerhoissa näyttää olevan vain seurustelevia pareja tai kaveriporukoita, jotka pysyvät omissa oloissaan eivätkä osoita seksuaalista aktiviteettia.

Nyt kysynkin teiltä menestyneemmiltä, miten onnistutte hankkimaan yhden illan sukupuolisuhteenne? Ovatko yökerhot sittenkään paras areena? Täytyykö niissä odottaa valomerkkiin saakka ennen kuin voi odottaa jonkun naisen saavan kelkkaansa? Puheviestintä ei yökerhoissa melun vuoksi voi olla kovin monimutkaista - miten saatte tahtonne silti hienotunteisesti läpi?

Paljon kysymyksiä, toivottavasti myös paljon vastauksia - edes joihinkin niistä.

Turha on tosin kirjoittaa mitään yhden yön suhteiden arvosteluja, sillä nykyään ei enää yleinen moraali niitä kiellä. Ja mikä tärkeämpää, seksuaalisuutensa säännöllinen toteuttaminen edistää mielenterveyttä ja seksistä paitsi jääminne voi johtaa masennukseen, perversiohin tai seksuaalirikoksiin.

Uskon, että monet veljet lisäkseni kärsivät samasta ongelmasta, joten en pyydä vinkkejä vain itselleni.

Myös naiset, tekin voisitte kertoa, miten suostutte seksiin. Se on teidänkin eduksenne, ei enää täytyisi niin usein huomata heittäneensä hukkaan suuria rahasummia ehostukseen, kampaukseen ja vaatetukseen, kun ei miestä illan aikana saatukaan.

50

18558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rubber dick´s

      Vastaan muutamaan kysymykseesi.
      Etsit väärästä paikasta,varmaan se kertoo paljon jos siellä käy vääränlaista porukkaa.

      Kunnon pelimies ei jää yhteen paikkaan,on otettava jalat alle ja etsittävä sopivan tyylinen paikka.
      Kunnon iskumestan löytäminen vaati aikaa,varmaan useimman viikonlopun.
      Joku iskupaikka sopii jonkun tyyliin ja toisenlainen taas toisen tyyliin.
      Hae siis omasi.

      Kunhan löydät sopivan paikan itsellesi,aloita heti tunnustelut sopivan löytämiseksi.
      Pahin virhe on vetää ensin pää täyteen ja loppu ilta hortoilla etsimässä naista.

      Rennolla fiiliksellä ilman suoritus pakkoa onnistuu parhaiten.

      • Unohda siviilit

        Heh, eihän suomisiviilejä kannata jallittaa. Hinta-/laatusuhde on surkea, jos nyt yleensäkään voidaan puhua seksistä...

        Helpointa on tilata intiimipalvelu netistä. Silloin saat oikeanlaista seksiä oikeaan aikaan. Eka kerralla kannattaa kuitenkin tehdä treffit vaikka johonkin kahvilaan, jotta näet millaisesta tyypistä on kysymys.

        Ja muista ottaa puhelinnumero ylös, jos tyttö on hyvä. Seuraava tilaus sujuukin sitten puhelimitse. Ja voihan samalla sopia useammankin session, joka on yleensä edullisempaa.

        Elämä hymyilee, kun puhelimen muistissa on about 40 laatutytön numerot 8D


      • jkhjhkjv
        Unohda siviilit kirjoitti:

        Heh, eihän suomisiviilejä kannata jallittaa. Hinta-/laatusuhde on surkea, jos nyt yleensäkään voidaan puhua seksistä...

        Helpointa on tilata intiimipalvelu netistä. Silloin saat oikeanlaista seksiä oikeaan aikaan. Eka kerralla kannattaa kuitenkin tehdä treffit vaikka johonkin kahvilaan, jotta näet millaisesta tyypistä on kysymys.

        Ja muista ottaa puhelinnumero ylös, jos tyttö on hyvä. Seuraava tilaus sujuukin sitten puhelimitse. Ja voihan samalla sopia useammankin session, joka on yleensä edullisempaa.

        Elämä hymyilee, kun puhelimen muistissa on about 40 laatutytön numerot 8D

        ***** mitä ******! Tulee kalliiksi, jättää kylmäksi ja paskan ja surkean fiiliksen. Todellista luuseritouhua.


    • aikuineN..

      Muutaman kerran elämäni aikana irtosuhteita harrastaneena voin sanoa ainakin sen, että tuurisi riippuu siitä, satutko törmäämään naiseen, joka juuri siinä elämänsä vaiheessa on valmis seikkailuun. Jos et halua ketään loukatakaan, niin varminta on katsella naisia, jotka näyttävät myös olevan vain sillä silmällä liikkeellä.

      • Katkera, mutta kuitenkin

        " varminta on katsella naisia, jotka näyttävät myös olevan vain sillä silmällä liikkeellä."

        Mistä tuon sitten näkee?

        Vinkin katsekontaktista tiedän jo, mutta en tiedä kuinka hyödyllinen se on, sillä naiset harvoin tuijottavat komeitakaan miehiä.

        Naisten lähestyminen sanallisesti on myös todettu kehnoksi menettelyksi, sillä he eivät tavallisesti kykene keskusteluun (vastaukset ovat tyyppiä "emmä tiiä") eikä puhumisesta kovassa metelissä tule oikein mitään.


    • Julia

      yhden illan juttujahan saa rahalla.

      • Katkera, mutta kuitenkin

        Niin varmaan saakin, mutta saa niitä myös ilmaiseksi, jos tätä palstaa sekä omia korviaan ja silmiään on uskominen.


    • halpoja, baari-illan

      hinnalla pääset punaisen lyhtyjen kaduille yhden illan seksiä ostamaan... tautikin on sitten taattu...

      • Taloustietoinen

        Matka lentokentälle maksaa(jollei satu onnekkaasti asumaan sellaisen lähellä), kyydit kohdemaassa maksavat (halpalentoyhtiöt eivät useinkaan lennä keskeisille lentokentille), liikkuminen kaupungilla maksaa, huora maksaa.

        Lisäksi voi varautua käyttämään ainakin 48 tuntia tuollaiseen reissuun.

        Suomessa alan miehet hankkivat naisen baarista puolessa tunnissa, vievät taloonsa, hoitelevat homman ja lähtevät uudelleen baariin santsikierrokselle. Ja tähän kuluu aikaa noin kuuden tunnin verran.


    • nukkumatti

      Kerron erään ystäväni tavan iskeä ja lähes aina on onnistunut. Lähtee tanssipaikalle tai yökerhoon autolla. Seisoskelee baarissa juoden vichyä ja katsastaa tilanteen. Iskee heti baaritiskiltä tai hakee mukavan näköisen naisen tassimaa.

      Hän ei ole edes hyvä tanssia. Kysyy suoraan naiselta että huvittaisiko häntä tulemaan luokseen juomaan viiniä. Kun tuli autolla ei voi juoda täällä. Yleensä nainen lähtee. Naiset tykkää raittiista, siisteistä miehistä jolla on hyvä auto. Kaveri ajaa naisen aamulla kotiin vaikka asuisi kuinka kaukana.

      • tyytö 23

        Sairasta suostua lähteä tuntemattoman kyytiin baarista! Pahempaa mokaa ei voisi elämässään tehdä.


      • rubber dick´s.
        tyytö 23 kirjoitti:

        Sairasta suostua lähteä tuntemattoman kyytiin baarista! Pahempaa mokaa ei voisi elämässään tehdä.

        Tuollaiset on pötypuhetta että joku saattaisi havaita katseesta naisen joka olisi valmis seikkailuun.
        Eiköhän se totuus ole sellainen kunhan löydät oikean paikan niin sinulle ei varmasti jää epäselväksi kuka olisi valmis lähtemään kanssasi jatkoille.
        Jos haluat joka ilta onnistua,mene huoriin.
        Mutta jos haluat aidosti kahden ihmisen välistä seikkailua joudut opettelemaan sen ettei aina onnaa.
        Pelimies oppii hyvin nopeasti kyllä lukemaan isostakin porukasta ketkä ovat hurvittelu päällä,ja sieltä kannattaa tuttavuutta hieroa.


      • Pooka 26
        tyytö 23 kirjoitti:

        Sairasta suostua lähteä tuntemattoman kyytiin baarista! Pahempaa mokaa ei voisi elämässään tehdä.

        Sulla on hyvä asenne. Oon ollut havaitsevinani näin muissakin teksteissäsi. :)


      • Rockhard
        rubber dick´s. kirjoitti:

        Tuollaiset on pötypuhetta että joku saattaisi havaita katseesta naisen joka olisi valmis seikkailuun.
        Eiköhän se totuus ole sellainen kunhan löydät oikean paikan niin sinulle ei varmasti jää epäselväksi kuka olisi valmis lähtemään kanssasi jatkoille.
        Jos haluat joka ilta onnistua,mene huoriin.
        Mutta jos haluat aidosti kahden ihmisen välistä seikkailua joudut opettelemaan sen ettei aina onnaa.
        Pelimies oppii hyvin nopeasti kyllä lukemaan isostakin porukasta ketkä ovat hurvittelu päällä,ja sieltä kannattaa tuttavuutta hieroa.

        Kyllä ainakin minä osaan lukea naisen katseesta sen, onko nainen minusta kiinnostunut vai ei? Jos nainen luo hieman liian pitkän katseen silmiini ja pistää siihen pienen hymyn päälle, silloin on aika iskeä HETI. Tuollaisessa tilanteessa on parasta säilyttää katsekontakti naisen kanssa, lähteä etenemään häntä kohti ja hymyillä samalla takaisin. Siitä voi sitten jatkaa luontevasti esittelemällä itsensä, mutta olenpa joskus suikannut jopa kevyen suukon heti naisen luokse päästyäni ja ehdottanut heti yhteistä poistumista luokseni. Muistaakseni 3 kertaa olen onnistunut noin heti suoralta kädeltä.

        Saamista edesauttava asia on myös siisti pukeutuminen, joka on piirun verran parempi, kuin paikan miehillä keskimäärin. Myös hiusten, hygienian ja tuoksujen merkitys on suuri. Selvin päin olemisesta ei ole koskaan mitään haittaa ja jos on vielä autolla liikkeellä on huomattavan paljon helpompaa päästä poistumaan yhdessä naisen kanssa.

        Avausrepliikkejä ja small talkia (=naisten naurattamista) oppii parhaiten yritys/erehdys menetelmällä ahkeran harjoittelun kautta.

        Jos nainen on liikkeellä ystävättären tai porukan kanssa on tärkeää huomioida myös kohdehenkilön ystävättäret, keskustella heidänkin kanssaan ja yrittää hurmata myös heidät. Ystävättärien kommenteilla ja mielipiteillä on usein suuri merkitys naiselle ja yhteisillä vessakäynneillä arvioidaan ja arvostellaan sulhaskokelaat yhdessä. Jos onnistut hurmaamaan koko seurueen, niin parhaassa tapauksessa sinusta jopa kilpaillaan ja voit suoda "armon" varsinaiselle kohteellesi.

        Rentous ja itsevarmuus, tai ainaki niiden esittäminen on tärkeää. Liiallinen yrittäminen ja vonkaaminen ei toimi. Lievä välinpitämättömyys, eli "coolius" toimii usein varsin hyvin.


      • hullu idea

        tuntematoman autoon


      • Hurmistelija
        hullu idea kirjoitti:

        tuntematoman autoon

        Ei tuon näköistä kukaan pyytäisikään


      • CaptainKEWL
        Rockhard kirjoitti:

        Kyllä ainakin minä osaan lukea naisen katseesta sen, onko nainen minusta kiinnostunut vai ei? Jos nainen luo hieman liian pitkän katseen silmiini ja pistää siihen pienen hymyn päälle, silloin on aika iskeä HETI. Tuollaisessa tilanteessa on parasta säilyttää katsekontakti naisen kanssa, lähteä etenemään häntä kohti ja hymyillä samalla takaisin. Siitä voi sitten jatkaa luontevasti esittelemällä itsensä, mutta olenpa joskus suikannut jopa kevyen suukon heti naisen luokse päästyäni ja ehdottanut heti yhteistä poistumista luokseni. Muistaakseni 3 kertaa olen onnistunut noin heti suoralta kädeltä.

        Saamista edesauttava asia on myös siisti pukeutuminen, joka on piirun verran parempi, kuin paikan miehillä keskimäärin. Myös hiusten, hygienian ja tuoksujen merkitys on suuri. Selvin päin olemisesta ei ole koskaan mitään haittaa ja jos on vielä autolla liikkeellä on huomattavan paljon helpompaa päästä poistumaan yhdessä naisen kanssa.

        Avausrepliikkejä ja small talkia (=naisten naurattamista) oppii parhaiten yritys/erehdys menetelmällä ahkeran harjoittelun kautta.

        Jos nainen on liikkeellä ystävättären tai porukan kanssa on tärkeää huomioida myös kohdehenkilön ystävättäret, keskustella heidänkin kanssaan ja yrittää hurmata myös heidät. Ystävättärien kommenteilla ja mielipiteillä on usein suuri merkitys naiselle ja yhteisillä vessakäynneillä arvioidaan ja arvostellaan sulhaskokelaat yhdessä. Jos onnistut hurmaamaan koko seurueen, niin parhaassa tapauksessa sinusta jopa kilpaillaan ja voit suoda "armon" varsinaiselle kohteellesi.

        Rentous ja itsevarmuus, tai ainaki niiden esittäminen on tärkeää. Liiallinen yrittäminen ja vonkaaminen ei toimi. Lievä välinpitämättömyys, eli "coolius" toimii usein varsin hyvin.

        Tää on kyllä niin totta. Itse kun olin vielä vapaa, niin naisseuran saaminen oli vaikeahkoa. Nyt naimisissa ollessani tuntuu, silloin harvoin, kun viihteelle pääsee, että naisia olisi tulossa ovista ja ikkunoista.


      • neiti 1 yö
        tyytö 23 kirjoitti:

        Sairasta suostua lähteä tuntemattoman kyytiin baarista! Pahempaa mokaa ei voisi elämässään tehdä.

        eikä ole!!! suurinosa osa on ihan tavallisia ihmisiä jotka etsii 'vierihoitoa'. yhdenyön jutut on kivoja. joskus siitä tulee vakipano ja joskus hieman enemmän... pitää muistaa nauraa ja nauttia. hyvät käytöstavat kunniaan...


    • puolestani

      voin vain vastata. Jos mies ei liian läpinäkyvästi ole seksin perässä, niin todennäköisemmin päädyn sänkyyn hänen kanssaan. Minä haen seksin lisäksi hellyyttä, läheisyyttä ja pientä romantiikkaa ;) Oli se sitten vain se yhden illan.. Ehkä yhden kerran kymmenestä baarikerrasta vien miehen kotiini (en siis ikinä miehen luo) ja nämä miehet ovat poikkeuksetta olleet kohteliaita, fiksuja, eivätkä ole koko iltana sanoneet vartalostani mitään. Jostain syystä kammoan jos mies kehuu vastaloani.. Se on jotenkin.. läpinäkyvää? mielikuvituksetonta?
      Anyway, jos joku porukastani tunnistaa seuralaiseni aktiiviseksi naisten mieheksi, niin jätän jutun siihen.

      • dvsdb

        "Jostain syystä kammoan jos mies kehuu vastaloani.. Se on jotenkin.. läpinäkyvää? mielikuvituksetonta?"

        Olet tosi outo! Kyllä kai jos näkee vaikka kauniin sateenkaaren, niin sitä saa kehua...Miksei siis vartaloasi?
        Jos se on mielestäsi läpinäkyvää, niin mitä siitä sitten tarkkaan ottaen näkyy läpi? Ainakin itse jos kehun, niin se on vain kehumista, koska pidän näkemästäni. Ei siinä ole mitään sen syvällisempää takana.
        Jos se on mielesäsi mielikuvituksetonta niin... No tuskin viihtyisin ihmisen kanssa jonka seurassa pitäisi koko ajan olla varomassa sanojansa. Joka odottaa, että pitäisi kokoajan olla keksimässä jotain mielikuvituksellisia maatamullistavia uusia tapoja ilmaista itseään.


    • päin kiertelet???

      pistä vähän ...vaikkapa eemeli osotetta tai jotain ett voitas vaikka eksyä...

    • mlukku

      mitä vaikeaa on hakea kapakista naista aina silloin kun mieli tekee pikkusen jyystää ja paneskella. Itsellä ei ikinä ollut mitään vaikeuksia, ja teen temput tosi usein. Yhden illan juustoissa se mukava puoli, että niitä voi käyttää paljon vapaammin, ei tarvitse huomenna selitellä eikä muutakaan, ja voi tehdä temppuja, joita tutun kanssa ei kehtaisi. Itse asiassa en niinkään välitä varsinaisesta nusemisesta, sillä paljon kiihottavampaa on katsella, kun saa naisen levittelemään häppäreitään, ja sormeilemaan klittaansa sillä aikaa kun itse muka valmistautuu hommiin ja räpelöi kordarin kanssa. Ihan mukavaa on myös kullilla kutitella nännejä, ja välillä suostutella muijia hieman imaisemaan ja kastelemaan kullin kärkeä. Tälläisiä pikku juttuja keksii niin saakutin paljon, ja pikku huppelissa olevia naisia on tosi helppo johdatella tekemään kaikkea.

    • teemu-80

      Ota ensimmäinen nainen joka lähtee matkaan ja eiku kämpille.. Ei pidä olla liian ronkeli. Ja muista että huonossakin repussa voi olla ihan hyvät eväät!

      • neuvomista.........

        Puhutte kuin naiset olis jotain tavaraa...

        Voi tsiisus, että 26 vuotiaskin vielä voi olla lapsellinen jutuissaan.

        TOIVOTTAVASTI yksikään nainen ei koskaan antaisi teille, luusereille.


      • iydfyurdtudur
        neuvomista......... kirjoitti:

        Puhutte kuin naiset olis jotain tavaraa...

        Voi tsiisus, että 26 vuotiaskin vielä voi olla lapsellinen jutuissaan.

        TOIVOTTAVASTI yksikään nainen ei koskaan antaisi teille, luusereille.

        Sinäkin annat. Kaikki likat antavat kusipäisille äijille, se on luonnonlaki. Kiltit ja kunnolliset jäävät ilman yhdenyön panoja, joihin te naiset sorrutte kun oikea sonni vie..


    • vesku vaan

      1) Mee jonnekin, jossa naiset eivät ole kotinurkissa. Esim Lapissa kun kaikki on poissa kotoa ja naapurit ei oo katsomassa on kyse ihan eri rodusta.
      2) Alle 30v ei suostu kuin kaatokännissä ja sitähän ei halua kukaan - et varmaan säkään. Yli 35 niin eipä ole paljon aikaa juttelluun ko jo mennään
      3) Hieman arvostusta Naisia kohtaan, ne on itseasiassa aika kivoja, älykkäitä ja jotkut jopa suloisia olentoja

      • mlukku

        ..sitten aina käy niin, että jos en itse halua naida yhden illan jutussa, niin nainen ei irrota, ennenkuin sitä on pantu ?? Eihän siinä mitään, kumeja löytyy ja silleen, mutta tosiaankaan aina ei tee mieli ventovieraida naida. Viimeeksi eilen piti yksi satsi vetää. No, silleen vähän pistin opetusta, että pois vetäessä puristin kordarin kermat naisen pillun karvoille. Saa ainakin hiukan muuta ajattelemista.


      • rikollista ...
        mlukku kirjoitti:

        ..sitten aina käy niin, että jos en itse halua naida yhden illan jutussa, niin nainen ei irrota, ennenkuin sitä on pantu ?? Eihän siinä mitään, kumeja löytyy ja silleen, mutta tosiaankaan aina ei tee mieli ventovieraida naida. Viimeeksi eilen piti yksi satsi vetää. No, silleen vähän pistin opetusta, että pois vetäessä puristin kordarin kermat naisen pillun karvoille. Saa ainakin hiukan muuta ajattelemista.

        miksi yrität levitellä tauteja?


    • 96 v

      on se että millä välttää näitä yhden yön juttuja. Ei niistä ole kuin ongelmaksi.

    • dhdhdh

      Netistä on paljon varmempaa hakea satunnaista seksiä.

    • joo-o ...

      sama ongelma, mutta olen nainen.

    • MORKKIS!

      HYVÄ VAAN JOS EI IRTOO YHDENILLANJUTTUJA =),itse en mistään hinnasta hyväksy yhdenillanjuttuja.

    • pelimiestä

      Varmat pelimiehet ja tavallisen hyvännäköiset miehet saa aina, pehtoorit ja muut peräkammarin pojat liian isoissa tai pienissä bleisereissään jää ilman. Nainen haistaa miehen potentiaalin ja valitsee parhaimman mahdollisen.

    • puuma sisko

      hei vaan sinuulle "metsästäj'" minä tapasin yhden illan jutun texti tv 3 kanavan 898 sivulla. otin yhteyttä mieheen,koska oma miesystäväni on ollut minua kohtaan kylmä viimeiset 3 kk. mies jota tapaan tällä hetkellä on ihana, vaikka meidän suhde on vain pelkkää pettämistä molempia puolisoita kohtaan. neuvoisin sinua, ettet käsittele naisia pelkkänä huorana vaan annat hellyyttä ja tunteita,vaikka se ei ole pysyvää. ole viettelevä ja mielikuvituksellinen!! me naiset kaipaamme pientä salaista intohimoa . nautimme ihanista hetkistä,vaikka se olisi salaista seuraa...

    • me likes_20v

      Ajattelin vastata asiallisesti, koska uskon tietävän sen verran asiasta että voin auttaa oikeasti.

      Olen siis 20v tyttö pääkaupunkiseudulta ja olen harrastanut joitain kertoja yhdenillan juttuja ja paljon pörrää mun ympärillä komeita jätkiä muinakin iltoina kun en halua lähteä.
      Joten voin kertoa mikä toimii:
      - Ole hyvin pukeutunut, tyylikkäästi, siististä, mutta ei kuitenkaan mitenkään mammanpoika-tyylisesti :D
      - Ole itsevarma, ole liikkeellä parin kaverisi kanssa , sillä tytöt ei ole koskaan yksin bilettämässä ja yksinäiselle / yksin liikkeelle lähteneelle jätkälle naureskellaan tyttöjen joukossa tai pidetään outona
      - Tulkaa kavereittesi kanssa tanssimaan tyttöporukan kanssa ja siitä hetken kuluttua ohjatkaa tytöt lasillisille kanssanne. Jutelkaa mukavia kevyitä, ehkä vielä tanssimaan...? (tämän tulee tapahtua keskiyön jlkn, harva jättää baarin kahdentoista aikoihin)
      - Ja siitä sitten hymyillen kevyesti vihjailet haluaisiko tyttö jatkoille

      Tämä edellyttää siis huoliteltua ulkonäköä, itseluottamusta, kavereita mukana, 'oikeantyyppisten' tyttöjen bonggaamista ja tuuria :)
      Onnea ! Mahdotonta se ei ole , tilanteen mukana meet ja kokemuksesta oppii.

      P.S. Tuo siis toimii paremmin discoissa kuin baareissa tai istuskelupaikoissa

      • 40

        Yksinäisen pitää valehdella olevansa vaikka työmatkalla?


    • me likes_20

      Näin, surullista mutta totta. Tosin tuo vain mun ja joidenkin tyttöjen mielipide. Ja ehkäpä 40 vuotiailla ihan eri asia. SIlloin on varmasti ok olla itekseenki liikkeellä. Tosin 40 vuotiaat kavereiden kanssakin parikymppisten paikassa ei ole kauheen hyväks katottu juttu vaikka oliski kaverit mukana.

      • 25

        Se oli vain tuo varmistusluku, ei ikä! :) En mä ihmettele että yksin oleva naurattaa... mut toisaalta, onhan sitä monia jotka käy vaikka sukulaisissa ja lähtee sitten tuulettumaan!


    • gold forever

      Oon ihan samaa mieltä me likes_20:n kanssa. Oon itse 20v tyttö Tampereelta ja itse kans kaks yhden illan juttua kokenut. Toisella kerralla jätkä lähestyi tanssien ja juteltiin jonkun aikaa, kunnes kaveri tuli sanomaan, että kyyti lähtee nyt. Se jätkä alkoi jo hyvästellä mut ehdotin, että mä voin majoittaa, mulla on sohva, että voitais jäädä vielä jutteleen. Ajattelin siinä, että voisin joka tapauksessa majoittaa sen sohvalle vaikka ei kemiat pelais, ja jos pelais niin mun sänkyyn mahtuis kyllä. Sänkyynhän siinä päädyttin. Tavattiin lauantaina, jätkä lähti maanantai-iltapäivällä. Käytiin kebabilla ja harrastettiin seksiä. Tuollaista pitäis olla useammin, siitä on jo kolme kuukautta ja kaipaan sitä fiilistä jo.

    • .,,..,.

      Olen 21-vuotias nainen. Mielestäni yökerho ei ole ehkä maailman paras paikka jos haluaa yhden illan juttua, kun sinne mennään yleensä just kaveriporukalla pitämään hauskaa.

      Parhaita paikkoja on pubi-tyyliset paikat joissa käy eri ikäisiä ihmisiä. SIellä on helppo ottaa kontaktia toisiin ihmisiin. Minä yleensä lämpenen yhden illan jutulle silloin, kun mies on jutellut samassa pöydässä ja on ollut jo baarissa hauskaa miehen seurassa. Siitä on luonnollista jatkaa samaan jatkopaikkaan jatkamaan "juttelua".

    • Et ainakaan minulta

      En suostuisi koskaan yhden yön juttuihin. Hyvännäköiset miehet niitä ehdottelee jatkuvasti, usein ovat suhteessa eläviä. Tuntuu ihan älyttömältä mennä sänkyyn täysin tuntemattoman ihmisen kanssa. Haluan kyllä tuntea miehen jotenkuten hyvin, ennen kuin edes voisin ajatella meneväni sänkyyn. Minusta mies joka sellaista edes ehdottaa on aika moukka ilman käytöstapoja.
      Arvostan miehessä hyviä käyttötapoja, ja siihen kuuluu ehdottomasti platoninen tutustuminen,
      jos en ihastu ja tunne vetoa mieheen suhde jää platoniseksi tai loppuu täysin.
      Pärjään hyvin ilman panomiesten ehdotuksia, halveksun heitä.
      Tiedän olevani kaunis, seksikäs ja naisellinen, vedän paljon miehiä puoleeni. En todellakaan laittaudu miehiä varten, haluan ihan oman hyvinvoinnin takia huolehtia itsestäni meikkaamalla, käymällä kampaajalla ja liikkumalla riittävästi, en ole kuullut mitään niin hullua kuin, että rahat menisivät hukkaan meikkeihin ja vaatteisiin. Ostan niitä ihan omaksi ilokseni.
      Varattuja miehiä en suostu tapaamaan laisinkaan. Haluan miehestä elämänkumppanin, joka on valmis liikkumaan kanssani joka paikassa ja antamaan aikaansa minulle,
      en suostuisi koskaan olemaan ”se toinen nainen” joka istuu ja odottaa koska mahdollisesti herralle sattuisi sopimaan tapaaminen.
      Minulle on täysin samaa olenko tämän takia vaikka loppuelämän yksin, sitten olen. Yksin olemisessa ei ole mitään vikaa. Olen toisaalta valmis panostamaan täysin suhteeseen jos ihastun, ja huomaan, että mies on ihastunut minuun ihmisenä myös eikä pelkkään ulkoiseen olemukseeni, tiedän, että on olemassa fiksuja miehiä, en vain tiedä missä he ovat.

      • vain yksi

        Loistava kirjoitus, ihan kuin omat ajatukseni parisuhteesta ja miehistä. Lohduttava ajatus on se, ettei tarvitse kuin sen yhden hyvän miehen ja jos sitä ei ole minulle suotu periaatteilla mitä itsekkin kuvailit, menee se elämä yksinkin=)


    • tavis mies

      Mä kun menen baariin niin kattelen et onko siel yksinäisiä naisia. Jos on, niin menen vaan juttelee niitä näitä. Kyselen vähän ja osoitan kiinnostusta. En mä esitä mitään vaan ole oma itseni. Naisesta näkee 2 minuutis et onko se mukana haluaako se jutella ja tutustua. Jos se ei lähde karkuun niin tarjoon sille drinkin tai kaks ja sit pyydän numeroo kun on aika lähtee kotiin. Jos juttu hyvin luistaa niin pyydän yökylään ja sit saan seksiä yleensä. Ei nainen lähde yökylään jollei se halua mitään.

    • Blondi_tytsy

      menkää laivalle! Siellä on hyvä meininki ja varmasti paljon yhden illan juttuja :)
      Voisin suostua, mutta riippuu tietysti ehdottajasta :)

    • tutuntutuntuttu

      Koska kaikki panee ystävää, kaveria, tuttua, puolituttua tai tutun tuttua! Se ei ikinä ole kuka tahansa.. kai?

      • mies

        olen mustais mies haen naista yhen illan seuraan aikuista naista 40-50 välitä


    • Dooris..

      Se yhden illan juttu kehittyy pikkuhiljaa, se himo ja halu. Ei voi vaan mennä ja pyytää mukaan. Kun joku mies tulee pöytään ja jutellaan jne.. Ei kannata olla liian paljon vaan seksin perässä. Juttelee ihmisille ja hakeutuu seuraan.. Puhdas ja siisti kannattaa olla, mutta jos oot epätoivosen olonen, mua ei ala panettaa vaan ahdistaa.. Ehkä mua naisena imartelee edes se teeskennelty kiinnostus mua kohtaan, kattoo silmiin ja kyselee ja kuuntelee.. Sit jotenkin virittyy se tunne, että ton voin ottaa yökylään..

    • Sarjaskodaaja

      -siisti fleda ja tyylikkäät gledjut, tämän tajuaa kaikki

      -liiku porukassa -> yksinään on huonommat sanssit

      -liity porukalla porukkaan -> syntyy tapahtumaa ja häslinkiä, likat unohtaa keskenään lässyttämisen

      -jos paikassa ei ole riistaa vaihda paikkaa -> turha istua pariskuntabaarissa jos viereissä juottolassa pyörii halukkaita sinkkuja

      -nauru edellä, mutta älä ole pelle -> hauskalla ja hyvällä meiningillä saa, mutta ei sirkuspellehauskalla

      -ei liikaa hapanta

      -ei tarvi esittää mitään -> mitä relampi ja itsevarmempi sen parempi (itsevarmuutta saa sillä ettei stressaa saako vai ei, yhden illan skodaus on kuin kalastamista)

      -jos saat mimmin kuuntelemaan itteäs niin jätä henkilökohtaiset tilittelyt pois -> moni mokaa tässä kohtaa

      -jos haluat pelimieheksi ole suora -> kun kontaktia on saatu, tanssittu, naurettu ja juteltu pitää uskaltaa myös clousata diili

      -noin 30-vuotias helpompi ja parikymppinen vaikeampi -> kunhan tiedät

      -drinksuja kannattaa tarjota ja tanssittaa ja jatkot, jatkot, jatkot

    • ehehehehehe?

      Voi teitä pellejä, on se varmaan vaikeaa olla ruma. Etenkin edellinen kirjoittaja vois suosiolla poistua maasta. Aiheutat häpeää itsellesi ja kanssaihmisille.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      90
      1738
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      118
      1462
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      110
      975
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      31
      956
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      45
      822
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      718
    7. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      691
    8. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      691
    9. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      32
      666
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      623
    Aihe