Ennen joulupukin tuloa?

Hiphei kaikille! :)
Mitenkäs viimme viikko meni, ja kuinkas on tämä viikko lähtenyt käyntiin?

Mulla:
Tiedot
Pituus: 168cm.
Lähtöpaino syyskuun 2005 alussa: 91kg.
Paino viime viikolla: 70kg.
Paino tänään: N. 69,75.
Tavoitepaino: 65-68kg.

Eli vähän on sentäs lähtenyt. Ollaan sitä nyt jo puoltoista kuukautta odotettukin. Miehelle kerkesin jo ihmettelemään, että eiköhän toi meidän vaaka osaa näyttää mitään muuta kuin tasan 70 kiloa :) Aika huono toi vaaka kyllä on, mutta en viitsi uutta ostaa, koska tuota olen käyttänyt koko laihdutuksen ajan.

Kävin täälä viikonloppuna kirjoittelemassa... Silloin kerroin, että vaaka oli näyttänyt 69kg! Ja en todellakaan ymmärrä miksi se ei sitä enää voi näyttää ;) Ihan ok:sti olen syönyt ja liikuttuakin on tullut edes vähän, säät kun on olleet aika huonot ulkoilemiseen. Mutta silti paino vain jotenkin kummasti lauantaiaamusta on noussut.

Toki..en enää edes pidä niin tiukkaa linjaa. En jaksa enää. Kunhan paino pikku hiljaa tippuu ja viimeistään ensi elokuussa on sen 65 niin kaikki on hyvin. En jaksa enää stressata niiin kauheasti...toki vähä :)

Mutta kertokaahan toki muutkin kuulumisianne! :)

Syksyisin terkuin -Kirsikka-

14

912

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikkupullero

      79kg. Vihdoin. Kauan se siitä kasikympin kohdilla pyörikin.

      Eli siis...
      Pituus: 165cm
      Aloituspaino 11.4.2005: 107kg
      Paino viikko sitten: noin 80kg, himpun alle
      Paino nyt: 79kg
      Painotavoite jouluksi: alle 75kg
      Lopullinen tavoite: normaalipaino, eli jotain alle 68kg

      Viime viikko oli laiska liikuntaviikko ja herkkupäivä oli hieman turhan "runsas", mutta ihan hyvin tässä on mennyt, hitaasti mutta varmasti. Nyt on yövuoro aluillaan ja koko pitkä yö taas aikaa kehitellä uusia sääntöjä ja tavoitteita tälle kuukaudelle. Kaikkea kun ei kertarysäyksellä voi muuttaa, askel kerrallaan...

    • Shamu

      Mulla ainakin hyvä fiilis!Tulokset:

      Aloituspaino:127,1kg(31.7.2006)
      Paino tänään:122,1kg
      Viikkomuutos:-0,9kg
      Kokonaispudotus:-5,0kg!!!
      Tavoite ennen joulupukin tuloa(18.12.06):115kg

      Eli ensimmäinen isompi etappi 5 kiloa saavutettu.Vähän tuntuu hyvältä =)
      Ja vyötäröltä hävinnyt 2 senttiä.
      Viime viikolla kyllä jäi kaksi lenkkiä kiireiden takia välistä ja lauantai-iltana söin sipsejä vähän enemmän kuin oli tarkoitus mutta muuten meni hyvin.
      Rakastan syksyä ja odotankin innolla että pääse huomenna kävelemään ja muulloinkin.
      Hienoa että muillakin on miinusta!Hitaasti ja varmasti kohti keveyttä,hyvä me!

      • pikkupullero

        Valtavat suuret onnittelut! Mahtavaa!! Varmasti fiilis katossa =) Joko näkyy peilissä, vaatteissa? Jos ei, niin nou hätä, itse ainakin huomasin muutoksen vasta jossain 10-12 kilon kohdalla ja sitten se olikin kerralla yllättävän iso. Mutta tosi hienoa...!


      • Shamu
        pikkupullero kirjoitti:

        Valtavat suuret onnittelut! Mahtavaa!! Varmasti fiilis katossa =) Joko näkyy peilissä, vaatteissa? Jos ei, niin nou hätä, itse ainakin huomasin muutoksen vasta jossain 10-12 kilon kohdalla ja sitten se olikin kerralla yllättävän iso. Mutta tosi hienoa...!

        Kiitoksia onnitteluista,vieläkin on mahtava olo tuosta saavutuksesta.Ja palkitsinkin itseni sellaisella hienolla kynttilällä.Ostan itselleni jotain pientä ja kivaa sopivan kilomäärän kohdalla =)
        Enpä ole vielä muutosta huomannut,maltilla odottelen milloin alan peilistäkin huomaamaan jotain...Odottavan aika on pitkä!
        Mutta minusta tuntuu että hieno viikko on ollut kaikilla,ainakin tuloksista päätellen.Onnea!
        Olisipa jo maanantai ;)


      • Restless-
        Shamu kirjoitti:

        Kiitoksia onnitteluista,vieläkin on mahtava olo tuosta saavutuksesta.Ja palkitsinkin itseni sellaisella hienolla kynttilällä.Ostan itselleni jotain pientä ja kivaa sopivan kilomäärän kohdalla =)
        Enpä ole vielä muutosta huomannut,maltilla odottelen milloin alan peilistäkin huomaamaan jotain...Odottavan aika on pitkä!
        Mutta minusta tuntuu että hieno viikko on ollut kaikilla,ainakin tuloksista päätellen.Onnea!
        Olisipa jo maanantai ;)

        Moiks! Itellä on tosiaan -7kg tähän mennessä, enkä minäkään huomaa vielä peilistä mitään. Musta se on tosi kurjaa, ja välillä tuleekin niitä huonoja hetkiä jolloin tekisi mieli heittää hanskat tiskiin. :(
        Ainoa mistä tällä hetkellä itse huomaa muutoksen on housut. Yhdetkään farkut eivät kiristä ja kahdet ovat jopa jo liian löysät :) Se piristää mieltä, ja voi ajatella, että jotain on sentään tapahtunut.
        Mutta silti, ei peilissä mitään... :(

        Mutta kyllä se tästä. Kun vain jaksaisi olla maltillinen ja kärsivällinen. Hyvä me!


    • Restless-

      Heips ystävät! Saavutukset:

      Aloituspaino 1.8: n.85kg
      Paino viime viikolla: 79kg
      Paino tänään aamulla: n.78-78,5kg (tavallisesta vaa´asta on aina vähän vaikee sanoo).

      Olen todella yllättynyt että muutosta viime viikkoon on kuitenkin tullut, koska on tää ollut yhtä mussutusta enkä ollut viime viikolla jumpassakaan kuin ma, ti ja ke...Toisaalta hyötyliikuntaa tuli kuitenkin aika paljolti (kodin sisustusta, siivousta kotona ja muuallakin, kummitytön kanssa leikkimistä, pyöräilyä vähän ja vähän myös kävelyä). Tällä viikolla olen päättänyt käydä kolme kertaa junpassa ja 1-2krt vesijuoksemassa ja ehkä salilla. Haluan vähän kiristää tahtia ja päästä kunnon rytmiin uudestaan. Ja tietysti, mitä enempi on tekemistä, sitä enempi pysyy poissa jääkaapilta. :)

      Pikkupullero:
      Me ollaan aika samoissa lukemissa, vaikkakin minulla pituutta 9cm enempi. Nyt pysytään samassa tahdissa ystäväin, eikö vain? :)

      • Restless-

        Pomppasin aamulla uudestaan vaakaan, kun häiritsi se etten eilen saanut oikein lukemasta selvää. Tänään aamulla tasan 78kg!!! :))

        Yhteensä siis -7kg, en olis kyllä ikinä uskonut pudottavani edes viittä kiloa.
        Nyt kaikkein paras mitä voin tällä hetkellä ajatella, on se, että jouluna voinkin sittenkin olla alle 75 :P


      • kuinkas sitten kävikään
        Restless- kirjoitti:

        Pomppasin aamulla uudestaan vaakaan, kun häiritsi se etten eilen saanut oikein lukemasta selvää. Tänään aamulla tasan 78kg!!! :))

        Yhteensä siis -7kg, en olis kyllä ikinä uskonut pudottavani edes viittä kiloa.
        Nyt kaikkein paras mitä voin tällä hetkellä ajatella, on se, että jouluna voinkin sittenkin olla alle 75 :P

        Kirsikk.allahan piti olla pettämätön kokonaisvaltainen elämäntapamuutos eikä mikään dieetti ! Ja nyt sitten Kirsikk.a itse kirjoittaa, ettei ole enää jaksanut pitää tiukkaa linjaa. Ei nyt ihan iske, taitaa Kirsikk.a itse jo sekoilla omissa kirjoituksissaan.

        Ei kai nyt pysyvässä elämäntapamuutoksessa ole mitään tiukkaa linjaa ? Kannattaisiko sinun tarkistaa oikein nykysuomen sanakirjasta mitä lopulta tarkoittaa elämäntapa ?

        Ja kyllä sinun laihdutuksesi vai mikä se ikinä onkaan, on kestänyt ihan mielettömän kauan. Kannattaako sinun enää edes jauhaa siitä ? Me muut jotka aloitimme laihduttamaan kanssasi samoihin aikoihin, olemme saavuttaneet tavoitteemme jo kauan sitten. Nyt enää vain tiputellaan muutama kosmeettinen kilo pois, kiinteydytään ja jumppaillaan.


      • pikkupullero

        En voi luvata pysyväni noin tiukassa tahdissa mukana, mitä sinä olet tähän mennessä noudatellut, mutta lupaan yrittää =) 75 tai himpun alle jouluksi kuulostaa aika hyvältä! Perässä tullaan...


      • pikkupullero
        kuinkas sitten kävikään kirjoitti:

        Kirsikk.allahan piti olla pettämätön kokonaisvaltainen elämäntapamuutos eikä mikään dieetti ! Ja nyt sitten Kirsikk.a itse kirjoittaa, ettei ole enää jaksanut pitää tiukkaa linjaa. Ei nyt ihan iske, taitaa Kirsikk.a itse jo sekoilla omissa kirjoituksissaan.

        Ei kai nyt pysyvässä elämäntapamuutoksessa ole mitään tiukkaa linjaa ? Kannattaisiko sinun tarkistaa oikein nykysuomen sanakirjasta mitä lopulta tarkoittaa elämäntapa ?

        Ja kyllä sinun laihdutuksesi vai mikä se ikinä onkaan, on kestänyt ihan mielettömän kauan. Kannattaako sinun enää edes jauhaa siitä ? Me muut jotka aloitimme laihduttamaan kanssasi samoihin aikoihin, olemme saavuttaneet tavoitteemme jo kauan sitten. Nyt enää vain tiputellaan muutama kosmeettinen kilo pois, kiinteydytään ja jumppaillaan.

        Laihduttaminen on AINA poikkeustila, oli se samalla sitten elämäntapojenmuutosta tai pelkkä dieetti. Elämäntapojen muutoksessakin voi olla välillä tiukkaa linjaa - ehkä sitten kun elämäntapa on muuttunut, jouluna ja juhannuksena on löysempää linjaa ja niiden jälkeen tiukempaa. Eihän kukaan syö aina samalla tavalla!

        "Ja kyllä sinun laihdutuksesi vai mikä se ikinä onkaan, on kestänyt ihan mielettömän kauan. Kannattaako sinun enää edes jauhaa siitä ?"
        - Ai. Minun (joka käsittääkseni tämän ryhmän perustin) laihdutukseni on kestänyt puolisentoista vuotta ja kiloja on pudotettavana vielä vähintään 11kg, todennäköisesti enemmän. Ja minulla niin kuin kaikilla muillakin on tasan tarkkaan oikeus jauhaa tästä niin kauan kuin sielu sietää.

        En voi estää sinua kirjoittamasta keskusteluumme, mutta koska tämän porukan tavallaan perustin ja olen sitä hengissä yrittänyt pitää, täten varaan oikeuden ainakin nimellisesti ilmoittaa, että KAIKILLA on oikeus laihduttaa täällä juuri sillä rytmillä ja tavalla kuin haluaa (kunhan ei terveyttään kuihduta). Piste.

        Tällaisia kuittailuja en tänne enää toivo, vaikka en sitä voikaan estää. Julkinen keskustelupalsta kun on kyseessä.

        Kirsikalle vielä onnittelut pitkän jumin taltuttamisesta, ja jatka juuri sellaisella linjalla kuin minkä hermo kestää =) We can do it!


      • pikkupullero kirjoitti:

        Laihduttaminen on AINA poikkeustila, oli se samalla sitten elämäntapojenmuutosta tai pelkkä dieetti. Elämäntapojen muutoksessakin voi olla välillä tiukkaa linjaa - ehkä sitten kun elämäntapa on muuttunut, jouluna ja juhannuksena on löysempää linjaa ja niiden jälkeen tiukempaa. Eihän kukaan syö aina samalla tavalla!

        "Ja kyllä sinun laihdutuksesi vai mikä se ikinä onkaan, on kestänyt ihan mielettömän kauan. Kannattaako sinun enää edes jauhaa siitä ?"
        - Ai. Minun (joka käsittääkseni tämän ryhmän perustin) laihdutukseni on kestänyt puolisentoista vuotta ja kiloja on pudotettavana vielä vähintään 11kg, todennäköisesti enemmän. Ja minulla niin kuin kaikilla muillakin on tasan tarkkaan oikeus jauhaa tästä niin kauan kuin sielu sietää.

        En voi estää sinua kirjoittamasta keskusteluumme, mutta koska tämän porukan tavallaan perustin ja olen sitä hengissä yrittänyt pitää, täten varaan oikeuden ainakin nimellisesti ilmoittaa, että KAIKILLA on oikeus laihduttaa täällä juuri sillä rytmillä ja tavalla kuin haluaa (kunhan ei terveyttään kuihduta). Piste.

        Tällaisia kuittailuja en tänne enää toivo, vaikka en sitä voikaan estää. Julkinen keskustelupalsta kun on kyseessä.

        Kirsikalle vielä onnittelut pitkän jumin taltuttamisesta, ja jatka juuri sellaisella linjalla kuin minkä hermo kestää =) We can do it!

        Kiitos :)


      • Restless-
        pikkupullero kirjoitti:

        En voi luvata pysyväni noin tiukassa tahdissa mukana, mitä sinä olet tähän mennessä noudatellut, mutta lupaan yrittää =) 75 tai himpun alle jouluksi kuulostaa aika hyvältä! Perässä tullaan...

        Samoja lukemiahan tässä itsekkin tavoittelen. Itellä kuitenkin jumittaa välillä parikin viikkoa samassa. Joten samoissa mennään. Tsemppiä meille.


    • Pituus: 158 cm
      Lähtöpaino:104,6 kg
      Paino viime viikolla:104,4 kg
      Paino tänään:n.104, 0 kg
      Tavoitepaino:Vähän yli 90 kg (jouluun mennessä)

      Tossahan tietoni ^^ Mulla lähtee hitaasti paino, mutta senhän tiesin jo kokemuksesta... Että nih. Jossain vaiheessa tuli liikaa herkuteltua ja se tietty näkyi hyvin puntarissa. Pizza karkit, varsinkin suklaa on miun paha heikkous ;) Yleensä auttaa kun juon jotain, vaikka light limsaa. Mut aina sitä ei oo tarjolla jos en ole muistanut ostaa. Joulua odotan, enkä vähiten painon takia ;) Mut muistakin syistä, oon tämmönen "jouluihminen" :D:D Tiukasta linjasta oli puhe niin ite en voi pitää sellasta... Ei musta ole siihen ;) Oon aika heikkotahtonen, mieluummin herkuttelen toisinaan hallitusti kun joskus retkahdan ja mätän suuhuni kilotolkulla tavaraa.

      Palllljon tsemppiä kaikille!! :))

    • krooninen.sairastelija

      tänne kirjottelen. elämä on ollut viime viikot aika kiireistä enkä ole kerennyt netissä juuri muuta kuin työ- ja opiskeluasiat hoitamaan.

      Vaaka meni rikki muutama viikko sitten ja nyt sain vihdoin ostettua uuden. Repsahdeltukin tämän muutaman viikon aikana on useastikin, mutta ilmeisesti on sitten ihan vahingossa vähennetty ne muualta, sillä vaaka näytti todella mukavia lukemia :)

      Täällä näyttää teillä muillakin sujuneen hyvin. Onneksi olkoon kaikille pudottajille ja tsempit jumittajille vaikkei minun silmiini yhtään nyt osunutkaan.

      Omat tietoni

      Pituus: 166 cm
      Lähtöpaino: 111 kg
      Paino nyt: 100 kg
      Tavoitepaino jouluksi: 96-101 kg

      Eli nyt jo tuli jouluksi asetettu tavoite täyteen.
      Nestettä ilmeisesti enemmän, kuin uskoinkaan.
      Voi, kun pääsis pikaisesti alle sadan. Odotan kovasti sitä, ettei enää tarvitse painoa kirjoittaa kolmella numerolla. :)

      K.S

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      52
      1767
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      177
      1557
    3. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      1082
    4. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1023
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      120
      931
    6. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      48
      809
    7. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      39
      778
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      57
      664
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      54
      642
    10. Oletko joskus pieni ja haavoittuva

      vai oletko aina vahva, miltä aina vaikutat? Nainen, oletko koskaan väsynyt ja haavoilla? Yritätkö silti pitää julkisivua
      Ikävä
      51
      628
    Aihe