eksyinpä la-30.9-06 herttoniemessä sijaitsevaan kuppilaan,ja yllätykseksi siellä esiintyi bändi nimeltä strong(muistaakseni)olipa meinaan aika äijä musaa,meinaan erikoislaatista rock kamaa,jossa oli yhdistelty aika jännästi eri tyylisuuntii ja pirun taitavasti soitettuna!pääsin jututtaa bändin "poikii"apaut jotain 40 kymppisii kavereita,ja ymmärsin senverran puheista,että bändi olisi ollut olemassa jo pidempäänkin,mut ny niil oli ilmeisesti uusi kokoonpano ja taisipa olla kyseisellä miehistöllä eka keikka?noo anyvay suosittelen lämpimästi rockin ystäville,jos satutte törmäämään kyseisen bändin keikkoihin,itse aion seurata hyvinkin tarkaan porukan edesottamuksia tulevaisuudessa.
strong
hertsikan helmessä
2
211
Vastaukset
- rock,rock..
ovat kuulema alkamassa taas keikkailua helmi-maaliskuussa?
- strong fani
Ovat kuulemman esiintymässä taas herttoniemessä, hertsikan helmessä perjantaina 8.7.2011, sinne siis kuuntelemaan, minä ainakin aion olla paikalla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614298KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1362989Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452332Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?442218- 241873
- 911792
- 281586
- 221529
- 1471367
- 321200