Miksi miehet pitävät naisista?

-Matelija-

Minulle on mysteeri miksi miehet pitävät naisista. Naisethan ovat miehiä huonompia ja heikompia monessa asiassa: matematiikka, tieteet (suurin osa Nobel-voittajista on miehiä), urheilu, miehet ovat naisia pidempiä ja voimakkaampia jne. Naisilla on myös luonnostaan korkeampi rasvaprosentti kuin miehillä ja läskistyvät miehiä helpommin. Naiset myös menevät tieten tahtoen aloille joista saa huonoa palkkaa, kuten esim. sairaanhoitajat ovat pääosin naisia. Mitä kunnioitettavaa naisissa muka on? Miksi pitää naisista? Ei miehillä ole mitään järkisyytä pitää naisista! Kun ajattelen naisen alivertaisuutta miehiin verrattuna, olen hämmästynyt että monet miehet ovat rakastuneet naisiin. Luulisi että miehet korkeintaan vain tahtoisivat panna naisia yhdenillanjuttuina/huorina eivätkö ryhtyä rakkaus-lässynlässyyn, tunteiluun ym. roskaan joka ei ole miehekästä. Ja se että jotkut miehet tahtovat lapsia!! Miksi ihmeessä?? Ei lasten tahtominen ole miehekästä vaan naisellista (=ala-arvoista).

Toivoisin kommentteja varsinkin miehiltä mikä saa teidät kiintymään naisiin (jos saa). Niin, ja olen nainen joka tahtoisi saada vastauksia tähän miehuuden mysteeriin.

33

4855

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllkyll

      Miksi naiset pitävät miehistä? Siis oikeesti? Miehet voi olla parempia matikassa, mutta siinä se sitten onkin.

      Jos nyt totta puhutaan, niin en usko että moni mies pitää naisesta oikeasti. Kunhan esittävät saadakseen piirakkaa.

    • se on

      biologiaa. eihän koko panemisprossessiskaan ole mitään järkeä mutta sitä tekevät silti ihmiset kuin eläimetkin ihan luonnostaan. Normaali mies haluaa luonnostaan naista, hintti, bi- on sitten erikseen.

      Näillä palstoilla jotkut naiset ilmeisesti luulevat että ne asiat joita monesti arvostetaan miehessä niin mies arvostaa samoja asioita naisessa. Eihän se näin mene. Mies kun harvemmin haluaa itselleen "miestä" vaan naisen.

      • bfhgr

        seksihän on luonnonjärjestämä juttu että elämä jatkuu......


      • -Matelija-

        En tarkoita panemista vaan SITOUTUMISTA ja RAKASTUMISTA. Eläimet panevat. Miehet panevat. Mutta miksi miehet rakastuvat? Ei ole mitään syytä rakastua NAISEEN - tuohon alivertaiseen ja pieneen olentoon. Mitä JÄRKEÄ on rakastua naiseen???


      • Anonyymi
        -Matelija- kirjoitti:

        En tarkoita panemista vaan SITOUTUMISTA ja RAKASTUMISTA. Eläimet panevat. Miehet panevat. Mutta miksi miehet rakastuvat? Ei ole mitään syytä rakastua NAISEEN - tuohon alivertaiseen ja pieneen olentoon. Mitä JÄRKEÄ on rakastua naiseen???

        Johtuu siitä että olet homoseksuaali. Siksi et käsitä


    • Södemies

      Pillu on ainoa syy. Jos naisilla ei olisi tuota "suolen pätkää" ja lisääntymisvälinettä, niin kaikki olisi helpompaa miesten kanssa.

      • söde :))))..

        Siis aika karseita mielipiteitä sinulta löytyy. Ehkä ongelmana on enemmänkin se, että niin miehet kuin naiset tekevät liian suurta numeroa erilaisuudestaan. Minulle on helppoa tutustua vastakkaiseen sukupuoleen, kun en tee siitä liian suurta numeroa..


      • -Matelija-

        No niin. Sinulle nainen on vain pillu. Joo, tuota odotinkin, hyvä! Mutta kuka nyt pilluun rakastuisi kun pilluja voi ostaa tai vuokrata horatsuilta! Miksi ryhtyä hankalaan suhteeseen kun voi panna huoria?


    • kuules

      Hmm. Miksiköhän naiset sitten pitävät miehistä. Miesten hiki haisee pahemmalta, miehet ovat huonoja kielelliseltä ilmaisultaan, ovat karvaisia kuin apina, eivät osaa tehdä kuin yhtä asiaa kerrallaan, saavat orgasmeja liian nopeasti, käyttävät naisia enemmän alkoholia, ovat naisia useammin ylipainoisia, kuolevat nuorempina, käyttävät fyysistä väkivaltaa useammin, ovat huonompia tunnistamaan ihmisten kasvojen ilmeistä tunteita, hakeutuvat paskaduuneihin, joista sekä maksetaan huonoa palkkaa (niin, kaikki duunarit eivät suinkaan ole paperimiehiä) ja jotka ovat vaarallisia jne.

      Tuo sitten oli sarkasmia, jos joku ei tajunnut.

      Ap:n tekstissä oli muuten melkoisia fakta- ja logiikkaaukkoja.

    • mulla

      Nyt mä oon 17 vanha ja mäoon ekaa kertaa oikeesti rakastunut. Tyttö johon olen rakastunut on myös kiinnostunut minusta tai ainakin oletan niin mut nyt meil on ollut joku ihme tauko. Kuitenkin kun ekan kerran näin tytön en ollut hirvittävän kiinnostunut enkä ees oikeen noteerannu sitä mut sitte alko tapahtua kaikkea ja mitä enemmän oon sitä tapaillu/nähny niin sitä rakastuneenpi oon. Tyttö vaan muuttuu koko ajan kauniimmaksi ja musta tuntuu et musta tulee hullu jos mä en onnistu alkaa seurusteleen sen kans. Ikinä en oo tuntenu mitään tällästä enkä pysty sitä selittämään. Se tyttö vaan on täydellinen mulle. Mun on vaan pakko saada mun suu auki pian etten mä menetä sitä. Pakko aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

    • elämä on

      Naiset ovat kauniita ja mystisiä olentoja, joiden läheisyys rauhoittaa suonissa ryskävän testosteronin aiheuttamaa aggressiota.

      Naiselta saa seuraa ja lohtua. Nainen tekee hyvää pullaa. Naista on kiva katsella vaatteiden kanssa ja ilman.

      Nainen on esteettisesti muotoiltu olento, joka stimuloi miehen ajattelua tuoksullaan ja tekemisillään.

      Naisen kanssa voi saavuttaa seksuaalisen täyttymyksen. Vagina on parasta herkkua.

      Naisen hassu tapa ajatella asioita pittä miehen jalat maassa ja tasapainottaa miestä.

      • oli niin..

        ..kauniisti puhuttu. :)


    • [mies]

      Eipä naisilla mitään tee, turhia olioita. En toki ala valehtelemaan etteikö kaunista/söpöä naista ole miellyttävä katsella, mutta itselle riittää se katselu, vieläpä ihan virtuaalisesti. Mielestäni vain henkisesti heikot miehet on oikeassa elämässä naisten kanssa tekemisissä. Mitään järkiperustaista syytä ei ole sille, miksi miehen kannattaisi tuhlata kallista aikaansa naisiin. Seksi on ajan tuhlausta ja nykyään jopa vaarallista. Läheisyyttä tarvitsee vain luuserit.

    • truelightning

      Ne ihmiset, jotka haluavat lapsia, saavat todennäköisemmin jälkeläisiä kuin ne, jotka eivät halua. Jotta mies saisi lapsia, hän tarvitsee naisen, joka ne synnyttää. Naisen kannattaa hankkia lapset sellaisen miehen kanssa, joka osallistuu niiden hoitoon. Miehen kannattaa tarjota hoitoresursseja naiselle, jotta nainen suostuisi tuottamaan hänen kanssaan yhteiset jälkeläiset.

      Ja, ne joita tuo järjestely ei miellytä... katoavat geenipoolista. Ja ne, joiden mielestä naiset ja lasten tekeminen on hyvä juttu, laittavat samat mieltymykset eteenpäin seuraavalle sukupolvelle.

    • dfgad

      Miehet pitävät naisista, koska kirjoittamasi lista ei pidä paikkaansa. Metatutkimuksissa (siis tutkimuksissa, jotka keräävät tiedon isosta määrästä tieteellisiä tutkimuksia) on löydetty ero vain kolmessa asiassa sukupuolten henkisten kykyjen välillä. Ensimmäinen on tuo matikka, MUTTA vain sellaisissa kulttureissa, jossa naiset opetetaan pitämään itsejään huonompina. Aasiassa tytöt/naiset ovat usein miehiä lahjakkaampia matemaattisissa aineissa. Toinen on ero verbaalisissa kyvyissä naisten hyväksi.

      Miesten ylivalta tieteissä ei johdu älykkyyseroista, koska sellaisia ei ole pystytty osoittamaan. Sen taustalla on päin vastoin pitkään johtunut fyysiseen voimaan ja aggressioon perustuva miesten ylivalta. Tässä kolmas tieteellisesti todistetuista eroista: miehet ovat aggressiivisempia. Samasta syystä naiset joutuvat joukkomurhien, raiskausten ja pahoinpitelyjen kohteeksi jatkuvasti esimerkiksi maissa kuten Afganistan, joissa miehillä on selvä ylivalta. Miehinen toimintakulttuuri johtaa siihen, että esim. Nobel-palkinnot annetaan miehisiä aloja edustaville toimijoille, siis valtaan ja arvostukseen liittyviin kysymyksiin. Ongelma on siis siinä, että miehiä arvostetaan enemmän ja heidän tekemisiään arvostetaan enemmän - tällöin on luonnollinen seuraus, että miehiä myös palkitaan enemmän heidän mittareillaan mitatuissa asioissa. Jos palkinnot ja valta jaettaisiin elämän luomisen, ylläpitämisen ja säilyttämisen perusteella, miehet olisivat aika heikoilla.

      Kunnioitettavaa feminiinisissä piirteissä ovat siis juuri ne asiat, jotka eivät saa julkisuutta ja valtaa: hellyys, huolenpito, rakkaus, lempeys, suojeleminen, välittäminen ja säilyttäminen

      Nämä ovat asioita, joita ilman maailma tuhoutuu. Miehinen kulttuuri aseineen ja ahneuksineen onkin hyvää vauhtia johtamassa maailman tuhoon joko ympäristön tuhoutumisen kautta tai sodissa.

      Tämä selittää myös huonomman palkkauksen, koska feminiiniseen kulttuuriin kuuluvat yllämainitut asiat, on luonnollisempaa suuntautua toisten auttamiseen kuin oman edun tavoitteluun.

      Niin sanottu miehinen ylivertaisuu on tuhon, sodan ja kuoleman ylivertaisuutta.

    • heteroman

      Pidän naisista, koska naisilla on sellaista viisautta ja ymmärrystä, jota miehellä ei ole. Nainen täydentää miestä ja mies naista, siinä se ihmeellinen ja ikuisesti kiinnostava ero. Miehet ovat vahvempia, mutta naiset taitavampia. Ja naiset ovat kauniimpia, sitä ei kai kiellä kukaan. Ihailen naisia, jotka menevät aloille, joissa tuntevat itsensä tarpeellisiksi, kun taas miehet valitsevat työnsä rahan perässä juosten, jopa vapaa-aikansa rahalle uhraten. Nainen pystyy kietomaan miehen pikkusormensa ympärille ja hallitsemaan miestä mitä älykkäimmällä tavalla, ja mies on onnellinen saadessaan kumppaniksi naisen, joka niin suloisesti täydentää häntä. Kumpikaan ei ole ylivertainen eikä alivertainen, vaan kumpikin tarvitsee toisiaan ja nauttii siitä sopivasta jännittävästä erilaisuudesta, jota vain miehen ja naisen välillä voi olla. Molemmat tuntevat yhtä vahvasti, ja tunteitten jakaminen on upeaa. Molemmat nauttivat vanhemmuudesta, jossa miehellä ja naisella on erilaiset roolit ja kumpaakin tarvitaan. Miehelle nainen on loputtomiin kiinnostava mysteeri, ihana, kaunis, suloinen, joka tuo auringon päiviimme ja myrskyn öihimme.

    • kohdat

      viehättää ja luo jännitettä

    • ei kaikki

      Eivät kaikki miehet naisista pidäkään. Homojakin on olemassa.

    • Hah !

      Tästä tekstistä se on havaittavissa: matelijoilla ei ole aivoja.

      • parasta elämässä

        Miksi Matelija et pidä itsestäsi? Jos hyväksyt itsesi naisena ja olet ylpeä siitä että olet nainen, pystyt myös vastaanottamaan miehiltä ihailun ja rakkauden ja nauttimaan siitä. Miehen ja naisen välinen rakkaus on elämän upein ja onnellisin asia. Se ei ole kilpailua paremmuudesta eikä ominaisuuksien arvostelua, vaan toistensa erilaisten ominaisuuksien ihailua.


      • pidän naisista joten mitä outoa siinä on


    • pillu on parasta..

      SE PILLU....SE PILLU.....

    • Anonyymi

      Kai se liittyy siihen evoluutioon. Yksi suurimmista nautinoista parisuhteessani ollut seksi.

    • Anonyymi

      Eivät kaikki miehet pidä naisista. Eivätkä kaikki naiset pidä miehistä. Siis romanttisessa mielessä.

      Koko APn kirjoitus on täyttä potaskaa ja tarkoitus on varmaankin vain esittää tyhmää ja provosoida. Hohhoijaa...

    • Anonyymi

      Härregud, miksi miehet pitävät naisista
      -feminiini energia
      -hoivavietti
      -hipsuttelut ja rakkauden osoitukset
      -rakastettu nainen nostaa itsetuntoa
      -luotettava seksikumppani, tietää että oma nainen ei lutkuta kaikkien kullia.
      -naisilla on erillainen maailma ja miehet tykkäävät jakaa sitä, se on tasapainottava tekijä maskuliiniseen maailmaan
      -naisen tuoksu
      -naiselle on kiva tehdä palveluksia, laittaa ruokaa, ostaa lahjoja, viedä treffeille
      -Haku suojella naista
      -naiset on energisiä ja ylläpitävät hyvää energiaa

      Niin ja kauneus, hiukset, vaatteet, korut, meikitön ja meikattu olemus. Naisen muodot ja suloisuus.

    • Anonyymi

      Seksi tai yleensä intiimielämä on yksi suuri syy ja minä ainakin olen saanut nauttia elämänkumppanin kanssa monista hyvistä asioista, toki on ollut raskastakin aikaa mutta ilman luottamusta ei tule mitään elämää naisen kanssa.

    • Anonyymi

      Minulle on mysteeri miksi naiset pitävät miehistä . Miehethän ovat nykyisin jo huonompia ja heikompia monessa asiassa: matematiikka, tieteet (suurin osa Nobel-voittajista on miehiä koska on paljon ei tasa-arvoisia maita), urheilu, miehet ovat naisia pidempiä ja voimakkaampia jne. Naisilla on myös luonnostaan korkeampi rasvaprosentti kuin miehillä ja läskistyvät miehiä helpommin. Ei pidä paikkaansa Suomessa läskejä miehiä on enemmän , kun naisia. Naiset myös menevät tieten tahtoen aloille joista saa huonoa palkkaa, kuten esim. sairaanhoitajat ovat pääosin naisia. Jonkun nuokin hommat on tehtävä, eivät kelpaa miehille, sinäkin varmaan olet kiitollinen, että löytyy hoitajia, kun sairastut. Mitä kunnioitettavaa naisissa muka on? Miksi pitää naisista? Ehkä se johtuu siitä, kun suurin osa on heteroja. Ei miehillä ole mitään järkisyytä pitää naisista! Eikä naisilla miehistä. Kun ajattelen naisen ylivertaisuutta miehiin verrattuna, olen hämmästynyt että monet miehet ovat rakastuneet naisiin. Luulisi että miehet korkeintaan vain tahtoisivat panna naisia , voi niitä miehiäkin panna yhdenillanjuttuina/pitää huorina , eivätkö ryhtyä rakkaus-lässynlässyyn, tunteiluun ym. roskaan joka ei ole miehekästä, kun vaan homoille Ja se että jotkut miehet tahtovat lapsia!! Miksi ihmeessä?? Maailmasta loppuu ihmiset , jolle kukaan tee lapsia, miksi sinutkin on sitten tehty, kun tuolainen susta tuli Ei lasten tahtominen ole miehekästä vaan naisellista (=ala-arvoista).ääliö.

      Toivoisin kommentteja varsinkin miehiltä mikä saa teidät kiintymään naisiin (jos saa). Niin, ja olen nainen joka tahtoisi saada vastauksia tähän miehuuden mysteeriin.
      Valehtelet.

    • Anonyymi

      Vanha aloitus, taitaa aloittajalta olla lääkkeet loppu, tai lääkitys pielessä.

    • Anonyymi

      Mieluusti katselen viehättävää puolisoani.

    • Anonyymi

      Enpä ole koskaan miettinyt että ihastuisin naiseen siksi, että hänellä on hyvät taidot matematiikassa tai tieteissä. En myöskään kaipaa sitä että nainen olisi fyysisesti samanlainen kuin mies, sillä heteromiehenä naisellinen ruumiinrakenne viehättää silmää enemmän.

      Jaa mitä kunnioitettavaa esim. sairaanhoitajissa tai vaikka opettajissa on? Varsin paljon, minun mielestäni. Jos jollekin pitää erikseen selittää miksi hoiva-, palvelu- tai opetusalan ihmiset tekevät kunnioitettavaa työtä, on se selitystä vaativa aika kujalla...

      Onpa lisääntymisenhalu ihan normaali miehinenkin toive. Valtaosa ihmisistä haluaa luontaisesti jatkaa sukuaan, eivät toki kaikki mutta suurin osa.

      Vaikka perinteisen kumppanuuden toivominen mielletään yhä naiselliseksi toiveeksi, niin ihan yhtä lailla miehetkin kaipaavat sitä. Tutkimusten mukaan parisuhde parantaa miehen elämänlaatua, johtuen ehkä siitä että miehillä on keskimäärin etäisemmät sosiaaliset piirit kuin naisilla. Tällöin siitä kumppanista tulee monesti miehen tärkein sosiaalinen kontakti.

      Paneminen on mukavaa puuhaa, mutta kyllä me miehetkin kaipaamme "tunteilua ja rakkaus-lässynlässyä roskaa". Ihmisolennoille on luonnollista kaivata toisen kosketusta ja yhteenkuuluvuuden tunnetta.

    • Anonyymi

      Kovasti pidän naisista mutta en parisuhde mielessä ja kyllä, olen ihan hetero

    • Anonyymi

      Aloitus vanha, mutta sinutkin olis voinu abortoida , olet täysin turha.

    • Anonyymi

      Yleensä naiset muistuttavat miehen äitiä se saa kiinnostuksen mieheen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2696
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1796
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe