Vakoileminen

kihlattu

Sori, en taas tiennyt mille palstalle tämä olisi kuulunut kun en sopivaa löytänyt.... no yhdessä ollaan ja asutaan ainakin..

Ollaan hirmu onnellinen pariskunta. Meillä on kaikki sinällään hyvin, menimme kihloihin juuri, häät parinvuoden päästä. Välimme ovat oikein lämpöiset. Olemme hyviä ystäviä samalla kuin rakastavaisia. Seksielämä on mutkatonta ja kivaa..:)

Luottamuksessa vain taitaa olla pieni mutka. Tai siis, kylä me toisiimme luotamme,minä häneen 100% mutta mieheni ei ehkäihan täysin.

Kannattaakohan omiin vaistoihinsa kuinka helposti luottaa? Sillä... epäilen vakavasi että minua "vakoillaan" tai seurataan..

Meidän suuteemme alkoi hankalasti, oli vaikka mitä vääntöä mistäkin asiasta, väkivaltaa oli myös, samoin aivan sairasta mustasukkaisuutta. Mieheni menneisyyteen kuuluu rikollisuutta ja silmitöntä väkivaltaa. Minun menneisyyteeni prostituutiota. Kummankin osalta se on menneisyyttä ja kuopattua. Asioista olemme jutelleet avoimesti.

Mieheni joskus epäilee minua, esim katsoo vieläkin silloin ällöin puhelimeni, saattaa penkoa tavaroitani.. se on aiheetonta mutta minkäs teet. Ehkä mieheni tarvitsee vielä sitä päästäkseen lopulta luottamaan...

On vain se yksi outo tapaus mikä minua hieman ahdistaa: mieheni tietää minusta kaiken vaikkei olisi lähimaillakaan. Tietää menemisen ja tulemisen. Tietää missä olen käynyt. tietää puheluni/viestittelyni. Tietää varmaan tämän viestinikin nyt tänne..(?) Välillä epäilen että kotonakin on kamerat. Joskus kun lapset olivat täällä ja he eivät totelleet isäänsä, mieheni sanoi: täällä on kamerat ja poliisi näkee mitä teette. Taisin pelästyä enemmän kuin lapset. Se tuli niin sopivaan aikaan kaikkien epäilyjeni keskellä. Olen välillä oikein tosi peloissani.. Jos olen yksin kotona tutkin kaikki huoneet(!?) Näen painajaisia, enkä uskalla liikkua yksin, aiakaan niinkuin pimeässä. Pelkään kaikkia ääniä...

Miehelläni ei ole syytä pelätä minun tekevän hänen seläntakanaan mitään, joskus koitin hankkia salaa huumeita, mutta onnistumatta, koska mieheni olilkoniin taitava näissä ns "vakoilujutuissa." (En ole koukussa huumeisiin enää)

Saattoi kuulostaa sekavalta minun kirjoitukseni mutta sain ainakin sanottua....

12

2834

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuulunut...

Jollekin mielenterveyspalstalle.
      Vaikuttaa vainoharhaiselta...

• on puhelinliittymä,

jota käytät? Jos hänen, silloin siinä voi helposti olla jäljitys päällä. Hän saa operattorilta tiedon sijainistasi metrien tarkkuudella. Rinnakkaisliittymällä saa selville myös lähettämäsi viestit(kuittauksilla).

Kotikoneelta jos kirjoitat, niin todenäköisesti joku spy tallentaa jokaisen viestisi. Siten laskujenmaksuista lähtien sähköposteihin (lähetetyt, saapuneet, luonnokset) salasonoineet ovat hänen käytössään, mikäli hän niin haluaa.

• voidaanko

sitä noin helpolla jäljittää toinen!? Olen ihan äimänkäkenä. Meil vähän samoja ongelmia ja mies uhkaillu tietävänsä kaiken muttei vaan sano.. jakertoo keinot löytyvän jos tarvii.. huh kun alkoi oikein pelottaa. en ole siis yksin!

• yks

Äkkiähän asian tilan saat selville tekemällä testejä. Puhelinseurannan saat selville vaikka soittamalla jollekin henkilölle ja sopimalla hänen kanssaan tapaamisen johonkin aikaan tai kertomalla hänelle jonkun asian jota miehesi ei tiedä. Sitten jossain tilanteessa voit testata että tietääkö mies sen asian puhelinkeskustelusi jälkeen. Tai että olet soittanut ko henkilölle. Tai että olet menossa tapaamiseen tiettyyn aikaan. Nämä tietysti kaikki viattomasti eikä mitään seksiseuratapaamisia..

Tietokoneella valvonnan voit tarkistaa samoin. Itse ainakin ottaisin selvää tuosta jos se häiritsee.

Itsellä ei ole sellaista taustaa kuin teilläkään enkä osaa kuvitella mitä jälkiä se jättää jälkeensä. Eihän tuo vakoileminen "normaalilta" kuullosta muttei voi tietää että millainen olo miehelläsi on ja esim miten pahasti luottamus muihin ihmisiin on ylipäänsä romuttunut. Ei siihen oikea keino mielestäni ole asentaa valvontakameroita kotiin mutta sekin on yksi ratkaisu. Kuitenkin siitä pitäisi kysyä lupa valvottavilta, muuten se on kaiketi jopa ihan rikollista.

• kökkö

ei sua voi kukaan puhelimen kanssa vakoilla että missä olet! Ihme hiippareita täällä on vastailemassa näihin juttuihin. Normaali-ihmiset eivät voi puhelimen kautta jäljittää ketään jopa poliisi tarvitsee siihen erikseen luvam ja hyvän syyn. Jos miehesi on poliisi ja käyttää väärin näitä juttuja niin hän tekee silti rikoksen. Älkää nyt ihmiset kaikkea uskoko!

Kuulostaa ennemminkin että avomiehelläsi on paranoidinen skitsofrenia. Hän voi siinä tapauksessa seurata sun elämän menoa vaikka radion kautta ja uunissa voi olla jonkun vakoilijan salakuuntelulaitteet:)

Vai onko sulla se peräti itselläsi, kirjoitus antaa viitteitä siihen suuntaan, par. skits. sairastuneet epäilevät että heitä vakoillaan ja salkuunnellaan ja vaikka mitä...

• elämää noi
        kökkö kirjoitti:

ei sua voi kukaan puhelimen kanssa vakoilla että missä olet! Ihme hiippareita täällä on vastailemassa näihin juttuihin. Normaali-ihmiset eivät voi puhelimen kautta jäljittää ketään jopa poliisi tarvitsee siihen erikseen luvam ja hyvän syyn. Jos miehesi on poliisi ja käyttää väärin näitä juttuja niin hän tekee silti rikoksen. Älkää nyt ihmiset kaikkea uskoko!

Kuulostaa ennemminkin että avomiehelläsi on paranoidinen skitsofrenia. Hän voi siinä tapauksessa seurata sun elämän menoa vaikka radion kautta ja uunissa voi olla jonkun vakoilijan salakuuntelulaitteet:)

Vai onko sulla se peräti itselläsi, kirjoitus antaa viitteitä siihen suuntaan, par. skits. sairastuneet epäilevät että heitä vakoillaan ja salkuunnellaan ja vaikka mitä...

paikannuspalvelut ovat, eivät tieteistarinoita;)

Pistä googleen hakusanaksi paikkannuspalvelu, ja ihmettele. Ensimmäiset gsm-pohjaiset sovellutukset olivat tarjolla henkilöasiakkaille jo vuonna 2003.

• tämä "ikivanha"
        kökkö kirjoitti:

ilmo:

Soneralta Missä olet -paikannuspalvelu
        Sonera tuo markkinoille uuden kuluttajille suunnatun Missä olet -paikannuspalvelun, jolla voi paikantaa esimerkiksi ystäviä, kollegoita ja perheenjäseniä. Värinäytölli-sellä puhelimella ja internet-käyttöliittymällä paikannettavan henkilön sijainnin voi tarkistaa värikartalta. Palvelu perustuu gsm-verkon tukiaseman avulla tehtävään solupaikannukseen. Palvelun hinta on 0,32 euroa jokaista tehtyä paikannusta kohden.

"Asiakkaan yksityisyydestä on huolehdittu siten, että palveluun liittyminen tapahtuu vain asiakkaan omasta suostumuksesta ja hän saa koska hyvänsä estettyä paikannuksen. Paikkatieto ei myöskään tallennu myöhempää käyttöä varten", TeliaSonera Finlandin Business Development Manager Hannu Järvi kertoo." Palvelun käyttäjä saa halutessaan myös aina tekstiviestillä ilmoituksen siitä, kun häntä paikannetaan." Lue juttu.

Postittanut oma, 28.05.2003, kello 00:02. Lähde: Sonera

linkki: http://sektori.com/uutiset/4606/soneralta

Toisin sanottuna, mikäli liittymä on miehen nimissä, ei "salaseuranta" ole mikään ongelma. Tekniikka on tälläkin alalla kehittynyt tuosta yli 3 vuoden takaisesta huimasti...

• okalinnut

Jos miehesi on sairalloisen mustasukkainen, hän käyttää leijonaosan ajastaan miettien, miten edelleen voisi paremmin sinua vakoilla. Ei tämä olisi ensimmäinen kerta, kun puolisoa kotona vakoillaan. Tiedän tapauksen, onneksi en omakohtaista.

• minä alkup.

En ole sairas, kuulosti ehkä aluksi siltä. Kirjoitin ehkä huonosti.. Mieheni oikeasti tietää epäilyttävän paljon liikkumisistani. Joskus olen epäillyt onko hän maksanut jollekin vakoojalle,kuulostaa varmaan juuri niin sairaalta kuin onkin. Ja kun meidän suhteessamme kyllä puhutaan, mutta hän ei kerro heti, jos luulee tai "tietää" tehneeni jotain. Hän voi olla kokonaan kertomattakin jos vaan haluaa olla inhottava. En edes monesti tiedä itse, mitä hän tarkoittaa...

Kuten kerroin, alkuaikana kun aloimme seurustelemaan, oli se aika todella vaikeaa.. minulla oli "niitä" duuneja vielä muutama ennen kuin lopetin ne kokonaan.. Mieheni oli pois suomesta ja silti tiesi kaiken kellon arkkuudella. Kertoi minulle kuukausien päästä,olin jo unohtanut asian.. sanoi että odotti minun kertovan itse. Tämän jälkeenon monesti sanonut ettätietää mitä kaikkea teen, mutei vaan piruuttaankaan sitä kerro.

• okalinnut
        minä alkup. kirjoitti:

En ole sairas, kuulosti ehkä aluksi siltä. Kirjoitin ehkä huonosti.. Mieheni oikeasti tietää epäilyttävän paljon liikkumisistani. Joskus olen epäillyt onko hän maksanut jollekin vakoojalle,kuulostaa varmaan juuri niin sairaalta kuin onkin. Ja kun meidän suhteessamme kyllä puhutaan, mutta hän ei kerro heti, jos luulee tai "tietää" tehneeni jotain. Hän voi olla kokonaan kertomattakin jos vaan haluaa olla inhottava. En edes monesti tiedä itse, mitä hän tarkoittaa...

Kuten kerroin, alkuaikana kun aloimme seurustelemaan, oli se aika todella vaikeaa.. minulla oli "niitä" duuneja vielä muutama ennen kuin lopetin ne kokonaan.. Mieheni oli pois suomesta ja silti tiesi kaiken kellon arkkuudella. Kertoi minulle kuukausien päästä,olin jo unohtanut asian.. sanoi että odotti minun kertovan itse. Tämän jälkeenon monesti sanonut ettätietää mitä kaikkea teen, mutei vaan piruuttaankaan sitä kerro.

En pitänyt sinua sairaana, vaan miestäsi. Minusta tuollainen mustasukkaisuus on sairasta.
        Usko pois, hänellä on keinonsa, niin kotona kuin ulkonakin.

• ///

Jata tuo mies. Se on hyvin pahasti henkisesti vioittunut. Sinulla ei ole riittavia resusseja hoitaa hanta - tokkopa han edes sita haluaisikaan.

Mita nopeammin paaset siita eroon, sita parempi.

Tiedatko, ei ole mitaan lakia joka tavaa etta ei saa asua, olla yksin! Miksi sinana siis pakotat itsesi olemaan tuon todella epailyttavan vaarallisen miehen kanssa?

• on syöttänyt koneeseen ni varmasti tietää ootko kirjotellu ja mihin..grrr

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2288
    2. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1883
    3. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      24
      1568
    4. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      171
      1540
    5. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      1293
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      184
      1204
    7. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      24
      1120
    8. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      110
      1115
    9. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      942
    10. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      77
      939
    Aihe