Siis kyselisin ihan mielipidettä aiheesta: kuinka monta kuvaa naisilla on ok? ja sitten tietysti koosta jotain kommenttia?
Kun olen kuullut kommentteja kuvien paljoudesta etc etc... Naiset, laittakaa myös kuvienne aiheet, niin teen pientä galluppia tässä samalla... kiitos jo etukäteen vastauksistanne!
tatuoinnit naisilla- missä kohtuus?
61
5862
Vastaukset
- ....
Minulla on neljä isoin on n.15cm pitkö korkeus n.7cm. Kaksi tribaalia,kummatkin mustia ja kaksi kukkaa, toinen värillinen ja kädessä..n.4x4cm ja on pienin.
- syksy40
toisessa kädessä on kaksi isoa mustaa tribaalia, ja toisessa kädessä on värillliset perhonen ja ruusu, noin 5cm. ja sitten siinä menee vielä vieressä pitkä kukkaköynnös,n.10 cm. harkinnassa olisi vielä nilkkaan joku pieni tribaali.
- vbcb83
että itseäni häiritsee naisella useat pienet tatuoinnit, mutta ei esim yksi iso kuva, joka voi olla vaikka puoli selkää/kättä. eli useat pienet kuvat saa näyttämään rumalta mielestäni, sama tietysti miehillä, mutta en niitä kyllä sillä silmällä katsele ettei tuo itsäni häiritse
- Annis23
Mitäpä väliä muiden mielipiteillä, vaan sillä miten itse asian kokee.
Mulla on molemmat käsivarret täynnä ja selässä ja jalassa isohkot kuvat.
Aiheet on tribaaleja ja itsetehtyjä abstraktikuvioita sekä viidakkohässäkkää ja avaruutta. Eikä riitä vielä, lisää on tulossa... kuvien määrä ratkaise, vaan myös kuva-aiheet. ja kuten jo kirjoitettiinkin, niin monta pientä töherrystä on todella rumaa, mutta huolella valitut isot kuvat/kuvakokonaisuudet on kauniita.
- oma mielipide
Oma mielipiteeni on tatskoista ylipäätään, ett isompi on parempi kuin pienempi. Monet naiset ottaa sellaisia ihan pikkuruisia tatuointeja, jotka menevät suttuisiksi eikä niitä voi enää 10 vuoden päästä edes kovin korjailla. Naisilla on hienon näköistä mielestäni esimerkiksi 3/4 hihatatskat. Tai koko selän tatuointi. Tai esim. alavatsassa kunnon kokoiset kuvat.
Mutta tärkeintä on kuvan laatu, aihe ja miten se sopii vartalonkohtaan. - blackmagicwoman
Itselläni on neljä kuvaa, mustalla ja mustaharmaalla. Selässäni on 2 isoa tribaalia, esim. selänpuolelle kiertävä kuva kädessä ei enää sopisi mukaan. Sääressä on lohikäärme, käsivarressa tribaalityyppinen viikinkikuvio.
Periaattenani on se, että kuvat sopivat yhteen, pieniä nyherryksiä en halua, ja paikat ovat sellaisia, jota juurikaan eivät vanhetessa rupsahda.
Seuraava idea on toiseen jalkaan, tribaalityyppistä kuviota, jalkapöydästä polveen asti. - bella20
Itselläni on 2 tatskaa, musta tribaali alaselässä ja oikean lapaluun kohdalla ruusu. Kummatkin aika isohkoja. Muistan kun otin tuon ruusun niin mietin kuvan kokoa tatuoijan kanssa ja hän ehdotti kolmesta eri kuvakoosta sitä suurinta. Se olikin hyvä valinta sillä jos siitä olisi tehty pienempi, se ei olisi ollut niin hyvännäköinen. Omasta mielestäni pienetkin kuvat ovat ok mutta toisaalta koko riippuu siitäkin millainen kuva on kyseessä.
Ja se on myös jokaisen oma asia montako tatskaa ottaa, itse ainakin aion vielä joskus ottaa kolmannen kuvan, paikasta en ole päättänyt enkä siitä millainen kuva olisi. - paukahdus
kokovartalo kuvat naisilla sexyt jos hyvin tehty ja visioitu..ihan yhtälailla ne naisille sopii ku miehillekkin!!!!!!!!
- Misunderstood
naiset voivat tatuoida itseään siinä missä miehetkin, mutta kun oikein ajattelee onko se kaunis kun naisella on esim koko käsivarsi täynnä pääkalloja ja olassa harley davidson? ei minun mielestäni...
itselläni on tribal tatuointi joka muodostuu 2 lohikäärmeestä, tatuointi on nilkassa....
nilkka on tavanomainen paikka naisilla kuten myös lapa, alaselkä, olka, onhan niitä mahdollisuuksia vaikka kuinka...
mutta muistakaa jokainen me olemme yksilöitä eikä meitä saa tuomita oman näkemyksemme eikä mieltymyksiemme perusteella....- miksei pääkalloja
Miksi naisen pitää aina näyttää kauniilta? Jos joku nainen diggaa harrikoista tai vaikka pääkalloista, niin eikö hän saa tatuoida sellaista itseensä...mitä väliä sillä onko se kaunista? Suuri osa ihmisten tatuoinneista ei ole kauniita, eikä niiden tarvitsekaan olla. Vai pitäisikö naisten ottaa aina jotain kiehkuroita tai kukkia tai perhosia tms. vain jotta se olisi kaunista? En oikein ymmärrä. Platkua se on.
Ja jos nyt kauneudesta pitää puhua, niin tribaalit ei näytä ikinä kauniilta, kenelläkään. Mutta en mä siltikään sano ettei jonkun kannattaisi sellaista ottaa, jos haluaa.
- Nathalie
Mulla on koko selän peittävä tatuointi, molemmat kädet olkapäistä sormeinpäihin tatuoinneissa (käsissä on käärmeet, piikkulankoja, tribaaleja), etupuolella kulkee solisluitten yli piikkilanka joka jatkuu soliskuitten välistä alaspäin haarautuen rintojen jälkeen ja siitä jatkuu kylkiin, vatsassa on 2 ristii navan molemmilla puolilla (kerkeus ehkä 15cm leveys n.8cm). Ei oo viel ton enempää mut luultavasti tulevaisiidessa viel tulee lisää..
- Korkein totuus
on siinä, että ei yhtään tatuointia naiselle. Tatuoinnit on miesten juttu, tekevät naisesta hu**an!
- ytoo
samaa mieltä, pikkuritsojen hommaa. miltä näyttää 40 v. päästä kuihtuneessa nahassa joka löysänä lerpottaa ihopoimujen välissä..ei näy kuvasta mitään, tosin samalta näyttää miehilläkin mut silti
- eikä kaikkien iho lerpota
ytoo kirjoitti:
samaa mieltä, pikkuritsojen hommaa. miltä näyttää 40 v. päästä kuihtuneessa nahassa joka löysänä lerpottaa ihopoimujen välissä..ei näy kuvasta mitään, tosin samalta näyttää miehilläkin mut silti
Hei, ensinnäkin, on aika paljon itsestä kiinni miltä iho näyttää 40-vuotiaana. Kyllä, jos ottaa aurinkoa, syö huonosti, ei juo vettä jne. niin varmasti rypistyy. Mutta tosi monilla on oikeasti ihan tosi hyvä iho 40-vuotiaanakin. Ja sellaisessa ihossa tatska näyttää ihan hyvältä.
Ja sit kun mennäänkin sitä vanhemmaksi, niin mitäs väliä sillä sitten enää on. Ei 6kymppisen tarvitsekaan heilua spagettiolkaintopeissa tai shortseissa misssään. - onko
eikä kaikkien iho lerpota kirjoitti:
Hei, ensinnäkin, on aika paljon itsestä kiinni miltä iho näyttää 40-vuotiaana. Kyllä, jos ottaa aurinkoa, syö huonosti, ei juo vettä jne. niin varmasti rypistyy. Mutta tosi monilla on oikeasti ihan tosi hyvä iho 40-vuotiaanakin. Ja sellaisessa ihossa tatska näyttää ihan hyvältä.
Ja sit kun mennäänkin sitä vanhemmaksi, niin mitäs väliä sillä sitten enää on. Ei 6kymppisen tarvitsekaan heilua spagettiolkaintopeissa tai shortseissa misssään.ei oo tullu vielä vastaan sellasta n. 60 v kellä ei nahkat lerpota, jos ei naamasta näy niin paidan alta sitäkin enemmän. eiks toi vanheneminen onnaa ilman tatskaa? nää on niitä itsetunto asioita, heikko sellainen niin tarvii hyväksyntää ympäriltä
- -Traa-
ytoo kirjoitti:
Viikonloppuvapaalla koulusta vai?
sitten kovia jätkiä ja "Machoja"(positiivisessa merkityksessä) kuviensa kanssa ja naiset vaan arvottomia maksullisia?...tosi kapeanäköinen ajattelutapa..Entäpä jos jollain läheisellä sukulaisnaisella esim. äiti olisikin tatuointi, niin olisiko hänkin vain arvoton...
- 6kybäsellä
onko kirjoitti:
ei oo tullu vielä vastaan sellasta n. 60 v kellä ei nahkat lerpota, jos ei naamasta näy niin paidan alta sitäkin enemmän. eiks toi vanheneminen onnaa ilman tatskaa? nää on niitä itsetunto asioita, heikko sellainen niin tarvii hyväksyntää ympäriltä
Roikkuuhan se iho 6kybäsellä ja saa roikkuakin. Ja tatskatkin saa roikkua jos sellaisia on.
- nyytikki
tunnen tytön, jolla on 23 kappaletta tatskoja. Ihan jees, joillekin sopii (mulle ei). Mulla ittellä on 2 tatskaa, kolmas suunnitteilla. Jos tykkää, niin tykkää. Miksei kysytty samaa koskien KUMPAAKIN sukupuolta?? Onko ukoilla tatskamäärä sitten "hieman eri" ja sallittu? Ja ihan vaan senkö takia, että nainen on äiti jne bullshittia??
- Maysa
Ruis kirjoitti:
tuntuu tosiaan, että tatuoinnit on aina sallitumpia miehillä kuin naisilla...
sallitaan moni muukin asia miehelle helpommin.
- ratkaisee.
Mielestäni määrä, paikka ja itse kuva ratkaisee. Omaa silmää ei tosiaan hirveästi miellytä, jos on kymmenen eri tyyppistä tatskaa ympäri kehoa, mutta esim. yksi pieni ja vaikka toinen isompi kuulostaa hyvältä.
Toki suuret tatuoinnit ovat myös upeita, itselläni ei kuitenkaan varmaan koskaan tule sellaista olemaan. Etenkin selässä olevat tatuoinnit ovat hienoja, riippuen tietty myös hieman kuva-aiheesta.
Niin, itselläni vasta kaksi pientä tähteä vierekkäin ranteessa, mutta suunnitteilla nyt kuitenkin isompi tatuointi yläselkään. En halua pistää tatuointeja ihan lähekkäin toisiinsa, jos ne eivät selvästi liity toisiinsa.. Tosin tähdet ovat aika yksinkertaisia ja sopivat melko moneen. - korho...
mulla on nyt 4 tatskaa.. n.10x10cm piru oikeessa lapaluussa, alaselässä tribaaliristi, niskassa n. 3cm korkee kuunsirppi ja alavatsassa koristeellinen nimi.. suunnitteilla olis toiseen käteen käärme joka kiertää kättä..mietin vaan kumpi parempi..
vaihtoehot on tässä:
1. pää olis kämmenselällä ja kieli keskisormella.. häntä jatkuu olan takaa ja päättyy solisluun alapuolelle..
2. sama toisin päin.. eli pää on solisluun kohilla ja menee siitä sit olan takaa ja kiertää käsivartta ja häntä jatkuu keskisormeen asti.
sanokaa kumpi olis parempi..
älkää pliis menettäkö hermoja kun kysyn tällästä..
älkää jaksako jankata et se on makuasia jne jne.. mä tiiän mut mä haluun välillä kysyy jonku muun mielipidettä asiasta...- Jaa/ei/tyhjiä/poissa
Ensimmäinen vaihtoehto kuulostaa minusta paremmalta. Siis että käärmeen pää olisi kämmenselässä.
Toisaalta tuo toinen olisi vähän erikoisempi ja olisi visuaalisesti mielenkiintoisempi.
Naisten tatuointi määrästä ja koosta sanoisin sen että jos on taitava ja katsoo mitä laittaa niin miljoona pientäkin on hieno. Pääasia on se että tekijä on ollut asian osaava. Mikä tahansa kuva ja koko on hieno kunhan se on hyvin tehty. - korho...
Jaa/ei/tyhjiä/poissa kirjoitti:
Ensimmäinen vaihtoehto kuulostaa minusta paremmalta. Siis että käärmeen pää olisi kämmenselässä.
Toisaalta tuo toinen olisi vähän erikoisempi ja olisi visuaalisesti mielenkiintoisempi.
Naisten tatuointi määrästä ja koosta sanoisin sen että jos on taitava ja katsoo mitä laittaa niin miljoona pientäkin on hieno. Pääasia on se että tekijä on ollut asian osaava. Mikä tahansa kuva ja koko on hieno kunhan se on hyvin tehty.sitä mäki vähän aattelin et toi eka olis parempi ku näyttäs toi toka vaihtoehto varmaa aika oudolta tai sillee..
mut sit olis varmaa aika siistin näkönen jos se käärme lähtis toiselta kämmenselältä, kiertäs kättä, menis niskan takaa, kiertäs toista kättä ja loppus toiselle kämmenselälle... ku mun tutulla on silleen ja se näyttää siistiltä..
mut kylhän täs on viel aikaa miettii ku joutaa toi kaveriki tekee tatskan vasta tiistaina.. korho... kirjoitti:
sitä mäki vähän aattelin et toi eka olis parempi ku näyttäs toi toka vaihtoehto varmaa aika oudolta tai sillee..
mut sit olis varmaa aika siistin näkönen jos se käärme lähtis toiselta kämmenselältä, kiertäs kättä, menis niskan takaa, kiertäs toista kättä ja loppus toiselle kämmenselälle... ku mun tutulla on silleen ja se näyttää siistiltä..
mut kylhän täs on viel aikaa miettii ku joutaa toi kaveriki tekee tatskan vasta tiistaina..samanlaista tatuointia kuin kaverilla on ja en tykkäis jos joku ottais samanlaisen kuvan kuin minulla. En ottaisi kämmenselkään ylipäätään kuvaa, mutta jos kuitenkin siihen laittaa, vois käärmeen pää olla kämmenselässä :)
- jota jollain ei jo olisi
Ruis kirjoitti:
samanlaista tatuointia kuin kaverilla on ja en tykkäis jos joku ottais samanlaisen kuvan kuin minulla. En ottaisi kämmenselkään ylipäätään kuvaa, mutta jos kuitenkin siihen laittaa, vois käärmeen pää olla kämmenselässä :)
Sellaista kuvaahan ei olekaan jota jollain ei jo olisi. Että sinänsä on mielestäni turha yrittää edes hakea mitään kovin yksilöllistä, kaikki kun on jo tehty. Yksityiskohtien tasolla sitten voi olla eroja.
- olet naurettava
Ruis kirjoitti:
samanlaista tatuointia kuin kaverilla on ja en tykkäis jos joku ottais samanlaisen kuvan kuin minulla. En ottaisi kämmenselkään ylipäätään kuvaa, mutta jos kuitenkin siihen laittaa, vois käärmeen pää olla kämmenselässä :)
Kuvittelet olevasi jotenkin ainutlaatuinen tatuointiesi kanssa, aina löytyy samanlaisia, puupää. Kasva aikuiseksi ja rupea miettimään, miten saisit tuherruksesi poistettua!
olet naurettava kirjoitti:
Kuvittelet olevasi jotenkin ainutlaatuinen tatuointiesi kanssa, aina löytyy samanlaisia, puupää. Kasva aikuiseksi ja rupea miettimään, miten saisit tuherruksesi poistettua!
ja minulla ei ole mitään tuherruksia vaan kauniita kuvia. ja tarkoitinkin yleensä, etten lähtisi tahallaan kopioimaan kaverin kuvia(tai tekemään täysin samaa kuvaa kaverin kanssa)Tietenkin on luonnollista, että samantapaisia tatuointeja löytyy muiltakin, mutta en ole silti kuvia valitessani tarkoituksella kopioinut toisten ideoita.
Mulla on itelläni 12 kuvaa, osa isojakin ja olen nainen. Aion jatkossakin ottaa kuvia, todennäköisesti niin kauan kunnes paljas iho kaulasta alaspäin loppuu. Aina ei todellakaan ole mukavaa olla tatuoitu, nuori nainen. Usein huudellaan, tuijotellaan, osoitellaan jne. Toisaalta taas monet tulee juttelemaan että "onpas kauniita kuvia, oli pakko ihan tulla sanomaan". Monet kysyy että "mitäs sitten kun oot vanha ja ryppynen?" No sitten olen sekä ryppynen että kuvioitu! Ei se iho muutenkaan vanhana enää niin kaunis välttämättä ole. Naiset, tatuoinnit ei halvenna teitä! Kaikki riippuu siitä miten ne kuvat osaa kantaa. Ja tietysti siitä että ne on tehty ammattitaidolla. Lahjakkaan artistin tekemä kuva ei rumenna ketään. Tatuoinnit on kaunis, turhaan syrjitty taidemuoto. En ikinä luopuisi yhestäkään kuvastani vaikka jostain kumman syystä joudunkin niiden takia toisinaan kärsimäänkin.
- juuri näin
Olen kanssasi täysin samaa mieltä :) Kirjoitit täyttä asiaa. Surullista on vain se, että ihmiset eivät osaa käyttäytyä ja huutelevat sinulle, yms. Ihmiset ovat valitettavan usein niin typeriä.
- Damita-joo terve vaan
"kaikki riippuu miten ne kuvat osaa kantaa".
Voi pelle, olet tosi naiivi. Vai oikein kuvittelet kantavasi tatskoja, oletpa ylpeä, painaako paljon?
Lue tarkkaan: Olet kävelevä homejuusto, ei ole väliä miten "kannat" tatuointejasi. Selkäsi takana sinulle nauretaan tosi makeasti.
Katsokaa: Ylpeä tatskapelle, heh, heh, heh, heh - Naakkis
Damita-joo terve vaan kirjoitti:
Voi pelle, olet tosi naiivi. Vai oikein kuvittelet kantavasi tatskoja, oletpa ylpeä, painaako paljon?
Lue tarkkaan: Olet kävelevä homejuusto, ei ole väliä miten "kannat" tatuointejasi. Selkäsi takana sinulle nauretaan tosi makeasti.
Katsokaa: Ylpeä tatskapelle, heh, heh, heh, hehTaitaa olla tällä edellisellä kirjoittajalla jotain vakavia häiriöitä... Ja ehkäpä vähän elämänpuutetta, jos noin vakavasti ottaa toisten tatuoinnit. Luulenpa että se olet sinä jolle nauretaan vähän enemmän.
Katsokaa: Ylpeä tatskapelle, heh, heh, heh, hehNo olipas aika lapsellista tekstiä. Jos verbaalinen lahjakkuutesi on näinkin rajallista niin olisiko kannattanut jättää kirjoittamatta...? En ole ylpeä, paitsi kuvistani (jotka tosiaankin hieman joskus painavat). Homejuusto... :) Meni vähän ohi.
- piipaappaluula
Damita-Jo kirjoitti:
No olipas aika lapsellista tekstiä. Jos verbaalinen lahjakkuutesi on näinkin rajallista niin olisiko kannattanut jättää kirjoittamatta...? En ole ylpeä, paitsi kuvistani (jotka tosiaankin hieman joskus painavat). Homejuusto... :) Meni vähän ohi.
siihen toisten ivaan voi vain todeta että tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. jotenkin tuntuu et nykyajan penskat ei osaa ajatella omilla aivoilla yhtään. kaikkeen pitäs löytyy vastaukset jostain palstalta. päivät pitkät töllötellaan maikkarin sättii ja kysellään niin älyttömiä et ei oo rajaa. kuvitellaan et joku sekavärinen tatska tekee elämästä jotenkin parempaa. pilalle hemmoteltuja kakaroita kaikki, kunnon vanhanjan selkäsaunat pitäs ottaa käyttöön.
Katsokaa: Ylpeä tatskapelle, heh, heh, heh, hehToinenkin ylpeä :) toisaalta minusta on hauskaa ärsyttää ihmisiä olemalla mukamas "homejuusto" tai "tatskapelle" saampahan aina makeat naurut! :D
- ei sinua yhtään naurata
Ruis kirjoitti:
Toinenkin ylpeä :) toisaalta minusta on hauskaa ärsyttää ihmisiä olemalla mukamas "homejuusto" tai "tatskapelle" saampahan aina makeat naurut! :D
vaan kaduttaa ja iltaisin itkettää, mutta kukapa meistä erehdyksiään myöntämään. Itke vaan, se helpottaa...
- .......
ei sinua yhtään naurata kirjoitti:
vaan kaduttaa ja iltaisin itkettää, mutta kukapa meistä erehdyksiään myöntämään. Itke vaan, se helpottaa...
Tää meidän monipersoona on tainnut päästä koulusta taas iltavapaalle! Taisipa olla se oma pärstä joka itkuisin silmin peiliin katsoo.
ei sinua yhtään naurata kirjoitti:
Kaikkien pitäis mahtua johonkin tiettyyn puhdasihoiseen muottiin joka on joidenkin puhdasihoisten mielestä se ainut ja oikea? Voi että nyt saa nauraa jo ihan oikeasti hehe hehe hehe. :D
Ruis kirjoitti:
Kaikkien pitäis mahtua johonkin tiettyyn puhdasihoiseen muottiin joka on joidenkin puhdasihoisten mielestä se ainut ja oikea? Voi että nyt saa nauraa jo ihan oikeasti hehe hehe hehe. :D
Mulle nakutettiin just tänään 13. kuva ihoon :) Olin ensimmäistä kertaa tämän artistin käsittelyssä, kerrassaan mahtavaa jälkeä! Lähdenkin tästä jo poistelemaan kelmuja niin pääsen ihastelemaan taidehankintaani oikein kunnolla ;)
- vangit ja merimiehet
Damita-Jo kirjoitti:
Mulle nakutettiin just tänään 13. kuva ihoon :) Olin ensimmäistä kertaa tämän artistin käsittelyssä, kerrassaan mahtavaa jälkeä! Lähdenkin tästä jo poistelemaan kelmuja niin pääsen ihastelemaan taidehankintaani oikein kunnolla ;)
nakuttelevat kuvia ihoon. He eivät puhuneet artistin käsittelystä. Herää vaan kysymys: "Onkohan tatskapelleillä menneet touhut menneet kuvitteellisen hienoksi?" Itsensä merkkaamisesta on tehty lähelle hulluutta menevä harrastus.
vangit ja merimiehet kirjoitti:
nakuttelevat kuvia ihoon. He eivät puhuneet artistin käsittelystä. Herää vaan kysymys: "Onkohan tatskapelleillä menneet touhut menneet kuvitteellisen hienoksi?" Itsensä merkkaamisesta on tehty lähelle hulluutta menevä harrastus.
tatuointien sekopäinen vastustaminen on sekin lähelle hulluutta menevä harrastus.. :D Mitä tällä palstalla näkee vähän väliä.(enkä viittaa nyt sinun viestiisi)
- leben
Ruis kirjoitti:
tatuointien sekopäinen vastustaminen on sekin lähelle hulluutta menevä harrastus.. :D Mitä tällä palstalla näkee vähän väliä.(enkä viittaa nyt sinun viestiisi)
kiitän kaikkia tänne kirjoittaneita.. Oli mukavaa lukea teidän eriäviäkin ajatuksia.. Hyvää syksyn jatkoa kaikille!
- tiia1199
menkää www.rate.ee, sieltä ota otsing-pistä nimimerkki tiia1199 ja siinähä olis..
- sinä itse
hevon kuuseen, pelle.
- -traa-
sinä itse kirjoitti:
hevon kuuseen, pelle.
Angst angst.
- puhdasihoinen
-traa- kirjoitti:
Angst angst.
koska en halua herättää ihmisissä negatiivisia tunteita.
puhdasihoinen kirjoitti:
hyvä perustelu, mutta ainakin minä olen joutunut kiusatuksi jo ennen kuin minulla oli tatuointeja, olen vain semmonen persoona, että pelkkä olemassaoloni ärsyttää joitakin.. Joten olen tullut siihen tulokseen, että parempi miellyttää itseään ja piitata ainoastaan lähimpien perheenjäsenten ja ystävien mielipiteistä.
puhdasihoinen kirjoitti:
Pyritkö koko elämäsi ajan vain miellyttämään muita ihmisiä? Mulle on ainakin aivan sama mitä muut kuvistani ajattelevat. Jos eivät tykkää niin se on heidän asiansa.
- -Traa-
Damita-Jo kirjoitti:
Pyritkö koko elämäsi ajan vain miellyttämään muita ihmisiä? Mulle on ainakin aivan sama mitä muut kuvistani ajattelevat. Jos eivät tykkää niin se on heidän asiansa.
Jos joku pelle, mistä syystä tahansa, arvostelee minua ulkonäön puolesta, niin arvostelkoot. Minulle tuntemattomien ihmisten "negatiiviset tunteet" ovat yksi hailee. En elä täällä muita miellyttääkseni, paria tapausta lukuunottamatta ja tuntemattomien kihertelyt saa olla. Mitä elämää se sellainen on, jos jatkuvasti mietitään että "mitähän kaikki sanoo jos otan tatuoinnin?" , "mitähän kaikki sanoo, jos leikkaan tällaiset hiukset?". Sitä voi miettiä omassa pääkopassaan. Toki jokaisen oma asia, mitä haluaa itselleen tehdä.
Itse arvostan ihmisiä, jotka uskaltavat olla mitä ovat. Eikä tämä välttämättä tarkoita sitä, että pitäisi olla päästä varpaisiin tatuoitu, mohikaanihiuksinen latex-tyyppi, vaan ihan muullakin tavalla. En ole koskaan ymmärtänyt sitä, että tungetaan itsensä muottiin, joka sattuu yhteiskuntaa tai enemmistöä miellyttämään. Saa näyttää miltä itsestä tuntuu, kunhan se on lain puitteissa sallittua ;)
- helena.eronen
Jokainen omistaa itse nahkansa ja sitä koristelkoon just niinku tykkää :)
Niin, omistan kolme tatuointi: Vasemmassa lapaluussa on delfiini, vasemmassa käsivarressa tyttäreni nimi ja oikeassa ranteessa perhonen. Seuraavaa jo suunnittelen... ;)- missä kohtuus
Helenalla on kolme tatuointia liikaa.
- liikaa!
missä kohtuus kirjoitti:
Helenalla on kolme tatuointia liikaa.
Täysin saa mieltä.
Meitä riittää joko junaan ja monet jäävät vielä asemille! - .-------------
liikaa! kirjoitti:
Täysin saa mieltä.
Meitä riittää joko junaan ja monet jäävät vielä asemille!Kuten sinä olet jäänyt jo aikaa päiviä sitten.
- Maysa
tätä ketjua tuli vähän absurdi fiilis!
Monet näistä mielipiteistä oli tosi ahdasmielisiä! Ja ollaan sentäs 2000-luvulla...
Noh, mulla on kolme kookasta tribalia, enkä yhdestäkään luopuisi. Päin vastoin. Olen minäkin saanut osakseni tuijotusta ja pelästyneitä katseita--- ja aina ollut yhtä ymmälläni! Enhän uhkaa kenenkään henkeä tai muutakaan.
Yleistämistä pitäisi välttää joka asiassa. Ei jokainen nahkaliivimies ole helvetinenkeli, ei jokainen helvetinenkeli ole paha, ei jokainen tatskattu ole linnakundi/mimmi..jne... Korvakorujakaan ei muinoin ollut kuin merimiehillä ja huorilla. Miettikääpäs sitä! - Losten
Ei kai sillä määrällä niinkään ole väliä, kukin tykkää ja ottaa niin monta kuin miellyttää?
Itselläni on 2 tatuointia. Lapaluussa ja toinen pohkeessa...Pohkeeseen olevan suunnittelin itse ja se on noin oman kämmeneni kokoinen (olen pieni nainen:) ja lapaluussa oleva suurinpiirtein samankokoinen, kumpikin ovat kukka-aiheisia ja toinen on omistettu poismenneelle tuttavalleni. - paska90
Mun mielestä olis ehkä n:3 eikä kauheen isoja, vaan jtn pieniä.
- tyttö 17v
minulla on kaksi sydän tribaali tatuointia . . ja kolmas tulossa tuossa vuojen vaihteen jälkeen . . eivät tosin ole kovin suuria ehkä n.10cm * 10cm kokoisisa . .
- tyttö 17v
nii i
- ok!
tyttö 17v kirjoitti:
nii i
ok!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1333403Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen382673Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302505Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631202408Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .332225- 1151810
Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3141472Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1741468Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.3121351- 661218