Seriffi, pientä perustelua poistolle?
MIHIN MUN KESKUSTELU HÄVIS?
4
553
Vastaukset
- You're Dumb.
Täällä on nääs säännöt, ja se ei zamion mielestä tainnut kuulua tänne. Mene Einsteneilemään sinne keskustelu osioon minne se kuuluu!
- Einsten
Haluaisin kuulla mieluummiin seriffin, en apulaisseriffin perustelut.
Einsten kirjoitti:
Haluaisin kuulla mieluummiin seriffin, en apulaisseriffin perustelut.
en selittele miksi jokin viesti poistetaan.
Syitä on tietysti monia, esim. viesti kuuluu jonnekin muulle palstalle, on liian provoava, hyvien tapojen vastainen, loukkaava...mieti mikä noista voisi olla syynä?
Yritetään muistaa hyvä käytös ja kohteliaisuus, huomaavaisuus muita kohtaan...ja jatketaan kirjoittelua nautinnolla!!
Syysterkuin Zamio, se rontti:)))- Einsten
Zamio kirjoitti:
en selittele miksi jokin viesti poistetaan.
Syitä on tietysti monia, esim. viesti kuuluu jonnekin muulle palstalle, on liian provoava, hyvien tapojen vastainen, loukkaava...mieti mikä noista voisi olla syynä?
Yritetään muistaa hyvä käytös ja kohteliaisuus, huomaavaisuus muita kohtaan...ja jatketaan kirjoittelua nautinnolla!!
Syysterkuin Zamio, se rontti:)))Mun viesti ei ollut mitään sun listaamista asioista. Tavallaan toi on aika perseestä ettei tartte perustella. Ei kai tää palsta nyt ole niin vakava, ettei saa kirjotella piste silmäkulmassa? Ok, mut kiva kun vastasit edes jotain. Mut sä olit kuitenkin väärässä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 51968
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että369798- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän122686- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594