eksyinpä la-30.9-06 herttoniemessä sijaitsevaan kuppilaan,ja yllätykseksi siellä esiintyi bändi nimeltä strong(muistaakseni)olipa meinaan aika äijä musaa,meinaan erikoislaatista rock kamaa,jossa oli yhdistelty aika jännästi eri tyylisuuntii ja pirun taitavasti soitettuna!pääsin jututtaa bändin "poikii"apaut jotain 40 kymppisii kavereita,ja ymmärsin senverran puheista,että bändi olisi ollut olemassa jo pidempäänkin,mut ny niil oli ilmeisesti uusi kokoonpano ja taisipa olla kyseisellä miehistöllä eka keikka?noo anyvay suosittelen lämpimästi rockin ystäville,jos satutte törmäämään kyseisen bändin keikkoihin,itse aion seurata hyvinkin tarkaan porukan edesottamuksia tulevaisuudessa.
strong
hertsikan helmessä
2
205
Vastaukset
- rock,rock..
ovat kuulema alkamassa taas keikkailua helmi-maaliskuussa?
- strong fani
Ovat kuulemman esiintymässä taas herttoniemessä, hertsikan helmessä perjantaina 8.7.2011, sinne siis kuuntelemaan, minä ainakin aion olla paikalla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683198Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84869
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865