Onko joku kokeillut haisevaan alapäähän
naisten intiimialuiden pesunesteitä
,apteekissa sanottiin että myös miehet voivat
käyttää näitä?
Haiseva alapää
8
4003
Vastaukset
- jlasjklsfakjsafjk
No et sitten luottanut apteekin neuvoon? Meinaatko, että pesuaineesta saa jonkinlaisia tyttöbakteereja? =) Ihan tavallisia pesuaineita ne kuule on..
- *wilma
Noissa intiimialueiden pesunesteissä se juttu on se, että pH-arvo on happamampi kuin normaaleissa pesunesteissä. Yleensä se on joku 5,5 ja näissä muissa 3-4. Se auttaa poistamaan bakteereja jotka aiheuttavat hajua ja voi tietenkiin käyttää koko vartalolle. Suosittelen esim Lactacydia tai Avecydia apteekeista. Monet naisille erityisesti mainostettavat ovat brändättyjä ja maksavat enemmän, esim Aco, mutta ei niissä mitään tuoksua yleensä ole jos mietit voiko miehet niitä ostaa ;).
- pesuneste
Lactacyd jota saa apteekista vie hajut hyvin pois
koko kehostakin ja käy miehellekin. Hajustetta voi sitten itse lisätä. Myös Eucerin deodoranttia saa hajustamattomana ja voi sipaista sitä myös alataipeisiin niin pysyy hajut pidempään pois.
Tietenkin nämä pesuhommat sitten aamulla ja illalla (ainakin kerran päivässä). - ii-tappi
Käytin aco pesunestettä ja auttoikin heti
ekan pesun jälkeen mutta yön aikana hajut
oli tullut takaisin.
Ja onko väliä jos nukkuu pitkissä aluskalsareissa
vai jos nukkuu kevyissä yö puvun housuissa.
Ja mitä ainetta stringit kuuluisi olla että
ei tule alapää hajuja puuvilla vai sitä toista? - ii-tappi
Kävin ostamassa acoa mutta kuinka monta kertaa viikossa sillä pestään?
- konsteilla!
Pese jugurtilla (maustamaton ja sokeriton)! Saattaa kuulostaa erikoiselta mutta toimii ja tuntuu huvittavalta.
- Tulehtunut ihi haisee,
Alapään hajut ovat aina inhottavia, mutta niihin kyllö löytyy lääke. Saippuat, pesuaineet, kten edellä todettiin ja jos on sienipohjaista, siihen saa salvaa. Pesun jälkeen kerran päivässä. (aamulla).
- gum234
Minkä merkkistä salvaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289